Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Eu asa intentionez....dar in seara asta in rond la Alba Iulia era sa imi spulbere visu unu :))

Omu cik se enervase pe unu de bacau din fata lui si s-a hotarat sa il depaseasca exact in rond...unde avea mare semn de cedeaza...la cum l-am vazut ca venea spre mine...clar e cineva acolo sus care ma iubeste :)

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Si ne-am si intors:-D...

Masina nu mi-a facut mari probleme...inafara de un limpmode la dus...dar la intors toate bune si frumoase...chiar am fortat-o putin dar nu a mai schitat nimic...

Consum...6.4 la dus...6.5 la intors...

post-14266-13723512717103_thumb.jpg

Eu sunt multumit...avand in vedere ca am cam fortat-o putin...au fost si niste mici serpentine...cateva ambuteiaje...deci merge:-))

Am mai adaugat cativa km...:-D

post-14266-13723514341951_thumb.jpg

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Tanara, tanara masina ta :)) .

Eu scot cu a mea pe o distanta de aproximativ 70km consum de 6,6-6,4...sunt curios la un drum mai lung cat reusesc sa scot :D

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Da...tinerica si nelinistita :)) eu am scos consumul pe o distanta de aprox 350km...Bucuresti-Sunny Beach...

Sincer mai putin de 6.4 nu prea am vazut...care sa zicem ca ma multumeste :)

Link către comentariu

Limp de la ce? Eu nu am facut nimic actuatorului si merge ok deocamdata.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu stiu sincer...mergeam linistit pe autostrada...pilotul setat la 140km/h...am franat pana pe la 90 ca depasea unu cu 100km/h...am trecut de ala si i-am dat revenire...nimic spectaculos...

De la 90 a urcat pana la 130...unde am simtit cum a luat limp...am tras pe dreapta...si m-am apucat de verificari...si nimic dubios...

Am plecat si nu a mai revenit limp-ul...toate bune si frumoase...am mai facut sa zic 450km de atunci si masina a mers perfect...inclusiv cu mult peste limita legala...

Sper ca a stocat vreo eroare...

Faza e ca si a mea merge foarte ok...dar daca ai probleme nu iti dai seama decat daca treci de 130km/h...eu pana pe autostrada i-am dat maxim 120km/h...cum am intrat am setat la 140...a mers ok...dar la prima franare si revenire...a luat limp...

In oras nu prea ai sanse sa iei limp...si cum eu merg mai mult in oras...imi da bucurii dastea numai cand plec in concediu:)) si anu trecut la fel am patit...

Link către comentariu

Limp iei si in oras....in treapta 3 de la 1800 ture calca pedala pana la fund(fara sa iei piciorul de pe ea) si tine-o acolo pana la 4000 ture,dar toate astea sa le faci pe un drum liber si fara riscul de a lua vreun radar. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Stiu de treaba asta...e ca si cum ai simula un log in mers...

Mai greu totusi cu drumuri libere si fara radare...unde sa ma plimb eu safe ca si cum as fi pe autostrada :))

Ciudat este ca la intoarcere...exact asa am mers...in localitate...eram cu 60...treapta 3...si cand ieseam blana pana la 4000rpm...dupa care la fel treapta 4 pana la 4000 si nu a mai luat nici un limp...m-am dus chiar si cu treapta 5 pana la 4000 si nimic...

O sa ii fac o scanare...sper sa fi ramas vreo eroare...

Link către comentariu

poate ai mers fara sa-ti dai seama subturat si pana a urcat in turatii nu a mai tras....

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu prea am obiceiul sa merg subturat...mereu stau in zona 2000...2100rpm...ca imi place sa am raspuns foarte prompt din partea acceleratiei in caz de ceva...

Per total masina a fost ok...dar la drumul asta...am simtit nevoie de o suspensie mai dura...scaunele...nota 10...te indeamna sa intri mai tare in curbe...dar se simte efectul de barcuta din partea suspensiei...

Un alt minus...franele...trebuie neaparat sa o rezolv...ca de la viteze mari....la franare cam zdruncina volanul...sunt ovalizate :(

in fine...noi sa fim sanatosi...si te astept cu poze cu noile scaune...:P

Link către comentariu

Vezi ca asa pateam si eu cu LIMP MODE lua doar cand vroia ea, daca incercam eu intentionat sa o fac nu lua neam  :)) verifica piesa asta post-69411-0-29465400-1372423888_thumb.jsa nu ai membrana rupta inauntru...la mine aia a fost cauza.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu am probleme cu aia...ca EGR-ul meu este aproximativ nou...deci implicit si aia de shutt-off :)

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Normal piesa aia vine cu tot cu EGR...m-am si mirat ca tu ai cumparat-o separat...

Eu am cumparat alt EGR si era la pachet si cu acel "actuator"...iar cel vechi al meu care era bun...l-am uitat la Cipos din pacate :(

uite cum e la mine?

http://vwforum.ro/topic/78202-masina-mealwr-itza-mea/page-4#entry1799955

la tine nu e la fel?

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Asa credea si Cipos...dar la mine este separat ( s-a mirat si baiatu de la magazin   :)) )

 

E in alta pozitie...uite o poza inainte sa o schimb post-69411-0-13991200-1372426281_thumb.j

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu cred...doar pozitionarea lor este diferita...nu ti se pare ca arata la fel?:P inafara de sistemul de prindere si pozitia?:P

Link către comentariu

Cel din poza lui Laur e actuatorul de la turbo, nu de la shut-off. :)

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu cred...actuatorul de la turbo este mai jos...pe turbina...si plus ca este metalic...

post-14266-0-80690200-1372427125_thumb.j

Plus ca el in topicul sau a spus ca cipos i l-a anulat cu un surub si masina a mers de a rupt...pe cand daca anulezi actuatorul de la turbina...cine o mai actioneaza sa traga de rupe?:P 

Link către comentariu

Vorbim de aceeasi piesa numai ca la mine este montata in alt loc si nu vine cu tot cu EGR.

 

Uite si piesa noua post-69411-0-91321800-1372427393_thumb.j

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Limp nu ai de la actuator turbina? Blocat,nu mai deschide geometria cum trebuie si ai presiune + sau -

Ala de pe egr se deschide/inchide pt a controla gazele de esapament care intra inapoi in admisie.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

limp poti lua din mai multe motive...nu doar de la actoator...la mine atat actuatorul cat si geometria se misca foarte bine...daca tragi aer cu gura pe furtunasul care duce la actuator...il vezi cum se misca...usor...

Ala de pe egr...doar inchide clapeta si ajuta la oprirea motorului...atat...cel care controleaza gazele este in EGR...ai vazut ca mai intra un furtun in ciuperca EGR-ului...

O sa fac cateva cercetari...dar din moment ce la intoarcere a mers bine...nu cred ca este ceva grav...

Link către comentariu

Vezi ca furtunu ala care intra in ciuperca aia de la EGR este vacuum iar daca membrana este rupta la ea pirde vacuum si iei Limp, dar in cazu tau ai zis ca e buna.

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!