Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Fraiul = ? Ca nu stiu sincer ... 

 

Bateria e verificata e practic NOUA - incarcarea la fel incarca super ok !

 

Cureaua am sa o verific ! 

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulia-acea rola

In jur de 150 lei e parca.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am sa le verific , multumesc ! Weekend placut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. La fel si tie. Acum poate iti activezi si functia la loc :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pai o activez sigur daca nu e de acolo si asa e normal sa faca !

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am luat-o sa vad daca atunci cand apa e la 90 daca face pt ca nu am fost sigur , masina nu face la 90 grade deloc , pana sa ajunga apa la 90 grade creste aleatoriu turatia la relanti in jur de 1000rot min , Acum daca e normal asa nu mai stiu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e de la DPF , se tureaza singura pentru ca se curata DPF, prin ridicarea consumului pentru a genera mai multa caldura, la fel am avut si eu vreo cateva luni bune pana am scapat definitiv de DPF , dupa care nu a mai facut deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am de gand sa scot DPF-ul niciodata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ai doua variante, ori te duci undeva si il cureti foarte bine ori iti cumperi altul.

 

Dar.. mai suspectez inca o chestie: sonda lambda O2 care iti regleaza amestecul motorina oxigen poate nu functioneaz in parametrii si astfel iti infunda prea repede filtrul de particole. E posibil ca sonda sa nu iti dea eroare desi nu mai functioneaza corect.

 

La mine fluctua intre 800 si 1000 indiferent de temperatura de afara sau a uleiului. Dadea cu shoturi de fum alb din cand in cand.  DPF-ul Isi facea regenerarea foarte greu si foarte des. Mirosea a motorina, crestea consumul, masina nu mai tragea la fel, era foarte enervant. Dupa vreo 6 luni mi s-a aprins martorul check engine. M-am speriat, i-am facut diagnoza si era sonda lambda ( signal to high ) . Mecanicul a zis ca nu e ceva grav, a sters eroarea si nu s-a mai aprins vreo cateva zile, dupa care i-ar s-a aprins.

 

Dupa ce i-am facut DPF off fizic si din soft masina merge impecabil. Consumul a scazut, nu mai da shoturi de fum, nu se mai incinge uleiul la niste valori mari. Asta vara pe autostrada ajunsese temperatura uleiului la 134 de grade. Acum nu mai sare de 110 115 indiferent de mers. DPF-ul e o inventie foarta peroasta pusa in carca noastra, nu mi se pare corect ca la fiecare 150.000 200.000 km sa trebuiasca sa schimbi o piesa de 2000 de euro care practic nu iti aduce nici un beneficiu. De vazut scandalul VW si cu filtru si tot ai noxe mai mari.

Modificat de maximilian667
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pb lui nu e dpf-ul. Din cate am inteles la el regenerarile sunt ok la fel si incarcarea filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximilian - Masina merge ca noua , ca atunci cand o iei din magazin , fara nici cea mai mica problema , fara mirosuri , fara fumuri , fara suturi fara fluctuatii de turatii fara nimic ! Masina doar pana ajunge la 90 grade apa se tureaza la 1000 rot min , eu dau drumu la incalzirea in scaune din prima secunda cand ma urc in masina , legat de DPF e curat curat , nici nu se aprinde becul in bord cand isi face regenerare ...

Pronet - Multumesc pt raspunsuri , mi-ai fost de un real ajutor , mai facut sa inteleg cum functioneaza VW -ul ! Ea nu face saraca nici o figura , doar ca eu nu am mai intalnit atata tehnologie la masini , am avut cateva , doar ca asta e an mai nou si am inteles ca ea se tureaza in anumite scopuri pana ajunge la 90 grade apa ! Multumesc inca odata !

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. Ma bucur ca te-ai linistit si nu-i mai cauti nod in papura. Daca merge bine las-o asa. O seara buna si cati mai multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta faceam eu ii cautam nod in papura  :winter:   Asemenea si tie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome le am si eu, cu un G6 la 170k km, indiferent de temperatura motorului, imediat dupa pornire sau aleatoriu porneste ventilatorul din fata si se tureaza la 1000 rpm.

 

Am diagnoza si nu e DPF_ul, nici o eroare in alta parte.

Am banuit ca ar fi termostatul pt ca se tureaza ventialtorul dar nu am mai ajuns sa il schimb pt a venit iarna si nu mai face asa des.

 

Daca incarcarea e 13.7 alternatorul inseamna ca funtioneaza corect?

 

@Vwgalati

sa inteleg ai rezolvat problema?

 

Scuze daca e offtopic, pe aria Golf a fost un subiect asemanator si a fost inchis imediat pe motiv ca ar fi DPF_ul.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica temperaturile(antigel,motorina,intercooler,temp exterioara) cu vcds ,la rece

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Playonlcd - Nu e nici o problema am inteles , la mine nu porneste nici un ventilator cand se tureaza la 1000 rot , doar pana ajunge la 90 apa ea creste la aproape 1000 rot /min , atat , apoi e perfect normal ! Din ce am inteles de pe forum , daca iti pornesc si ventilatoarele isi face regenerare DPF , acum nu mai stiu ce sa zic , e multa electronica la masinile astea ... !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie, la mine nu se aprindea DPF-ul in bord, nu dadea nici o eroarea, filtrul desi nu era incarcat isi facea regenerari aiurea :) . Am fost pe la vreo 3 service-uri , inclusiv reprezentanta. Toti dadeau din umeri, ca e un fel de neconcordanta. VW mi-a recomandat un nou DPF , 9000 RON o nimica toata :)) .

Modificat de maximilian667
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maximilian.

In Buc.vorbeste cu Florin sau Al Bundy pt.o diagnoza/parere !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi senzorul de presiune diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, este cineva din Ploiesti cu Vag com? Si Touranul meu face la fel, se tureaza singur( de la 800-900 rpm pana pe la 1200), din cate am citit in topic ar fi de la fuctia load management si as vrea sa o dezactivez. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 1200 rpn nu e load management, este regenerare filtru DFP, daca ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1200 rpm regenerare DPF ? e prea mult sa fie asa ceva.

 

bodo - cat timp sta turata ? daca sta putin, vezi  ce erori ai pe motor - nu cumva sa ai un senzor temperatura lichid racie - G62 - bolnavior....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sta asa mereu. daca opresc la semafor, creste turatia, daca stau cu ea pe loc 10 min, creste turatia. din tester am 0 erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu o problema cateodata cu turatia la relanti.

Am scotocit topicul dar parca la mine este un pic diferit de ce am citit pe aici.

Am observat prima oara acum o saptamana, ca la semafor turatia la relanti a crscut pe la 900rpm, consumul a scazut la 0,3l/h, iar masina a inceput sa tremure.

Dupa ce am mai mers un pic am vazut ca a disparut fenomenul.

Astazi a aparut din nou.Motorul era cald si nu aveam consumatori porniti.

Din ce am studiat pe aici, am inteles ca ar fi filtrul DPF, dar la majoritatea crestea turatia si crestea si consumul, pe cand la mine consumul a scazut la 0,3l/h

 

Ma puteti ajuta cu o idee ?

 

Masina o am de doua saptamani, iar astazi am fost la o verificare mecanica in service.

I-am rugat sa puna si testerul sa vada daca este vreo eroare, si nu au gasit nimic.

Testerul l-au pus cu motorul oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sta asa mereu. daca opresc la semafor, creste turatia, daca stau cu ea pe loc 10 min, creste turatia. din tester am 0 erori.

Pai tu mai mult ca sigur ai alta problema.. trebuie verificat...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!