Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Preturile de pornire si dotarile sunt OK.

 

Ceea ce ma intereseaza si sper sa aflu la un test drive daca antifonarea e la un nivel acceptabil pentru mine si daca e adevarat ca troncane suspensia spate pe denivelari.

 

Problemele de zgomot au fost evidentiate de mai multi ziaristi care au efectuat test drive, inclusiv cehi.

Dar totul e relativ, eu compar cu Octavia I, ei poate au comparat cu alte masini de generatie mai noua.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super preturi, ce surpriza placuta! Bravo Skoda Romania! Bine gandit, numai asa poate sa ramana nr.1 la modele ca masini vandute in Romania, cu asa preturi, dotari si noile motoare, trece de 3000 bucati cu toata criza.

Cu 17000€ iti poti lua un 1.2tsi/m6, un diesel care consuma "cu cana" 1.6tdi/m5 cam la 19500€, o benzinara sport 1.8tsi/dsg la 23000€ si un super diesel 2.0tdi/m6 la numai 22000€ (asta va fi super best seller!!) si cu dsg de la 24000€.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Numarul 1 ca masini DE IMPORT vandute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care si-au luat Golf 7 la preturile alea si-au luat o superteapa. Diferenta dintre G7 si Octavia III nu este deloc atat de mare cat se spune (am condus Golful 7 si m-am urcat in Octavia inainte de lansarea oficiala) plus ca lista de dotari standard pe Skoda este peste Golf (compenseaza cu anumite dotari "tehnice"). Cred ca Skoda o sa dea lovitura cu masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De import normal:) ca si Logout-ul nou probabil se va vinde bine. Este cea mai rezonabila masina calitate pret (si peste) eu mi-as fi luat 1.8tsi/dsg sau 2.0tdi/dsg daca nu ar fi fost coup de foudre cu G7 (pentru motive pe care nu le mai enumar aici) .. asta e daca mi-a placut am zis sa incerc ca de 8 ani tot Skoda am:) Teapa nu am luat pentru ca si G7 are preturi bune, am platit chiar mai putin ca pe un 1.8tsi/dsg si am optiuni care nu sunt disponibile la O3: scaune ergoActive (masaj, incalzire, piele pe usi), camera spate, autohold, servo progresiv, diferential xds, plus o liniste completa in masina de poti sa vorbesti in soapta:)

Recomandarea mea este: daca aveti nevoie de portbagajul imens de la skoda cel putin 30% din timpul in care mergeti cu ea si vretii calitate pentru 18-20mii eur - comandati Skoda O3 cu incredere; daca nu aveti nevoie de portbagaj mare si vreti sa incercati altceva, cel mai bun R&D de la VAG, in cea mai buna compacta (da, G7 concureaza cu A3 in toate aspectele, mai ales ca e mult mai ieftin), luati G7:)

Fara suparare, raman fan Skoda ca e super masina, doar ca voi testa cativa ani si VW:)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edi,si la topicul golf 7 ai zis aceeasi fantasmagorie.

De ce si-au luat teapa cei cu g7?te-ai gandit ca poate le-a placut masina mai mult ca octavia?

Tu iti cumperi ceva doar pt ca e mai ieftin chiar daca nu iti place?

Ciudat,zau asa,in cazul asta,tu iei teapa,no offence.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca este aceeasi platforma tehnica, pentru ca are dotari superioare Golfului la preturi mai mici, pentru dimensiuni (in oras nu este neaparat un avantaj), pentru ca diferentele de asamblare sunt prea mici ca sa justifice diferenta de pret etc. Avand in vedere ca O3 abia a aparut, cumparatorii nu prea puteau compara cele doua masini, nu crezi? Regula de baza: nu cumperi un model care abia a aparut (cel putin in cazul VAG), astepti cel putin un an pentru a trece bolile copilariei si pentru a aparea ofertele (gen Edition) plus o serie de optionale cu care masina nu vine de la inceput, PLUS fratii de concern si abia apoi te hotarasti. E doar un punct de vedere, nu trebuie sa te inflamezi!

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exprimarea lasa de dorit, dar da, are un pret foarte bun pentru dotarile pe care le ofera.

 

Dar este o masina care se adreseaza unei cu totul altei piete fata de Golf. Cine vrea un Golf o sa-si cumpere un Golf, nu o sa-l intereseze ca poate sa-si ia o masina aproape la fel de bine dotata la 2.000 de euro mai putin. Si am spus "aproape" la fel de bine dotata.

 

Scaunele de pe Elegance sunt mai slab profilate decat cele de pe Golf, nu se pot comanda scaunele Ergo-Active de pe Golf, nu exista frana de mana electronica, sunt diferente de calitate la interior, despre diferentele exterioare nu vorbesc deoarece sunt pursubiective. 

 

Golf-ul si-a creat o nisa odata cu versiunea asta, desi ofera si masini ieftine (TL, CL) care se bat cu restul pietii, un Highline cu dotari de too ofera calitate si dotari destul de mult peste media competitiei.

Se vrea ceva intre compacte normale si compactele de top (Audi, MB, BMW, Volvo). Octavia insa a ramas la nivelul compactelor normale tocmai prin dotarile care lipsesc, minusul de calitate la interior etc.

Si acolo, in nisa ei, ofera foarte multe la un pret foarte bun.

 

Dupa cum ziceam mai sus, un 1.2 TSI in dotarea de top Elegance, este mai ieftin decat a fost Golf-ul meu VI in dotarea de baza (plus cateva optionale). Asta spune multe!

Tot nu as fi cumparat Octavia daca aveam de ales la momentul respectiv dar asta e irelevant, masina nu se adreseaza celor ca mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bufneste rasul la faza cu tre sa asteptam 1 an pana sa cumparam!

Pe bune?cine a cumparat acum,a cumparat pt ca ia placut,si-a dorit,a putut.punct.iar cine are din start bani de golf dotat,nu se uita la octavia,parerea mea.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, nu inteleg in ce sens exprimarea lasa de dorit? In alta ordine de idei, te lasi orbit de marketingul Vw: "se vrea ceva intre compactele normale si cele de top" este EXACT reproducerea opiniei unui agent de vanzari Vw cand am fost la drive-test cu G7.

vali- suferi de sindromul "Golf". O sa-ti spun un secret, nu este singura masina de pe piata si nu cred ca ai pretentia sa consideri ca le depaseste pe altele la toate categoriile. E doar un fier si atat. Daca am ajuns ca in segmentul C de volum sa gandim cu inima si nu cu buzunarul nu crezi ca cineva are o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu "superteapa" e putin exagerata totusi...

Si nu ma las orbit de nimic, nici nu am vorbit cu cineva despre Golful VII, asta este masina din perceptia mea. Chiar se vrea ceva peste masinile "normale".

Ofera scaune cu masaj ca optiune, sa fim seriosi totusi, asta e optiune de masini mult, mult mai scumpe decat un banal Golf.

 

Si sunt unii oameni care sunt interesati mai mult de astea decat de un portbagaj mare sau un cm in plus la genunchi in spate.

Si asta nu e singura dotare care ii lipseste Octaviei comparativ cu Golful. Este o masina foarte ok care ofera foarte multe la un pret mai mult decat decent.

 

Dar sa spui ca cine si-a luat Golf si nu a luat Octavia si-a luat o "superteapa"... Imi pare rau, dar nu... Nu am mers cu O3, dar dupa ce am stat in ambele... Golful ramane peste Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, iti respect punctul de vedere! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul reply pe tema asta:nu sunt orbit de sindromul golf...dar daca am o parere,respect-o asa cum e ea.

Sa inteleg ca daca prefer golf,ca e hatch,ca e mai de calitate,evident pe bani in plus,ca il aleg cu inima,sunt irational?

Intotdeauna am ales cu inima,bineinteles in concordanta cu portofelul.niciodata nu am cumparat la modul lasa ca merge si asa,mai bine am mai asteptat un an,doi,pana am putut sa imi iau ce imi doream.

Trebuie sa acceptam la modul general,ca suntem diferiti.

Sa iti placa tie octavia cum imi place mie golful,eu nu ma supar si nici nu zic ca esti orbit.

Succes in alegeri si placeri,fara judecati si impuneri gratuite.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminati cu prostiile. Cine vrea hatchback adevarat de oras isi va lua golf. Cine vrea berlina isi ia octavia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ati spune daca fata de lista de preturi de mai sus ar fi si un bonus de lansare de 1000 Euro? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog formati coada ordonata in fata la dealerul vostru de Skoda :) Luni dimineata incep inscrierile, nu va bagati in fata:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi nu vedeti ca suntem o mana de oameni pe forum :) Va entuziasmati degeaba .. Indiferent cum ar fi O3, Skoda in Romania nu va mai vinde niciodata in volumul de la O2. Dealerul meu livra in 2007 o masina pe zi. Iar de atunci datorita crizei banii s-au polarizat foarte puternic. Cunosc multe cazuri care atunci au cumparat Octavia si acum au Passat/A4/A6/Touareg dar si multi care au vandut O2-ul la 150k km, au mai facut o rata si si-au luat Logan nou. Oricum ar fi, O3 1.6 TDI Ambition de acum in salarii RON e la pret de O2 L&K din martie 2007 (conversie LEU/EURO 3.2-4.4) iar in general nivelul de trai nu s-a imbunatatit. Daca as fi trait in Cehia sau mai bine in Germania as fi fost si eu entuziasmat. :)

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un punct de vedere mai mult decat obiectiv. :icon_thumright:

post-19340-0-57214100-1362211426_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era doar o gluma:) pe criza asta o masina buna e una sub 15000€ dar merita si O3 la 18-20000€ daca faci un leasing. Merge mult mai bine si este mult mai calitativa (datorita solutiilor cumune VAG) ca Logout, Kia, Opel, Renault, samd orice alta concurenta. Eu zic ca ramane nr.1 de import.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Glumă, glumă dar e serioasă treaba.

O2 a devenit bestseller după 2011 în vremuri de aşa zisă criză (din punctul meu de vedere abia  acum e normală economia şi dimpotrivă, cred că ceea ce s-a întâmplat în 2007 a fost criză când consumul era de-a dreptul nebun, se consuma de dragul consumului). În 2007 nu doar PR ci toţi dilării vindeau la greu. Piaţa din Ro încă era ca un burete uscat.

Din cauza (datorită, mi se pare ilogic şi impropriu) ˝crizei˝ consumatorii au devenit mai cumpătaţi procentul lor fiind mai mare decât al celor care îşi cumpără o siglă. Ca dovadă, parcurile operatorilor de leasing sunt pline de sigle recuperate de la insolvabili sau de la cei care au realizat că este inutil să-ţi cumperi Q7 doar pentru a duce copii la grădiniţă. Viitorul este al maşinilor clasei de mijloc VW Skoda etc cu condiţia să ofere un bun raport preţ calitate. Aşadar, ies din discuţie franţuzoaicele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se par foarte ok preturile, mai ales ca sunt preturi de pornire.

 

Cum mai zicea cineva, cand vor introduce varianta BUSINESS cu un discount de ~ 1000Euro va fi la acelasi pret cu (fostul) O2 FL.

 

@codz imi pare rau ca ai renuntat la grupul 1.8 TSI 180CP + DSG7 (de-altfel de ce naiba nu exista motorizarea asta si pe Golf 7 ?!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ca pentru clima trebuie sa iei elegance.

 

Pentru bizon climatronic, clima sau AC semiautomat, este disponibilă standard inclusiv în versiunea de bază ceea ce nu era pe fostul O2 clasic. Unde mai pui că la g7 climatronic se plăteşte inclusiv pe highline

 (da, G7 concureaza cu A3 in toate aspectele, mai ales ca e mult mai ieftin), luati G7:)

 

Pentru identitate de raţiune O3 concurează cu G7? Retoric vorbind...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uai de mine ce panicat esti colegule :) Relax .. uiti scopul acestui forum esti prea crispat scuza-ma ca-ti spun :) Cum sa nu mai cumpere, parerea mea e ca 1.6 TDI cu discount de flota va rupe, cred ca se vor vinde mai mult Rapid decat Octavia. Momentan cu Skoda Rapid Smart Diesel e o diferenta de 4.000 intre ele.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt putin offtopic dar nu stiu cum codz a ajuns la concluzia ca g7 concureaza cu a3. Numai daca te gandesti la faptul ca a3 are caroserie din aluminiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!