Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

O2 mai are ceva dezavantaje:

Siguranta mai slaba. Doar 4 stele Euoncap, mai putine aibaguri, ESP doar optional si scump.

Are motoare de generatie veche: consum mai mare, poluare mai mare (conteaza la taxe)

Bineinteles, la mega reducere de final de model merita luat oricum.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de O2 MY 2013 cu ESP si 6 airbag standard, ce ofera in plus la capitolul siguranta O3 ? Airbag genunchi standard ?

Motorul e E5. Cumva O3 vine cu E6 ?

 

Pe ce iti argumentezi afirmatiile ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 25.000 EUR, cred ca gasesc alternative, chiar si G7, desi lipsa de spatiu este mai evidenta...

Golf VII Variant are doar cu 5 litri mai mic portbagajul decat o3 Combi

Ramane de vazut cum va fi la ampatament, in cel mai rau caz la fel cu G7 hatch (4cm mai scurt ca O3).

Desi din MQB se pot juca cu dimensiunile, vom vedea cand apar cifrele oficiale de la G7 Variant.

Si eu am dilema G7 Variant sau O3. Cu simensiunile deja m-am impacat, pretul va fi hotarator.

VW Variant are acelasi ampatament, dar este cu 20 cm mai lung decat hatch-ul, mai greu cu 40 kg.

"Este prima masina pe care VW a dezvoltat-o exclusiv pe computer, fara sa construiasca mai intai un prototip. Astfel se economisesc timp si bani" .

Asta e de bine oare!?

 

Probabil @hiro face referire la celelalte motoare din oferta O3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de O2 MY 2013 cu ESP si 6 airbag standard, ce ofera in plus la capitolul siguranta O3 ? Airbag genunchi standard ?

Motorul e E5. Cumva O3 vine cu E6 ?

 

Pe ce iti argumentezi afirmatiile ?

O3 are 9 airbaguri, Euroncap 5 stele si ESC (ESP) standard.

Motoarele O3 vor fi omologate Euro 6 in 2014 cand va intra in vigoare norma respectiva.

Desigur aceasi configuratie la O3 fata de O2-ul acela verde arctic ar costa cu minim 3000 de Euro in plus.

Deci a fost o afacere buna pe moment

Insa diferenta se cam recupereaza din consumul cu 10% mai mic si la o eventuala revanzare cu pret mai mare fiind un model mai nou.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de O2 MY 2013 cu ESP si 6 airbag standard, ce ofera in plus la capitolul siguranta O3 ? Airbag genunchi standard ?

Motorul e E5. Cumva O3 vine cu E6 ?

 

Pe ce iti argumentezi afirmatiile ?

 

In afara de 2-3 airbag-uri cred ca nici A6-le sau A8-ul nu ofera prea multe in plus la capitolul siguranta. Privesti lucrurile dintr-un punct de vedere gresit.

Nicio masina de pe lumea asta care apare ca un nou model nu o sa fie vreo revolutie a modelului. Cel putin nu in timp ce lumea se asteapta sa fie la acelasi pret.

 

Noua masina ofera un sasiu mai bun, tehnologii mai noi, motoare mai bune (emisii reduse, consum redus, putere crescuta), mai multe optiuni in standard etc.

Per total ofera o masina mai buna la acelasi pret.

 

Dar lumea are tendinta sa nu bage de seama tot felul de optiuni (mp3 cu touchscreen standard, interior mai frumos, exterior mult, mult mai ok, o masina care arata noua, optiuni mai mult sau mai putin folositoare - detector de oboseala, airbag genunchi, frana automata)

 

Da, e normal ca unele dintre aceste optiuni sau motoare sa se gaseasca si pe modelul anterior la sfarsit de generatie.

Comparatia intre acestea doua este foarte simpla: Vrei o masina "noua" care o sa ramana "noua" inca vreo 5 ani sau vrei o masina care in 3 luni va deveni "veche" si va pierde enorm la pretul de revanzare, dar e cu cateva mii de euro mai ieftina?

 

Mie mi-a placut ce am vazut la PBA. daca masina pe care am vazut-o (1.8 TSI, navi mare, light assist, park assist + pilot, comenzi etc) iese pe la vreo 25K atunci e un pret foarte bun.

Plasticele alea de care se plange toata lumea nu se simt la interior, cel putin nu atat de mult cat sa nu cumperi masina din cauza lor.

 

E pacat ca sunt acolo? Da.

E asta un motiv sa nu cumperi masina? Nu. Sau cel putin, daca cineva considera ca asta e un motiv sa nu cumpere masina... atunci se uita la masina gresita si trebuie sa accepte ca in gama asta de pret nu o sa gaseasca ce vrea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil @hiro face referire la celelalte motoare din oferta O3?

Corect. Eu sunt sofer de duminica, imi ajung 100 si un pic de caluti.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Airbagul de genunchi face toti banii. Cand am avut accidentul cu Octavia 2, m-am lovit de bord cu genunchiul drept :(

Chiar m-am uitat la acest aspect cand am configurat Superbul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de O2 MY 2013 cu ESP si 6 airbag standard, ce ofera in plus la capitolul siguranta O3 ? Airbag genunchi standard ?

Motorul e E5. Cumva O3 vine cu E6 ?

 

Pe ce iti argumentezi afirmatiile ?

 

In afara de 2-3 airbag-uri cred ca nici A6-le sau A8-ul nu ofera prea multe in plus la capitolul siguranta. Privesti lucrurile dintr-un punct de vedere gresit.

Nicio masina de pe lumea asta care apare ca un nou model nu o sa fie vreo revolutie a modelului. Cel putin nu in timp ce lumea se asteapta sa fie la acelasi pret.

 

Noua masina ofera un sasiu mai bun, tehnologii mai noi, motoare mai bune (emisii reduse, consum redus, putere crescuta), mai multe optiuni in standard etc.

Per total ofera o masina mai buna la acelasi pret.

 

Dar lumea are tendinta sa nu bage de seama tot felul de optiuni (mp3 cu touchscreen standard, interior mai frumos, exterior mult, mult mai ok, o masina care arata noua, optiuni mai mult sau mai putin folositoare - detector de oboseala, airbag genunchi, frana automata)

 

Da, e normal ca unele dintre aceste optiuni sau motoare sa se gaseasca si pe modelul anterior la sfarsit de generatie.

Comparatia intre acestea doua este foarte simpla: Vrei o masina "noua" care o sa ramana "noua" inca vreo 5 ani sau vrei o masina care in 3 luni va deveni "veche" si va pierde enorm la pretul de revanzare, dar e cu cateva mii de euro mai ieftina?

 

Mie mi-a placut ce am vazut la PBA. daca masina pe care am vazut-o (1.8 TSI, navi mare, light assist, park assist + pilot, comenzi etc) iese pe la vreo 25K atunci e un pret foarte bun.

Plasticele alea de care se plange toata lumea nu se simt la interior, cel putin nu atat de mult cat sa nu cumperi masina din cauza lor.

 

E pacat ca sunt acolo? Da.

E asta un motiv sa nu cumperi masina? Nu. Sau cel putin, daca cineva considera ca asta e un motiv sa nu cumpere masina... atunci se uita la masina gresita si trebuie sa accepte ca in gama asta de pret nu o sa gaseasca ce vrea...

 

Diferenta de la o2 la o3 la dotarile care m-am uitat eu si am vorbit cu reprezentantu de vanzari skoda

       

        

Octavia Business TDI CR - OFERTA Tractiune Fata, Motorina / 2.0l / 103kW/ 140CP, Manuala - 6 viteze, 4 Usi,

        

  Pret cu TVA 20.069,40 Rosu Brunello 367,04 Tapiterie: Stofa   Covorase fata / spate 37,20 Duze stropitoare parbriz incalzite 23,56 ESP - include ABS, ASR, EDS, EBV, HBA, 436,48 Harti Europa de Est 0,- Jante aliaj usor 6,5Jx16" "Crateris" - 73,16 Pachet Business Plus - Faruri adaptive 448,88 Proiectoare de ceata 102,92 Scaune fata incalzite, 173,60 Total:

         21.732,24

 

Pt plata cash si pachetu de mai sus am primit oferta de 20.732

 

Pt configuratia asta pe O3 cred ca ajung la 27.000 din cate am inteles de la cei de la skoda.

 

Diferenta de care vorbea cineva de 3mii e de faput dublu poate si mai mult.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta incercam si eu sa spun. Diferenta in bani e foarte mare. Pentru aceasta diferenta eu consider justificata achizitia modelului pe final de generatie.

 

"Sportul" asta de a avea mereu modelul curent si daca se poate cu face-lift actualizat la 2 ani este foarte costisitor pentru oamenii din clasa de mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste plastice as putea trece cu vederea, ar compensa motorul. (2.0 150 CP TDI)

Peste bancheta din spate, iarasi...ar compensa motorul.

Insa nu pot trece peste suspensia spate...faza de kko! Mai ales, vazand ce drumuri avem si mergand pe ele zilnic.

Pur si simplu mi se pare un downgrade faza asta, pentru 25.000 EUR...

Iar sportul cu modele noi...asta este poveste.

Va zic eu, din momentul in care trece primul an, ai valoarea scazuta cu minim 40 % fata de pretul de achizitie.

Si oricum, nu este premium, ca sa isi pastreze valoarea...

 

Masina nu o achizitionez pentru must have, daca era asa, faceam imprumut, puneam gaj apartamentul si casa si imi luam BMW X6 4.0 D.

Masina o achizitionez pentru a ma deplasa de la A la B intr-un mod cat mai aproape de confort...

Apoi...exista alternative la banii astia!

Chiar si S3..

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


 

Pe ce iti argumentezi afirmatiile ?

In afara de 2-3 airbag-uri cred ca nici A6-le sau A8-ul nu ofera prea multe in plus la capitolul siguranta.

 

WTF? Prietene ma scuzi ca-ti spun dar esti la furat rau. Pai tu compari A8-ul, o masina care poate ajunge la 100.000 euro si e tanc pe sosea cu o masina de bugetar (Skoda Octavia) ?  :tuktuk:

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Fata de O2 MY 2013 cu ESP si 6 airbag standard, ce ofera in plus la capitolul siguranta O3 ? Airbag genunchi standard ?

Motorul e E5. Cumva O3 vine cu E6 ?

 

Pe ce iti argumentezi afirmatiile ?

 

In afara de 2-3 airbag-uri cred ca nici A6-le sau A8-ul nu ofera prea multe in plus la capitolul siguranta. Privesti lucrurile dintr-un punct de vedere gresit.

Nicio masina de pe lumea asta care apare ca un nou model nu o sa fie vreo revolutie a modelului. Cel putin nu in timp ce lumea se asteapta sa fie la acelasi pret.

 

Noua masina ofera un sasiu mai bun, tehnologii mai noi, motoare mai bune (emisii reduse, consum redus, putere crescuta), mai multe optiuni in standard etc.

Per total ofera o masina mai buna la acelasi pret.

 

Dar lumea are tendinta sa nu bage de seama tot felul de optiuni (mp3 cu touchscreen standard, interior mai frumos, exterior mult, mult mai ok, o masina care arata noua, optiuni mai mult sau mai putin folositoare - detector de oboseala, airbag genunchi, frana automata)

 

Da, e normal ca unele dintre aceste optiuni sau motoare sa se gaseasca si pe modelul anterior la sfarsit de generatie.

Comparatia intre acestea doua este foarte simpla: Vrei o masina "noua" care o sa ramana "noua" inca vreo 5 ani sau vrei o masina care in 3 luni va deveni "veche" si va pierde enorm la pretul de revanzare, dar e cu cateva mii de euro mai ieftina?

 

Mie mi-a placut ce am vazut la PBA. daca masina pe care am vazut-o (1.8 TSI, navi mare, light assist, park assist + pilot, comenzi etc) iese pe la vreo 25K atunci e un pret foarte bun.

Plasticele alea de care se plange toata lumea nu se simt la interior, cel putin nu atat de mult cat sa nu cumperi masina din cauza lor.

 

E pacat ca sunt acolo? Da.

E asta un motiv sa nu cumperi masina? Nu. Sau cel putin, daca cineva considera ca asta e un motiv sa nu cumpere masina... atunci se uita la masina gresita si trebuie sa accepte ca in gama asta de pret nu o sa gaseasca ce vrea...

 

Diferenta de la o2 la o3 la dotarile care m-am uitat eu si am vorbit cu reprezentantu de vanzari skoda

       

        

Octavia Business TDI CR - OFERTA Tractiune Fata, Motorina / 2.0l / 103kW/ 140CP, Manuala - 6 viteze, 4 Usi,

        

  Pret cu TVA 20.069,40 Rosu Brunello 367,04 Tapiterie: Stofa   Covorase fata / spate 37,20 Duze stropitoare parbriz incalzite 23,56 ESP - include ABS, ASR, EDS, EBV, HBA, 436,48 Harti Europa de Est 0,- Jante aliaj usor 6,5Jx16" "Crateris" - 73,16 Pachet Business Plus - Faruri adaptive 448,88 Proiectoare de ceata 102,92 Scaune fata incalzite, 173,60 Total:

         21.732,24

 

Pt plata cash si pachetu de mai sus am primit oferta de 20.732

 

Pt configuratia asta pe O3 cred ca ajung la 27.000 din cate am inteles de la cei de la skoda.

 

Diferenta de care vorbea cineva de 3mii e de faput dublu poate si mai mult.

 

 

Nu compara un Business - model cu reducere din partea Skoda aflat la sfarsit de viata, adica alta reducere - cu un model nelansat inca - adica la cel mai scump punct pe care il poate avea.

Compara cu pretul de lansare al Octaviei 2 daca vrei. Dar reducerile la O2FL acum sunt pe putin 4.000 de euro din pretul initial de lansare...

 

Pe langa bani, mai conteaza si ce vrei. Eu nu mi-as cumpara O2, deloc. Dar mi-as lua O3...

 

Pe ce iti argumentezi afirmatiile ?

In afara de 2-3 airbag-uri cred ca nici A6-le sau A8-ul nu ofera prea multe in plus la capitolul siguranta.

 

WTF? Prietene ma scuzi ca-ti spun dar esti la furat rau. Pai tu compari A8-ul, o masina care poate ajunge la 100.000 euro si e tanc pe sosea cu o masina de bugetar (Skoda Octavia) ?  :tuktuk:

 

Vezi ca si in tancul ala au murit oameni si intr-o Octavia 2 tocmai mi-au supravietuit niste prieteni dupa ce au cazut de pe Posada...

Este o masina destul de sigura asa cum e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Fata de O2 MY 2013 cu ESP si 6 airbag standard, ce ofera in plus la capitolul siguranta O3 ? Airbag genunchi standard ?

Motorul e E5. Cumva O3 vine cu E6 ?

 

Pe ce iti argumentezi afirmatiile ?

 

In afara de 2-3 airbag-uri cred ca nici A6-le sau A8-ul nu ofera prea multe in plus la capitolul siguranta. Privesti lucrurile dintr-un punct de vedere gresit.

Nicio masina de pe lumea asta care apare ca un nou model nu o sa fie vreo revolutie a modelului. Cel putin nu in timp ce lumea se asteapta sa fie la acelasi pret.

 

Noua masina ofera un sasiu mai bun, tehnologii mai noi, motoare mai bune (emisii reduse, consum redus, putere crescuta), mai multe optiuni in standard etc.

Per total ofera o masina mai buna la acelasi pret.

 

Dar lumea are tendinta sa nu bage de seama tot felul de optiuni (mp3 cu touchscreen standard, interior mai frumos, exterior mult, mult mai ok, o masina care arata noua, optiuni mai mult sau mai putin folositoare - detector de oboseala, airbag genunchi, frana automata)

 

Da, e normal ca unele dintre aceste optiuni sau motoare sa se gaseasca si pe modelul anterior la sfarsit de generatie.

Comparatia intre acestea doua este foarte simpla: Vrei o masina "noua" care o sa ramana "noua" inca vreo 5 ani sau vrei o masina care in 3 luni va deveni "veche" si va pierde enorm la pretul de revanzare, dar e cu cateva mii de euro mai ieftina?

 

Mie mi-a placut ce am vazut la PBA. daca masina pe care am vazut-o (1.8 TSI, navi mare, light assist, park assist + pilot, comenzi etc) iese pe la vreo 25K atunci e un pret foarte bun.

Plasticele alea de care se plange toata lumea nu se simt la interior, cel putin nu atat de mult cat sa nu cumperi masina din cauza lor.

 

E pacat ca sunt acolo? Da.

E asta un motiv sa nu cumperi masina? Nu. Sau cel putin, daca cineva considera ca asta e un motiv sa nu cumpere masina... atunci se uita la masina gresita si trebuie sa accepte ca in gama asta de pret nu o sa gaseasca ce vrea...

 

Diferenta de la o2 la o3 la dotarile care m-am uitat eu si am vorbit cu reprezentantu de vanzari skoda

       

        

Octavia Business TDI CR - OFERTA Tractiune Fata, Motorina / 2.0l / 103kW/ 140CP, Manuala - 6 viteze, 4 Usi,

        

  Pret cu TVA 20.069,40 Rosu Brunello 367,04 Tapiterie: Stofa   Covorase fata / spate 37,20 Duze stropitoare parbriz incalzite 23,56 ESP - include ABS, ASR, EDS, EBV, HBA, 436,48 Harti Europa de Est 0,- Jante aliaj usor 6,5Jx16" "Crateris" - 73,16 Pachet Business Plus - Faruri adaptive 448,88 Proiectoare de ceata 102,92 Scaune fata incalzite, 173,60 Total:

         21.732,24

 

Pt plata cash si pachetu de mai sus am primit oferta de 20.732

 

Pt configuratia asta pe O3 cred ca ajung la 27.000 din cate am inteles de la cei de la skoda.

 

Diferenta de care vorbea cineva de 3mii e de faput dublu poate si mai mult.

 

 

Nu compara un Business - model cu reducere din partea Skoda aflat la sfarsit de viata, adica alta reducere - cu un model nelansat inca - adica la cel mai scump punct pe care il poate avea.

Compara cu pretul de lansare al Octaviei 2 daca vrei. Dar reducerile la O2FL acum sunt pe putin 4.000 de euro din pretul initial de lansare...

 

Pe langa bani, mai conteaza si ce vrei. Eu nu mi-as cumpara O2, deloc. Dar mi-as lua O3...

 

Pe ce iti argumentezi afirmatiile ?

In afara de 2-3 airbag-uri cred ca nici A6-le sau A8-ul nu ofera prea multe in plus la capitolul siguranta.

 

WTF? Prietene ma scuzi ca-ti spun dar esti la furat rau. Pai tu compari A8-ul, o masina care poate ajunge la 100.000 euro si e tanc pe sosea cu o masina de bugetar (Skoda Octavia) ?  :tuktuk:

 

Vezi ca si in tancul ala au murit oameni si intr-o Octavia 2 tocmai mi-au supravietuit niste prieteni dupa ce au cazut de pe Posada...

Este o masina destul de sigura asa cum e...

 

 

Cum zicea si cineva mai sus ma intereseaza o masina buna care sa ma duca din A - B cat mai confortabil la un pret rezonabil si calitate cat mai buna. Nu ma intereseaza O3 care e ultima versiune si parca vine cu mai multe minusuri decat plusuri fata de O2 , senzor de oboseala si pastrarea liniei de mers, consum cu 10% mai bun ca vechiu model adica maxim 1l/100km torpedo nerefrigerat - pe mine ma ajuta mult. Eu unu nu am adormit niciodata pana acuma la volan si de incadrat pe banda ma incadrez bine. Sincer sa fiu m-am uitat la passat 1.9TDI 4motion 2004(ultimu an de fabricatie). Pacat ca nu gasesc cu km mai putini ceva in jur la 100.000 au trecut aproape 10 an azi maine - as fi luat passat da inca nu e tarziu si mai am timp sa gasesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, da, O2FL e o masina foarte buna la un pret foarte bun, odata cu reducerile de sfarsit de generatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca mai sunt doar cateva pe stoc O2, de numarat pe degete

 

Deseara mai vad o data O3-ul, sa vad poate ma "impac" cu "supararile" de mai sus - dar stiti vorba cu "prima impresie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde zic? Link? Si care dintre suspensii? Cea independenta te pomenesti?:)

Am vazut-o din nou, de data asta una cu tapiseria cu piele partial (pe lateral), este mult mai frumoasa, cotiera spate piele, insa scaunele fata la fel de fara suport lateral. Erau si scaune electrice. Parasolarele nu au lumina. Bordul e elementul care imi place cel mai mult. Pe seara nu se mai vad plasticele:) probabil nici cand conduci 180cp. Totusi insonorizarea lasa de dorit, motorul se aude la 3500 (maxim la turatia in gol) mai tare ca dieselul la 2500 (maxim la turatia in gol), m-as fi asteptat sa fie mai silentioasa (unul din obiectivele mele de masina noua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, e vorba de un 1.2 TSI.

 

Articolul e aici:

 

http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-1-2-tsi-cesky-passat-72966

 

La Concluzii:

 

"Problema principală este zgomotul de la puntea spate"...

 

Si jos la Pro si Contra (goagal transleit):

 

Pro

  • Interiorul spațios, scaune confortabile
  • Suspensie confort, stabilitate direcțională
  • Mare și ușor accesibil portbagaj
  • Opțiuni (de exemplu, scaune incalzite spate)
  • Maxima în sarcina utilă
  • Îmbunătățire semnificativă a proprietăților motorului 1.2 TSI
  • Cel mai bun asistent fascicul între concurenți

Contra

  • Zgomotul de rulare la viteze mici (17 inchi pe pneuri)
  • Zgomot puntea spate atunci când conduceți inegalităților mai mari
  • Lungime mai mică măsurată bancheta din spate
  • Mare, dar jos-montat de navigare ecran
Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autobild zicea ca directia e foarte sintetica, nu ofera nicio emotie in condus, te izoleaza de tot ce se intampla cu rotile pe sosea.

 

Au facut-o confortabila, dar fara emotie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu directia "nesimitita" se pare ca e un nou trend. Si  la alte marci sunt asa noile modele.

 

La articolul mai sus amintit as adauga ca testul a fost facut pe un model cu suspensie spate semi-rigida, cu anvelope de 17" si daca am inteles bine si cu pachet de drumuri grele.

 

Deci foarte probabil cu anvelope de 16" si suspensie normala e  mai OK..  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura varianta de a-ti da seama este sa conduci consecutiv ambele modele: punte semi-rigida si punte independenta, pe acelasi traseu.

 

Eu am facut asta cu G7 1.6 tdi si 2.0 tdi. Imediat iti dai seama care varianta e ok pentru tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci upgrade de la Passat la Superb? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare poate offtopic, dar cu legatura, relault megane are suspensie independenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Are independenta pe spate si la fel Focus, VW broasca vechi, Oltcit, Dacia 1100. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca Focus, Megane, O2 (toate motorizarile), au independenta, cum s-au gandit ei sa puna o suspensie de Logan la O3 (mai putin la 1.8)? Ori este promovare pe fata la acest motor ori pur si simplu considera ca cumparatorii de Skoda nu dau doi bani pe acest aspect ci doar vor o masina ieftina si buna la 17000€. Dar Megane, Clio, Focus, i30, Ceed, Astra, sunt tot acolo. Sa fi devenit atat de scump sa pui o suspensie independenta incat sa fie subiect de discutie si sa o pui doar pe 1.8tsi? Parerea mea este ca in sec XXI nu mai poti pune punte pe spate pe o berlina, dau faca o pui faci masina de 12000€, ca Loganul nou, aia masina care te duce din A in B:)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!