Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Am postat poze cu scoaterea volanului pe topicul cu montaj/demontaj. Nu recomand in nici un caz demontarea volanului.

Daca ai cumva zgomotul acela nenorocit, ca si cum haraie ceva, de genul cum intra un sambure sub usa de acasa si freaca urat pe ciment, sa stii ca este de la coroana de sub volan. Exista un inel de metal pe coloana de directie, iar volanul face un contact pe el, am senzatia ca este de la claxon. Incearca sa cureti coroana aia, o sa observi ca este din metal si de obicei se face un mic sant pe ea de la uzura.

NU DEMONTA VOLANUL!

Tzache, daca te uiti in ultima poza de la demontajul volanului, vei observa o clema rosiatica din cupru. AIA FREACA pe coroana de pe janta volanului. Curata cu spirt pur sau apa distilata. A luat praf si se aude nasol un hir-hir-hir-hir

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sambata sa fac operatiunea asta si sper sa si reusesc :offtopic:

Din cate am inteles eu de aici trebuie dat jos doar capacul de la volan, aici intervin cu o alta intrebare: in cele doua orificii din partea de sus a volanului sunt suruburi sau cleme (ziceai acolo de o surubelnita dreapta)?

Mersi mult!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tzache, nu este nevoie sa dai jos capacul volanului!

Este suficient sa te apleci cu capul pe sub volan si o sa vezi acea clema de cupru care strange mizeria si face zgomot! Curata nenorocita aia de clema, care s-a umplut de mizerie!

Nu este nevoie sa demontezi nimic pentru faza cu zgomotul!

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefan mersi mult de sfat, eram pregatit sa desfac capacul de la volan. Cu fiecare zi mai invat ceva nou ;)

Daca mai am probleme o sa te caut negresit.

Salutare!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu zgomotul de la volan. Incredibil ce mult praf si mizerie se aduna acolo.

Mersi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

A inceput sa-mi clipeasca martorul de la hayon, desi e bine inchis. Il trantesc, se stinge, apoi mai merg si iar palpaie.

Unde e senzorul (contactul) si cum sa-l rezolv?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o intrebare legata de motorasul meu. Nu e Poli 6N...e un Polo 9N (din semnatura) dar poate ma lumineaza Barabas sau cine e patit :D.

Problema mea :

Dupa primii 5000 km am verificat uleiul si am vazut ca mai avea un pic si cadea sub minim nivelul. Am completat cu Mobil1 5w40 (VW504 00 cum recomanda la carte)..cam vreo 200g. Acum la 7000 de km am vazut ca iarasi a ajuns la min. si normal ...am completat din nou.

E normal sa consume asa mult ulei mai ales ca nu e diesel? Nu exista nici un martor pe bord care sa ma atentioneze ca nivelul uleiului e la min? (precizez ca nu am comp de bord).

Daca tot bag ulei Mobil1 si ei poate au pus un alt fel de ulei, nu se intampla nimic?

Mersi si astept un raspuns sa vad ce-oi face mai departe .. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Camil

Mos Camil, te anunt ca tocmai ti s-a stricat intrerupatorul de la hayon, care are 2 functii: 1 lumineaza lampa din hayon si 2. aprinde martorul cu hayon deschis pe bord. Cand ia apa face scurt si palpaie martorul ala pe bord. In faza urmatoare nu o sa se mai aprinda deloc becul in portbagaj. Eu am schimbat 2 pe garantie si o sa schimb din nou. E vreo 300.000 intrerupatorul ala si se schimba usor, daca ai ce iti trebuie. Se afla in YALA aia de pe hayon si iarna oricum face figuri. Daca ia apa in el nu ai ce sa ii mai faci.

@octavian

Nu stiu de ce iti manaca ulei sau mai ales daca pierde. Nu este ok sa completezi ulei, mai ales ca nu stiu cati km ai facut si ce tip de masina e. posteaza te rog un nou topic cu subiectul asta si o sa vezi ca vei primi raspunsuri care mai de care...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:emthup: am inteles... va trebui sa merg la service sa intreb.

Masina e cea din semnatura Polo/Attractive/1.4/16V luata de noua si am facut cu ea 7000 de km.

Eu am citit in cartea ei ca in primii 5000 de km ar putea sa manance pana la 1000g de ulei :rr:...

Am vazut ca mai sunt si ceva pete de ulei pe capota...ca si cum ar scuipa pe undeva...destul de putine pete ( ca si cum ai scutura un stilou)...dar sunt acolo si ma nedumeresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Camil

Mos Camil, te anunt ca tocmai ti s-a stricat intrerupatorul de la hayon, care are 2 functii: 1 lumineaza lampa din hayon si 2. aprinde martorul cu hayon deschis pe bord. Cand ia apa face scurt si palpaie martorul ala pe bord. In faza urmatoare nu o sa se mai aprinda deloc becul in portbagaj. Eu am schimbat 2 pe garantie si o sa schimb din nou. E vreo 300.000 intrerupatorul ala si se schimba usor, daca ai ce iti trebuie. Se afla in YALA aia de pe hayon si iarna oricum face figuri. Daca ia apa in el nu ai ce sa ii mai faci.

Asa e, uneori nu se aprinde becul din portbagaj. Si deci tre' sa desfac yala?

@octavian

Nu stiu de ce iti manaca ulei sau mai ales daca pierde. Nu este ok sa completezi ulei, mai ales ca nu stiu cati km ai facut si ce tip de masina e. posteaza te rog un nou topic cu subiectul asta si o sa vezi ca vei primi raspunsuri care mai de care...

...Nu mie imi mananca ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie desfacuta bestia aia de yala, ai vazut ca are doua suruburi imbus cam maricele. Dar cumpara-ti inainte nenorocitul de intrerupator. Ai grija ca yala aia are o parghie de metal, care actioneaza inchiderea centralizata si inchide portbagajul. Eu nu m-am bagat cu mana mea, ca mi s-a partut aiurea.

Vezi ca daca ti se strica intrerupatorul ala, risti sa iti ramana aprinsa lumina in portbagaj si sa nu stii. Eu cand am vazut ca intrerupatorul a devenit cowboy, am scos mufa car eintra in el, ca sa ma asigur ca nu se aprinde de nebun si imi papa bateria

faza cu uleiul era @octavian :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns pe topicul deschis de tine. Rog un moderator sa stearga aceste posturi, nu au legatura cu 6n2. Multumesc!

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a trecut ! S-a speriat... Poate era doar de la apa. Acum totul e normal.

Dar eu am alte probleme care ma rod:

1. Intra mai greu intr-a-ntaia si in marsarier. Mi s-a zis ca e normal la Polo, dar parca la mine e mai greu...

2. Am observat ca roata stanga fata e mai inspate cu circa 1 cm, spre roata din spate. Se vede si cu ochiu' liber. am fost cu ea la geometrie anul trecut, cand am luat-o si avea aceeasi roate fatza stg. usor inclinata ("privea" in sus cu vreo 5 grade) Mi-au facut-o la auto-zone, pe barbu Vack. si mi-a zis omul ca a fost de la vreo groapa (vekiul propr.) si acum e OK. Dar comparand poze cu masina, facute inainte de a o duce la geometrie si cum se vede acum, vad ca de cand era stramba, roata era deplasata spre spate...

E grav? Tipul mi-a reglat-o cu calculator, mi-a dat o foaie (care nu stiu pe unde mai e) cu datele OK, in tolerante. O sa-mi toceasca cauciucul? Sa ma duc din nou?

PS: Eu am crezut ca e asa de la franele prea bruste pe care le pun, din cauza servo-directiei prea puternice, cu care nu-s obisnuit.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In marsarier intra ingrozitor de greu pentru o masina nemteasca. Trebuie sa fie PERFECT oprita pe loc ca sa intre in marsarier. Nu incerca sa o bagi din mers. A intaia intr-adevar, daca e frig afara intra greu si am vazut ca la astfel de Polo, indiferent de motorizare, are o ezitare intre a 2-a si a 3-a

Ii stiu pe aia de la AUTOZONE, se pricep, cam scumpi, inchid la 5 sau 6 seara si au inchis in weekend, motiv pentru care ii detest, dar se pricep, asta e!

Si eu am o roata spate usor deplasata, dar geometria a iesit ok si masina merge ok (doar ca stiu eu ca e ceva sanki la ea) . E posibil sa iti roada cauciucul pe interior in timp, dar asta se intampla mai ales daca e geometria stricata, ceea ce inteleg ca nu e cazul la tine. Practic, masina e "pacalita" sa mearga bine si sa ai directie corecta. Nu te stresa, mai ales daca nu ti-au gasit amortizor stramb sa mai rau caroseria torsionata.

Intrerupatorul de hayon ti-a dat un avetisment. Este sigur stricat, chiar daca acum merge, pentru ca apa deja si-a gasit loc in contactii aia si va intra si a doua oara. O sa vezi la spalatorie sau cand va ploua/ninge iar. Deci nu mai e baiat de incredere.

:pale:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o intrebare.

Are cineva idee daca placutele de frana (fata) de Polo 6N se potrivesc si la Polo6N2?

Daca da, un cod de producator stiti sa-mi spuneti?

Va multumesc anticipat,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Placutele de frana de 6N2, din cate stiu eu, se potrivesc la marele fix, pentur ca la sasiu 6N2 si 6N sunt aceeasi masina.

Eu am platit circa 70 de euro pentru setul de placute fata. Se mai pupa si la Golf 2(parca sau 3) si la niste masini la care nu te astepti, gen Jetta, Ford Probe (!?!!?) asa am vazut scris pe ambalaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Cod de producator Bosch: 0 986 424 361

Eu mi-as lua Ferodo totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele de frana de 6N2, din cate stiu eu, se potrivesc la marele fix, pentur ca la sasiu 6N2 si 6N sunt aceeasi masina.

Eu am platit circa 70 de euro pentru setul de placute fata. Se mai pupa si la Golf 2(parca sau 3) si la niste masini la care nu te astepti, gen Jetta, Ford Probe (!?!!?) asa am vazut scris pe ambalaj.

Esti de o promptitudine demna de invidiat. Merci mult.

Pe partea metalica de care e lipita placuta propriu-zisa e insemnul VW. Pot fi "facatura" placutele (sunt in cutie originala de piese schimb VW - dar nesigilata)? Am dubii, pentru ca individul mi le da la 1.500.000 lei.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod de producator Bosch: 0 986 424 361

Eu mi-as lua Ferodo totusi...

Pe placuta sub simbolul VW scrie codul "1 JO 415 P".

Aveti idee ce este cu codul asta?

Pe prospectul din cutie in loc de producator scrie:

FEMFM (Federation of European Manufactures of Friction Materials / Robert - Perthel Strabe 49*D-50739 Koln).

Dan

Modificat de VW_Polo_6N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Placutele originale vin NUMAI in cutii pe care scrie ORIGINAL TEILE, sunt gri si au 4 sigle :VW, Skoda, Audi si Seat.

Dupa codul pe care il dai tu , seamana a VOTEX Gmbh, un fel de aftersales al lui VAG. De exemplu, pe threadul cu poze am postat un kit de reparatie antena, care are cod universal cu 1H0 in fata si este produs de Votex Gmbh. Din nefericire AUGSBURG nu aduce piesele astea, numai alea din programul ETKA sau E t o s Pe de alta parte, 1J0 seamana a cod de Golf IV sau cod universal

Cred asa:

1. Nu merita cumparate placute "originale", care sunt foarte scumpe si nu renteaza, chiar da "cica" tin mai mult.

2. Recomand Lucas TRW ca placute. Nu imi plac MINTEX si Pagid! PE etrier o sa vezi ca scrie VW Lucas, rareori VW Bosch.

3.Pretul de 1,5 milioane este mic, sincer, pentru piese VAG

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sti ce firma sunt? Hmmm, ciudat...

Inca nu le-am cumparat. De asta incerc sa ma documentez. Si nu sunt din magazin. Nu stiu de ce dar am vaga impresie ca placutele sunt pentru spate. Iar eu pe spate bineinteles ca am saboti :offtopic:

Dan

Dilema - Placute fata sau placute spate?

In cutie mai sunt 4 tablite cu o forma oarecum mai complicata si 4 suruburi.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Este simplu:

Daca sunt patratoase sunt pentru SPATE

Daca arata lunguiete, ca niste banane, sunt pentru FATA

Ne-am lamurit sunt pentru SPATE sigur, pentru ca alea sunt clemele de prindere in etrier, iar alea 2 sau 4 suruburi sunt pentru etrier spate, ca rezerva, in caz ca il strici cand il demontezi.

Placutele fata au deja incluse clemele si nu iti da suruburi de rezerva!

Pun si un mic desen penibil aici

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este simplu:

Daca sunt patratoase sunt pentru SPATE

Daca arata lunguiete, ca niste banane, sunt pentru FATA

Solved Case! Traiasca Barabas.

Pe spate nu-mi trebuie pentru ca am saboti.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!