Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Iesi pe autostrada cu ia sau tine-o mai turata in oras

Modificat de ppaarroollaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema similara..am citit acest topic si pot sa spun urmatoarele : 

- nu am probleme cu incarcarea, bateria este noua

- pe tester nu da nicio eroare

Problema sta in felul urmator : dupa un mers mai agresiv ( schimbat la 3500-4000 rpm - sa zicem 2-5 km ), cu temperatura in bord la 90 grade, ralantiul urca la 1000-1100-1200 rpm dupa caz..uneori, dupa cateva accelerari ( sprituri ) pe loc isi revine, alteori nu ; 

Intrebarile mele sunt urmatoarele : 

- 1.4 TDI-ul de 70 cp ( fara dpf - seat ibiza 2007 - 45.000 km ) nu are clapeta de acceleratie, nu ? injectoarele sunt comandate direct din pedala de acceleratie care trimite informatii la ECU vizavi de cantitatea de motorina injectata ? 

- o curatare EGR ar putea rezolva problema ? 

- senzorul G62 ( de temperatura ) daca este defect presupun ca ar trebui sa dea eroare ? este ok daca il scot si il spreyez cu WD40 apoi il pun la loc ? cum pot citi temperatura motorului cu VAG-comul ? 

 

Multumesc anticipat pt raspunsuri  :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

temperatura - in blocurile de masura, pe Engine - un G62 defect, nu genereaza obligatoriu eroare, ci de multe ori raporteaza valori eronate - caz in care wd40 nu te ajuta cu nimic.

 

ai clapeta dar nu de acceleratie.

 

EGR - poti verifica/curata - nu strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, in prima faza voi curata EGR-ul, si daca problema nu se rezolva schimb senzorul ; voi posta aici rezolvarea.

P.s : mai este ceva ce se poate curata ? Din ce am inteles eu nu am corp clapeta pe care sa il pot curata (ca la benzinara) , corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Recent am observat ca ventilatorul de la radiatorul din fata porneste chiar daca temperatura motorului este la 85 grade si motorul la rentlanti sta turat la 1000rpm.

Am masurat tensiunea pe bornele bateriei si indica 13.8 V.

 

Precizez ca sa inlocuit in toamna EGR_ul iar antigelul nu e afost schimbat la 3 ani cum e indicat, este antigelul din fabrica e in al 5-lea an.

 

La o scanare apar 2 erori.

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V4.clb   Part No SW: 1K0 907 530 AF    HW: 1K0 907 951    Component: J533  Gateway   H17 0231     Revision:   H17       Serial number: 1321J09B060109   Coding: E9807F06000202042002   Shop #: WSC 00066 000 00000   VCID: 6BD52BBC4AD5B779ABD-803E1 Fault Found:03406 - Control Module for Battery Monitoring             004 - No Signal/Communication - Intermittent             Freeze Frame:                    Fault Status: 00100100                    Fault Priority: 2                    Fault Frequency: 1                    Reset counter: 157                    Mileage: 110677 km                    Time Indication: 0                    Date: 2015.06.16                    Time: 13:32:47Address 61: Battery Regul. (J840)       Labels: 1K0-907-534.clb   Part No SW: 1K0 907 534     HW: 1K0 907 951    Component: Batt.regelung H17 0231     Revision: --------    Serial number: 1321J09B060109   Coding: 030B085A   Shop #: WSC 00066 000 00000   VCID: 68DF54B09B239C61C6F-803D   Subsystem 1 - Part No SW: 1K0 915 181 C    HW: 1K0 915 181 A   Component: J367-BDM  H07 0125 2 Faults Found:02252 - Generator             004 - No Signal/Communication - Intermittent             Freeze Frame:                    Fault Status: 00100100                    Fault Priority: 2                    Fault Frequency: 1                    Reset counter: 157                    Mileage: 110677 km                    Time Indication: 0                    Date: 2015.06.16                    Time: 13:32:4700458 - Control Module for Battery Monitoring (J367)             004 - No Signal/Communication - Intermittent             Freeze Frame:                    Fault Status: 00100100                    Fault Priority: 2                    Fault Frequency: 1                    Reset counter: 157                    Mileage: 110677 km                    Time Indication: 0                    Date: 2015.06.16                    Time: 13:32:47

De DPF nu poate fi vorba pentru ca am avut 2 drumuri de 500km la distanta de 1 sapt si daca a fost nevoie de regenerare sa facut atunci.

 

A mai avut cineva acest comportament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

De curand am cumparat o Skoda Octavia 2 FL din 2011, 2.0 TDI,140 CP cu 212.000km la bord. Masina  a mers impecabil pana am observat odata turatia crescuta....pe la aprox.950...iar dupa cateva zile mi s-a aprins martorul cu sarmulita in bord. Nu am reusit sa scap de eroarea asta decat cu VCDS si nu am avut probleme. Apoi am citit pe forum de regenerarea DPF. Dupa aprox. 1 luna am observat iar turatia ridicata si am iesit la o tura afara din oras, am mers pe la 3000 cu treapta a 3-a si turatia a scazut. Problema e ca zilele astea am facut un drum Vaslui-Tg Mures si am observat iar turatia ridicata de vreo 3...4 ori. De fiecare data mergeam 3-5km cu a 3-a la 3000 si isi revenea. Astazi a facut iar asa si am observat la plecarea de pe loc foarte mult fum. Am vb cu cineva si a spus ca s-ar putea sa fie EGR-ul , ca ramane supapa blocata. A mai intalnit cineva problema asta? Oare sa fie EGR-ul? Rezolv ceva daca il curat?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta : Este de la filtru de particole care isi da regenerari pasive. Consumul creste cam cu 2l% , da cu fum , E foarte enervant. Verifica nivelul la ulei e posibil sa vezi cum creste nivelul pentru ca devine contaminat cu motorina de la prea multe regenerari dpf.

 

Cauze : Sonda Lambda nu mai trimite valori bune desi nu se aprinde nimic in bord. sau pur si simplu filtrul de particole nu mai e bun.

 

Eu am mers asa cam juma de an, imi facea cate o regenerare la 2 3 zile. Dupa care mi s-a aprins 'emissions control' in bord - > Sonda Lambda

 

Concluzie : am facut dpf off fizic si din soft si acum masina merge foarte bine, consumul a scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

martorul EPC din bord poate sa se aprinda si din cauza sondei lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu problema asta : Este de la filtru de particole care isi da regenerari pasive. Consumul creste cam cu 2l% , da cu fum , E foarte enervant. Verifica nivelul la ulei e posibil sa vezi cum creste nivelul pentru ca devine contaminat cu motorina de la prea multe regenerari dpf.

 

Cauze : Sonda Lambda nu mai trimite valori bune desi nu se aprinde nimic in bord. sau pur si simplu filtrul de particole nu mai e bun.

 

Eu am mers asa cam juma de an, imi facea cate o regenerare la 2 3 zile. Dupa care mi s-a aprins 'emissions control' in bord - > Sonda Lambda

 

Concluzie : am facut dpf off fizic si din soft si acum masina merge foarte bine, consumul a scazut.

Am uitat sa precizez ca la scanarea facuta cu VCDS am gasit o eroare de la EGR. Dupa ce am facut un plin cu EFIX S de la Rompetrol am observat astazi...dupa 195 km....ca iar s-a ridicat turatia. Am dat o tura in afara orasului dar dupa 10km de mers cu a 3-a la 3000 nu s-s stins. Ar trebui sa-mi arate ceva pe tester cand incepe regenerarea sau nu? As mai avea o intrebare: trebuie pus un ulei ceva pt regenerarea DPF? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cate posturi ai citit, din acest topic, inainte de a posta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Aceeasi problema o am si eu de prin vara. Mergand zi de zi la munca cu masina, intre Piata Sudului si Piata Muncii, toata vara, imi urca turatia la aprox 1000 rpm, si nu scadea decat daca opream motorul, dar in cateva minute iar revenea problema. Nu scoate fum, nu a scos niciodata, sau nu am vazut.

Luna asta si Septembrie nu a mai facut deloc, insa aseara am patit-o iar. Eram la semafor si de data aceasta, am observat ca scotea o multime de fum si m-am gandit ca este regenerarea. Cand am ajuns acasa, ma grabeam si nu am lasat-o sa termine. Am oprit motorul si bag de seama ca nu mi se mai oprea electroventilatorul. Dupa aprox 5 minute, m-am intors la masina si ele tot mergeau. Dupa ce am pornit si oprit motorul, s-au oprit si ventilatoarele. In dimineata asta, dupa 3 minute de mers, cu motorul la rece, iarasi aveam turatia la 1000 rpm si intrerupea la interval de cateva secunde. Consumul 0.9-1.1L/h in loc de 0.7L/h. Dupa o accelerare pe loc si-a revenit, apoi iar a intrerupt si a zmucit la relanti, am accelerat si iar a ajuns la 1000rpm. De cateva luni, cand opresc la semafor, sesizez un miros de gaze in habitaclu, care devine tot mai strident.

Acum 3 saptamani am curatat clapeta de acceleratie si EGR care nu mi se pareau extrem de murdare (pozele atasate: inainte si dupa curatare). Ce mi se pare ciudat, este ca am facut test cu VCDS si supapa EGR se deschidea foarte putin, cam 1mm. 

 

Mai e ceva. La inceputul lunii Iunie, la un drum mai lung, in urma unei opriri de aprox 6-7 minute, motorul nu a mai pornit. A invartit, a dat sa porneasca, a zgaltait putin de parca era "in 3 pistoane" si nimic. Am sunat un mecanic si mi-a zis sa stau pana se raceste motorul. E foarte placut sa stai 2 ore pe caldura, in camp. A pornit abia dupa ce aveam apa la 60 de grade pe bord. De atunci, am descoperit ca porneste sigur cu acceleratia apasata putin.

Am citit topicul, dar astept pareri si in cazul meu. Merci

 

post-142726-0-29598400-1445500978_thumb.

post-142726-0-44882900-1445500978_thumb.

post-142726-0-56779000-1445500978_thumb.

post-142726-0-67814600-1445500978_thumb.

post-142726-0-81689600-1445500978_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara , sunt nou pe acest forum si vreau sa va salut intai de toate pe toti ! 

 

   Intru pentru o problema , ce ma deranjeaza , de vreo 3 zile , imi sta masina turata la 1000 rot aproape , isi revine apoi  , sta o perioada la 8 sute sa zic asa , apoi iar aleatoriu se tureaza la 1000 aproape ... 

 

Am citit tot aici ca vrea sa isi faca regenerarea , eu merg turat de felul meu , peste 2500 pana la 3000 rot schimb orice treapta , nu am reusit pe oras sa scap de chestia asta si am iesit la un drum de cca 15 km in afara orasului in care am mers cu treapta 3 si 3000 rot pe pilot automat , masina totusi face la fel , nu reusesc sa scap de problema asta enervanta , foarte enervanta ! 

 

Ce ma sfatuiti sa fac ? Am fost la tester , nu are nici o eroare , valorile sunt normale , scria ca si-a facut regenerare acum 135,7 , probabil KM ... 

 

Nu inteleg de ce face asa ... Va multumesc si daca aveti un sfat il primesc cu mare drag pt ca am nevoie de el ! 

 

Mentionez ca am verificat si bateria si incarcarea , are 85 % viata bateria , incarca 14.7 masina ! 

 

Imi mai face figuri si start/stop imi indica cateodata semnul pe ecran la ceasuri dar cu o linie asa : / . peste acel semn , adica semn ca e oprit , nefunctional , insa eu nu l-am dezactivat ( problema asta ma intereseaza mai putin ) , interesul mare este sa-mi rezolv problema cu turatia la relanti !

 

Nu am nici un bec / martor aprins in bord !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnul de start and stop taiat nu inseamna ca acesta este oprit ci ca una dintre conditii nu este indeplinita ( diferenta de temperatura prea mare intre interior si exterior, dezaburire pornita etc). Cu privire la turatii si eu am aceeasi problema. Am fost intr-un service, mi s-a curatat clapeta de acceleratie, cateva zile nu am mai avut probleme dar dupa aceea turatia cescuta a reaparut. Din ce am citit pe forumuri s-ar putea sa fie un senzor de temperatura sau ceva de genul asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la tester, pt ca cei de la service tot de senzorul ala mi-au spus ca e posibil sa fie , insa au verificat si valorile sunt normale , zic ei ...

 

Daca nu ii dau de cap, il schimb pe ala doar ca sa vad daca e totusi de acolo ! 

 

Eu as vrea sa imi spuna un membru mai documentat de pe forum , cum se face regenerarea mai exact , pasii corecti pe care eu sa ii urmez , ca masina sa isi faca regenerarea aceea normala , pana la capat , se poate pe loc ? 

 

Vreau sa stiu daca e bine cand se ridica turatia la 1000 sa o las in relanti pana isi termina regenerarea

 

Vreau sa stiu cum imi dau seama ca si-a terminat regenerarea atat timp cat eu nu am nici un bec aprins in bord 

 

Va multumesc si astept raspuns cu interes !

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost de curiozitate la un baiat cu VCDS in seara asta , aveam functia Load Management activa si am dezactivat-o ! E normal sa fie functia aia activa ? Am verificat incarcarea si bateria oricum si era perfect din orice pct de vedere ! Din cate am inteles Load Management are legatura doar cu bateria ?

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functia respectiva activa taie anumite module cand nivelul bateriei scade-in special navi, radio, confort etc. Nu are leg cu descarcarea bateriei. Cauta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost de curiozitate la un baiat cu VCDS in seara asta , aveam functia Load Management activa si am dezactivat-o ! E normal sa fie functia aia activa ? Am verificat incarcarea si bateria oricum si era perfect din orice pct de vedere ! Din cate am inteles Load Management are legatura doar cu bateria ?

Cea mai mare prostie sa dezactivezi aceasta functie. Tu avand probleme cu bateria sau pe partea de incarcare nu ai facut decat sa grabesti scurtarea vietii bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o problema nici bateria nici incarcarea masinii ... Inainte sa dezactivez functia am facut verificarea bateriei si a incarcarii ! In orice caz, daca este sa fie pe duca bateria abia astept cu ocazia asta sa se strice , ca sa o schimb , dar nu e pe duca deoarece am verificat si bateria si incarcarea masinii si ambele sunt ok , nu inteleg de ce s-a activat functia accea ! Referitor la raspunsul tau "pronet" , sincer nu imi inchide nici navigatia , nici radio , nici clima , nici nimic , masina functiona perfect din orice pct de vedere , cu exceptia faptului ca imi tura motorul la 1000 rot cand avea ea chef ... Va multumesc pt raspunsuri tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functia activa functioneaza cum ti-am explicat-tocamai ca sistemele celelalte sa poata functiona fara a fi alterate-de ex. abs/ esp care mananca mult curent. Sa te vad ce vei face acum ca ai dezactivat-o si Doamne fereste sa ai nevoie sa pornesti....dar vei putea sa asculti muzica. Functia aia trebuie sa fie activa-te protejaza pe tine.

Iti taie din sist de confort cand bateria ajunge la un anumit nivel. Daca mai ai si s&s vei distruge bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria are 12,7 iar incarcarea 14,7 , nu inteleg de ce atata tragedie cu functia aia dezactivata , cand multi au scapat de probleme prin dezactivarea ei de ani buni fara sa le mai faca probleme vreo ceva ... Si nu inteleg ce inseamna Doamne fereste sa ai nevoie sa pornesti ... Adica moare bateria ? Cumpar alta baterie daca moare , pt ca acum imi arata ca e foarte buna si nu am motive sa sa o schimb , daca moare bateria atunci avtivez inapoi functia si pun baterie noua , adica nu cred ca gresesc facand asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este de 760 A/76A  , trebuie sa fie de mai multi Ah ? E posibil de la asta sa fie ?

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e ok. Eu iti spun ca functia activata te ajuta. Cand scade capacitatea ei se taie din sist automat si mentine doar ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva din ce cauza? Miroase cam tare a gaze la esapament, iar atunci cand stau la semafor intra si in interiorul masinii.

Acum 2 luni aveam cam 12000km de la ultimul schimb de ulei si am completat uleiul pana la semn pentru ca era pe varful jojei, sub minim. Acum, dupa inca 2000km, este la semnul minim.

Multumesc

Salut!

Aceeasi problema o am si eu de prin vara. Mergand zi de zi la munca cu masina, intre Piata Sudului si Piata Muncii, toata vara, imi urca turatia la aprox 1000 rpm, si nu scadea decat daca opream motorul, dar in cateva minute iar revenea problema. Nu scoate fum, nu a scos niciodata, sau nu am vazut.

Luna asta si Septembrie nu a mai facut deloc, insa aseara am patit-o iar. Eram la semafor si de data aceasta, am observat ca scotea o multime de fum si m-am gandit ca este regenerarea. Cand am ajuns acasa, ma grabeam si nu am lasat-o sa termine. Am oprit motorul si bag de seama ca nu mi se mai oprea electroventilatorul. Dupa aprox 5 minute, m-am intors la masina si ele tot mergeau. Dupa ce am pornit si oprit motorul, s-au oprit si ventilatoarele. In dimineata asta, dupa 3 minute de mers, cu motorul la rece, iarasi aveam turatia la 1000 rpm si intrerupea la interval de cateva secunde. Consumul 0.9-1.1L/h in loc de 0.7L/h. Dupa o accelerare pe loc si-a revenit, apoi iar a intrerupt si a zmucit la relanti, am accelerat si iar a ajuns la 1000rpm. De cateva luni, cand opresc la semafor, sesizez un miros de gaze in habitaclu, care devine tot mai strident.

Acum 3 saptamani am curatat clapeta de acceleratie si EGR care nu mi se pareau extrem de murdare (pozele atasate: inainte si dupa curatare). Ce mi se pare ciudat, este ca am facut test cu VCDS si supapa EGR se deschidea foarte putin, cam 1mm.

Mai e ceva. La inceputul lunii Iunie, la un drum mai lung, in urma unei opriri de aprox 6-7 minute, motorul nu a mai pornit. A invartit, a dat sa porneasca, a zgaltait putin de parca era "in 3 pistoane" si nimic. Am sunat un mecanic si mi-a zis sa stau pana se raceste motorul. E foarte placut sa stai 2 ore pe caldura, in camp. A pornit abia dupa ce aveam apa la 60 de grade pe bord. De atunci, am descoperit ca porneste sigur cu acceleratia apasata putin.

Am citit topicul, dar astept pareri si in cazul meu. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand scade capacitatea ei va murii de tot si o schimb , decat sa stau cu masina turata zilnic la 1000 rot aiurea fara motiv cat incarcarea imi merge si bateria are tensiunea normala ! Va multumesc tuturor pt raspunsuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!