Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

Presa pentru piston?? Crezi ca merita efortu si timpu pierdut? La un service decent in 15 minute iti schimba ambele discuri+placute si nu cred ca iti ia mai mult de 25-30 ron!

Link către comentariu

eu sunt mai nebun...si am niste principii...si unul din ele este ca nu dau bani cuiva sa imi faca o treaba pe care put si eu sa o fac...plus ca imi si place sa surubaresc...

la noi in capitala se practica alte preturi...ceva mai duble triple...si decat sa am surprize..mai bine fac eu cu mana mea si sunt sigur:)

Link către comentariu

cati lei?

cu montajul...nu cred ca te costa f mult (depinde cat te costa presa si cat te chinui) dar dispare placerea surubaritului :P

Link către comentariu

pai presa tind sa nu ma coste nimic...

oricum..asta e mai mult lucrare de palmares:))

Link către comentariu

pana in prezent Castrol Edge turbo-diesel 5W40...dar urmatorul schimb o sa ma dau pe altceva...Rheinol de exemplu ca am vazut ca multumeste lumea si cica ar fi mai nemtesc parca:d

Link către comentariu

se aproprie schimbul la mine, si eu am folosit Castrol 5W40 si am auzit ca ar fi altele mai bune si cu care motorul ar suna mai placut, mai incet

Link către comentariu

si eu am auzit la fel...asta ar fi si motivul...Rheinol ma tenteaza pe mine...tu ce idei ai?:)

Link către comentariu

m-am gandit la ceva sa fie "Made in Germany" neaparat si sa fierecomandat de VW. Caut liste cu asemenea uleiuri.. nu prea stiu ce sa spun..am auzit si de Mobil 1 pareri bune dar nu exagerat... sii o sa merg cred tot pe 5w-40 masina are 176000 km... nu cred ca artrebui sa trec la 10W

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Laurentiu_LWR

Si am venit de la mare...am avut treaba la Sunwaves si e gata presa:d

de la ce am plecat...

post-14266-0-74772300-1335855323_thumb.j

si la ce am ajuns:d...

astia sunt pinii care intra in cilindru de la etrier

post-14266-0-47393100-1335855409_thumb.j

si aici bag eu o tubulara de 13...imping si rotesc:d

post-14266-0-04741600-1335855841_thumb.j post-14266-0-40180500-1335856000_thumb.j

Link către comentariu
chinto_boss_ro

frumoasa lucrarea si eficienta,eu ma cam chinui cu patentu si cu multe altele..:))

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

si am reusit intr-un final sa le si schimb...

sincer...nu este asa usor...dar asta e...nu sunt mare fan service :P

post-14266-0-73710100-1335897134_thumb.j post-14266-0-36557700-1335897206_thumb.j

asa aratau placutele pe partea stanga...unde parca m-am chinuit si mai mult sa imping pistonasul...

post-14266-0-31595100-1335897637_thumb.j

chiar si acum cand am ajuns acasa pe stanga parca miroase a incins...ma gandesc sa nu ramana pistonu blocat...:(

Link către comentariu

te-ai descurcat bine dupa cum se vede, felicitari! Ai schimbat toate 4 discuri si toate 8 placutele de frana?ce firma ai pus? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

a pus TRW din ce se vede in poze..ai facut o treaba buna.cred ca miroase a ars pana se adapteaza..multi km fara evenimente

Link către comentariu

da, se vede pe placuta dar ma gandeam ca discurile sunt alta firma

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

am schimbat doar spatele...si am pus TRW...pe fata o sa pun ATE...dar cand i-o veni randu...

mam cam chinuit putin sa fiu sincer...ma asteptam sa fie mai simplu...dar m-a ajutat enorm presa aceea dar tot a trebuit sa apas cu simt de raspundere...si am impresia ca am avut cam mult lichid in instalatie...si pana nu i-am mai dat drumu...pistonasul de pe stanga chiar nu vroia sa intre :(

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Laurentiu_LWR

mdea...incercad sa mai adaug o lucrare la palmares...schimbul EGR-ului am rupt un imbus si un crichet si nu am reusit nici macar sa clintesc vreun surub:))

au fost stranse ultima data de catre Cipos cu o cheie pneumatica si nu cred ca am sanse sa le slabesc eu la mana...

o sa apelez totusi la un service...sau chiar la el:))

Link către comentariu

wd40 si rabdare. de asemeni incearca cu motorul rece/cald vezi unde merge mai usor.

ciudat ca le-a strans cu cheie pneumatica...eu nu vreau nici prezoanele sa mi le stranga asa. se foloseste cheie dinamometrica mai ales la ce e sub capota!

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

a folosit cheia aia datorita pozitiei urate..ca nu ai loc sa dai la cheie...

am incercat cu motoru rece...nu mai incerc cu el cald...ma duc la service...

mai nasol este ca am dat 60 ron pe crichet si prelungitoare si l-am rupt:))

mai puneam 40 si atat era manopera la service:))proasta afacere am facut azi:))

Link către comentariu

nu stiu ce clichet ai luat dar daca s-a rupt pe un surub...merita sa ii dai in cap producatorului.

iti dau eu cheie care nu o rupi,rupi surubul poate :D. dar am doar tubulare pe ea,nu am imbus

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

mi-a pierit orice chef..e pozitia foarte nasoala...si cred ca aia cu cheie pneumatica e variata cea mai usoara ca nu prea e loc sa dai de cheie...imi trebuie ceva mic si rezistent in acelasi timp:))
uite setul post-14266-0-31632400-1336740453_thumb.j luat de la vecinii nostrii Norauto
 

post-14266-0-45229700-1336740546_thumb.j

Link către comentariu

norauto sunt f scumpi. am intrat de 2 ori si am plecat uimit...
sunt contra scule electrice pt ca nu le "simti" si poti f*te filetul. la motor,la roti trebuie stranse la anumit cuplu. din pacate multi mecanici nu cunosc valorile sau nu se obosesc sa stranga cu cheia dinamometrica decat chiulasa.

 

Link către comentariu
  • 1 month later...
Laurentiu_LWR

a inceput operatiunea INTERCOOLER-UL:d

20120614152018.jpg
Shot at 2012-06-14
cum demontam eau peacolo am observat 2 lucruri...
1.cureaua de accesorii cam dauna...

20120614153728.jpg
Shot at 2012-06-14
2.intercooler-ul freaca pe o conducta de AC...
20120614153708.jpg
Shot at 2012-06-14
A curs cam mult ulei din el parerea mea:(
20120614154157.jpg
Shot at 2012-06-14
urmeaza o baitza pemtru el...

20120614160621.jpg
Shot at 2012-06-14

20120614160605.jpg
Shot at 2012-06-14
si asa asteapta ea sa ii aduc piesa curata:))

20120614154218.jpg
Shot at 2012-06-14

Link către comentariu

ai omorat iarba aia!

cum naiba freaca pe teava aia...era slabit/montat aiurea sau de ce?

l-ai spalat cu benzina in interior?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

cu ciff...de o ora tot frec la el...acu sta la uscat:D

benzina nu am de unde...si oricum imi e sa nu atace garniturile alea benzina...

post-14266-0-39760000-1339686478_thumb.jpost-14266-0-19767100-1339686495_thumb.j

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!