Jump to content

Drive test la Noul Leon


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

In legatura cu locul unde ne intalnim noi: Desi este parcare acolo, chiar la intare in parc, stiu din experienta ca o sa fie full, mai ales ca e weekend. de asemenea o sa fie full si prin imprejurimi si o sa fie o aventura adevarata sa parchezi pe acolo.

Sugestie: ne intalnim toti la intrarea in parc unde o sa fie expuse masinile! Pana acum nimeni nu a obiectat la ora 12 si in consecinta ramane stabilit sambata la 12.

<{POST_SNAPBACK}>

Ora 12:00 , Intrarea in Parcul Tineretului dinspre Liceul Sincai (acolo e si Mega Image). Sa ma corecteze careva daca am gresit dar eu unu asa am inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • X-Ecutor

    15

  • nadir@boosted.ro

    13

  • D_T_Z

    11

  • vincentsv

    9

Am fost astazi acolo....

Cuvantul care descrie cel mai bine organizarea cred ca este lamentabil.

Ajung acolo, 3 domnisoare imi intind niste pliante. Eu le multumesc politicos si le intreb despre test drive.

Mi se spune ca nu este nimeni de la Seat si ca nu se poate face test-drive. Incerc sa aflu cand vor veni organizatorii.... Ele: "Nu stim". Le rog sa imi dea un nr de telefon pt a afla cand voi putea sa plimb masina. Ele credeau ca incerc sa le agat si chicoteau intre ele. M-au sfatuit sa revin.

Rusinos, ce pot zice...

Dar de ce oare nu sunt surprins?

Sa nu care cumva sa credeti ca am fost la 8 dimineata. Am fost acum 10 min acolo (deci ora 15:00) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

or fi plecat oamenii cu masina la plimbare ...

cu siguranta maine se vor organiza mai bine, e sambata si e in interesul lor sa expuna masinile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi acolo....

Cuvantul care descrie cel mai bine organizarea cred ca este lamentabil.

Ajung acolo, 3 domnisoare imi intind niste pliante. Eu le multumesc politicos si le intreb despre test drive.

Mi se spune ca nu este nimeni de la Seat si ca nu se poate face test-drive. Incerc sa aflu cand vor veni organizatorii.... Ele: "Nu stim". Le rog sa imi dea un nr de telefon pt a afla cand voi putea sa plimb masina. Ele credeau ca incerc sa le agat si chicoteau intre ele. M-au sfatuit sa revin.

Rusinos, ce pot zice...

Dar de ce oare nu sunt surprins?

Sa nu care cumva sa credeti ca am fost la 8 dimineata. Am fost acum 10 min acolo (deci ora 15:00) :Driver:

<{POST_SNAPBACK}>

Unde erau "blondele"?La intrarea dinspre sincai sau la palatul copiilor.Ca sa stiu unde vin maine,nu de alta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde erau "blondele"?La intrarea dinspre sincai sau la palatul copiilor.Ca sa stiu unde vin maine,nu de alta!

<{POST_SNAPBACK}>

Facem liste si pt blonde? sunt doar trei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu plecasera la plimbarica....

Cica nu avea inca hartiile acelea pe care le semnezi inainte sa faci test-drive-ul.

"Blondele" erau la intrarea dinspre Sincai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile sunt amplasate la intrarea dinspre Liceul Sincai. Dupa gardul de intrare in parc erau 3 Leon-uri (rosu,visniu si negru...scuzele de rigoare pt ca nu stiu numele culorilor oficiale).Iar in afara mai era unu negru. De motorizari nu scria nimic.Avea dreptate Fanatic. Ma asteptam ca la fiecare masinutza sa fie lipita macar o foaie cu dotarile masinii si motorizarea.Eh..asta e..ne vedem maine oricum :) Nu uitati..intrarea de la Liceul Sincai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro
Masinile sunt amplasate la intrarea dinspre Liceul Sincai. Dupa gardul de intrare in parc erau 3 Leon-uri (rosu,visniu si negru...scuzele de rigoare pt ca nu stiu numele culorilor oficiale).Iar in afara mai era unu negru. De motorizari nu scria nimic.Avea dreptate Fanatic. Ma asteptam ca la fiecare masinutza sa fie lipita macar o foaie cu dotarile masinii si motorizarea.Eh..asta e..ne vedem maine oricum :) Nu uitati..intrarea de la Liceul Sincai.

<{POST_SNAPBACK}>

Cine mai vrea stikare din cei care vin maine ca ma intalnesc cu Zorro sa imi dea are :

Silver Rosus si Albastru Toate de exterior !

p.s. plec in 30 de min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu.. la 12

1. FLP

2. Toni

3. X-Ecutor

4. crazyidane

5. Kilowatt

6. Gorrocs

7. nadir

8. seto

9. DRE

10. The special one: Ibizafan

11.negoctav

12. PalK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nadir as fi vrut si eu un sticker rosu pls :D

Modificat de seto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro
@nadir as fi vrut  si eu un sticker rosu  pls  :D

<{POST_SNAPBACK}>

am luat e vedem la seat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la lansare, m-am dat cu Leonul, a fost misto. Masina merge super dar calitatea finisajelor interioare cam lasa de dorit. Insa sunetul motorului (FSI) cu care am mers este extraordinar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro
Am fost la lansare, m-am dat cu Leonul, a fost misto. Masina merge super dar calitatea finisajelor interioare cam lasa de dorit. Insa sunetul motorului (FSI) cu care am mers este extraordinar!

<{POST_SNAPBACK}>

Se auzea frumos ce este adevarat arata la fel de vrumos dar sincer am fost foarte dezamagit de finisaje de enrom de mult plastic sincer nu prea mi-a placut si mi-se pare si putin mai inghesuita .

Senzatie la condus iti da pt ca e motorul care face toti bani dar in rest sincer la banii ei imi iau o octavia 2 si am confort :) si acelasi motor :D poate ceva kg in plus dar nu se compara pertotal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceeasi parere sunt si eu, finisajele lasa de dorit iar sunetul FSI-ului este ceva de vis :D. Un alt lucru care m-a dezamagit este si consola, ca sa nu mai zic lipsa "batului" hidraulic care iti tine capota deschisa, sau invelirea bateriei intr-un fel de husa. In rest e ok, organizare ok, oameni mai mult decat ok :D

@DRE : Am vazut ca iti placea la semafor sa accelerezi :) Ce-i drept..se aude ffff frumos. (sper sa nu te confund).Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ... am fost si eu la drivetest. M-am dat cu amandoua modelele prezente (1.9 TDi 105 cp si 2.0 FSI 140 cp). Ete parerile mele:

Ce e nashpa: :D

- s-a mai zis si mai sus. Interiorul lasa de dorit. Mult. Cand m-am urcat in ea si m-am pozitionat in scaun, m-am trezit cu cotul din dreapta intr-un cupholder, pe locul unde ma asteptam sa gasesc o cotiera. Plasticele de pe usi si de pe langa parbriz sunt absolut execrabile. Sincer, ma asteptam la o masina de peste 15.000 euroi sa fie mai ok. N-a fost sa fie.

- partea din mijloc a bordului este pur si simplu urat. Foarte mult spatiu nefolosit, care scoate in evidenta plasticul ala argintiu de 3 lei.

- rabat de calitate peste tot. La ibiza mea, S-ul din spate care deschide hayonul e metalic si are o miscare "soft". La Leon e din plastic si face "clanc".

- manerele de la usile din spate sunt ascunse, gen alfa romeo. Daca apesi pe ele, se vede in interiorul usii. Sa nu mai zicem de plastic. O sa fie fericire cu alea la iarna, cand o sa inghetze. Iarna va deveni coupe :D

- joystickul pentru oglinzi este pus pe mijloc, intr-o pozitie destul de greu accesibila.

- am impresia (da nu sunt sigur de faza asta) ca pedalele sunt din plastic !!!. Sau cel putin acceleratia.

- puteau si ei sa faca marginile cadranelor indicatoarelor cromate. Totusi se vrea o masina sport, si nu cred ca erau foarte scumpe.

- diesel-ul este foarte zgomotos. Pe langa ibiza, mai am si o Skoda Octavia 1.9 tdi mai veche, dar la care nu se aude dieselul asa tare. Foarte ciudat.

- am lasat la urma cel mai dezamagitor lucru. Amandoua masinile cu care m-am dat deja aveau greierashi. trist. :P

Ce e beton: :)

- masina arata foarte misto. Din poze arata de-un fel, dar de aproape are acel ceva care te atrage. Are neste chestii foarte armonioase, care la celelalte 2 modele nu prea se regasesc. Cred ca asa trebuia sa arate conceptu Salsa aplicat de la inceput.

- DIRECTIA. Este geniala. Super usoara si foarte precisa. Plus ca masinuta sta ca pe sine.

- SUSPENSIA. Este sport si totusi este confortabila. Cand am vazut masinile cu jantele alea mari (de 18 cred) cu cauciucuri talon mic am zis ca-mi pica plombele pe piatra cubica. Well ... a fost mult mai bine decat cu Ibiza mea.

- FRANE. La FSI parca erau franele mai misto, avea pedala cursa mai lunga si puteai sa dozezi frana mai precis.

- SUNETUL DE LA FSI. Cand calci pe acceleratie, uiti de plastice, uiti de tot ce ti s-a parut nashpa. Este impresionant. :P

- Nu prea pot sa explic chestia asta. Cu toate ca materialele din interior lasa de dorit, la volan te simti bine. E un pic ciudat.

- SCAUNELE. Cred ca o sa-mi iau un scaun de ala si mi-l pun la birou. E prea genial.

- in spate este foarte mult loc ptr picioare, si portbagajul e incapator. Nice.

- in sfarsit vine din fabrica cu MP3 player integrat in bord. Mult le-a trebuit frate.

Cam astea ar fi carcotelelile. Mi-a placut masina, cred ca partile bune le intrece pe cele rele. Daca se chinuiau un pic la interior, ceea ce nu cred ca era un lucru foarte greu, era o masina absolut bestiala. Asta e ... noi suferim din cauza ca trebuie sa se vanda si Audi ... i hate marketing. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus si eu acelasi 2.0FSI 150cp. Toarce frumos, foarte foarte silentios (chiar prea silentios), sunetul la plecarea de pe loc e tare rau (intre 1200-1500rpm). In schimb nu prea ii place sa fie condus incet, urca in ture repede si ii place sa stea acolo :)

Ca putere e ok, am simtit imediat lipsa turbinei fata de motorul meu, nu simti sutul in fund cand accelerezi :D , dar pe de alta parte nici nu ai lag, ai retrogradat si s-a dus.

Suspensia nu prea am avut pe unde s-o testam, dar mai confortabila ca la mine desi masina avea tot suspesie sport.

Masina in sine nu ma entuziasmeaza prea mult, calitatea finisajelor mi se pare mai buna la vechiul model. Design-ul interior e putin ciudat, ceasurile de bord prea mici, degeaba au pus turometrul in mijloc daca e jumatate cat al meu. Dupa ce ca motorul urca in ture repede nici nu apuci sa vezi la ce turatie esti.

Partea de audio iar este mai slaba ca la modelul anterior, si X-Ecutor si ibizafan au concluzionat la fel. Mie mi s-a parut ca nu are dimanica si nici bass.

Astept totusi TFSI-ul pentru un drive-test, si noile echipari FR sau Cupra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceeasi parere sunt si eu, finisajele lasa de dorit iar sunetul FSI-ului este ceva de vis :D. Un alt lucru care m-a dezamagit este si consola, ca sa nu mai zic lipsa "batului" hidraulic care iti tine capota deschisa, sau invelirea bateriei intr-un fel de husa. In rest e ok, organizare ok, oameni mai mult decat ok :D

@DRE : Am vazut ca iti placea la semafor sa accelerezi :) Ce-i drept..se aude ffff frumos. (sper sa nu te confund).Numai bine!

<{POST_SNAPBACK}>

Da, imi placea, parca avea un sub woofer in portbagaj! :-) Cred ca as consuma o gramada de benzina pe la stopuri. Nu ma confunzi, ai fost chiar in spatele meu cand conduceam, la drive test. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am ajuns si eu acasa. Am stat f mult acolo pt ca nu ma puteam desparti de mashinutele alea. S-a jucat baschet, s-au facut poze cu masinile prezentate (nu cu fetele frumoase).

Desi mi-a fost rau (sunt racit grav) am condus pana la urma 2.0 FSI. Cand am coborat din masina eram transpirat si nu mai aveam aer. A fost prea tare pt mine. Nu mai spun cat s-a amuzat ibizafan cand m-a vazut lac de sudoare. Testul cu FSI-ul a fost f scurt. Dupa ce am facut poze cu aparatul lui FLP (le pune el luni de la servici pe forum) am plecat la drive test cu 1,9 TDI 105 CP NEGRU.

M-am plimbat singur vreo 20 de min. Am facut furori la semafoare. Chiar e de efect si culoarea neagra. Mi-a placut la nebunie volanu, scaunele (si cele recaro din FSI) si cum este amplasata pedala de acceleratie si cursa scurta a ambreiajului, care o fac f usor de condus si mai ales de accelerat. Toate aceste detalii au fost facute pt mine parca! Zgomotele pe care le face motorul pt mine sunt....muzica :) .

Referitor la plastice: primul lucru pe care l-am observat la plastice e ca seamana izbitor cu cele de pe noul passat! Cred ca e de vina si culoarea lor un pic stralucitoare. Daca le dau eu cu spray-ul meu de la ibiza o sa arate beton. Oricum bordul era moale la atingere care mie imi place f mult.

Tare mi-as dori ca plasticele sa fie singura mea nemultumire la aceasta masina si in rest sa-mi indeplineasca toate fanteziile...automobilistice :D .

....asa....dupa ce am condus TDI, m-am odihnit vreo 30 de min si am plecat la drive test cu 2.0FSI 150 de CP. De cum am urcat la volan am observat imediat mici diferente la interior(sau semnificative pt altii) fata de varianta mai ieftina 1.9 TDI.

Mai intai am oprit MP3-ul...ca sa aud motorul. Imediat cum actionezi asupra pedalei de acceleratie si auzi cum face motorul si toba si incepi sa simti puterea masinii pe masura ce accelerezi....te incerca diferite senzatii: mai intai te indoiesti ca poti sa controlezi bestia si, pe masura ce realizezi ca se poate controla f usor din cauza directiei (si volanului) simti placerea de a conduce bestia care ti se supune si iti satisface toate dorintele.

Scaunele cu reglaj lombar care iti 'incatuseaza" mijlocul mi-au placut si mie f f f mult. Ai impresia ca indiferent de curba pe care vrei sa o abordezi te vor tine acolo si vor transforma micile G-uri intr-un drog care te va face mereu sa apesi pedala de acceleratie de cate ori se iveste o curba in fata. I felt alive in 2.0 FSI!!!

Scriu toate acestea de mai sus dupa ce toata saptamana asta am condus AUDI S8 Quattro 4.2 380 CP (benzina).... Senzatiile de mai sus le-am simtit si in masina aceasta la o intensitate mai mica sau mai are. Leonul este facut pentru mine, este ceea ce vreau eu si costa in jur de 20 k euro pe cand audi S8 este in jur de 100 k euro...si culmea la banii astia tot mai trosnesc plasticile in el, cei drept cam rar :D si numai pe piatra cubica.

Chiar nu stiu ce masina cu, in jur de 200 de CP, suspensie sport cu ...etc...pot sa-mi cumpar cu 20 de k euro si la volanul careia sa incerc multe din senzatiile de pe S8.

Concluzie:

Mi-a placut f mult la drive test astazi! M-am simtit f bine si cu forumistii si cu cei de la seat, carora nu am ce sa le reprosez nimic in afara de faptul mi-au inoculat sindromul SEAT in sange si tot la ce ma gandesc acum este sa trag la munca cat mai tare ca la anul sa am bani de Cupra.

Pozele care le-am facut le va posta FLP (care inca mai era acolo cand am plecat, ultimul forumist) pt ca era camera lui.

All the best si multumim Metrotehnica!

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti s-a parut asa de puternic FSI-ul, la urmatoarea intalnire te dau o tura cu masina mea sau sa mergi in a lui gorrocs (care are cam aceeasi putere ca mine numai ca la el cuplul e mult mai mare), o sa te plesneasca si mai tare tetiera peste cap :)

Organizarea mi s-a parut foarte buna, parca eram de-ai casei, nu stiu ce s-a intamplat cand a fost "Fanatic"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a fost! Si mie mi s-a parut buna organizarea. Cum am ajuns eu, te-am vazut pe tine si pe gorrocs ca va treceati pe liste si 5 min mai tarziu va indreptati catre masini. Iar baietii de la seat s-au purtat cu toti de parca am fi de-ai casei. La fel s-au purtat cu mine si cand am luat masina.

Sa stii ca nu te uit cu plimbatul cu mashinuta ta! Poate la urmatoare intalnire imi arati si mie faza cu tetiera :) . Cu gorrocs ma mai vad luni la Amkart...poate cine stie fac un drive test si cu el.

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai astazi am fost si eu din nou....

De data asta nu ma mai plang de organizare :D. Mai putin ca am asteptat pe unul din baietii de acolo sa aduca cheile de la FSI ca plecase din greseala cu ele.

Se pare ca toata lumea impartaseste parerile cu privire la finisaje si calitatea materialelor. Mie personal nici consola centrala nu imi place...

Motorul: zgomot frumos (sau daca preferati sunet :) dar mie personal nu imi place cum fuge masina :D. Adica altele au fost senzatiile in G5 GTI (oricum este diferenta si de putere, cat si turbo-ul). Poate e ceva ciudat cu mine, dar nu mi se parea ca fuge (am mers si cu 100-110 cu ea).

Suspensia cat si directia mi-au placut mult.

Nu cred ca mi-as cumpara noul Leon. Mai degraba mi-as lua un Leon FR generatia precedenta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Organizarea a fost una NORMALA. Logic ca ne-am simtit de-ai casei, deoarece si cand am cumparat Ibiza anul acesta Nicusor s-a purtat cu mine de parca ma cunoastea de vreo 5 ani. Asa s-a comportat si azi, la drive-test. Asa ca mi se pare absolut firesc ca cei care zi de zi la serviciu se poarta cu clientii de parca ar fi "de-ai casei" sa faca la fel si la o actiune de acest gen. Bravo Metrotehnica, tineti-o tot asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am comandat deja. Astept sa vina sub pomul de Craciun.

Plasticurile "execrabile" le-am remarcat si eu de la bun inceput, si am si postat despre ele, dar le gasesti jenante in ultima vreme la mai toate modelele noi, vezi Focus de ex. M-am hotarat dupa drive-test care m-a facut sa le IGNOR pur-si-simplu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu putin contra celor ce au postat aici eu chiar nu am avut nici o problema cu interiorul noului leon :) poate sunt mai putin pretentios cine stie ...

Deci

++ Design exterior , mi se pare ca arata mai bine decat in poze

++ Sunetul evacuarii

+ Puterea motorului FSI

+ Scaune sport

- Geamul in forma de gaura din dreptul usilor spate e foarte ciudat

- Consum ~ 15 in conditii de drivetest (GTI avea cand l-am condus in aceleasi conditii ~17)

- Butonul de reglare a oglinzilor pus intr-o pozitie incomoda

- Lipsa cotierei ! (asta m-a intrigat deoarece nici unul dintre modelele expuse nu aveau asa ceva si am dedus ca nu se ofera la leon)

- Capota este sustinuta cu un bat ca la un 206 banal ( am asa ceva in familie :P )

Ca si toni am dus dorul unui turbo .. Mai exact la schimbarea vitezelor ma asteptam (venind de pe tdi) sa fiu lipit de scaun . In schimb masina accelera puternic dar oarecum lin si uniform pana pe la 6000rpm . Eu nu am atatia rpm pe bord dar stiu ca atunci cand o calc simt am zburat chiar daca pentru doar 2000 rpm :D

Edit: Am uitat de preturi care in echipari asemanatoare intre G5 si L2 difera cu aproape 1000 EUR (leon e mai scump) .

Edit2 pentru X-Ecutor: Din pacate masina mea e pe bara timp de 7-10 zile pentru formalitati (leasing expirat, rar, inmatriculare) dar in rest sunt disponibil oricand pentru un drive-test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Lipsa cotierei ! (asta m-a intrigat deoarece nici unul dintre modelele expuse nu aveau asa ceva si am dedus ca nu se ofera la leon)

Asta am observat si eu, dar am zis ca plasticu ala o tine loc de cotiera :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!