Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Salutare. Poate cineva sa-mi spuna ce tip de motor este CBD (125 Kw) pe un Superb? Am gasit informatii contradictorii pe forum. Ca nu e trecuta ultima litera, ca e CR, ca e PD...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista CBD ci seria CBD (cu mai multe terminatii), toate cele cu C la inceput sunt CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, vdragos said:

Nu exista CBD ci seria CBD (cu mai multe terminatii), toate cele cu C la inceput sunt CR.

Deci e CR, nu PD. Probleme frecvente la acest tip de motoare sunt? Gen injectoare, fisuri chiulasa, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite-mi seria de sasiu pe privat si iti spun exact ce cod motor ai, daca doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racataian@yahoo.com

E cineva pe forum care decodeaza VIN-ul? Poate chiar poate sa ma jute cu o istorie de reparatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare ref la Skoda Superb 2 : atunci cand masina este inchisa din telecomanda ( cheie cu telec ) nu ar trebui sa stea inchisa si usa / usita  acces rezervor combustibil ? alaturi de usile normale si portbagaj , desigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa stiam si eu ; f ciudat dar la mine usa / usita de acces la rezervor combustibil se poate deschide ; usile le-am verificat si sant inchise dar usa acces rez combustibil se poate deschide ( prin apasare ... ) .

hmmm , f ciudat ; de la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca usita de la rezervor are un fel de tija care se misca (de la stanga spre dreapta) si o blocheaza, e posibil sa nu-ti mai mearga acel mecanism.

Incearca sa inchizi masina din telecomanda in timp ce ai usita de la rezervor deschisa. Ar trebui sa vezi cum actioneaza acea tija, daca mai merge.

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand inchid masina din telecomanda , cu usita de la rezervor deschisa , acea tija nu are nici o reactie , nu se misca de nici un fel . Pot doar sa o presez cu degetul si atunci intra in locas . Pe de alta parte , atunci cand inchid masina cu usita rezervor inchisa si ea , se aude ca mecanismul isi face treaba , alaturi de cel de la usi ( am stat cu urechea aproape ) .

Cu masina inchisa din telecomanda , usita de la rezervor se deschide daca o apas de 2 x , succesiv .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racataian@yahoo.com

E un bug de la ei in SW - acelasi comportament il am si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Incearca in prima faza sa faci o diagnoza.Cu asta ai putea vedea daca ai ceva erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sarbul: verifica "snurul" de cauciuc cu care este legat busonul sa nu cumva sa fie incolacit aiurea si sa ajunga in zona decupajului capacului, caz in care capacul nu se inchide corect (face o burta usoara) si atunci zavorul nu intra in locasul care trebuie, ramanand astfel usita deschisa.

La mine se incolaceste in coltul din dreapta sus, unde este legat de caroserie.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma puteti ajuta cu o informatie, va rog. De cateva zile mi se aprinde becul de la senzorul de ulei la pornire si imi apare eroarea de mai jos

 

9453842 - Oil Level Thermal Sensor 
          B1041 35 [009] - Signal high time > maximum
          Confirmed - Tested Since Memory Clear

Aveti idee despre care senzor e vorba si ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nivelul scazut, completeaza la max. daca e corect atunci e senzorul de vina.E senzorul de pe baia de ulei.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Twinsen said:

Ma puteti ajuta cu o informatie, va rog. De cateva zile mi se aprinde becul de la senzorul de ulei la pornire si imi apare eroarea de mai jos

 


9453842 - Oil Level Thermal Sensor 
          B1041 35 [009] - Signal high time > maximum
          Confirmed - Tested Since Memory Clear

Aveti idee despre care senzor e vorba si ce ar putea fi ?

Pe joja te-ai uitat ? E prima verificare pe care trebuie sa o faci ca sa vezi daca e vorba de un senzor, sau daca e o problema cu uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. Din pacate nu am mai reusit sa intru sa raspund.

Am verificat nivelul uleiului si e la jumatate. Ideea e ca se aprinde la pornire si nu face intotdeauna...

Nu stiu cum sa procedez ... parca nu l-as cumpara avand in vedere ca e 300 RON

 

Asta ar fi...

 

659256.jpg

Modificat de Twinsen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence colegul, dar daca la o masina de 15,000eur sa zicem, te uiti la o piesa de 300Ron si preferi sa ai bordul pom de craciun ca taximetristii.... :wacko:

Pe principiul asta un set de stergatoare OEM costa vreo 250-270 Ron daca nu ma insel. Ce facem, mergem cu ele uzate, ca sunt scumpe ? 

No offence, once again.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Stergatoare OEM am cumparat eu prin primavara cu 159 lei + manopera inclusa :o)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) sunt la promotie... si intra in pachte de servisare

 

In ceea ce priveste piesa nu as vrea sa ma arunc cu capu inante si sa o schimb doar de dragul de a o schimba.

Anul trecut imi facea probleme alternatorul... M-am dus la un atelier si dupa ce l-au dat jos de vreo 3 ori si au schimbat carbunii, rulmentii si fulia au constat ca mufa nu facea contact calumea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovizel unde ai gasit OEM stergatoare la banii aia ? Masina era mai veche de 4 ani cumva ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Porsche Bucuresti Nord, dar cred ca au peste tot.

Ideal e sa le ceri la pachet de service, care e la promotie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Da, este mai veche de 4 ani (2011).

Oricum, chiar la pretul acela nu pare foarte ieftine (160 lei). Cel mai tare m-a distrat faza cu montajul gratuit, consultantul chiar chinuindu-se putin pana le-a montat...

Tot legat de pret, un amic si-a cumparat direct din china stergatoare OEM Skoda, acelasi ambalaj, calitate similara celor originale la un pret derizoriu ~ 15 $ (65 lei).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Am un Superb 2.0tdi 2011 140 cai dsg,si are perioade cand sta turata la 1000rpm si scoate fum albastrui ,daca o opresc si o repornesc ramane la 7-800 rpm si totul e in regula.

Masina merge foarte bine , am pus testerul pe ea si filtrul de particule si-a facut regenerarea in urma cu 400km .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!