Jump to content

Ulei pentru Golf-ul meu


livium1966
 Share

Postare recomandată

Da, este!Mii de scuze!Oricum , si in postul anterior, "bateam in retragere" si ziceam sincer, ca poate de aceea stiu gresit, ca astea de "doua mii",fata de cele de "ununoua", sunt toate "banuite"(si am vazut acum, ca "pe nedrept"),ca ar fi commonrail cu filtru de particule.Iar alea de "ununoua", aproape in totalitatea lor, sunt "denumite", "pompaduza".Asta-i o realitate.

Pentru ca am insinuat altceva in antepenultimul meu post, imi cer inca o data , iertare!Iar in penultimul, chiar intrebam sincer, fara ironie, unde o fi motorizarea aia!Am gasit-o!Multumesc!Mii de scuze!M-am "bagat" fara o "cunoastere profunda" a subiectului, ceea ce nu mi se intampla, de obicei.....

Uleiul trebuie sa fie, deci, Motul specific 505.01 507.00 sau Repsol specific, ori Liqui Moly Synthoil Longtime plus, nu? :)

Ahh, i-ai spus deja...Deci, Castrol...Ma rog, e alegerea omului!

Drumuri bune si multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    21

  • volnick1986

    20

  • iuliu m.

    12

  • hiro

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai iuliu, nu te grabi cu marca de ulei.Ca eu nu ma regasesc pe lista de uleiuri pusa de tine si ma simt prost.Si cand trec pe la tine in oras luni, am un sentiment negativ, daca imi permiti o gluma.

revenind la ulei, din experienta, uneori motoarele de cautare a normei de ulei mai dau gres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu inteleg de ce nu se specifica undeva in cartea nasinii ce naiba de motor am? PD , fara PD ? Fara sa trebuiasca sa sap pe internet dupa informatii. Si tot nu sunt sigur daca am sau nu PD ... Oricum am comandat uleiul 5w40 si il voi pune. Ce se poate intampla, daca am PD la motor ? Se strica ceva ?

Modificat de MRUAIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu,uleiul pentru PD nu conduce electricitatea,daca pui din ala pt non pd poate e nasol.

Din ce ai zis mai sus e bkd deci 100% e PD si fara DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu inteleg de ce nu se specifica undeva in cartea nasinii ce naiba de motor am? PD , fara PD ? Fara sa trebuiasca sa sap pe internet dupa informatii. Si tot nu sunt sigur daca am sau nu PD ... Oricum am comandat uleiul 5w40 si il voi pune. Ce se poate intampla, daca am PD la motor ? Se strica ceva ?

100% motorul tau e PD.

Scrie in cartea masinii nomele VW necesare! Ai cartea masinii... deschizi la capitolul cu date tehnice pentru motoarele puse pe masina ta; iti scrie acolo mai mult ca sigur normele pe care trebuie sa le bagi atat pentru diesel cat si pentru benzinare.

Iti pun aici atasata o pagina scanata din cartea mea de la Audi A6. Si in manualul tau trebuie sa fie ceva asemanator in Germana sau Romana (daca e masina luata din tara). Am pus special pagina cu 2.0 TDI 103 KW.

In TOATE manualele VW/Audi scrie chestia asta asa ca nu ai cum sa dai gres cu normele. Sper sa te descurci ca nu e mare lucru!

DPF-ul se trece pe autocolant dupa varianta de motorizare (in zona unde am incercuit eu pe a doua poza). Dupa cum vezi masina mea nu are DPF. La mine de exemplu exista si variante de acelasi cod motor (BPP) care au DPF.

Un alt exemplu ar fi ca desi motorul meu de 2.7 este CR nu este trecut nici unde acest lucru. Nu scrie asta in carte.

Important e sa respecti norma ce e trecuta in carte (vezi prima poza).

Sper ca te-am lamurit unde si ce sa cauti... Mai explicit de atat nu cred ca pot fi.

post-37459-1284158101_thumb.jpg

post-37459-1284159313_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ionut,

Sper ca nu treci la o ora nepotrivita pentru mine ca te-as invita la un Schlossgold(ca banuiesc ca vei fi cu masina) sa discutam despre uleiuri.:D

De mult timp caut "uleiul" cu "u" mare pentru masinile mele, si pe astea le-am gasit eu ca fiind cele mai apropiate de nevoile mele.Altii poate vor gasi altceva...

M-am orientat sa nu fie produse ale unor multinationale, sa fie cel putin grupa IV(PAO), fara hidrocracate si alte chestii, si , mai ales, sa nu existe "diferente" de calitate intre romanica si germanica & stuff.Ca intr-un alt topic din aceasta sectiune.Intre noi fie vorba, fiind "sursa unica" , atribut al non-multinationalelor, nici nu pot exista diferente pe vreo piata...De aceea am zis ce am zis.

Cu Castrol-ul s-au lamurit si baietii de pe BMWclub, si voi ati cam inceput...Ce-ar mai ramane de facut sau de dovedit?

Deci:

Drum bun la Alexandria si, daca vrei, iti las pe privat numarul meu de telefon! :eek:

Mi-ar face placere sa povestim nitel despre una-alta!

Numai bine!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!Pentru un golf5,1,9 Tdi,105 CP, ce ulei mi-ati recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!Pentru un golf5,1,9 Tdi,105 CP, ce ulei mi-ati recomanda?

- Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40

- Mobil Syst S Special V 5W30

- Repsol Elite TDI 50501 5W40

- Valvoline DURABLEND DIESEL VW 505.01 5W40

- Liqui Moly Diesel Hightech 5W40

- Titan Supersyn Plus PD 5W40

- Aral Tronic 431 5W40

...lista mai poate continua...

Toate au norma VW 505.01 necesara motorului tau TDI PD. In legatura cu marca fiecare e liber sa aleaga ce vrea... deoarece, dupa cum am mai spus de multe ori, parerile sunt foarte vaste si impartite.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are interval de service extins la Golful V(norma 506.01/507.00)?

Iar, poate, intreb prostii, dar vreau sa "ma pun la punct", si vad ca am gasit locul potrivit.Sper sa nu deranjez! :D

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

506.01 e extins, iar 507.00 e cu sau fara interval extins. Norma 507.00 acopera si DPF.

Ai aici toate normele VW + altele.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde gasesc un ulei cu norma 506.01, la un pret ok?, chiar si magazin online

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

online incearca oilshop.ro si oilmag.ro

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

506.01 e extins, iar 507.00 e cu sau fara interval extins. Norma 507.00 acopera si DPF.

Ai aici toate normele VW + altele.

Am inteles acum, dar de unde stim ca motorul @elenutzei-ely este fara DPF?Vad ca din 2006 a aparut (si) varianta cu DPF.E sigur ca se recomanda intervale "normale"(15 k km) de schimb al uleiului?

Norma 506.01 o "imbraca" si pe 505.01, sau exista diferente,care o fac incompatibila, pe cea superioara, folosirii ei, cand este obligatorie folosirea celei din urma?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iuliu deja despicam firul in 4. Are in postul meu #256 dupa ce sa se uite (norma) in manualul masinii cand alege un ulei.

In privinta normei VW 506.01 ea nu se prea foloseste la noi. In Romania majoritatea lumii baga in TDI-uri normele VW 505.01 si VW 507.00 si merg pe QG0/2 (interval la 15.000 km). Nu are rost sa ne tot invartim in jurul cozii cu povestile. Stii tu vorba aia: "Vorba multa, saracia omului!"

Norma 506.01 o "imbraca" si pe 505.01, sau exista diferente,care o fac incompatibila, pe cea superioara, folosirii ei, cand este obligatorie folosirea celei din urma?

Uleiurile LL se merge cu ele LL. Nu se schimba ca si cele interval normal, fiindca sunt concepute diferit. Indicatiile nu sunt degeaba date daoar asa... Pe abtibildul din cartea fiecarei masini VAG scrie si regimul de service care trebuie respectat pt masina respectiva. Am incercuit in poza. In loc de QG este trecut OG. Dupa cum vedeti la mine e OG1 deci LL... Uitandu-ma peste cartea mea de service de la Audi, la istoric, intr-adevar service-urile am vazut ca se faceau LL deoarece masina facea in medie 28.000 km/an.

Am zis tot ce se putea zice pe topicul asta si cred ca exista destula informatie de calitate pe forumul asta despre acest subiect; informatia doar trebuie cautata.

post-37459-1284289656_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai omul nu are vw, deci nu are idee ce este cu aceste norme specifice de la volkswagen:

5o5o1 interval de servis normal 15 000 de km sau un an, la motoare pd,

50601 interval extins la 30 000 de km sau 2 ani, la motoare pd,

50700 interval extins la 30 000 de km sau 2 ani la masinile cu PDF cu motor pd sau cr.

cam asta e teoria, ca intre timp un ulei 50501 care e 5w 40, a devenit ca parametri apropiat catre 50601,care e 5w 30, datorita faptului ca este full sintetic, asta e alta mancare de peste.

apoi in Romania, conditiile dificile de mers cu masina, lipsa autostrazilor , ambuteiaje, semafoare nesincronizate, etc, solicita motorul si atrage revizia la masina la un interval mai mic de km.

la mine un interval de 30 000 de km teoretic, in practica la 18-22000 de km computrul de bord m-a trimis la revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai omul nu are vw, deci nu are idee ce este cu aceste norme specifice de la volkswagen:

5o5o1 interval de servis normal 15 000 de km sau un an, la motoare pd,

50601 interval extins la 30 000 de km sau 2 ani, la motoare pd,

50700 interval extins la 30 000 de km sau 2 ani la masinile cu PDF cu motor pd sau cr.

la mine un interval de 30 000 de km teoretic, in practica la 18-22000 de km computrul de bord m-a trimis la revizie.

Voiam sa aflu ce e cu normele ca sa aflu exact ce pot recomanda unor colaboratori, si nu ma hazardez sa recomand ceva fara a fi 100% in cunostinta de cauza.

Tot ce am intrebat, fara nici o mare filozofie, este daca unde merge 505.01, merge si 506.01.(Mai) scurt si cuprinzator.

Hai sa-ti explic si de ce, ca vad ca pare cumva absurd.Am pe cineva care, in conditii de criza severa, cum stim cu totii ca este, a primit in loc de banii datorati niscai bidoane de ulei, care oricum se vindeau greu , acum vad de ce...Omul vrea sa stie daca tot l-a luat , daca il poate folosi la masina lui , unde se recomanda 505.01, in mod normal, si daca il poate folosi si pe la firma unde mai are masini care folosesc, in mod normal.505.01.Acum s-a mai "luminat" stuatia?

Stiu ca , conditiile din "mioritica romanica" :rolleyes: , scurteaza drastic intervalele de revizie.Norocul nostru...Oricum, ne permitem... :Driver:

Si mai intrebasem de Golful ala V, cum v-ati dat seama ca n-are DPF.Ca am inteles acum ca de LL nu se sinchiseste nimeni, schimbandu-l oricum inainte de 15 k km.Dar poate are nevoie de 507.00, din pricina existentei filtrului de particule.

Corect?Sunt "complicat"?

Multumesc!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne-am dat nicicum seama, pur si simplu am presupus... :) Din moment ce nu a mentionat de nici un DPF asa am presupus. Nu e logic? Dupa presupunere am recomandat niste uleiuri 505.01. Exista sanse foarte mari sa fi nimerit bine... :) Daca n-am nimerit 507.00... :P Corect!

@elenutza-ely Daca ai DPF (filtru de particule) sa ne zici... ca schimbam lista enumerata mai sus. ;)

Poate sa foloseasca linistit in masina lui amicul tau uleiul 506.01 primit, atata timp cat merge in regim LL (interval max de scimb 30.000 km/2 ani.)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cine a incercat Rheinol Primus 5w40 sau Titan Fuchs Supersyn 505.01 pentru pompe duse? Am vazut ca ambele sunt fabricate in Germania dar bineinteles la noi in tara nu sunt prea populare! Ceva pareri??

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @volnick1986.Acum sunt lamurit pe deplin.

Despre Titan Fuchs Supersyn stiu ca este un ulei extrem de bine cotat in Germania, si foarte laudat prin cluburile de pasionati("M" club, "AMG" club,etc.etc.)care se "dau" tare cu masinile.Probabil e "piperat" si foarte "sus" cu calitatea.Oricum , nu poti "da gres" cu el.Asta-i foarte clar.Doar ca mi se pare cam scump.Probabil ca sunt subiectiv......

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebati-l pe DanuAL. La el in porbagaj am vazut un bidon de Titan Fuchs pt PD. :P

La 121 de lei bidonul de 4L de Titan Supersyn Plus PD 5W40 pe oilamg nu mi se pare scump. In schimb Titan Supersyn Long Life Plus 0w-30 4L e cam "piperat" la 329 de lei pe acelasi site. Asta e... uleiuirle LL isi au pretul lor.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca Fuchs fabrica condimente :lol: nu uleiuri de motor. Se pare ca marca e Fuchs si Titan e tipul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai presupus deloc bine.Compania se cheama "Silkolene" si tipul "Fuchs Titan".

Mai nou incercam sa ghicim "ce si cum"? :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@poe LOL :wacko: :lol: M-am tavalit pe jos cand am auzit de "FUCHS" fabrica de condimente...

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cine a incercat Rheinol Primus 5w40 sau Titan Fuchs Supersyn 505.01 pentru pompe duse? Am vazut ca ambele sunt fabricate in Germania dar bineinteles la noi in tara nu sunt prea populare! Ceva pareri??

De 2000 de km am in golf 4 pd, motor diesel, rheinold, primus synth.Masina nu a halit nimic momentan, desi ieri a luat pe A1, 184 km/h (o laguna avea chef de senzatii, dar a ramas in urma).

Pentru alte masini, am scris ceva aici Visit My Website

De rheinold am avut ceva recomandari din partea celor cu BMW-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!