Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor ! Am o problema de vreo 2 saptamani ,si anume ,uneori cand merg cu masina constat ca la relanti motorul nu vrea sa mai coboare sub 1000rot/min. Consumul,fireste ,a crescut cu 50% .Am fost sa-i fac un tester motor dar acolo nu iese nimic anormal (temperaturile sondelor sunt ok,pompele fiecarui injector (+1 -1)ok,turbina,EGR -ok ) s-a uitat meseriasul ala vreo jumate de ora in comp.dar totul functioneaza perfect . Azi am schimbat filtrele (motorina,aer) si sa o vad maine cum va merge. Ati mai intalnit asa ceva pana acum? Mentionez ca motorul meu e 1,9 TDI/105CP si aceasta problema apare aleatoriu. blink.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsina incarca?

Prin blocurile de masura de pe motor se spune despre incarcarea alternatorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am inteles ,ca e ok totul ,si incarcarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mai e sonda de apa, dar eu as merge tot pe incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Am sa bag maine personal si aparatul de masura pe baterie sa vad incarcarea cu consumatorii porniti.

Sonda de apa s-a gandit si mecanicul meu dar bagand-o pe tester a selectat toate sondele de temperatura ale motorului si a dat OK sa apara ca un tabel toate valorile de temp.ale sondelor selectate sa vedem diferente intre ele.C la asta s-a gandit prima oara sa nu fie busita sonda de apa si sa-mi dea motor rece si astfel calculatorul sa cupleze socul automat si evident crescand turatia mot.

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu si dupa ce am schimbat reeleu de incarcare si rulmentul la alternator s-a rezolvat.Vezi poate de acolo e buba.Inceatca si porneste motorul si da drumul la toti consumatorii mari ,clima proiectoare dezaburire si ai sa vezi daca urca repede la 1000 si ceva de ture atunci de acolo vine buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

:( Adevarul e ca in momentul in care o ambalam la 4-5000 ture se auzea o usoara piuiala foarte subtire parca scartaiala de curea (alternator). Oare pot vedea incarcarea cu aparatul meu de masura? aprox : 14 V ?

Maine am sa incerc sa bag toti consumatorii (clima,dezab.,faruri...) si vad daca urca in turatie .AAA ,inca ceva de fiecare data cand se tura ,ridicam capota si vedeam si electroventilatoarele mergand !!!

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat azi dimineata ,la pornire,toti consumatorii si intr-adevar motorul s-a turat la 1000 . Am bagat aparatul de masura pe baterie si-mi dadea incarcare 13,7 -13,8V .Nu e cam putin,oare? Stiam ca trebuie sa se incadreze cam in 14,1-14,2V Maine am sa merg la reprezentanta IVAS (Skoda) sa o bage si aia pe tester sa vad ce mai zic si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot tind sa cred ca e fulia de la alternator problema.Anunta-ne ce ai rezolvat.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la IVAS GL (dealer Skoda) si aia mi-au spus ca ar fi acumulatorul dus si trebuie schimbat.Am luat o VARTA de 77 Ah/780 Ah si am constat ca la fel face . Cel de care am luat acumulatorul,pt.garantie,mi-a pus aparatul de masura pe motor(baterie)si a constat,si el,ca aveam o incarcare sub 13,7V. Imediat dupa ce am cuplat consumatorii iar a luat-o de nebuna in 1040 rot. Am dat comanda si am schimbat releul de incarcare (regulatorul de tensiune)si tensiunea,dupa,mi-o dadea de 14,1-13,9V ,foarte buna ! Dar cand am pornit consumatorii iar s-a turat ,nu mai stiu ce sa mai fac ! :( Erori pe tester ,o .

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citindu-ti postarile voiam sa exclam... "o sa schimbi degeaba acumulatorul"... dar vad ca l-ai schimbat deja. O incarcare de 13.7V e absolut normala pe caldura asta. Cu cat e mai rece temperatura mediului ambiant, o sa creasca si tensiunea stabilizata pana pe la 14.2-14.4V.

Ce temperatura indica vagcom-ul pe Engine? Eu tot senzorul de temperatura motor l-as invinui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe centrala electrica dupa ce se tureaza motorul si vezi daca nu cumva se activeaza functia load management. Am gasit centrala electrica , care, nu vedea ca masina incarca si tura motorul sa creasca tensiune ade incarcare si dupa 2 minute decupla si AC.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Temperatura pe motor era 84 C conform masuratorilor cu vag-ul. Am constatat ca si fara consumatori motorul se tureaza,am fost peste tot,nu stiu ce sa mai fac. Am fost si la reprezentanta VW din GL (ADA MOTORS).le-am explicat simptomele si ca erori nu am de nici un fel si m-au trimis acasa ,in momentul in care apare ceva pe bord,zic ei,sa trec sa citeasca eroarea aparuta. Niste nashparlii. Tot pe forum sper sa gasesc rezolvarea. Astept parerile voastre. Ei mi-au spus ca pot merge fara probleme cu masina .

Al Bundy, am sa explic si ceea ce mi-ai scris tu aici la urmatorul control cu testerul.

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cumva masina echipata cu dpf ? cam asa patesti cand incepe regenerarea filtrului dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salve.Am revenit de prin concedii (i-am dat si talpa) si vreau sa spun ca masina face la fel.Cand sta la relanti mai mult de 30 sec.motorul se tureaza pana la 1000 si asa sta pana plec cu ea.Apoi, pe drum,isi mai revine dar aleator imi ramane si turata(vad de ex.cand opresc la un semafor,sau o scot din viteza). Nu stiu unde sa ma mai uit si ce sa mai controlez la ea. :( Dealtfel merge foarte bine si nu am alte probleme.I-am schimbat tot ce se schimba la ea(filtrele,uleiul). Nu,masina mea nu are DPF.

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandurv exact asa facea si masina mea...Nu ai cum sa imprumuti un alt alternator de proba???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se tureaza cauta pe centrala electrica, nu mai stiu canalul si vezi daca functia LOAD MANAGEMENT nu e activa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandurv

Sal.,

Vad ca esti din Galati.

Daca este ceva pe parte electrica dute la ENA dealerul SEAT service-ul de pe Cosbuc si intreaba de Paul Vieru .

E super meserias omul in parte electrica si cred ca o sa-ti rezolve problema .

O seara placuta.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DRI@N multam de raspuns.Am sa-l caut si poate are vre-un raspuns la problema mea.

Ok, AL BUNDY o sa cer sa-mi verifice si lucrul asta.

Flotouran95 nu am de unde sa imprumut un alternator,din pacate,pt probe. Eu la al meu i-am schimbat releul de incarcare,mi s-a parut ca nu incarca cum trebuie si am luat unul nou si degeaba... :(

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezactiveaza functia Load Management cu VAG-COM-ul si problema ar trebui sa dispara daca partea de incarcare e buna. Vezi ca mai e un topic in sectiunea Octavia II cu aceeasi problema ca a ta care si-a gasit rezolvarea prin dezactivarea Load Mangementului. Ar fi bine daca ai putea sa scanezi masina in timp ce turatia motorului e la 1000 rpm, daca ai o eroarea gen Supply voltage: Too Low atunci e clar scapi daca dezactivezi optiunea de mai sus ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezactivarea functiei e doar de fite, trebuie rezolvata cauza, adica lipsa incarcarii suficiente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt in totalitate de acord cu tine, dar nu e asa de simplu cum pare sa rezolvi problema asta mai ales aici pe forum ... Si problema nu e neaparat a alternatorului in sine poate ECU nu poate citi corect tensiunea de incarcare deci poti fi mai multe cauze ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ECU citeste incarcarea ci centrala electrica, si acolo trebuie vazut daca functia se activeaza, adica daca intr-adevar nu vede tensiune suficienta. Am gasit pana acum un G5 la care dupa 10 sec de la pornire , nu mai mergea AC, si ghici de la ce era? Centrala electrica nu vedea ca alternatorul incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off: Si centala electrica e tot ECU - Electronic control unit, la toate computerele de pe masina poti sa le zici ECU indiferent ca e cel de la motor, confort, centrala electrica ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tot ce zboara se mananca.

ECU= engine control unit. DE unde scoti tu "ëlectronic", nu stiu ....

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!