Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Rapid si Octavia in fiecare poza. Seamana, dar diferente totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus-o, uitati-va direct la antenele radio, Rapid are modelul vechi iar Octavia are coada de rechin, asta in poze ca daca le vedeti live va dati seama din prima care-i una si care-i cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau la bara fata... ocavia are muchia de jos ascutita, rapidul nu.   octavia are insertia din bara intre far si grila, rapidul nu are acea insertie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la latime par aproape la fel, aveti idee daca e diferenta intre ele, am vazut rapid in showroom si pare f ingust

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 3 are ca latime 1814mm, doar cu 3mm mai ingusta ca Superb.

Rapidu-ul are doar 1706mm latime.

Am comparat Rapidul cu o Octavia 2 in showroom si Intre scaunele din fata e o distanta vizibil mai mare in Octavia.

Iar Octavia 2 are doar 1769mm.

 

Deci spatiul in O3 e lux.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva noutati despre O3? Deja este pe site-urile .de .cz .co.uk (in UK nu se vinde deocamdata 1.8fsi). Despre acest motor stie cineva detalii (altele decat specificatiile din fisa)? Cum obtine 250Nm de la 1250rpm fara compresor? Ce consum real o avea in oras si afara? Cum s-o comporta cu DSG si fara? Cum va fi noul mod de control (Auto, Eco, Normal, Individual)? Cat de silentios este la acceleratii si pe autostrada? Nu prea au mai aparut review-uri in ultimul timp. Daca mai vedeti unele noi (din februarie incoace) puneti-le aici link-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In revista Auto Bild(nr.2/7-20.02.2013) este prezentata noua Octavia.

Legat de mult discutata punte spate semirigida/independenta, autorul articolului mentioneaza ca doar modelele echipate cu motorul 1.8 TSI(180 CP), respectiv modelele 4x4 vor beneficia de suspensie independenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clara chestia cu suspensia. Este diferentierea fata de Golf 7, care are pe mai multe motorizari, la Octavia au lasat doar la una, si astfel promoveaza si motorul de 1.8tsi. Pe mine unul ma tenteaza 1.8tsi si asta voi comanda. Intrebarea este, cu DSG sau fara? Merita pentru 1800 eur DSG? Din experienta cu DSG (mai multe test drive-uri) pe Superb diesel 170cp mi-a lasat o impresie negativa, din cauza subturarii (=vibratii garla) si lag-ului la plecare din scurt de pe loc.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am condus 1-2 saptamani un passat B7 diesel, motorizarea 2.0 cu 140 CP.

Avea DSG si vreau sa-ti spun ca daca imi permit din punct de vedere financiar, urmatoarea masina CLAR este cu DSG.

Nu gasesc altceva care sa ma opreasca sa iau DSG decat banii. Am experiente cu destule alte masini: Passat, Mondeo, Vectra, Octavia, Superb, etc; manuale sau automate, turbo sau aspirate, diesel sau benzina.

 

Nu stiu cum este Superb-ul cu DSG, cel care l-am condus eu era manual 4x4 (170 CP), dar revenind la acel Passat, eu nu am intalnit asemenea probleme (subturare-vibratii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz - si eu am facut drive test cu Superb 170 cai DSG si am avut fix aceeasi impresie ca si tine... O fi fost o problema cu masina de test? Era cumva un break maro cu piele bej?

Incredibil de nerafinat mi s-a parut cand stateam la semafor si cand plecam de pe loc...

Am condus in schimb automate clasice (toyota) cu convertizor de cuplu si mi s-au parut infinit mai rafinate si mai puturoase

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am idee cum se comporta DSG-ul la benzinare.

Insa diferentele intre A3-ul cu motor PD, respectiv actualul cu motor CR sunt exact cele mentionate de tine. Exceptand aceste minusuri, pentru cei care doresc doar o calatorie linistita, actualul ansamblu motor CR/DSG face mai lin schimbarile de viteze(mai ales la decelerare).

Motorul PD avea parca mai mult farmec in combinatie cu DSG si parea mult mai "sportiv".

Cu toate astea, eu consider ca merita investiti banii in DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e si impresia mea... Am mers cu Passat 1.9 tdi PD cu DSG si mi s-a parut senzational. pe 2.0 tdi 170 CR mi s-a parut ca vibreaza mai mult, se simtea mai fara vlaga la turatia de relanti...

Oricum, la fost Octavie 1.9 PD la manevrele de parcare simteam mai puternic cuplul fata de Superbul de 170 cai... Cu Octavia de regula nu trebuia sa calc acceleratia ca sa pun masina in miscare... Acum daca incerc asa ceva mi se opreste motorul... In schimb puterea e mai liniara... Au reusit sa transforme comportamentul dieselului in cel de benzinar

Cred ca viitoarea mea masina va fi Octavia 3 Business (cand se va lansa oferta) cu 1.8 /180 cai +DSG 7 trepte. Avand in vedere life-cycle de cel putin 8 ani a Octavia 3, voi astepta 3 ani pana o voi cumpara...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm - am facut test drive pe 4 (patru) Superb-uri 170/DSG, 3 de la reprezentante (un break prin 2011, dar atunci nu am simtit probleme, era prima data si eram impresionat de putere, si anul asta 2 berline diferite - 2 dealeri diferiti) si 1 sh (berlina, am facut un drum Brasov-Trei Brazi), in oras nu e o placere sa-l conduci, cutia incurca (am detaliat pe topic-ul "jurnal DSG6")

 

acum si eu ma gandesc ca ar merita un  DSG7 pe 1.8tsi (desi uscat, imi convea DSG6 in ulei) pentru ca inteleg ca se comporta altfel pe benzina, am mers cu un prieten cu un Golf R20 cu DSG si ce sa mai vorbim :) probabil ca nici pe 1.8tsi nu vor fi vibratii ca la 170cp diesel, din testul autocar.co.uk parca am inteles ca DSG7/1.8tsi schimba cam des vitezele (termenul folosit a fost "DSG gearbox is hunting around gears"), o manuala face exact ce vrei tu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai DSG nu e si manuala? Nu te lasa sa te joci cu ea cu +/-?

Mi se pare normal ca la 7 trepte sa schimbe des vitezele... Sunt destul de multe... (incepe sa se apropie de biciclete cu 7-8 trepte :D )

Cred ca cea pe care am testat-o in 2011 era aceeasi..

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: de ce sa plecati doar din ambreiaj, chiar si cu o masina diesel, cand e usor de sesizat ca asta dauneaza diverselor subansambluri...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiam sa dauneze... Ambreiajul meu a fost perfect cat am avut masina 75 k km.

Atunci cand parchezi si vrei sa te misti usor, nu prea aveai de ales la TDI PD...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dauneaza pe dreak ... Ma apropii de 200 000 de km si numai din ambreiaj plec de obicei (fara aceleratie) si ghici ce nu am schiimbat nimic pana acum, nici macar volantul bimasic. 

 

PS: Asa daca e sa fim paranoici, oricum ai merge cu masina dauneaza ... ca doar mergi cu ea si se uzeaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda a raportat reduceri masive de vanzari pentru ianuarie 2013 fata de 2012. Au motivat prin schimbarea de generatie si comprimare globala a pietei auto.

 

Au mai spus ca livrarile in prima jumatate al anului o sa fie lente din cauza retehnoligizarilor.

 

Deci cel devreme pana la toamna cred ca putem sa uitam de Octavia 3 configurate personalizat.

Speram ca masinile cu livrare imediata vor avea tot ce trebuie.

 

 

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda a raportat reduceri masive de vanzari pentru ianuarie 2013 fata de 2012. Au motivat prin schimbarea de generatie si comprimare globala a pietei auto. 

Probabil politica de preturi adoptata pentru Rapid este de vina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata a modificari facute acasa de amatori mai priceputi....interiorul farurilor vopsit,plafon colantat,jante vopsite negru (extrem de banal) si DRL-uri gen autovit cu multe leduri dar tot slabe ca intensitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut configuratorul pe www.skoda.hu (preturile din Ungaria ar trebui sa fie similare cu cele din Romania) primele remarci:

 

1-KESSY nu e inclus in Elegance (ca in Germania) - costa EUR 400 (!) - mi-as fi dorit buton de pornire, dar pentru 400eur bag cheia :(

2-LED-urile la stopuri nu sunt incluse in Elegance (ca in DE) - costa 135 EUR

3-Senzorii de parcare nu sunt inclusi in Elegance (ca in DE) - costa 350 EUR numai spate si 670 EUR fata/spate

 

Am configurat un 1.8tsi/DSG cu ceva optionale (nu le-am inteles pe toate ca nu merge google translate pe configurator) si a iesit la cca 7.000.000 HUF, adica 24.000 EUR - exact la cat ma asteptam

 

2.0tdi/DSG cu ceva optionale este cca 7.500.000 HUF adica cca 25.700 EUR (fara xenon, fara piele, fara pregatire GSM, fara navigatie - le-am adaugat si pe acestea si pretul a sarit la 8.600.000 HUF adica cca 29.500 EUR (omg)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!