Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Din ce a postat hiro rezulta ca diferentele la antifonare tind spre zero.   :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Octavia 3 1.4 tsi are o greutate de 1255 kg, conform cartii tehnice. Referitor la consum, va fi mai mare cu 1.5-2 l maxim fata de ce da in carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine diferenta e de maxim 0,5 L in afara comparativ cu ce spune producatorul. Sunt multe variabile de luat in calcul: stilul soferului, greutatea plimbata, presiunea pneurilor, calitatea carburantului, directia si intensitatea vantului.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce a postat hiro rezulta ca diferentele la antifonare tind spre zero.   :D

 

Golf-ul are cutia mai scurta, se observa ca la aceeasi viteza are mai multe ture, deci un zgomot mai pregnant.

Golf e mai bine antifonat, dar diferentele s-au redus comparativ cu ultimele generatii.

Antifonarea se ''vede'' si la modul in care se aude sistemul audio, la modul in care se inchid usile, zgomot suspensie etc, dar tineti cont ca Octavia e mai moale pe suspensii decat Golf si va poate pacali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test cu Octavia III 1.4 TSI 140 cp. Aici valorile consumului sunt mult mai apropiate de realitate si mi se par ok avand in vedere puterea masinii si dimensiunile sale.

http://www.promotor.ro/teste-auto/test-drive/test-cu-skoda-octavia-1.4-tsi-140-cp.-saga-familiei-volumul-al-iii-lea-10725158

LE- am vazut ca l-au mai postat 2 colegi. Imi cer scuze dar il las poate l-a ratat cineva.

Referitor la antifonare, Golful este superior O3 si eu le-am testat pe amandoua ba chiar am luat (involuntar desigur) si cateva gropi si desi amortizarea e orientata spre confort la O3, sunetele care patrund in habitaclu sunt mentinute la nivel minim in Golf.

Aceeasi parere mi-o mentin si privind calitatea finisarilor interioare desi nu vad un vad un ecart semnificativ in favoare Golfului - insa exista o diferenta de segmentare clara in gama, dorita si clar intentionata de producator pentru evitarea canibalizarii intre cele doua modele. Octavia castiga la spatiu, confort si nivel practic.

Eu unul apreciez foarte mult Octavia desi nu sunt publicul tinta al acestui tip de masina insa intotdeauna mi-a placut sa fiu realist si sa nu cad in derizoriu.

Modificat de Cosmin D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata cateva bucati distruse la testul EURONCAP:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu in final un drive test cu noua Octavia. Am mers mai intai cu motorul 1.2 TSI 105cp si apoi cu cel de 1.8 TSI si 180 cp. Daca la 180 cp stiam la ce sa ma astept, surpriza cea mare a venit de la cel de 1.2; m-a impresionat foarte mult, este un motor corect care trage bine avand in vedere cilindreea lui. Foarte usor de atins 150km/ora si asta cu 3 persoane in masina iar zgomotul in habitaclu foarte mic (comparat cu al meu 1.9TDI). Personal nu am reusit sa imi dau seama in putinii km condusi care este dezavantajul lipsei suspensiei independente pe spate astfel ca nu fac un caz din asta chiar daca pe al meu Golf, o am.

 

Sunt foarte decis sa fac pasul in toamna la aceasta masinuta in urmatoarea echipare si motorizare:

- Elegance

- 1.4TSI 140( fara stres ma voi multumi si cu cel 1.2 TSI daca o sa intampin probleme cu banii)

- Vopsea metalizata (Bej Cappuccino)

- Bolero

- Volan 3 spite

- Pregatire GSM

- Bixenon si lumina de zi LED

- Scaune incalzite

- Senzor parcare spate

 

La toatea astea am primit 1000E discount la care se mai adauga 1500E, rematul. Pret total: 18.500E.

Ma pun pe strans bani si cautat clienti la Golf.

Modificat de Co5ma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti proaspete. De saptamana viitoare incepe productia Octaviei RS. Am sa ma interesez sa vad de cand se poate pune comanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la PBA si m-am urcat din nou in Octavia 3. La un Elegance am coborat cotiera spate iar cand am incercat sa o pun la loc surpriza: clema de metal de pe partea stanga, care are rol sa faca un tac si sa o fixeze, se agata de bancheta si o rupe.

Vezi poza...

post-11675-0-16214600-1366636213_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CTC dupa ureche ca doar a fost livrata in est ...   :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bolile copilariei. Simply clever..

 

Sau mai degraba clema fost fost fortata inainte de cineva si era deformata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba asa.

 

la chestiile astea nu se poate vorbi de erori de proiectare asa grosolane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

In primul rand tin sa le multumesc tuturor pentru postari. M-au ajutat sa fac o alegere. Am testat Jetta, Toyota Avensis, Skoda. Am fost in vizita si la Mazda, Honda si Opel. Am ales Skoda Octavia 3 Elegance, 1.8 TSI, cutie manuala, topaz Brown, tapiterie stofa negru, cu urmatoarele dotari:

9S6   Afisaj Maxi-DOT Color                             78,12 Euro 

PE4   Aibag-uri laterale spate                          274,04 Euro

7W1  Crew Protect Assistant                           137,64 Euro

PKH  Detectare Oboseala sofer                        35,96 Euro

1SL   Elemente suplimentare protectie sasiu     37,2 Euro (ma mai gandesc)

PH9  Faruri Bi - Xenon............                           1040 Euro

6T2   Iluminare spatiu pentru picioare...              11,16 Euro

PJ3   Jante aliaj usor Teron 7x17''                      176.08 Euro

PH5   Parbriz incalzit                                        178,56 Euro

PW8  Proiectoare ceata fumurii                         16,12 Euro

RAC  Radio - CD & MP 3 player Bolero...            130,2 Euro

PJA   Roata de rezerva de uz temporar                       0 Euro (aici o sa doresc o roata de rezerva normala)

RAC  Scaune fata / spate incalzite ...                   319 Euro (ma mai gandesc, cred ca o sa iau numai fata - este obligatoriu pentru parbriz incalzit)

7X1  Senzori parcare spate                                  313,72 Euro

PLC  Spatare scaute fata ....                               19,84 Euro

8M1 Stergator luneta                                          71,92 Euro

7k9  TPM -monitorizare presiune pneuri             47,12 Euro

 

Am facut un drive test cu motorul de 1,4 si mi-a placut cum merge. Azi osa sa fac un test drive cu 1.8. Nu sunt adeptul motorinei. Ce nu ma incanta in mod deosebit este tapiteria (se putea o calitate ,,mai buna''). (Am vazut si eu acea tapiterie agatata)

 

Referitor la roata de rezerva: stie cineva daca incape roata schimbata in lacasul rotii de rezerva (ma refer la roata de 17''). Dealer mi-a spus ca da, dar ca Skoda va veni echipata cu o roata de rezerva de 16''. Ochiometric si mie mi s-a parut ca are loc.

 

Totodata, am inteles de la dealer ca la aceasta motorizare mai apare si un eleron - nu m-a interesat acest aspect, o sa mai intreb azi. Datorita sfaturilor citite in unele posturi ma gandesc sa inlocuiesc scaune incalzite spate cu Driving Mode Selection.

 

Multumesc inca o data tuturor celor care posteaza si ii ajuta si pe ceilalti in acest fel.

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa renunti la scaunele incalzite spate, daca nu merg multe persoane in masina des, si sa alegi Driving Mode Selection, la cele fata nu renunta. Oricum e o optiune destul de ieftina, renunti la 2 pachete de tigari si o iei.

Roata de rezerva normala nu incape in lacasul cele temporare, sau cel putin asa era pana acum. Cea temporara este mult mai subtire decat cea normala asa ca o sa ai nevoie de niste distantiere din spuma (se cumpara de la reprezentanta) care sa mai ridice podeaua portbagajului sa faca loc celei normale, daca acestea exista, sau daca gaura la O3 este destul de adanca pentru una normala, ignora ce-ti spun acum.

Diametrul total al rotii, janta + cauciuc, este aproape acelasi pe toate dimensiunile de janta - cu cat creste janta in diametru cu atat scade cauciucul, asa ca au toate loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alin : Roata de rezerva de uz temporar este defapt o roata normala de 16" 205/55R16 cu care poti sa mergi linistit chiar daca celelalte roti sunt pe 17". Nu ai restrictii de viteza sa mergi cu cea de 16", singura diferenta fiind latimea anvelopei de 205 versus 225 cat e pe 17". Diametrul rotii 205/55R16 (cu tot cu anvelopa) este identic cu 225/45R17. Eu am fost in aceasta situatie cu un Superb pe care l-am avut in drive test timp de 1 saptamana (si am avut confirmarea dealerului ca nu trebuie sa-mi fac griji nici macar pe autostrada).

 

Sunt de acord cu Rave sa renunti la incalzirea in scaune spate si sa pui Drive Mode Selection (93Euro), mai ales ca mergi pe 1.8TSI si nu ai DSG. In functie de modul selectat (Sport, Eco, Normal, Individual) se modifica raspunsul pedalei de aceleratie si al volanului( directie mai precisa si raspunsul acceleratie mai prompt in mod sport). Din ce am inteles optiunea optimizeaza motorul in functie de modul selectat, inclusiv modul de functionare al AC-ului. Optiunile prestabilite din modurile Sport, Eco, Normal pot fi customizate in modul individual dupa dorinta ta.

 

Optionalele selectate sunt ok, dar daca tot nu esti multumit de tapiteria stofa poti opta pentru tapiterie partial piele de ~600 Euro (pastrand optiunea de Spatare scaune fata in piele ecologica) care o sa schimbe si aspectul interior. Daca depasesti bugetul recomand sa renunti la o parte din optiunile: 9S6 PE4 7W1 PKH 6T2 PH5 7k9. Nu ma intelege gresit optiunile sunt nice to have dar poti trai si fara. Oricum daca renunti la incalzirea in spate si pui Drive Mode Selection iti mai trebuie cam 500Euro pentru partial piele.

 

Felicitari pentru alegerea motorizarii (mai ales ca e singura cu suspensie independenta spate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indirect legat de tema: roata de rezerva, indiferent ca e de dimensiuni reduse sau de dimensiuni normale, daca nu e aliaj si IDENTICA cu cele de pe masina si are inscriptia "Max. 80 km/h", indiferent ce zice dealerul, trebuie respectata indicatia producatorului. Altfel, daca se intampla ceva pe timpul deplasarii, producatorul are dreptul de a-i refuza dealerului decontarea lucrarilor efectuate pe garantie si la randul lui, dealerul poate refuza despagubirea clientului.

 

Deci, colegu' rempha, e treaba ta daca te bizui pe ce-ti spune un reprezentant de vanzari, atata vreme cat n-ai nimic scris la mana, la o adica, vanzatorul poate ridica din umeri "eu n-am zis asa ceva". Roata de rezerva de alte dimensiuni decat cele cu care e incaltata masina trebuie tratata ca atare: roata de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind masina de test nu puteam eu controla daca pun roata roata de 17 sau o las pe 16 (evident aceea era o rezerva si in portbagaj mai era o rezerva de 16, din ce am inteles tocmai taiase cauciucul si asta a fost solutia dealerului).

 

Oricum, Bwwlan sunt de acord si cu tine ca o roata de rezerva ramane rezerva chiar daca e de dimensiuni normale, dar una e sa mergi cu o roata de bicicleta la 80km/h si alta este sa mergi cu o roata de 16 mai ingusta cu 1 cm decat cea de 17" (acelasi diametru janta+anvelopa) sa zicem cu 100km/h. Eu personal m-as simti mai in sigurata cu roata de 16" normala la 120km/h decat cu roata de bicicleta la 75km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asta am vrut sa spun:

 

post-16418-0-94328000-1366892061_thumb.j

 

E roata de rezerva "normala", 185/60R15, in conditiile in care jantele de Alu sunt cu cauciucuri 215/45R16.

Pentru aia, are totusi inscriptii de avertizare cu limitare la 80 km/h.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mult ma intereseaza ca roata pe care o dau jos sa o pot pune in locul celei de rezerva. Cand plec in concediu cu masina plina, este cam greu sa mai fac loc si pentru o roata. 

 

Azi am fost la drive test si am condus un 2,0 motorina cu DSG - motorul nu este zgomotos si merge frumos. Dupa care am condus si un 1.8 manual. Ambele motoare mi-au placut. Asa cum am spus imi plac mai mult motoarele pe benzina. Dar cel mai mult mi-a placut DSG-ul. Acum trebuie sa citesc despre DSG si sa vad cum ma pot incadra in buget.

 

1,8 manual, jante de 18", garda sport - se simte acea independenta pe puntea din spate. Aceasta masina avea si eleron.

 

Multumesc tuturor.

 

(si eu cred ca pot renunta la unele din acele optiuni, multumesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum este eleronul? Gen vRS? Sau este varianta mica, in "prelungirea" muchiei de la portbagaj?

Este standard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este vRS. Acesta este mic, in prelungirea muchiei de la portbagaj.

Si am inteles ca este standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cel mai mult mi-a placut DSG-ul.

Absolut normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!