Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Pe bune acum nu inteleg care este problema cu noul opel astra mi se pare o masina corecta, bine echipata si cu niste motoare reusit. Plus ca mai are si suspensie independenta pe puntea spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opel Astra ? O mizerie.

 

Am avut masina de firma noul Astra Sportwagon 1.7 CDTI 130 cai, echipare de varf COSMO, inclusiv scaune Ergonomice cu certificare AGR. Comandat in martie 2011, a venit in Septembrie 2011 !!! Am condus-o de la 0km pana la 30 000km. Masina a fost 22 000E cu tot cu TVA

 

Pe afara este efectiv uriasa, in interior foarte mica, criticata pentru acest fapt si in AutoBild, de catre nemti. In fata pare foarte mica datorita consolei fata foarte aglomerata, cu un design ciudat si vizibilitate limitata datorita unghiurilor proaste ale stalpilor A.

Fara senzori spate de parcare este greu. Bara spate e prost gandita, iese mult in relief fata de luneta si colturile caroseriei, astfel fiind foarte expusa.

 

O mizerie masina:

- motorul foarte slab, zgomotos, nu se simt deloc cei 130 cai din cauza ca e cutia foarte lunga

- parbrizul s-a spart din senin, a fost montat tensionat. Scandal si balamuc cu Opel sa il schimbe in garantie

- geamul usii dreapta spate zornaia in usa. Defect de fabricatie, au zis ca "asa face toate" si ca nu au ce sa-i faca

- tetiera scaunului pasagerului de la minunatele scaune cu certificare AGR zornaia cand nu statea nimeni in scaun. La fel: nu au ce sa-i faca, e o problema de fabricatie

- la sub 5 grade, zornaia infernal plasticul de pe consola centrala, zona care inglobeaza display-ul central.

 

Ca si tinuta de drum: foarte slaba ! Directie sintetica. Puntea spate NU e independenta. Este o punte tip WATT. In practica, mers agresiv pe viraje, masina are tendinta de a se "ingropa" in viraj, in sensul in care efectiv parca roata fata din exteriorul virajului intra sub masina. Comportament imprevizibil la limita. Masina era echipata cu roti 17, o dimensiunea ciudata: 225/50/17

 

In comparatie, Golf6 break este o masina net superioara, Astra nu-si merita banii. Principala chestie care m-a enervat a fost faptul ca masina e obositoare: Buc-Cj-Buc, 1000km facuti in aceeasi zi, am ajuns leguma inapoi. Sunt obisnuit cu drumuri lungi, dar la orice drum peste 3 ore, Astra devenea foarte obositoare

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a produs Opel in istorie o masina mai buna decat una echivalenta de la VAG?

Intrebare retorica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu se ridica le nivelul VAG, nici Opel-urile nu sunt rele de exemplu fata de cele frantuzesti.

Problema lor majora este pretul exagerat de mare de nou.

 

Cred absenta Octaviei de pe skoda.ro e de vina ca am ajuns sa discutam despre carute in loc de Octavia 3 :)

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar e cea mai slaba masina nemteasca, cam la bataie cu ford(european normal), dar e peste frantuzoaice si italiene(nu cele de lux italiene LOL)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat de ultimul Focus. Masina are o tinuta de drum exemplara, calitate buna, motorul 1.6tdi si de 2.0tdi sunt cele de la Peugeot si se misca foate bine, dar interiorul este IEFTIN rau. Bord, consola centrala, detalii, totul e ieftin, a ajuns la nivel de KIA. Mor cand vad plasticul ala argintiu de pe consola centrala ce vrea sa imite aluminiul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu aseara noua Octavia la PBA. Rezumat: dezamagire aproape totala!

Calitatea materialelor e la pamant. Plasticul de pe bord: tare si urat. Cel de pe usi: tare si urat. Fetele de usi sunt integral din plastic, cu exceptia musamalei de pe cotiera usii. Intre scaune, la fel.

Sistemul de sunet Canton(nu cred ca e neaparat el de vina) suna ingrozitor. Zici ca ai pus muzica intr-o doza de aluminiu goala. Sunetul e troncanit, nu muzica.

La capitolul design(total subiectiv) mi se pare imbunatatita, atat la exterior, cat si la interior. E mai savanta si intr-o culoare bine aleasa, arata chiar binisor.

Alta problema(pt. ce ma intereseaza pe mine), nu se poate alege motorul de 122CP. Iti ofera pe cel de pe 140, dar fara ACT.

Eu unul vad lucrurile asa: daca ai nevoie/ vrei portbagaj mare, finisaje bune, punte independenta spate(pt. confort, nu altceva), alegi Golf Variant. Daca vrei sa faci economie sau nu suporti ideea de variant/ combi, iei Octavia. Bineinteles, daca diferenta intre cele doua echipate la fel este de macar 1500EUR.

Asta este evaluarea mea luand in considerare diferenta mare de calitate, respectiv lipsa suspensiei independente in cazul in care vrei o motorizare rezonabila.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@JUG - Am pipait cu simt de raspundere bordul la noua Octavia si mi s-a parut foarte moale, mult mai moale ca la vechea generatie.

Fetele noi de la usi - mi se pare simply clever ca au mutat tapiteria de pe usa unde se murdarea usor si arata jegos in buzunare, unde nu se murdareste usor si unde antifoneaza diferitele zdranganeli de chei, briceag, pixuri, sau alte maruntisuri ce le poti pune acolo... Iar in dreptul unde pui cotul pe usi e moale :)

M-am saturat sa imi spal tapiseria usilor regulat la spalatorie ...

Octavia 3 mi se pare mult peste Golf 5/6 Variant. Golf 7 variant inca nu am vazut exact cum arata si ce paleta de motorizari si preturi are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, nu mi se pare clever deloc. Mi se pare ca au renuntat la asta ca sa poata face fata de usa dintr-o bucata si sa scada costurile, atat! Scaderi de costuri fac toti, dar ideea asta de la Skoda e neinspirata estetic, zic eu. Daca era o idee buna, o faceau altii mai demult.

Plasticul e mai moale, e adevarat, dar arata a ieftin. Usile fac zgomot la inchidere de parca ar fi din carton tare.

Eu nu o compar cu Golf 5/6, ci cu 7. Variantul va avea acelasi nivel de finisaj acum ca se face din nou in Germania.

Cat despre murdaritul tapiteriei de pe usi, la Passat am tot interiorul bej si acum, dupa ~1 an de utilizare, arata ca nou. Doar presurile vor avea nevoie de spalare dupa iarna, asadar tapiteria de pe usi mi se pare o nota minima de calitate a interiorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu faceam comparatie intre opel astra si octavia, deoarece astra e simtitor mai ieftina decat golf. Nu inteleg de ce sunteti atat de porniti VGA E CEL MAI BUN, vag are o prieoritate foarte bine stabilita pe segmentul lor de piata numit hatchback si anume: Audi A3, Golf, Leon si Octavia. Din contra o data cu aceasta noua generatie mi se pare ca octavia au departat-o si mai mult de restul plutonului. Fix ieri am vazut si eu Octavia 3, dezamagirea nu a fost totala ca in cazul colegului JUG dar a fost uriasa, cel putin la interior este absolut fenomenal de cheap iar pretul nu reflecta acest lucru. Pentru octavia platesti un pret premium si primesti un produs modest.

LE: referitor la fetele de usi acolo se vede cel mai bine politic: cut the costs, deoarece o tapitare a usii costa in plus fata de turnarea in matrita a plasticului.

 

LE2: Cineva a mentionat aici de KIA, sincer sa fiu KIA a progresat foarte mult si au tinut bine de tot costurile de vanzare si acum sa fim foarte sinceri si onesti am vrea noi sa avem pe octavia motoarele de pe kia, cel putin cele pe motorina.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multi oameni dezamagiti decat impresionati, oare leon`u cum o sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motoare are KIA? Pe benzina sunt zero barat. Au niste aspirate zgomotoase fara turbo si fara vlaga si cu o paleta foarte restransa: 4 motoare - 2 1.4 (benzina cu 100 cai /5500 rpm si cuplu 137/4200 rpm - motorina 90 cai/4000 rpm) si 2 1.6 (benzina 135 cai/6300!!!!! - Hilar!!! si cuplu 164/4850 - inexistent si un diesel de 128 de cai decent) Nici urma Pai oricare 1.2 tsi de 86/105 cai mananca motoarele pe benzina.. 1.4/122 e racheta pe langa ele. La Diesel 1.6 tdi /105 cai are cuplul cam similar si cu cutiile bine gandite de vag are acceleratii mai generoase: Ex Golf 1.6 tdi are 10.5 vs 10.9 kia care chipurile e mai puternica cu 23 de cai.Puterea la 1.6 tdi este atinsa la 3000 si e constanta pana la 4000. La kia e atinsa la 4000 abia.Designul este cel care e reusit si surprinzator calitatea fabricatiei care este la un nivel din ce in ce mai bun.

Mie mi-a placut noua octavia ca design interior-exterior si dpdv a materialelor... Singurele aspecte negative mi se par: lipsa suspensiei independente (dar nu e un capat de tara), grafica/pozitionarea slotului de SD/CD la noul Bolero, lipsa de amortizor la capota motorului (nu e ceva nou), inchiderea capacului torpedoului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu la PBA azi si am vazut noua Octavie, ce pot sa zic, sunt super fericit ca mi-am luat GOLF si nu am asteptat dupa aceasta porcarie Ceheasca cu accente nemtesti.

 

Per total masina nu e rea, dar am eu o presimtire ca pretul nu va reflecta deloc si nivelul calitatii. Ce e drept, ca spatiu interior este foarte OK, dar parca nu caram familia dupa noi toata ziua ca sa fie un aspect chiar atat de decisiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"porcarie ceheasca cu accente nemtesti"......nu prea este frumoasa exprimarea. Ca tie nu-ti place este problema ta, dar sa ajungi sa tragi o asemenea concluzie .Skoda este totusi o marca respectabila!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lol .. nu va aprindeti ca n'are rost .. nu avem nici unii (cred) actiuni la skoda sau la vw (oricum tot in acelasi buzunar se duc) ... cine are bani de vw nu se va uita la skoda si asta e si intentia concernului .. nu inteleg de ce tot atatea polemici in legatura cu asta. Octavia nu a fost si nici n'o sa fie niciodata gandita ca o alternativa pentru cei care vor sa'si cumpere un Golf ... eu personal asa vad lucrurile si cred ca se va vinde bine pentru ca personal nu cred ca vor fi multi cei care vor opta pentru versiunile de top care vor fi ridicul de scumpe.

 

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii din voi sunt ca vulpea care nu ajunge la struguri, masina rea cu siguranta nu va fi iar costurile nu cred ca vor escalada. Personal daca as putea acuma sa iau octavia 3 sau octavia 2 fl as lua clar octavia 3. Este mai noua , mai sigura, mai moderna , ma doare pe mine undeva sa zic asa ca plasticul pe usi e tare daca are in rest alte calitati. Sigur puteau sa il faca moale dar au compensat pe alte planuri. Golf as lua doar daca as vrea ceva mai micut de oras. Octavia combi e mai mare ca golf variant

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia e mai spatioasa in spate fata de Golf, e adevarat. Ma refer la spatiul pentru genunchi, caci in rest nu sunt diferente.

In rest portbagajul e cu cativa litri mai mic fata de Variant.

Faptul ca e mai nou si mai moderna, cun s-a spus mai sus, nu sunt calitati. Modernismul pt unii e chiar defect.

Eu raman la parerea ca daca nu e maaare diferenta de pret fata de VW nu merita banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PSYLUC "porcaria ceheasca cu accente nemtesti" imparte majoritatea componentelor (vezi MQB) cu mandrul tau golf 7. Asta ce inseamna ca e golful? porcarie nemteasca cu accente cehesti? :D

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva se deduce! :lol:

 

@alexxb - O3 e noua fata de O2 insa cea din urma are independenta pe spate;

Cat priveste mai sigura, mai moderna...hmm

Deocamadata putem spune ca este o masina noua, insa, nu stiu de ce, am eu un feeling ca partea buna a lucrurilor s-a terminat la O2...

Sper sa ma insel...

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa fim realisti masina NU are cum sa fie o porcarie din moment ce imparte aceeasi platforma MQB. Lucru care mi-a placut la O2 a fost simplitatea, masina nu dorea sa para ceea ce nu este. Acum masina vrea sa pana una premium, cel putin are pret premium, dar cu niste accente deosebit de banale. Pentru mine rafinamentul unei masini este data de detalii, nu de lucrurrile care mereu ti se arunca in fata, iar finisajul defectuos, lipsa puntii independente pe spate, acestea sunt detalii care mie mi-au schimbat radical parerea despre directia pe care firma ceha o ia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare mai simpla O3 in design decat O2 - atat interior cat si exterior. Liniile au devenit mult mai clare, iar proportia este de 3 volume fata de 2 si jumatate la Octavia 2.

Noile faruri si stopuri sunt mult mai reusite decat cele vechi...

Plus ca inca nu am vazut preturile...

Sunt convins ca daca nu de la inceput, cel putin ulterior poti sa configurezi O3 Elegane cu 1.8/180 cai + DSG + punte indep spate la 21000 EUR... La VW iei 1.4 tsi/122/DSG de baii astia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E sigur ca maine vor aparea?

Cred ca listele de preturi sunt mai asteptate decat primele imagini oficiale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare mai simpla O3 in design decat O2 - atat interior cat si exterior. Liniile au devenit mult mai clare, iar proportia este de 3 volume fata de 2 si jumatate la Octavia 2. Noile faruri si stopuri sunt mult mai reusite decat cele vechi... Plus ca inca nu am vazut preturile... Sunt convins ca daca nu de la inceput, cel putin ulterior poti sa configurezi O3 Elegane cu 1.8/180 cai + DSG + punte indep spate la 21000 EUR... .

vise...

Modificat de danny2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Second hand :) sau + TVA

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!