Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Nu ae treaba turatia la 1000 cu bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea spune ca functia Load Management tureaza la 1000 rot  masina ... Am citit de m-am plictisit pe forumul asta acest subiect ! Acum de ce nu imi mai tureaza masina la 1000 rot  dupa dezactivarea functiei Load Management ? Acea functie imi cauza mie neplacerea asta nu altceva , odata cu dezactivarea ei nu mai am nici o problema cu turatia si am facut aproape 80 km pe oras ieri dupa dezactivare ! 

 

De regenerare DPF nu se punea problema la mine deoarece am scos-o la drum si am mers cu ea turata si tot nu disparuse problema cu turatul la 1000 rot ! 

 

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri  , iar eu voi revenii cu adaugarea asupra acestui subiect , in cazul in care bateria mea sufera vreo "moarte" din cauza dezactivarii acestei functii , am si Start/Stop pe masina , deci daca este sa "moara" bateria va murii in timp scurt , daca nu "moare" functia aia nu face decat sa creeze necazuri aiurite in loc sa ajute masina ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, daca tu crezi asta, eu ma retrag de pe acest topic, si nu mai dau sfaturi in legatura cu aceasta functie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi-degeaba incercam sa explicam ceva colegului. El stie ca respectiva functie ii tine motorul turat. Fals, dar asta e. Eu ii urez multa bafta si aceeasi receptivitate si pe viitor. Eu unul nu mai raspund la intrebarile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre problema mea e cineva aici sa-mi spuna?

Modificat de djmix7388
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg deranjul vostru , Al Bundy multumesc de sfaturi , chiar mi-ai fost de ajutor insa la mine cu functia Load management dezactivata am scapat de orice problema , nu mai exista turatie de 1000 rot la relanti ! O seara frumoasa sa ai ! 

 

Pronet , tu zici ca esti proprietar pe masina mea ... Eu am cerut un sfat , nu ma obligi tu  pe mine sa fac ce zici tu ,  asta sa fie clar , sunt aici sa ascult sfaturile voastre , a celor ce chiar va pricepeti , am inteles ce m-ati sfatuit , insa tu deja o iei cu " Eu unul nu mai raspund la intrebarile lui " , auzi pe bune acum nu vrei sa-ti dau tie masina sa faci tu ce vrei la ea ??? Inca odata , eu am cerut o parere / sfat , il primesc cu drag , chiar m-a ajutat acest forum si sfaturile voastre , dar tu vrei sa ma "obligi" prin cuvintele tale sa fac ce zici tu masinii mele ... ca altfel nu mai raspunzi la intrebarile mele ...

 

Referitor la fraza aceasta "    El stie ca respectiva functie ii tine motorul turat. Fals, dar asta e  " - Nu e nimic fals , functia Load Management imi tinea masina turata la 1000 Rot aleatoriu , acum am facut 450 km de ieri si nu mai exista turatie in relanti de 1000 rot , sta turatia corect unde trebuie ...

 

 

 

La multi ani tuturor Romanilor !

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu' mai tango cu tonul folosit. Nu stiu de unde ai tras concluzia ca te oblig sa faci ceva sau ca mi-ar trebui masina ta. Incercam sa-ti dau un sfat pe care tu il ignori. Ti-a explicat si Cristi ce face respectiva functie si care e rolul ei. Daca vad ca nu te intereseaza ce sfat iti dau, atat eu cat si alti colegi, nu ma mai obosesc sa-ti raspund ca nu are nici un rost. Rolul forumului este sa ne ajutam intre noi, dar daca unii nu vor acest ajutor cu ce sunt vinovat? Nu incerc sa-mi impun un punct de vedere ci am incercat sa te fac sa constientizezi ca dezactivand acea functie nu iti rezolvi pb si ca e pura coincidenta. Btw-nu sunt obligat sa-ti raspund la nici o intrebare. O faceam sa te ajut dar se pare ca nu se poate...so..eu ma retrag din toate discutiile cu tine. Nu o lua personal. Spor la treaba. La multi ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ! Nu am nevoie de sefi , nici de persoane care mai ca ma obliga sa fac ceva masinii mele ! Am nevoie de sfaturi , le-am primit de la voi , le-am analizat si am facut ce am crezut eu de cuviinta , de altfel am facut un lucru bun datorita discutiilor voastre pe acest forum , am dezactivat o functie care cred eu ca este inutila in cazul meu , atat timp cat bateria si incarcarea mea sunt perfecte !!! Fara acest Load Management masina mea e NOUA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vwgalati.

Colegii au dreptate in tot ce au spus pana acum, iar daca ACCEPTI un sfat si de la mine atunci...asculta i pt.ca stiu ce spun(sunt amandoi mult mai buni decat poti sa ti inchipui tu/decat multi ce lucreaza prin reprezentante).

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RomyTaxy - Cu mare drag am ascultat sfatul lor . Se vede ca ei stiu ce vorbesc , nu am negat asta , tocmai de aia si sunt pe acest forum , insa eu am ascultat sfatul lor dar am luat decizia potrivita pt masina mea , care am considerat eu ca e mai buna , cu riscurile de rigoare , care chiar ei mi leau spus !

Sa aveti o zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decizia iti apartine in totalitate pt.ca...e masina ta/sunt banii tai doar ca...tot nu ti ai rezolvat problema dupa cum au spus si ei"e pura coincidenta".

Zi buna si tie !!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai faceti voi? Bine? Si eu tot la fel. Daca tot e topic de cearta si urari, s-aveti o zi buna ca relantiul meu!

Modificat de djmix7388
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am rezolvat problema Garantat ... Daca nu am rezolvat cauza e altceva , si daca e sa fie de undeva acum ca tot e frig va ceda piesa problema , dar eu garantez ca va scriu si peste 1 an si masina merge perfect fara acea functie activa ! Iar pura coincidenta NU EXISTA , masina facea zilnic in 5 km de mers si nici ca Mai stiam ce sa-i fac , facea isi revenea iar facea , de la un semafor la altul ... Daca se va intampla ceva cu masina eu va anunt , imi cer scuzele de rigoare si gata , asta nu inseamna ca pronet trebuia sa spuna ca nu mai raspunde topicurilor mele , pt ca eu nu activez functia la loc , in fine nu sunt ranchinos de fel , doar am tinut sa spefic ca e sfatul lui dar decizia mea , iar asta a deranjat , AlBundy e cu capul mai pe umeri sau mai realist de fel ! O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa port o polemica cu tine. Nu detin adevarul absolut. Dar la fel cum decizia iti apartine in pb respectiva-si ti-o respect indiferent care e ea, la fel si eu pot decide cui raspund sau nu. Nu am nici o obligatie contractuala pe forum. Cand ma confrunt cu situatii ca cea de mai sus evit pe viitor sa dau nastere la alte situatii ce pot genera reactii adverse. O zi buna colegului vwgalati si scuze daca ti-am adus in vreun fel atingeri la orgoliul propriu. Repet-nu decid in dreptul nimanui. Alegerea e a fiecaruia. Toti trebuie sa dam dovada de maturitate in gandire si nu manifestam reticenta sau pozitii de forta la un sfat primit. End offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...eu nu sunt/nu am sa fiu vreodata fan a partii electrice la masini(Al Bundy sau Florin colegii nostri stiu asta pt.ca ii deranjez de multe ori cand ma lovesc de ceva pe la garaj si...pot sa spun ca m au ajutat/sfaturile lor au fost bune intod.)dar eu vad problema asa.. exista un consumator/mai multi care au cerinta de curent mai mare si atunci pt.a o suplini creste turatia motorului pt.un plus de curent.

NU trebuie sa iei de buna parerea mea(din motivele expuse mai sus) dar eu asa vad lucrurile, acum..poate am dreptate/poate nu.

Functia dezactivata de tine face exact ce au spus ei, TE PROTEJEAZA de riscul de a nu avea curent pt.pornire(si ca o gluma..o sa poti asculta muzica in schimb).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva din ce cauza? Miroase cam tare a gaze la esapament, iar atunci cand stau la semafor intra si in interiorul masinii.

Acum 2 luni aveam cam 12000km de la ultimul schimb de ulei si am completat uleiul pana la semn pentru ca era pe varful jojei, sub minim. Acum, dupa inca 2000km, este la semnul minim.

Multumesc

Salut!

Aceeasi problema o am si eu de prin vara. Mergand zi de zi la munca cu masina, intre Piata Sudului si Piata Muncii, toata vara, imi urca turatia la aprox 1000 rpm, si nu scadea decat daca opream motorul, dar in cateva minute iar revenea problema. Nu scoate fum, nu a scos niciodata, sau nu am vazut.

Luna asta si Septembrie nu a mai facut deloc, insa aseara am patit-o iar. Eram la semafor si de data aceasta, am observat ca scotea o multime de fum si m-am gandit ca este regenerarea. Cand am ajuns acasa, ma grabeam si nu am lasat-o sa termine. Am oprit motorul si bag de seama ca nu mi se mai oprea electroventilatorul. Dupa aprox 5 minute, m-am intors la masina si ele tot mergeau. Dupa ce am pornit si oprit motorul, s-au oprit si ventilatoarele. In dimineata asta, dupa 3 minute de mers, cu motorul la rece, iarasi aveam turatia la 1000 rpm si intrerupea la interval de cateva secunde. Consumul 0.9-1.1L/h in loc de 0.7L/h. Dupa o accelerare pe loc si-a revenit, apoi iar a intrerupt si a zmucit la relanti, am accelerat si iar a ajuns la 1000rpm. De cateva luni, cand opresc la semafor, sesizez un miros de gaze in habitaclu, care devine tot mai strident.

Acum 3 saptamani am curatat clapeta de acceleratie si EGR care nu mi se pareau extrem de murdare (pozele atasate: inainte si dupa curatare). Ce mi se pare ciudat, este ca am facut test cu VCDS si supapa EGR se deschidea foarte putin, cam 1mm.

Mai e ceva. La inceputul lunii Iunie, la un drum mai lung, in urma unei opriri de aprox 6-7 minute, motorul nu a mai pornit. A invartit, a dat sa porneasca, a zgaltait putin de parca era "in 3 pistoane" si nimic. Am sunat un mecanic si mi-a zis sa stau pana se raceste motorul. E foarte placut sa stai 2 ore pe caldura, in camp. A pornit abia dupa ce aveam apa la 60 de grade pe bord. De atunci, am descoperit ca porneste sigur cu acceleratia apasata putin.

Am citit topicul, dar astept pareri si in cazul meu. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@djmix7388: statea turata datorita regenerarii-nu apuca sa o termine. Pb cu pornirea sa nu fie de la pompa de inalte. Aveai ceva erori stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am curatat corpul egr, am dat jos si clapeta de shutoff si am curatat-o, deoarece observasem ca agata putin. Cred ca asta s-a rezolvat, acum porneste de fiecare data.

Nu am nici o eroare stocata pe engine. Ma gandesc ca trebuia sa se agraveze daca era de pompa de inalte. M-am uitat si nu are span la senzorul de presiune.

Incepe sa ma ingrijoreze pentru ca miroase intepator la evacuare si consuma ulei, dupa cum spusesem. Nici nu mai trage ca inainte si in sarcina vibreaza cam tare. Se aude zgomot ca la tachetii de dacie, iar pe o plaja de turatie alt gen de zgomot, mai ascutit(injectoare?)

Relantiul tot la fel face, cand este 800rpm, cand 950, cand intre. Daca accelerez odata scade la normal, la urmatoarea accelerare e posibil iar sa creasca. Ca la un cablu de acceleratie care agata. Cateodata functioneaza dezordonat aprox 5-10 secunde, zici ca se balbaie si mai cate o intrerupere. Ieri eram in treapta 4 in frana de motor si s-a franat dintr-odata cam o secunda, apoi si-a revenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dezactivat Load Management , insa vad ca acum chestia cu turatul la 1000 a revenit din senin , e posibil sa se fi activat functia din nou sau ce altceva sa fie ? Am sa caut sa intru iar cu VCDS sa vad daca e din nou activa , e curios pentru ca nu face nici cea mai mica figura masina , insa chestia cu turatul este enervanta rau ... 

 

O zi buna tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura nu se activeaza. :-) Ti-am zis ca nu e de acolo. Cand e turata e dupa ce ai pornit cu ea? Posibil consum mai mare de curent si alternatorul sa solicite turatie mai mare ptr a incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronet - Este turata aleatoriu , chiar si dupa pornire , insa si cand este apa la 90 grade , nu inteleg de ce asa pentru ca e foarte enervant ! Nu folosesc decat incalzirea in scaune , CD-ul , incalzirea in masina la treapta 1 fara AC pornit si luminile , atat , nu pot intelege simtomele astea , pentru ca nu e normal sa faca asa , ma dispera pur si simplu !  Mersi ca ai lasat orgoliul deoparte ! O zi frumoasa sa ai !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai multi consumatori-in special pe parte de incalzire-scaune, luneta etc e normal sa ai o turatie mai mare. In vara tot la fel iti facea? Cat despre orgoliu nu am pb cu asta. Am incercat sa-ti explic, logic, ca dezactivarea acelei functii nu iti va revolva pb. In timp vei realiza ca am avut dreptate si eu si Cristi. Nu doresc sa reluam iar o discutie pe care o consider incheiata.

O zi buna si tie. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e drept ca activez si dezaburirea lunetei si incalzirea in scaune zilnic , insa turatia creste si nu mai scade singura ,defapt scade singura daca dau un " spritz" cateodata isi revine , sau daca merg e posibil pana la urmatorul semafor sa stea normal turatia sa nu mai fie accelerata , insa iar apare apoi si tot asa ... dar ai dreptate pt ca atunci cand activez incalzirea in scaune , ambele scaune patesc asta , si e normal sa se tureze la 1000rot aproape ? De ce asa ? Enervanta simtoma asta ... 

 

Masina o am de scurta vreme deci nu am apucat sa o verific si asta vara , o am de 3 saptamani , cand am cumparat-o nu ploua si nu era parca asa frig si nu mi-a facut problema asta vreo saptamana , pana au inceput temperaturile cu 2 grade , 1 grad , 3 grade , 4 grade !!! 

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul solicita o incarcare mai mare. Daca e cel fabrica-si nu a fost inlocuit cu unul mai mic-posibil o baterie cam obosira. Verifica si fraiul de la alternator si cureaua sa fie ok.

Daca in vara nu aveai pb respectiva atunci raspunsul il ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!