Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

da, se verifica valorile prin comparare, afisate de g62 pe Engine si pe Instrumente - e adevarat ca am gasit cazuri in care nu erau diferente semnificative,,, dar senzorul facea probleme la pornire - numai la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema cu masina ( golf 6 Variant 1.6 TDI 105 C):

 

1. O pornesc - sta la relanti 800 r/min- ok- toate bune...

2. Plec de pe loc si in mers cand o scot din viteza- relanti - 1000 r/min

3. Opresc la semafor - relanti 800 r/min ( stand pe loc masina revine la 800 r/min)

 

Am incercat cu farurile aprinse, clima la max. turatia nu creste cand masina sta pe loc.

Mentionez ca la scanarile care le-am facut inainte au iesit probleme la EGR ( mi s-a aprins de cateva ori la bord martorul "spirala" (opream motorul si nu se mai aprindea) si martorul "catalizator" care ramanea aprins cam o zi).

 

Intrebare: de ce numai cand "se invarte roata" (si e scoasa din viteza) turatia este 1000 r/min, cand masina sta pe loc relantiul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ii normal.

Asa ii normal.

 Pana ieri nu a facut asa,  si consumul a crescut  :grrrrrr:

Nu stiu ce sa zic... sa fie de la DPF- daca isi face regenerare la filtru de ce nu se tureaza cand sta pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce o scoti din viteza, cand esti in mers ? .... consuma mai mult, daca mergi asa... si turatia o sa stea un pic mai sus - nu-si face nicio regenerare, asa lucreaza motorul, asa comanda ECU injectia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce o scoti din viteza, cand esti in mers ? .... consuma mai mult, daca mergi asa... si turatia o sa stea un pic mai sus - nu-si face nicio regenerare, asa lucreaza motorul, asa comanda ECU injectia.

 

Inainte de a ajunge la semafor...,etc  o "scot la liber"  si atunci am observat chestia asta cu turatia

Daca si la voi face asa atunci asa o fi .... (cred ca si eu sunt putin mai :screwy:  in legatura cu masina)

 

O sa ii fac o scanare sa vedem ce iese (EGR sigur )

 

OFF Topic:

Am cumparat o interfata Vag-Com 12.12(clona) si nu ma lasa sa intru in Engine - cannot find a . ROD file ********. Este defecta sau nu gaseste tipul de motor? A mai patit cineva asa??

 

ms  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm cele spuse de florin.

in plus nu e recomandat deloc ceea ce faci. producatorul sustine asta. pune ipoteza ca iti moare motorul cand esti in situatia asta si nu tu frana/directie......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

dar de ce o scoti din viteza, cand esti in mers ? .... consuma mai mult, daca mergi asa... si turatia o sa stea un pic mai sus - nu-si face nicio regenerare, asa lucreaza motorul, asa comanda ECU injectia.

 

Inainte de a ajunge la semafor...,etc  o "scot la liber"  si atunci am observat chestia asta cu turatia

Daca si la voi face asa atunci asa o fi .... (cred ca si eu sunt putin mai :screwy:  in legatura cu masina)

 

O sa ii fac o scanare sa vedem ce iese (EGR sigur )

 

OFF Topic:

Am cumparat o interfata Vag-Com 12.12(clona) si nu ma lasa sa intru in Engine - cannot find a . ROD file ********. Este defecta sau nu gaseste tipul de motor? A mai patit cineva asa??

 

ms  

 

Lasa mai omule masina in pace  :lol: . Asa sunt proiectate cr-urile. Mai mult ca sigur nu ai sesizat asta pana acum

Doar in momentul in care stand pe loc (fara sa se invarta roata) motorul sta la 1000 Rpm se poate discuta despre o regenerare

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK (deci nu o demontez sa vad ce are  :lol:  :icon_bounce: )

Multam la toti pentru raspunsuri..... :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, 

Am si eu o problema de cateva zil cu turatia la relanti care sta la 1000.Nu este vorba de regenerare pentru ca esti continua treaba si nici de g62 pentru ca l-am verificat.Cu load management activat primesc eroare de mai jos si atucni sta la 1000.Daca dezactivez load management totul este normal, dar ma gandesc ca undeva tot este o problema.

 

 

 

 
                Address 09: Cent. Elect.       Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
Control Module Part Number: 3C8 937 049 E    HW: 3C8 937 049 E
  Component and/or Version: Bordnetz-SG     H54 2602
           Software Coding: EF8A8F270001241EC70A00640F006464001B364F00004100000000000000
            Work Shop Code: WSC 12345 123 12345
           Additional Info: 3C1955419A  Wischer 121108 004  0206   1K0955559AH RLS     030209 054  0402   
                      VCID: 336F0115522E491
1 Fault Found:
 
01598 - Drive Battery Voltage 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 9
                    Reset counter: 105
                    Mileage: 198740 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                        ON 
                    Voltage: 13.60 V
                        ON 
                        ON 
                        OFF 
                        OFF 
                        OFF 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica in ce stare se prezinta bateria.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut cu ce sa masor bateria decat cu vcds pe terminal 30 care arata 11,70 cu pozitii si contact.Iar 14 si ceva cu motoul pornit si dupa un mers de vreo 10 minute era 12 cu pozitii si contact.Deci cred ca asta e pe duca.Cu totul ca la pornire se descurca forte ok si nu a dat nici un semn de moarte.Indicatorul ei de uzura inca este verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am fost la electrician si mi-a spus ca trebuie schimbata fulia la altenator ca in turatie scade de la 14 turatie spre 13,5v.Si batereria cica ii slaba dar merge impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la touran 2.0 tdi , DSG 170 cp Dpf pe langa turatiia care osceaza intre 1000-800 sa aprins si martorul de la motor ( motoru galben ) plus ca mai baga si fum din cand in cand in habitaclu, asta cand scade turatia de la 1000-8000

Sterg eroarea , se stinge martorul cu motorul merge o zi doua dupa care iar se aprinde , mai merg cu el asa se stinge singur apoi apare iar. Asta cand o pornesc

Intr-un timp ma gandeam sa nu fie de la webasto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam astea sunt erorile ce i-mi apar dupa scanare. daca poti sa i-mi dai un sfat ti-as fi recunoscator
 
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BMN.clb
   Part No SW: 03G 906 018 EH    HW: 03G 906 018 EH
   Component: R4 2.0l PPD1.2 G    4355  
   Revision: --H42---    Serial number: VWX7Z0G53NS086
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 63177 142 95107
   VCID: 6FE7CD657E862D1
 
1 Fault Found:
001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) 
               P0471 - 006 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 84
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 224746 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:34:24
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 144.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Pressure: 0.0 mbar
                    Text:       42    mbar        
                    Text:  140    C               
                    Temperature: 39.0°C
 
Readiness: N/A
 
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 AJ    HW: 3C0 937 049 AJ
   Component: Bordnetz-SG     H54 2202  
   Revision: 00H54000    Serial number: 00000007315154
   Coding: E1898F2100040F0047120C000000000000097F075C000100000000000000
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 71E3CB1D68B23B1
 
   Subsystem 1 - Part No: 2K1 955 119 C  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer 220607 021  0501  
   Coding: 00038805
   Shop #: WSC 01324  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AF  Labels: 1K0-955-559-AF.CLB
   Component: RLS     020707 046  0204  
   Coding: 00209024
   Shop #: WSC 01324  
 
1 Fault Found:
01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 254
                    Mileage: 225396 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.09.13
                    Time: 31:63:63
 
             Freeze Frame:
                        OFF 
                    Voltage: 12.85 V
                        OFF 
                        ON 
                        OFF 
                        OFF 
                        OFF 
Address 18: Aux. Heat        Labels: Redir Fail!
   Part No: 5K0 963 271 C
   Component: Zuheizer        050 2606  
   Revision: 00050000    Serial number: 09021535000000
   Coding: 0000011
   Shop #: WSC 22200 142 93895
   VCID: 2F670D65BE066D1
 
5 Faults Found:
00664 - Fuel gauge 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 20
                    Reset counter: 132
                    Mileage: 216995 km
                    Time Indication: 0
 
01444 - Under-Voltage Shut-Off (Automatic) 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 140
                    Mileage: 218585 km
                    Time Indication: 0
 
01406 - No Flame 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 100
                    Mileage: 218585 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                        Start
                    Temperature: 12.0°C
                    Temperature: 6.0°C
                    Voltage: 14.31 V
 
01407 - Flame Extinguished 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 138
                    Mileage: 218585 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                        Start
                    Temperature: 54.0°C
                    Temperature: 51.0°C
                    Voltage: 14.09 V
 
02251 - Heater Unit Locked 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 100
                    Mileage: 218586 km
                    Time Indication: 0
 
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530.lbl
   Part No SW: 1K0 907 530 L    HW: 1K0 907 951 
   Component: J533  Gateway   H07 0052  
   Revision:   H07 01    Serial number: 270607F2001381
   Coding: EDA07F46400E028002
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 30650E19A338729
 
3 Faults Found:
01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 23
                    Mileage: 225396 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 11:09:25
 
Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No SW: 1T0 920 874 A    HW: 1T0 920 874 A
   Component: IMMO            VDD 1216  
   Revision: V0002000    Serial number: VWX7Z0G53NS086
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 346D020957204E9
 
1 Fault Found:
00003 - Control Module 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 148126 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:13:02
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iocuieste g450. Deblocheaza unitatea de webasto si evita pe viitor sa mergi cu motorina la limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Deci trebuie sa schimb senzorul ala g450 si sa deblochez unitatea de webasto dar nu stiu cum se poate debloca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri in adaptari si de acolo vezi canalul dedicat in care salvezi val.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am schimbat senzorul G450 singur la Touran .Am pus un senzor Bosh si am mers cu ia asa cativa km, am oprit motorul si dupa ce lam repornit sa stins si martorul din bord . Asa ca la mine nu am mai fost nevoie sa o pun la calculator sa sterg eroarea martorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sunt nou pe forum si am aceeasi problema care o au si colegii de mai sus.

La mine prolema e ca am observat ca face asta destul de rar (cred ca mi-a facut de 3-4 ori cu asta de azi)

Azi mi-am pornit masina sa plec undeva, dar am lasat-o la relanti putin. Dupa aprox. 2-3-4 minute de la pornire masina s-a turat pana in 900 de ture iar dupa ce am ajuns la destinatie masina statea iar la 900 dar dupa cateva secunde de cand am scos masina din viteze masina a urcat fix la 1000 de ture neaparandu-mi simbolul filtrului de particule in bord. Nu-mi da nici o eroare in bord.

Sa fie oare de la regenerarea filtrului de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regenereaza . Asa ma speriasem si eu prima oara. Oricum fa o scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, regenerare DPF.

 

nu-ti apare niciun martor, cand intra in regenerare.

 

recomand sa o lasi pornita/sa mergi cu ea, pana la finalizarea procesului de regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu ea, dar am observat ca atunci cand sta turata la 1000 de ture si apas acceleratia pana in vreo 1500 si dau drumu

sta inapoi a 800 si ceva cat e normal. Dar nu merge smecheria asta totdeauna. De exemplu azi am patit la fel si am accelerat si nu a mai scazut sub 1000.

Am sa-i fac o scanare. Posibil sa fie si de la clapeta de acceleratie dar nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Aceiasi problema o am si eu. Masina merge bine doar ca de la 8 9 % in oras consumul mi-a sarit la 11 12 % .

Imi face asa de cateva luni, uneori sta in 800 de ture alteori in 1000, uneori se duce in 700 si ceva.

 

De fel merg turat schimb la 3000 4000 . Nu se aprinde nimic pe bord, uneori mai da putin fum cand e rece motorul.

 

Scirocco 2.0 tdi 170 194.000 km

 

La consumul asta nu prea mai merita motorul diesel ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!