Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Aoleu,ce ditai minciuna...stilul asta de folclor strica unele topic-uri...

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg...

 

1.2 TSI imi arata constant 10-11% prin oras (fara AC !), 1.4 T-JET 150 CP imi arata 12-13% prin oras, oare 1.8 TSI 160 CP ar trebui sa arate 8-9%, nu ? :tuktuk:

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai al tau 1.2 TSI consuma cam dublu fata de cat este declarat in cartea tehnica pentru consum urban la Golf 7 :) Nu stiu ce viteza medie scoti tu cu masina dar 10-11% pentru urban si 6.5% pentru extraurban pe acest nou 1.2 TSI montant pe Golf 7 mi se pare foarte mult :)

 

Adica masina este mai usoara, au trecut de la curea la lant si alte "imbunatatiri" si au reusit sa faca masina aia sa consume dublu fata de cat scrie in carte? ori are a ta o problema, ori turezi excesiv acel motor, ori mai mult stai pe loc in trafic decat mergi, ori VW minte :)

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello all, deci pana acum s-a dat cineva cu O3 mai mult de 20km sa ne spuna impresii? In iunie cand imi vine si mie agregatul (G7) cine vine pana la Budapesta cu noile MQB-uri? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg...

 

1.2 TSI imi arata constant 10-11% prin oras (fara AC !),

Explicaţii, ar fi. Ori ai puţini kilometri la bord, ori mergi numai cu viteza I-a. Înclin să cred că e prima variantă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Polo 6R 1.2 tsi scoate intre 8-10 in oras... Dar daca e liber se duce in 6.5...

Ca sa scoti 11l/100 pe 1.2 tsi trebuie sa o cam fortezi...

Si eu sunt interesat de 1.8 tsi/180 dar chiar as vrea sa fac un test drive cu o cutie manuala care inca nu e la vanzare... Tare sunt curios ce consum are la drum lung acest tsi... Probabil voi afla doar daca il voi cumpara :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 tsi sta pe la 11-12 l in sistem urban.am reusit consumuri de 11 cu 2.0 tsi si tfsi pe destui km de mers cu masinile.

Masina consuma mult daca ai 3 km de acasa pana la munca si daca are motor de matiz...totul vine de la obisnuinta cu masina si motorizarea ei,cu cat va veti obisnui,veti obtine consumurile apropiate de adevar.

Vorbim de medii de consum pe rezervor,nu de o situatie aparte cand ai vazut 15 pe maxidot.

Nici cu r32 nu am vazut 15,cu gti tunat la 400 de cai,cam 13...cu seat leon 1.8 tsi dsg,am avut consum urban de 9.5,pe acelasi traseu al proprietarului,si cu el in masina.el scotand frecvent 12.

Totul se rezuma la cat de zbuciumat sau docil esti in exploatare,si culmea,mergand cu aproximativ aceleasi viteze intre cele 2 stiluri.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuland pe distante scurte cu motorul rece, poti sa scoti lejer consumuri duble sau si mai rau fata de cele declarate de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg...

 

1.2 TSI imi arata constant 10-11% prin oras (fara AC !),

Explicaţii, ar fi. Ori ai puţini kilometri la bord, ori mergi numai cu viteza I-a. Înclin să cred că e prima variantă.

 Am 4000 km in acest moment.

Conduc foarte lejer prin oras, demarez lin, maxim viteza a 4-a la 2.000 rpm (dar foarte rar), mai des in viteza 3 la 2.500 rpm

Consumul oscileaza in cateva minute, ba mult, ba acceptabil.

La drum lung merg 100-110 pe pilot automat si sta in 6.5% orice i-as face. Rar scade la 5.8% dar atunci merg maxim 90-100 km/h in viteza 6, mai ceva ca pensionarii.

Deci, nu o fortez absolut deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia dupa cam 15k km poti spune ca ai terminat cu asezarea motorului,implicit a consumului.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ritter1976 - faci frana de motor sau o lasi la punctul mort atunci cand sa zicem, urmeaza sa opresti la semafor sau sa incetinesti?

Eu personal, acum 8 ani, aveam prostul obicei sa o las la punctul mort si sa folosesc frana de picior... Dupa ce am vazut o emisiune la Top gear legat de consum economic, am inceput sa folosesc frana de motor si am sczut consumul cu 1 litru in trafic urban si sa nu mai schimb asa repede placutele de frana...

Detaliile fac diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana de motor la 1.2 sau 1.4 TSI e aproape inexistenta, comparand cu TDI. Se simte ceva, dar in nici un caz nu are eficienta unui motor diesel.

Consumul conteaza intr-adevar foarte mult de distanta pe care o parcurgi, daca motorul ajunge sa se incalzeasca, daca accelerezi puternic sau nu, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maxim viteza a 4-a la 2.000 rpm (dar foarte rar), mai des in viteza 3 la 2.500 rpm

Pana nu treci de vreo 10.000 Km nu o sa se linisteasca consumul. Dar oricum, de ce ai merge asa cu masina?

Respecta indicatiile computerului de bord ca face bine ce face.

Eu, daca merg normal, schimb sub 2.000 treapta si constant merg in treapta de viteza necesara vitezei

40 - 50 Km/h - a 4-a

50 - 60 Km/h - a 5-a

60 - 70 Km/h - a 6-a

De obicei merg cu 70-80 Km/h, constant, intr-a 6-a.

Daca trebuie sa franez retrogradez in viteza care trebuie, daca trebuie sa accelerez iarasi retrogradez pana in viteza care trebuie.

Dar atata timp cat mergi constant este stupid sa stai peste 2.000 rpm - exceptand vitezele mari intr-a 6-a...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa conduc si eu in ultimul timp si am observat o imbunatatire majora a consumului. Singura temere e sa nu afecteze turbina sau alte componente ale motorului acest regim de condus. Am reusit sa consum in Bucuresti 9.1%, la ore diferite, pe trasee aglomerate si pe trasee mai putin aglomerate.

Revenind la Octavia 3, am revazut astazi una in trafic, Elegance, 1.6 TDI maro. Masina arata decent, insa sunt cateva elemente care nu sunt de acolo, nu se potrivesc, gen liniile diagonale de pe haion, in zona unde e numarul de inmatriclare, catadioptrii de pe bara spate, ledurile din faruri, etc, ca sa vorbesc numai de exterior.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de aceea ti'ai luat leon si nu octavia ... totul tine de gusturi... mie personal nu'mi plac seaturile pentru ca's rigide, mult prea rigide pentru gustul meu .. sau cel putin asa erau in trecut. Dar nu ma vezi pe topicul dedicat spunand ca ceva nu'i de'acolo nu? .. Daca vrem sa ajutam cu ceva pe cei care se gandesc sa achizitioneze o Octavia 3 atunci mai bine ne rezumam la ceea ce conteaza nu la pareri subiective despre cum arata masina.. ma gandesc ca pentru asta fiecare are ochi.

 

O zi buna!

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 a facut cineva vreun test cu motor pe benzina la O3? la motoarele astea am vazut ca au start/stop, sistem care cred ca are un cuvant de spus la consum, mai ales urban, asta daca, bineinteles, este cald motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca parerea unui potential cumparator nu ti se pare potrivita, ma scuzi, dar cred ca nu stii ce vorbesti. Mi-am cumparat Leon pentru ca asta mi-am dorit, Leon sau Golf, nu Octavia, mai ales ca atunci era disponibila Octavia 2 FL, nu Octavia 3. Totusi, iau in calcul achizitionarea unei a doua masini, de familie, de asta imi permit sa postez parerea mea. Imi cer scuze daca nu pare una obiectiva, insa e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

in opinia mea ....octavia la interior este peste leon...atat in ceea ce priveste calitatea platiscelor car si designul...nu spuneti k usile sunt naspa la octavia 3 pai sa vedeti la leon ...sunt mai ieftine:P golful...intr-adevar la interior este lider...dar sa nu uitam k e si mai scump

cei care asteptati ca Octavia 3 sa fie laniveul golfului...nu mai asteptati degeaba...nu o sa fie niciodata....pai cine ar mai cumpara passat ? :)))

cristian daca ai alta parere...te rog...dar nu asha de dragul contrazicerii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

pt cei care nu  agreeaza octavia pt k e mai galagioasa si nu atat de bine lucrata...solutia ar fi golf variant ...desi o sa fie mai scump k golful normal:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ritter1976 - faci frana de motor sau o lasi la punctul mort atunci cand sa zicem, urmeaza sa opresti la semafor sau sa incetinesti? Eu personal, acum 8 ani, aveam prostul obicei sa o las la punctul mort si sa folosesc frana de picior... Dupa ce am vazut o emisiune la Top gear legat de consum economic, am inceput sa folosesc frana de motor si am sczut consumul cu 1 litru in trafic urban si sa nu mai schimb asa repede placutele de frana... Detaliile fac diferenta...

O las pe liber, pana la semafor si imi apare mesajul ala jmecher in bord, sa nu o scot pe liber decat sub 1.300 rpm (este tips pentru consum)

 

maxim viteza a 4-a la 2.000 rpm (dar foarte rar), mai des in viteza 3 la 2.500 rpm

Pana nu treci de vreo 10.000 Km nu o sa se linisteasca consumul. Dar oricum, de ce ai merge asa cu masina?

Respecta indicatiile computerului de bord ca face bine ce face.

Eu, daca merg normal, schimb sub 2.000 treapta si constant merg in treapta de viteza necesara vitezei

40 - 50 Km/h - a 4-a

50 - 60 Km/h - a 5-a

60 - 70 Km/h - a 6-a

De obicei merg cu 70-80 Km/h, constant, intr-a 6-a.

Daca trebuie sa franez retrogradez in viteza care trebuie, daca trebuie sa accelerez iarasi retrogradez pana in viteza care trebuie.

Dar atata timp cat mergi constant este stupid sa stai peste 2.000 rpm - exceptand vitezele mari intr-a 6-a...

Si turbina cine-o schimba dupa aia ? Mersul asta subturat o distruge inainte de devreme, oricat de bine si elastic ai simti motorul. Nu fac asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu .. s'a mai discutat extins si pe aria tehnica .. nu mersul subturat o distruge ci acceleratiile bruste de la o turatie nepotrivita .. daca mergi constant la o turatie unde turbina nu e activa, spre exemplu, nu are de ce s'o afecteze.

 

Cu stima,

 

P.S. cristian sa'mi fie cu iertare daca am interpretat gresit mesajul tau, dar, ma repet, design'ul e doar o chestiune de gust si nu cred ca are prea mult de'a face cu calitatea masinii in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mergi constant cu aceeasi viteza nu inseamna mers subturat.

Poti sa mergi linistit constant(e cuvantul de ordine) la 70 Km/h intr-a 6-a dar daca trebuie sa accelerezi trebuie (a se citi e obligatoriu) sa schimbi cal putin intr-a 4-a. Daca incerci sa accelerezi de la viteza aia intr-a 6-a ala inseamna mers subturat, plus, atata timp cat masina mai vede si jumatatea superioara a turometrului nu e o problema mersul asa.

Ce ti-am zis eu sunt fix instructiunile computerului de bord si poti sa stai linistit ca nu e facut sa te faca sa mergi subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca vreunul din voi cumpara doar calitate, fara a se uita la design. De altfel, calitatea e cea pe care o simti si o vezi, nu poti comensura calitatea altfel.

As fi curios cati din cei care scriu in topicul asta au fost au pus macar mana pe materialele alea de calitate din Octavia 3, dar au fost si au vazut Golf 7 si Leon 3. Va asigur ca la Golf sunt materiale mai bune, iar la Leon 3 sunt de exact aceeasi calitate.

Ca sa revin la subiect, mie Octavia mi se pare o masina ok, dar nu vad oferta extraordinara, avand in vedere ca lipsesc destul de multe dotari dintre cele standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!