Jump to content

Drive test la Noul Leon


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Edit2 pentru X-Ecutor: Din pacate masina mea e pe bara timp de 7-10 zile pentru formalitati (leasing expirat, rar, inmatriculare) dar in rest sunt disponibil oricand pentru un drive-test.

<{POST_SNAPBACK}>

No problem man! Poate cand termini imi arati si mie cum face mashinuta ta, mai ales ca acum am vazut in semnatura ta ca ai adus-o la 175 de CP.

Referitor la butonul de reglare al oglizilor: mie mi s-a parut super, le poti regla usor din mers. Eu le-am reglat mai repede ca la ibiza, poate si pt ca am folosit mana dreapta!

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • X-Ecutor

    15

  • nadir@boosted.ro

    13

  • D_T_Z

    11

  • vincentsv

    9

Eu nu cred ca plasticele deranjeaza; si nici butonul de la oglinzi si nici alte detalii din astea, care dupa ce conduci masina 2-3 zile te obisnuiesti cu ele si nici nu le mai bagi in seama. Nici chiar consola centrala (care e oribila).

Chiar daca nu ma asteptam, dupa ce am vazut pozele prototipului, aceasta masina chiar intruchipeaza spiritul sportiv al marcii Seat. Daca vrei plastice de calitate (lemn, piele) ia-ti audi; daca vrei finisaje impecabile ia-ti Mercedes, daca vrei altceva ia-ti altceva.

Parerea mea ca este o masina ideala pentru cei vare vor sportivitate si n-au bani de Ferrari (ma rog...intelege-ti ce vreau sa spun). Este ceva ce pluteste in aer in jurul acestei masini, ce te atrege de ea....e la fel ca in reclama.

Tocmai de aceea marele defect al acestei masini -in opinia mea - (cel putin deocamdata) il reprezinta lipsa unei motorizari mai puternice...compatibile cu design-ul exterior agresiv. :)

Oricum...eu zic ca merita, pur si simplu pentru spiritul masinii, sa platesti in plus 1000, 2000 euro fata de altele (cum zicea gorrocs). Chiar si acum un 2.0 TDI/FSI SPORT-UP, Full Options la 22.000 euro mi se pare foarte ok.

Ca o concluzie: vreau si eu! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca am fost la prima intalnire cu, colegii de pe forum,nu ma asteptam la atata familiaritate (parca ne cunosteam de ani de zile)Thanks tuturor.

@X-Ecutor : Iti trimit pozele de la intalnire pe mail, nu am reusit sa le postez pe forum. (Multumesc pentru "ajutor" cu drive testul.)

Despre test drive s-a spus cam tot, totusi subliniez si eu organizarea buna a celor de la Metrotehnica, multi dealeri ar avea ce sa invete de la ei :) . Bravo si multumesc Metrotehnica!

Modificat de seto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina se vrea sport, cu un design art-deco, dar daca tineti atat la cotiera aia, sau la ceasuri cromate luati de aici:

http://www.seat.com/com/generator/su/com/n...mrest/main.html

bord052bm.th.jpg

Personal nu agreez impopotzonarile, DaSilva a venit cu un design de bun gust, unul aparte, nu unul conservator.

Inteleg pe cei care care nu pot inghitii genul si sunt mai satisfacuti de modele precum Octavia2 sau PassatuCromatu, dar cred ca si comparatiile sau carcotelile sunt de prisos.

Pretul este incadrat corect, masina ameninta segmentul A3, serie 1, civic2006, iar variantele FR si Cupra care vor arata precum LeonPrototype cred ca le va eclipsa.

bordp12ht.th.jpg

Modificat de vincentsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro
Masina se vrea sport, cu un design art-deco, dar daca tineti atat la cotiera aia, sau la ceasuri cromate luati de aici:

http://www.seat.com/com/generator/su/com/n...mrest/main.html

bord052bm.th.jpg

Personal nu agreez impopotzonarile, DaSilva a venit cu un design de bun gust, unul aparte, nu unul conservator.

Inteleg pe cei care care nu pot inghitii genul si sunt mai satisfacuti de modele precum Octavia2 sau PassatuCromatu, dar cred ca si comparatiile sau carcotelile sunt de prisos.

Pretul este incadrat corect, masina ameninta segmentul A3, serie 1, civic2006, iar variantele FR si Cupra care vor arata precum LeonPrototype cred ca le va eclipsa.

bordp12ht.th.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

poate ca ai dreptate ca masina se vrea sportiva agresiva este prin design dar nu cred ca poate fi si prin plasticul care il are pe consola generala

acolo se putea puten ceva metalic si atunci da avea si ea un + de eleganta si stil + sportivitatea de care vrei sa zici

dar asa ce sa vad o plasticaraie si pu multe locuri in care daca dai plsticul putin la oparte se vede tabla care nu este vopsita intotalitate ( ex. clema de la care se deschide portiera spate )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate nadir, am observat si eu economia de vopsea, dar numai la modelele standard.

Uite si un detaliu la bordul Sport-up si interiorul la Stylance in piele.

detail0sq.th.jpg

stylanceleder2uy.th.jpg

Pacat ca nu ati putut proba la Drive-test un Sport-up 2.0TDI ...

Modificat de vincentsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit-ul aerodinamic arata demential

accesorizat14hp.th.jpg

Modificat de vincentsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa da! Dupa ce ca oricum arata beton, cu kit-ul asta aerodinamic rupe tot! E super!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro
Asa da! Dupa ce ca oricum arata beton, cu kit-ul asta aerodinamic rupe tot! E super!

<{POST_SNAPBACK}>

intradevar este super dar cum zice si @dre Rupe tot si mai ales la buzunar!

ajungi sa iti iei un adevarat leutz la pretzul unui TIGRU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este absolut demential cu kitul aerodinamic!!! Sper sa fie ceva asemanator si la cupra! Eu vreau sa-mi cumpar cupra. Pe mine nu ma intererseaza plastice sau confort la mashina asta si nici designerii nu au gandit-o pt confort. Masina asta este facuta sa alerge! Cunoscatorii nu vor face niciodata greseala sa o compare cu Octavia. Masinile astea nu se compara sunt clase diferite care tintesc catre clienti diferiti! Asa ca nu are rost sa umplem paginile de aici facand comparatii inutile. Cei cu temperament mai iute sa nu se aprinda inutil, crezand ca m-am apucat sa atac Octavia. Departe acest gand de mine. Este o masina f reusita, dovada si succesul pe care l-a avut si la noi in tara. Pur si simplu am precizat ca aceste masini nu suporta comparatii. Sunt masini diferite facute pt oameni diferiti!

Gata am terminat! Sper sa nu ma fi repetat prea mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati vazut deja mai multe poze, nu o sa mai postez si eu dar mai am de adaugat o carcoteala :

- Becul de pozitie fata :screwy: dezamagitor !

Farul are geamul clar, iar cand aprinzi pozitia ai impresia ca este o lanterna chinezeasca (cea mai ieftina posibila) - foarte nasol : se vede acel bec urat rau, rau de tot!

deocamdata astept si alt desing interior, consola aia pe mijloc nu m-a impresionat deloc, ci dimpotriva m-a facut sa-mi placa si mai mult a mea :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite-l pe cel negru :

dscn02383hc.th.jpg

dscn02412xs.th.jpg

dscn02394sw.th.jpg

dscn02425er.th.jpg

Modificat de F l p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLP, cu consola acelasi sentiment l-am avut si eu. Aia de pe Ibiza chiar arata bine :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15db.gif Modificat de vincentsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eee si tu acu'

Vezi tu, bordul de ibiza are tot negru si langa consola centrala, poza pe care ai postat-o tu arata 2 culori diferite ce nu se imbina asa bine.

Oricum multumim de comparatie :) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-am intalnit (by chance) cu directorul de vazari de la Seat Metrotehnica, care surpriza...conducea noul leon si mai era si negru pe deasupra. Am condus paralel de la universitate pana la opera. Toata lumea se uita la noi  :D  :P  Este atat de jos leonul....m-am indragostit.

Sa revin: la drive test mi-a spus ca ne asteapta oricand vrem noi. I-am spus ca e posibil ca sambata in jur de 12 ne infiintam acolo.

Masinile de drive test:

1,9 TDI - negru

1,6 16 V

2.0 FSI

Mergem sambata pe la 12?

E bine sa facem si o lista pana ne hotaram la data (scriu pe care a zis ca vrea in weekend):

1. FLP

2. Toni

3. X-Ecutor

4. crazyidane

nadir & dre & seto & ishvian?

Continuati voi lista daca se poate!

<{POST_SNAPBACK}>

Eu am testat 2.0 tdi foarte tare...primul lucru care am obs e ca,cutia de viteze are alte rapoarte(mult mai scurte) decat cel de pe g5 2.0tdi!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si performantele masurate de cei de la Autozeitung.

Singurul motor testat pana acum este 1.9tdi, cu care Leon a si castigat in clasament.

table7bf.jpg

Culmea ca leon-ul 1.9tdi se descurca pe circuitul de test mai bine decat A3-ul 2.0tdi adica 1:57.4 fata de 1:57,6.

http://www.autozeitung.de/index.php?page=3...&tb=5&current=2

Principala concluzie a celor de la Autozeitung despre noul Leon - handling deosebit, lucru care l-am simtit si eu la Drive test

Modificat de vincentsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin off topic: am cautat de curiozitate , se pare ca skoda octavia 2.0 tdi model combi (!!!) face circuitul in 1.55.05 in fatza lui audi a3 si golf5 cu aceasi motorizare. Plus ca 0-100 o face in 9.5 secunde cu cateva secunde sub datele date de producator :D

Cred ca berlina 2.0tdi ar fi fost si mai rapida.

Octavia 1.9 (berlina) face circuitul in 1.58.2 mai slab ca leonul cu aceasi motorizare dar mai rapida ca golful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zicea cineva mai sus ca sunt diferite rapoartele la G5 fata de Leon (si Altea as zice eu). Din cate stiu, chiar si cutiile sunt diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e asa inseamna ca cutiile la toate compactele (golf, octavia, leon, a3) sunt diferite ? sau doar rapoartele ? eu stiam ca platformele, motoarele si cutiile practic sunt identice...cine ne poate lumina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapoartele la seat leon

1.9 TDI 2.0 TDI

I 3,778 3,769

II 2,063 2,087

III 1,348 1,324

IV 0,967 0,977

V 0,744 0,975

VI - 0,814

R 3,600 4,549

1000 rpm en V (km/h) 46,0 40,7 – 48,8 (VI)

salto5zh.gif

Saltul consta in urmatoarele note:

Mec

Modificat de vincentsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, din cate stiu la noul Leon se poate face chiptuning din fabrica asa mi-a spus un consultant de vanzari de la Seat.stie cineva despre acest lucru? in alte ordine de idei ce parere aveti despre motorul 1.9 tdi de 105 cp ? este destul de performant si fiabil? ma intereseaza achizitionarea unui seat leon cu aceasta motorizare.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face tuning, se numeste P-Box si din motorul TDI de 140 CP scoate 175 CP. Fiind facut de fabrica sau de un service autorizat, nu pierzi garantia. Insa eu nu am auzit in Romania de acest program.

Partea negativa e ca, toti cei ce si-au facut acest tuning au constatat ca brusc masina incepe sa scoata fum la accelerari...

Azi am fost si eu pe la dealer si m-am urcat intr-un Leon. E destul de spatioasa. Chiar si cu scaunul reglat pt mine, am reusit sa incap pe scaunul din spate si sa stau lejer. Ceea ce intr-un 407 nu merge :D

Portbagajul la fel: surprinde prin spatiu. Ma astepta sa fie mai mic.

Consola centrala, mi se pare ca e prea "abrupta", la Altea e mult mai ergonomica. Invidiez plasticul mai moale de pe bord. Dar am observat ca usile au ramas cu acelasi plastic de 2 bani.

Sper ca in curand sa am timp sa o iau si la plimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, din cate stiu la noul Leon se poate face chiptuning din fabrica asa mi-a spus un consultant de vanzari de la Seat.stie cineva despre acest lucru? in alte ordine de idei ce parere aveti despre motorul 1.9 tdi de 105 cp ? este destul de performant si fiabil? ma intereseaza achizitionarea unui seat leon cu aceasta motorizare.multumesc

<{POST_SNAPBACK}>

Cred ca Leon-ul de 1.9tdi pe de o parte ofera raportul pret/calitate cel mai bun, consumul cel mai bun cu performante satisfacatoare, dar pe de alta parte e mai putin rafinat. Pentru moment motorizarea de 2.0tdi este una tentanta, performantele sunt deosebite, dar cand va apare varianta de 170cp cei insetati de putere vor regreta achizitia celui de 150cp.

In privinta fiabilitatii despre 1.9tdi se stie foarte bine ca in conditii de exploatare normale este foarte longeviv, nu stiu despre 2.0tdi, cred insa ca este mai fiabil decat multijet-ul de la opel/fiat cu care este adesea comparat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!