Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Salve.Am revenit de prin concedii (i-am dat si talpa) si vreau sa spun ca masina face la fel.Cand sta la relanti mai mult de 30 sec.motorul se tureaza pana la 1000 si asa sta pana plec cu ea.Apoi, pe drum,isi mai revine dar aleator imi ramane si turata(vad de ex.cand opresc la un semafor,sau o scot din viteza). Nu stiu unde sa ma mai uit si ce sa mai controlez la ea. sad3.gif Dealtfel merge foarte bine si nu am alte probleme.I-am schimbat tot ce

Modificat de Azazell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, masina este cea din semnatura? atunci are DPF, si aceasta probleme apare la regenerare, nu trebuie oprita ca nu se regenereaza si face continuu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut... Am urmatoarea problema de cateva zile.. de cand a venit frigul, de aprox 2-3 zile, am constat ca desi motorul este cald (90grd), acesta ramane turat la aprox. 1000ture, sinu scade deloc, decat atunci cand il opresc si repornesc. Am constat ca atunci cand apare acest fenomen, masina scoate si un zgomot ciudat la motor, in genul unui suierat, fluierat, harsait .. ceva in genul acesta. Mersul acesta apare aleatoriu, adica nu tine cont de faptul ca este cald sau rece afara si nu gasesc o explicatie logica. M-am gandit ca ar fi DPF-ul dar nu se aprinde nimic in bor. Un priten mi-a spus ca ar fi cevaa pe admisie,  adica debitmetru care face figuri. Dati-mi niste idei sa stiu cam ce sa caut. Actuatorul turbinei ar putea fi de vina. Masina trage bine, dar nu-i mersul ei cand sta turata. Cand disapre merge perfect motorul. Astept pareri.. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. De la momentul postarii problemei de mai sus, cred ca s-a rezolvat singura, in sensul ca am mers un pic turata cu ea si cred ca s-a mai curatat EGR-ul. Este posibil sa isi fi facut regenerarea insa nu s-a aprins nimic in brd, cert este ca acum nu mai face. La primavara o sa curat EGR-ul care se poate infunda din cauza mersul subturat in oras, cu motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

 

Si eu cam aceeasi problema acuma iarna  si nu inteleg de ce .

 

Uneori scade la 900 alteori ramane asa, nu e ceva batut in cuie .Cum as putea verifica dc ramane socu automat tras?(eu si ceva probleme cu , consumul in oras care inca nu le-am rezolvat) ma gandeam ca poate fi si de la treaba asta de la relantii.

 

Poza e facuta cu xenoanene si navigatie pornita.

 

post-98921-0-38295500-1387205514_thumb.j

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Inca nu am apucat sa ajung sa la verificarea de incarcare .

 

Dar azi dimineata la rece , relantiu statea la 900 frumos la locu lui(aceeasi consumatori ca si ieri).Se vede si diferenta de consum cand e nebun si cand e normal relantiu.

 

Deci cum ziceam , cand cum are chef.

 

 

 

PS:- Parca atunci cand e la 1000 se simte ceva miros ciudat de gaze , nu bag mana in foc ,poate doar din trafic .

      -Vreo problema dc incerc sa deazactivez functia Load Management ?Ce as putea risca?

 

post-98921-0-78568500-1387263975_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare, am remarcat de ieri ca la relanti (masina stand pe loc ca in deplasare oricum statea mai sus) am in jur de 1000 rpm si consum instant de 1.0 - 1.1 L/h. Daca opresc motorul si o reportnesc sta normal, cu o [cenzurat] mai jos de 1000 (cred ca 800), daca ma deplasez iarasi imi ramane la 1000. AM mai remarcat si mai mult fum desi am DPF dar poate sunt aburi de la vremea rece.

 

Am un aparat de masura si o sa verific diferenta de potential intre borne ca sa ma asigur ca nu e de la alternator / Load management din cate am cititi pe aici. Am pornit mai devreme faza lunga + AC + dezaburire + degivrare luneta si nu am vazut nici o crestere de turatie.

 

Daca m-ar putea ajuta vreun vecin binevoitor cu cu o scanare Vag Com as fi recunoscator, (stau in zona Billa Titan).

post-4292-0-68403500-1387626594_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Auto cu dpf nu dau fum, este doar abur.

2. Auto cu dpf, cf manualului, isi fac periodic regenerari ale filtrului dpf iar unul din efectele vizibile este cresterea turatiei la aprox 1000 rpm. Martorul de regenerare se aprinde, tot cf manualului, in alte conditii.

Masinile voastre mai mult ca sigur nu au nimic. Daca le aveti de putin timp, mai rascoiti forumul si o sa va dati seama ce se intampla.

Nu este recomandat sa se opreasca motorul in timpul regenerari, pe cat posibil.

In ambele poze se poate observa ca cel putin una din cond de declansare a regenerari este indeplinita: apa la 90 grade.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat incarcarea, este 13.8V la relanti (800 rpm). Nu e cam putin, daca ar fi sa schimb bateria imi vor da garantie?

 

Am observat ca nu mai sta turata, cred ca intr-adevar s-a facut regenerarea DPF. Pe viitor o sa stiu :). Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cand la mine incepe procesul de regenerare DPF temperetura uleiului creste mai mult ca de obicei.

 

daca de obicei e 85 grade Celsius temperatura uleiului, atunci cand este in procesul de regenerare ajunge la 102-104 grade Celsius.

 

eu, daca ajung acasa si nu mai am timp de plimbari pentru regenerare, chiar si pe loc, tinand accelerata la maximum ei (aprox.2500 rot/min), regenerarea se definitiveaza dupa ce am vazut acele temparaturi ale uleiului.

 

in concluzie, nu trebuie neaparat alergata cu x turatii la viteza y.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut...sunt si eu nou pe acest forum asa ca nu stiu daca postez bine aceasta problema

am un golf 5 variant 1.9 TDI cod BLS cu DPF si de ceva vreme imi creste turatia undeva la 1000-1050 indiferent cum este motorul (rece sau cald, cu clima sau fara) iar consumul instant este undeva pe la 0.7-0.8 si cateodata mai si palpaie ledul de la dezaburire luneta spate.

poate cineva sa ma ajute cu ceva????

 

Multumesc si scuze daca nu am postat unde trebuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am masurat incarcarea, este 13.8V la relanti (800 rpm). Nu e cam putin, daca ar fi sa schimb bateria imi vor da garantie?

 

Am observat ca nu mai sta turata, cred ca intr-adevar s-a facut regenerarea DPF. Pe viitor o sa stiu :). Multumesc.

 

13.8 V am si eu la relanti cu farurile aprinse si navigatia pornita, si asta in momentul in care am pus bateria noua. Deci incarcarea este ok. 

In poza ta mai mult ca sigur DPF-ul se regenera. Asa patesc si eu cam la 1000 km. Plus ca in acel moment in care turatia este la aprox 1000rpm  daca o turezi un pic pe loc o sa auzi un sunet asemanator cu al unui autogen ( o flacara puternica). La mine merg si cele doua ventilatoare pe tot parcursul regenerarii la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

 

 

Nu ar trebuii pentru regenerare la relantii a DPFului sa se aprinda becu in bord?

 

La mine iara se intampla minunea cu relantiu.

 

Pornesc ,totu ok, cum fac cativa metrii incepe sa stea la 1000 (0.9l/h) asta si cand e apa la 90 de grade.

 

A mai facut figuri dar s-a oprit si vad ca o apuca iara.

 

Sfaturi?.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde becul in bord in momentul regenerarilor normale, ma refer la cele stand pe loc cu turatia putin crescuta (~1000 rpm). Becul se aprinde in alte conditii si cred ca in momentul in care ai intrerupt  cateva regenerari si filtrul este incarcat mult mai mult. Dar atunci regenerarea se face in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am si eu aceeasi problema.Se ridica turatia motorului in relanti, indiferent daca este cald sau rece la 1000 de ture si pornesc si ventilatoarele. Si asta dupa citeva minute de la pornire. Daca scot borna de la baterie (+ nu -) si o las asa aprox 10 ore, merge normal timp de 2 zile apoi revine problema. Ce poate fi totusi? A-ti rezolvat ceva in aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o diagnoza? Ai vreo eroare pe ECU sau clima ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu este regenerare DPF, ar putea fi un egr incarcat. Inapoi cu ceva posturi gasesti si cateva opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut la toata lumea !

De citeva zile masina mea are si ea aproximativ aceleasi simptome descrise mai sus de majoritatea forumistilor din acest topic!

Simptome:

- turometru intre 0.85 - 1.05

- in aceste momente apare si un sunet ciudat (neordinar) la motor

- se simte cum masina incepe a "tremura" cam din 3 in 3 sec. de parca ar fi un mic cutremur si parca ar dori sa opreasca motorul (ce va nou, care inca nu a aparut in acest topic) 

- in timpul mersului parca se aude un pic de fluierat

 

Aceste simptome apar:

- indiferent de temperatura motorului

- numai dupa pornirea de pe loc (daca ai pornit motorul insa stai pe loc si chiar de o turezi oricum aceste simptome nu apar)

 

Aceste simptome dispar imediat daca opresti motorul si il pornesti din nou (pina a incepe sa te deplasezi, apoi iarasi apar)

 

Tin sa mentionez ca masina merge foarte bine parca nu se simt scaderi de putere, nu este aprins nici un bec in bord!

Masina e de vreo 13,000 KM la mine - pina acum parca totul a fost ok !

 

Astept sfaturile voastre !

Multumesc anticipat ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cel mai probabil, filtrul de particule incearca sa isi faca regenerarea.

 

incearca sa o scoti cativa km la un drum intins... ca sa reuseasca sa o finalizeze. In oras trebuie sa mergi mai turat si o sa o termine, daca mergi macar 10-15 km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai si tremurat iti recomand si o curatare de egr ca este posibil sa nu mai inchida bine.La mersul mai turat ideal este pe la 2500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

 

Sa rezolvat problema! Intradevar Florin a avut dreptate! Am esit la drum lung cu ea, iar acum nu mai are absolut nici un simptom mentionat mai sus !

 

Deci la sigur a fost o regenerare a filtrului de particule !

 

Multumesc pentru sugestii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Legat de problema turatiei la 1000 ture... si eu m'am pomenit dintr'o data ca sta turata la 1000 si umpic d ture dar nu tot timpu si nu conta daca motorul era cald sau rece... am mers la vw serpico au puso p tester (150 ron) si verdictul a fost rola alternator blocata... am schimbato (370 ron rola INA de la ei +manopera 120 ron) si am rezolvat problema acuma merge perfect. app pana sa schimb rola blocata am incercat si varianta citita de pe forum sa dau drumul la toti consumatorii din masina si sa vad daca se tureaza atunci la 1000 d ture, dar nu se tura ..deci releul de incarcare este ok. Sper sa fiu d ajutor si pt altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu aceasta problema cand pornesc masina ramane turata la 1000 ture  plus ca se aude niste zgomote la motor parca ceva se rupe iar intensitatea luminilor din interior creste si  scade cand se aud acele zgomote.

 

Sa mai plec cu ea sau sa chem pe cineva sa ma traga pana la un service ? ce ar putea avea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Cu o problema asemanatoare m-am confruntat si eu acum vreo doua luni.Porneam motorul si masina "tremura" iar turatia era undeva la 1000,dupa ce plecam la drum am constatat ca temperatura apei creste foarte repede, nu depasea 90 de grade dar ajungea foarte repede la temp respectiva. Am fost la un service mi-au pus masina pe un tester si bineinteles nici o eroare.Mecanicul mi-a zis ca este posibil sa fie senzorul de temperatura si a avut dreptate,senzorul a fost inlocuit si masina merge foarte bine acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!