Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

octavia 4ever

claudiusnc , daca 1,9 tdi BXE e elastic ... nu vreau sa imi imaginez cum e 1.6 tdi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiusnc , daca 1,9 tdi BXE e elastic ... nu vreau sa imi imaginez cum e 1.6 tdi :(

 

Iti spun eu, e plastic casant :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde am zis eu ca este elastic?

 

Diferenta intre cele 2 motoare este data de zgomot marit la PD si elasticitate + liniste la CR.

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

asa da :))) citisem in graba ,eram in trafic .... chiar schimbasem intr-o treapta inferioara ca imi murea motoru :) sper sa aiba ceva motoare tari la drive test gen 1.4 tsi 140cp sau 2.0 tdi 150 cp . Abia astept sa o vad :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te astepta la minuni...

La drive test, va fi un 1.2 TSI...cel putin la Autec Craiova

Probabil ca 2.0 TDI sau 1.4 TSI vor fi la Porsche Bucuresti Nord sau Vest...etc;

Masinile de drive test se iau dupa cum are bani dealerul...

Sau dupa cum decide dealerul, ce motor sa vinde mai bine in zona lui...

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dealerul din Tg. Mures se pare ca masina de drivetest va fi cea cu motorizarea de 2.0 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare mai...bondoacă decât O2 combipost-7664-0-15868800-1362552080_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiusnc , daca 1,9 tdi BXE e elastic ... nu vreau sa imi imaginez cum e 1.6 tdi :(

 

Iti spun eu, e plastic casant :(

Nu inteleg placerea asta de a denigra un motor doar pentru ca...in viziunea unora nu ofera posibilitatea masinii sa tasneasca din spatele TIR-ului cu aceeasi fervoare ca un M3 :( , in acelasi timp dezinformand alti colegi interesati. Toti avem asteptari la nivel de pilot de curse, in conditiile in care mare parte din masini sunt TSI-urile mici sau dizelul de 105 cai.

 

Hello, hai sa revenim cu picioarele pe pamant, nici 2.0tdi nu ridica botul masinii cand bagi talpa in 2 sau 3. Pleaca, da, dar hai sa nu mai avem asteptari nerealiste.

 

Am in familie O2 FL MY2013 1.6 tdi DSG, am acumulat destui km cu ea. Masina se misca bine, chiar foarte bine daca stii ce faci. Atat timp cat intelegi ca e un dizel de cilindree mica si iti adaptezi stilul de condus in zona de FLUID, ANTICIPATIV si CALM, poti obtine medii de 75km/h pe un drum gen BV-CJ-BV. Toate astea cu un consum de 4.5%.

 

Atat timp cat stilul este "smuls" cu frana+talpa+frana+talpa si 2.0tdi 140 va fi lenes si puturos.

 

Hai sa nu mai denigram pana nu stim despre ce e vorba. Dati ocazia colegilor sa se convinga singuri, nu mai imprimati paradigme personale pe post de concluzii cu valoarea de eticheta.

 

Am condus si G7 1.6tdi DSG si va pot spune ca e o supriza placuta fata de O2 cu acelasi motor. Greutatea mai mica si cutia setata mai "sport" face ca masina sa se miste mai agil. Sesizabil mai agil.

 

Ma astept ca O3 1.6tdi dsg sa fie mai agila fata de O2 1.6tdi dsg datorita greutatii mai mici si setarilor cutiei.

 

Mergeti la drivetest si trageti-va singuri concluziile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 75NOR

 

Conduc o Octavia 2 cu motorul 1.6 CR, cutie manuala de 3 ani. Consider ca am destula experienta cu motorul asta pentru a-mi da cu parerea, nu denigrare cum spui tu. Am condus destul timp si O2 1.9 PD pentru a putea face o comparatie intre  cele 2 motoare. Mergi tu cu acest motor cuplat la cutie manuala si ai sa vezi ce repede te comenteaza cand este subturata (vei auzi o frumoasa simfonie de injectoare), deci nu este un motor elastic. Sa schimbi vitezele conform indicatiilor de CB, sa schimbi in viteaza a 5-a la 60 km/h, sa mergi cu masina subturata doar de dragul consumului si pe urma sa te plangi de DPF si turbina, dar moama ce consum am avut..

Nu constest ca acest motor in combinatie cu DSG ar fi un asamblu ok, n-am condus, deci nu ma pot pronunta.

 

Concluzia, motorul 1.6 CR este un motor bun pentru Fabia,Polo sau alte masini din aceasta categorie. Sa pui acest motor pe O2 sau Superb ( ce prostie) si apoi sa te lauzi cu o masina economica, mi se pare prosteala pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E firesc sa nu-i placa subturata, iar condusul dupa indicatiile CB este o ineptie din punctul meu de vedere. Da, are plaja ingusta de cuplu, dar asa sunt toate dizelele.

 

Acest motor + DSG este cu totul o alta poveste, de asta recomand testdrive. Pentru O3 raman la parerea ca e o idee buna.

Pentru Superb, da, e prea mic, caci Superbul are + 200kg fata de Octavia

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Superb de taxi e ideal 1.6 tdi cu sistem start stop ... Am vazut in vest astfel de exemplare si nu e o idee rea... Oricum merg cu maxim 80km/h.

Acum daca mergi pe autostrada, normal ca e mai bine sa ai 170 de cai...

Eu nu am simtit ca O2 meu 1.9 a fost submotorizat... Chiar mi s-a parut o simbioza fericita...

Si daca dai muzica tare nu se mai aude tractorul :)) ... decat la acceleratii... Din acest motiv e recomandabil TDI PD + Sound System :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla ceva foarte interesant, baietii care se uita la seat leon asta nou toti ar vrea motorizari TSI aici toti care ne uitam dupa O3 ne uitam la TDI`uri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E oarecum firesc, cele doua marci targeteaza cumparatori cu varste diferite si cu nevoi diferite... Leon isi doresc in special "cei tineri", care vor si un grad ridicat de show-off si ruleaza maxim 15-18 000km/an. Studiile spun asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine denigreaza ce? Si ce anume se induce in eroare?

Era o simpla comparatie intre motoare pe care mi-o sustin.

Acum, ca tu pleci de la premisa ca eu fac "urs" cu ele pe sosea, este strict problema ta. Avand ambele motoare, imi este permisa aceasta comparatie...

Si da, cu 2.0 TDI, pe O2, este destul de "nervoasa" masina, la 140 CP, ceea ce iti permite un plus de agilitate in depasiri.

Passatul este mai greu decat Octvia, by default, de aceea cred ca nu ai fost oarecum impresionat

Am mers cu acest motor pe S2 si, cu toata greutatea ei, se misca destul de bine.

Insa nimeni, si nici colegii pe care i-ai citat mai sus, nu cred ca se gandesc la aceste masini, sa fie conduse in esenta sportiv.

Pentru asta exista alte marci. Chiar si din cadrul grupului.

1.6 TDI pe S2 este o gluma buna; cum este si 1.9..nu stiu daca s-a montat pe S2...

 

Revenind ontopic, 2.0 TDI 150 CP pe un sasiu cu 100 KG mai usor decat predecesorul, cred ca se va misca destul de bine.

De aceea, este recomandata la drumuri lungi.

De altfel, sunt de parere ca motorul recomandat la drumuri lungi este acel motor care nu se chinuie in depasiri, precum 1.6 / 1.9, chiar si cu mersul optimizarea precizata mai sus!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu,

 

Eu eram cel care 'denigra" motorasul de 1.6 CR. Dar propun sa depasim momentul ( in forta sau mai relaxat in functie de motor :)  ) si sa nu dam curs unor discutii inutile. Consider ca 75 NOR a inteles ce am vrut sa spun si pana la urma suntem pe aceeasi lungime de unda.

 

ps. 1.9 s-a montat pe Superb 2 prin 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg...esti un denigrator de motoare! :lol:

 

Nu stiam ca s-a montat si pe S2 motorul de 1.9, ma rog, nu m-a intresat prea mult sa aflu...

Cred ca 1.6 pe O3 este o alegere buna, pentru cei care nu fac drumuri lungi.

Este un motor corect pentru noua platforma, mult mai usoara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care nu au in mod regulat cel putin un drum lung pe luna, DPF-ul e o pacoste mare de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, pentru Bucuresti, nu stiu ce masina ar fi buna... :lol:

 

In schimb, 1.6 TDI pe Seat-ul sotiei este mult mai fun si usor de condus decat 1.9 TDI meu, in Bucuresti.

 

Nu stiam de Superbul ala de vanzare...arata foarte bine in culoarea aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E oarecum firesc, cele doua marci targeteaza cumparatori cu varste diferite si cu nevoi diferite... Leon isi doresc in special "cei tineri", care vor si un grad ridicat de show-off si ruleaza maxim 15-18 000km/an. Studiile spun asta :)

Mneah :).

Eu fac 55.000-60.000 km pe an si am ales TSI.

1.4 pentru ca e raportul decent intre o putere suficienta si taxe ok. De asemenea intretinerea e la pret decent.

O sa iau tot TSI, 1.4TSI 140 CP. Imi place benzina, desi am condus si diesel destul.

Daca Leon avea motorul de 140 CP cred ca era castigator, asa cred ca tot Octavia o sa ramana.

 

Alta chestie, tot blamam plasticele folosite de VW/Skoda/Seat pe noile modele. Masina mea e imobilizata din anumite motive pentru cateva zile si prin urmare am ocazia sa conduc un Ford Kuga cateva zile. Sa vedeti acolo plasticaraie nasoale.

Octavia noua nu am vazut-o dar am vazut azi Seat-ul Leon si eu l-as lua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare alege ce motor considera ca i se potriveste, dar suntem pe un forum si e ok sa ne exprimam cu totii parerile. Eu am fost incantat de cum s-a miscat 1.6tdi dsg pe G7 si de asta tot recomandam un drivetest cu O3 cu motorul asta. E diferenta fata de cum se misca pe O2.

 

@claudiu:60k km cu TSI? Ce consum mediu scoti ? 8-9%? Cu TDI-ul ai fi scos 5-6%. 3L % in medie, adica 3 x6Ron/L = 18Ron/100Km. La 60k km anual economiseai 10 800 Ron ??? Adica dai 2000E/an in plus ca sa te dai cu TSI-ul ? :) Revizia e cu 100E mai scumpa la Dizel, adica pe an insemnau 200E. Tot raman 1800E/an, bani la fix pentru un concediu misto in 2

Revanzarea ai luat-o in calcul ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt asa mari diferentele de consum, sa fim realisti. Passat meu scoate medie sub 8 daca mergi pe DN-uri si putin prin orase mari. Autostrazi nu avem prea multe. Chiar si R-ul scoate sub 9 in aceleasi conditii.

Diferenta e de circa 2l/100km, iar reviziile se fac in Romania la 15000max, daca tii la masina ta.

De acord ca tot ramane o diferenta de vreo 1000EUR, dar depinde si ce iti doresti. TSI-ul e sensibil mai fasnet si mai placut de condus, mai ales la drum lung, ai griji mai putine in privinta injectoarelor, dar platesti ceva in plus pt asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, cine mi-a furnizat informatia cu privire la puntea spate, nu mi-a si confirmat-o.

Drept urmare, azi am aflat, ca nu se pune punte spate independenta decat pe versiunea RS sau 1.8 TSI.

So..bad news! :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!