Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_control_unit

Citez prima fraza din materialul de mai sus:

"In automotive electronics, electronic control unit (ECU) is a generic term for any embedded system that controls one or more of the electrical systems or subsystems in a motor vehicle."

Normal la ECU care il stii tu ii zice ECM - Engine Control Module ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GENERIC ....

Sau ca sa vorbim in termenii ELSA: Diesel direct injection system control unit

si cea care vede incarcarea este: Onboard power supply control unit

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi baieti (Adrian001 & Al Bundy) am sa fac scanarea si dezactivez functia aia. O sa mai verific odata si incarcarea si tinem legatura. Am fost pe Transfagarasan ,un pic,si apoi la Busteni,cateva zile de aia nu am mai fost activ pe Forum. Sper sa rezolv problema cu masina odata.

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian001 si Al Bundy aveti idee in ce modul din ECU trebuie sa intram sa dezactivez Load Managementul ? M-a intrebat un coleg de pe Forum ,din GL.,cu care vreau sa ma gasesc si sa rezolvam problema.

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor !!! Multumesc celor care m-au sfatuit si m-au trimis la un scan cu vag-com-ul. Am dezactivat functia Load Management si in sfarsit imi merge masina perfect. Dar inainte de asta am mers la Reprezentanta VW din GL.sa-i fac diagnoza sa vad cu adevarat ce are ,unde trebuie umblat si reparat(sa remediez cauza).Am stat 3 ore 1/2 si la sfarsit mi-au spus ca totul e perfect(incarcare...) nu a mai ramas decat sa-mi desfaca toata cablaraia la partea electrica sa o verifice si daca nu vor gasi nimic un ECU nou!!! Am platit verificarea 250 RON!!! si am fugit la un coleg de-al nostru de pe Forum din GL.care mi-a dezactivat Managementul si de atunci totul merge perfect. Multumesc colegilor si noroc de voi ca am rezolvat problema.

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N u e rezolvata, dezactivarea functiei ascunde doar efectul , nu a remediat si cauza. LA iarna sa ne spui daca te -a lasat bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off: Si centala electrica e tot ECU - Electronic control unit

OFF : :biggrin:

ECU=Engine Control Unit , deci nu te lua dupa ce scrie pe net si is convins 100% ca asta inseamna dar...

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca uitasem de topicul asta. AlBundy sa nu exageram acum ... in topicul de la OII a fost dezactivata functia si proprietarul nu a avut nici o problema pana acum in conditiile in care a dezactivat-o acum 2 ani, parca tot el zicea ca a gasit un Passat care avea Load Mangement-ul dezactivat din fabrica. Tot vorbim de functia asta da nimeni nu explica ce face, Load managemet-ul e util doar daca alternatorul nu incarca in parametrii bateria atunci intervine loada managemet-ul si initial ridica turatia motorului la maxim 1100 rpm, daca nici asa nu merge taie pe rand consumatorii pentru a putea merge cat mai mult cu masina pana se descarca complet bateria. Daca incarcarea e ok nu vei avea absolut nici o problema ... Cat timp instalatiia electrica a masinii e cea OEM (nu ai pus tu cine site ce amplificatoare ...) alternatorul e dimensioat corect asa ca nu vei avea vreo problema cu incarcarea bateriei (evident pana nu se strica ceva la alternatorul sau alta componenta).

PS: Pentru cei care nu stiu cum se activeaza/dezactiveaza load management trebuie sa va uitati in Central Electronics, Long Coding, Byte-ul 02 Bit-ul 3 (1 activat, 0 dezactivat) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Va salut, aceeasi problema cu Passatul din semnatura: B5.5, 2004, 2.0 TDI 136 Cai, cod motor:BGW, Euro 4 cu filtru DPF. Cred ca este motorul de pe B6, intrucat este cam printre ultimele B5.5'uri, fiind din 2004. De ceva timp masina are simptomele despre care s-a discutat anterior. Ramane turata cam pe la 1000 rpm, consumul instant creste ingrijorator, samd. Precizez ca fulia de la alternator a fost schimbata acum vreo 2 ani, senzorul de temperatura G62 schimbat acum o luna (intrucat in mers temperatura ramanea pe undeva pe la 70 de grade, sau fluctua). Acum temperatura s-a stabilizat, insa uneori apare aceasta problema (in special cu clima pornita). Am constatat ca daca in momentul cand ramane la 1000 rpm la relanti o accelerez pe la 2-3000 si apoi iau scurt contactul si il pun, pana sa se opreasca motorul, isi revine la turatia normala. Am scanat-o cu vag-com`ul si nu imi apare nicio eroare sau ceva asemanator, care sa imi dea de gandit. Nu cred ca are legatura cu regenerarea filtrului DPF pentru ca in momentul regenerarii, apare pe computer Emission Workshop, se aprinde spirala, si apoi creste turatia. Solutia? Sa incerc ceea ce spuneti voi cu Load Management'ul? Astept pareri. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine e diferit pt ca nu ai centrala electrica si nu poti dezactiva load managementul. Atunci cand iti face tie este dpf in regenerare, cauta un manual si citeste. Sfatul meu este sa o lasi sa isi faca regenerarea, prin luarea contactului o intrerupi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut exact aceasi problema da la octavia 1 si era acel senzor de temperatura apa. eu zic sa il schimbi ca nu costa foarte mult!

apropo..cind pui testeru;l pe ea sa vezi ce eroare e masina e turata la 1000? daca acea sonda de temperatura nu lucreaza corect si nu vede temperatura corecta a apei de racire nu se stocheaza nici o eroare pe calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 variante:

- senzorul de temperatura (G62), cum a spus si Andrei

- se regenereaza DPF-ul in acele momente.

Tine cont ca regenerarea este diferita in functie de stilul de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet: G62 schimbat acum o luna. Ramane sa am in vedere doar DPF-ul, insa stiu ca in regenerare aparea pe bord mesajul Emission Workshop. Ciudat. O sa citesc intr-un manual. Va multumesc tuturor pentru pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerare - verifica cu VCDS-ul, pe Engine, in campurile de masura - si vezi cand s-a facut ultima regenerare.

G62-ul - daca a fost schimbat cu unul OEM, prezinta garantie.... altfel, nu prea - cele AM sunt destul de proaste... in multe cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza ca l-ai schimbat. Doar daca ai pus OEM poti avea cat de cat incredere in ceea ce priveste senzorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi de ce nu luati in considerare si load management ca fiind in functiune ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa inteleg, domnul Cosmin, ca G62-ul s-ar putea sa faca decat jumatate din treaba? Adica sa arate pe bord temperatura corecta, si de fapt sa nu lucreze in parametri, iar ECU sa simta motorul rece, si sa activeze socul? O sa incerc si sa verific cu VCDS-ul cand a fost facuta ultima regenerare, dupa care o sa revin. Precizez ca si astazi am intampinat aceeasi problema de turatie, plus consum instant foarte mult marit. L-am lasat in pace de data aceasta, am mai mers vreo 3 km dupa care am stationat cu motorul pornit, si am simtit un miros diferit putin fata de cel de motorina nearsa in habitaclu. Dupa ce a mai stat vreo 3 minute la relanti turata la 1000 si cu un consum instant de 1.8 l/h, si-a revenit la 800 rpm si 0.5 l/h. Asta ma duce cu gandul si mai mult la regenerarea DPF. Daca ar fi asta, ar trebui sa imi arate data de astazi ca fiind data ultimei regenerari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62-ul, poate sa faca figuri iar ECU sa creasca turatia.... exact. Numai ca nu ar sarii atata consumul.....

La regenerare - Nu-ti arata data... ci in urma cu cati km s-a facut regenerarea.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat pe Engine - Measure Blocks, insa nu am gasit nimic relevant. Daca mi-ati putea explica mai detaliat, unde as putea gasi, sau macar pe ce grup, pentru ca am luat fiecare grup de la 1 la 100 si nu am gasit nimic satisfacator. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Dezactiveaza functia Load Management cu VAG-COM-ul si problema ar trebui sa dispara daca partea de incarcare e buna. Vezi ca mai e un topic in sectiunea Octavia II cu aceeasi problema ca a ta care si-a gasit rezolvarea prin dezactivarea Load Mangementului. Ar fi bine daca ai putea sa scanezi masina in timp ce turatia motorului e la 1000 rpm, daca ai o eroarea gen Supply voltage: Too Low atunci e clar scapi daca dezactivezi optiunea de mai sus ...

Cum se dezactiveaza funcția load management? Modificat de Pionu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa o dezactivati? Sa distrugeti bateria mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Schimbati cablul de baterie (+ sau -, dupa caz). Problema poate fi la sistemul de strangere al papucului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, abia mi-am cumparat un vw passat 2.0 tdi 170 cp si mi se tureaza la 1000rpm, am citit pe forum xa porum ca poate fi de la filtru de particule , am mers cu ea turata cand mi s-a aprins in bord becul de la filtru, intr-a4-a la 3000 de ture pt vrek cativa si s-a stins dar am observat ca atunci cand se tureaxa la 1000 si apas incet pedala de aceleratie ma zmunceste, si atunci ii schimb vitezele la 3000 de ture, dar vad ca acum face la fel cu toate ca am mers cu ea turata.

Am pus-o pe tester si totul e ok

Aveti idee ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am avut si eu aceiasi problema, am umblat cu ea vreo 2 luni prin serviceuri inclusiv PBVest 2 si PBNord, intr-un final cineva a observat ca valva EGR da drumul la ulei si a desfacut-o, avea depuneri de funingine de vreo 2mm, am hotarat sa pun una noua( a mai fost curatata o data), si s-a spalat si clapeta de acceleratie. am 2 saptamaini de cand am facut operatia, problema nu s-a mai repetat, acum parca trage mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!