Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

Chiar mai mult, depinde cum o exploatezi si despre ce motorizari e vorba ; ai grija, e un aspect costisitor in caz de reparatii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oki deci am taiat bine asta de pe lista. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

in medie cu 1.5-2l fata de cea cu tractiiune fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot fost sa vad diverse passaturi b5.5 si la toate am sesizat aceeasi problema cu botul capotei motorului si a plafonului la imbinarea cu prabrizul, acele puncte de vopsea sarita. dc se intampla asta si cum se poate evita, macar la plafon, caci la capota motorului o rezolvi cu o vopsire noua si apoi o eventuala folie transparenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E inevitabil. Asa sunt toate, sare vopseaua de la pietre/nisip. Poate doar cateva de oras care au scapat.

Dar nu e un capat de lume. Eu cand am schimbat parbrizul, l-am taiat singur acasa, am curatat si izolat/vopsit f bine zona aia cu un spray (gasesti o nuanta apropiata), apoi mi-au montat noul parbriz si gata. 

E o greseala de proiectare, acolo trebuia un cheder ce-l au majoritatea masinilor.

 

La capota... doar sa pui folie.

 

Revino cu picioarele pe pamant. La banii aia, tu vrei masina perfecta. Nu esti in liga potrivita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stau in chestia asta Cosmin, sunt constient ca altele sunt chestiile la care trebuie sa fiu atent, pur si simplu nu intelegeam dc la toate e aceeasi problema.

 

multam de lamuriri, sper ca in 2saptamani sa ma laud si eu cu noua achizitie :)

 

cum vi se pare asta: http://olx.ro/oferta/vw-passat-1-9-tdi-taxa-platita-ID1yDcz.html#c6ba595108;promoted

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, asa mai vii de-acasa.

Nu vad nimic in neregula la ea. Pare destul de ingrijita. Ramane de vazut live si in testul de drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi ma duc sa o vad live, oricum pana nu termin cu taicamiu cu analize si sa revin si eu din concediu nu fac nici o achizitie. mai studiez piata. mai am pe care am vazut-o si mi-a placut: http://olx.ro/oferta/vw-passat-ID1Albf.html#c6ba595108

o sa am o saptamana libera dupa ce vin din plimbari si atunci o sa fac si achizitia. vedem care o sa fie norocoasa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt in mare dilema

 

101 cai                                             |131 cai in 5 trepte                                  |131 cai in 6 trepte

 

mici imperfectiuni la capota si           lac sarit pe capota si o aripa                   |arata cel mai bine si interior de lemn

bandouri

player cu display mare 2din                                                                             senzori parcare

camera pt inapoi

 

carlig remorca                                  carlig remorca

 

 

jante aliaj cu all seson                       jante aliaj cu anv. vara                            jante de aliaj

+ jante de tabla cu anv de iarna       + jante de tabla cu anv. iarna                  amortizoare noi                  

 

revizie + discuri si placute noi            discuri cu placute noi

(le face de fata cu cumparatorul)       brate fata noi  decembrie                

asta are haionul schimbat are

haionul schimbat cred are sigla

4motion pe el desi nu e

 

pret 4500e                                                 4100 e  negociabil                                       4500e

 

nu bat, nu troncane, toate au taxa platita

 

nu stiu pe care sa o aleg. masina o voi folosi cel mai mult in plimbari si iara prin bucuresti, vara mai rar pt ca folosesc bicicleta pt mersul la munca

 

as vrea sa o iau pe cea mai economica dar ma gandesc ca la drum  intins e mai bine cu 131 cai. dar nu sunt asa de multi km care ii fac la drum intins. si atunci ma gandesc ca cea de 101 cai ar fi o algere mai buna. 

 

momentan nu suntem decat 2 in familie.

ajutati-ma cu un sfat.

 

pt cea de 131 de cai asigurarea e mai mare nu? impozitul e acelasi pt ca au aceeasi capacitate cilindrica.

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege motorul de 101ps (am acest motor pe masina mea , doar ca e limuzina), am avut 2 passaturi variant de 131 de cai, unul consuma in ultimul hal, afara sub 7 % nu am putut scoate cu ea, iar celalat era mai ok.

Ca performate 131ps este superior , este o diferenta, dar nici 101ps nu este chiar lenesa, eu am facut cu ea germania romania de 2 ori si franta romania o data, si a fost ok ca si performate si consum

Ca fiabilitate 101ps este peste 131ps, dar costurile de reparatie nu sunt mari, si sunt motoare cu care mecanicii il cunosc .

La unul ai zis ca haionul este schimbat, asta nu este o problema, pentru ca este o boala raspandita la variant, se ruginesc , poate a fost mai ieftin sa il schimbe cu un element de aceasi culoare

Acum depinde de tine ce iti place.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Levi. in timp ce scriam postul de mai sus chiar la cel de 101 ma gadeam din ce in ce mai serios.

 

pana la urma nu am nevoie de atatia cai. m-am descurcat foarte bine cu cei 90 pe golf 3, pe passat cu 101 sigur imi va fii la fel de bine.

 

daca stau sa ma gadesc cei mai mult km vor fi facuti in oras  asa ca 131 nu ma ajuta la economie deloc.

 

e clar acum.

 

multumesc. si revin cu poze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca n-ai cumpoarat-o inca, pentru ca vin tare si-ti demolez teoria.  :bom:

 

Orice varianta ai alege, important e ca masina sa mearga foarte bine, sa-ti lase senzatia aia de inchegat.

101CP pe Passat e ok atata timp cat esti genul care conduce linistit si sta in spatele unui tir pana are 2km liber in fata sa-l poata depasi. Ce vreau sa spun e ca masina e lesinata rau, mai ales cu clima pornita. Prima data incearca sa faci un drive test cu ceea ce vrei sa cumeperi. S-ar putea sa-ti schimbi parerea.

 

Ca si motoare:

- AVB-ul (5 trepte, 101CP) e cumintel si nu face probleme. Dar nici consumul nu e mai mic decat la unul de 131CP in mintile lui.

- AWX-ul (5 trepe, 131cp) e ok atat ca si consum cat si ca fiabilitate.

- AVF-ul (6 trepe,131CP) e dupa noroc. Unele consuma de rup (trebuie schimbate injectoarele), altele sunt ok.

 

Aia cu "101cp e mai usor de intretinut decat 131cp", de unde ati scos-o???  :lol:

Sunt aceleasi costuri de intretinere la toate, mecanicii le cunosc pe toate la fel. In fond e deja masina poporului.

 

Concret, cea cu lacul sarit a fost atinsa si revopsita cu vopsea/lac proaste. Asta denota reparatii proaste. In plus emblema cu 4motion denota deja cocalarism. DE EVITAT.

 

Cea cu carlig,.. eu as evita-o. Mai mult ca sigur a tractat ceva la viata ei si un ambreiaj nou nu e tocmai un chilipir. Imperfectiunile la capota si bandouri de ce natura sunt? A fost revopsita cumva? Ca bandourile numai atunci se dezlipesc. Singure nu.

 

Din pounctul meu de vedere, din cele 3, castigator e cel cu 131cp, 6 trepte. Fa macar vreo 20km extern cu el, mers normal si vezi ce consum scoti, Daca la consum e ok, nu mai sta pe ganduri. In pluis, spui ca arata cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, cei mai multi km or sa fie facuti in oras deci consumul extern si comportamentul motorului la extern nu este atat de relevant. 

 

in oras nu ar fi mai economic cel de 101 cai? asta cu motorul de 101 cai avea unul dintre bandouri deranjat umflat un pic la una dintre prinderi. o sa-ti urmez sfatul si sa fac o plimbare cu fiecare de 20km ca sa imi fac o idee de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricand as lua unul de 131 , ca-i cu 5 sau 6 trepte, costurile sunt la fel la toate dar performantele nu coincid si tre sa privesti achizitia ca pe un upgrade nu sari de la 90 de cai la 101 ci mai sus, spun asta nu din cauza ca is putini cei 101 cai dar vor fi momente cand vei avea nevoie de niste caluti pe care ii poti avea la acelasi pret aproximativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ca e frumos cu 131, dar ma gandesc si din punct de vedere al consumului urban. aici cred ca doare mai tare un 131..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa super pe nimeni dar ce am scris eu are la baza EXPERIENTA mea personala nu auzite.Iar ca fiabilitate motorul de 131ps este fiabil dar nu ca motorul de 101ps, iarasi experienta....aici se numara volata, care pica destul de usor la 5 viteze, injectore, stiu o gramada de 131ps cu injectoare praf, si nici unul de 101ps...etc

Iar motorul de 101ps nu este lesinat NICI CU CLIMA pornita, indiferent ca este variant sau limusina, intradevar diferente de performante sunt dar daca iti trebie performanta iati un benzinar turbo.

Iar cu haionul schimbat nui stres , este mai usor sa gasesti un element la CULORE fara zgarieturi sau ,lovituri cu vopsea originala, este mai ieftin si arata mai bine, nu vopsit la diversi mesteri

Respect parea ta dar gandestete nu merge extern mult nare sens sa sa cumpere cu 6 viteze ............vede a 6a o data pe an

Modificat de Bako Levi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este cea de 101 care cred ca ramane

http://olx.ro/oferta/vw-passat-ID1Albf.html#0133e751d4

 

o sa fiu atent la elementele care nu au bandourile calumea sa fie revopsita, sau lovita din spate unde haionul a fost inlocuit, teoretic se vede pe oala roatei de rezerva nu? o sa ma uit cat de atent pot si apoi o sa o duc la un mecanic sa se uite pe sub ea si sa ii facem un test de erori si ce s-o mai putea vedea pe vagcom

 

un sfat 2 la ce sa ma mai uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

101CP pe Passat e ok atata timp cat esti genul care conduce linistit si sta in spatele unui tir pana are 2km liber in fata sa-l poata depasi. Ce vreau sa spun e ca masina e lesinata rau, mai ales cu clima pornita. Prima data incearca sa faci un drive test cu ceea ce vrei sa cumeperi. S-ar putea sa-ti schimbi parerea.

 

Numa sa vezi ce bataie iti iei tu. :))

Ce daca am soft pe ea de cand avea numere de germania, tot 101 AVB este si nu-i lesinata deloc. Ma rog, n-a fost. :D

Cel mai important lucru, asa cum a zis si Cosmin si multi alti posesori, este ca masina sa fie in regula dpdv tehnic.

Restul se poate aranja, cu un cip, upgrade etc.

Incercati sa cautati o masina la un pret corect, nu chilipiruri ca nu exista. Chilipiruri!

 

 

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buey, a ta e limuzina. Omul vrea variant. :)

Despre test am spus sa fie facut in extern pentru ca ACOLO vei vedea daca motorul e ok, consumul la fel, etc.

Consumul nu difera semnificativ intre cele 3 motorizari (pentru ca e alt motor pe 5 trepte 131cp fata de cel in 6 trepte) fie el urban sau extra, daca motorul e sanatos.

Oricare ar fi decizia ta cavalere, alege masina carepare cea mai ingrijita. Nu puputzata sau pregatita de vanzare sa dea bine la petitori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu sunt la al 2 - lea passat AWX DE 131 de cai , am avut consum pe ele si de 4,5 si de 12 la suta.Dar un motor in mintile lui si cu toate reglate cum trebuie am consum in oras de 7,5 eu zic ca e ffff bun pt 131 cp , in afara cu 4-5 in masina , pana la 120-140 la ora fac si consum de 6,2-5,7.Eu zic ca e ok pt motorul asta,conteaza sa fie masina in mintile ei si cum ii dai asa consuma, dar iti spun sigur ca vei vrea mai mult de la ea.E o bijuterie de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze baieti, am fost in concediu si acum am revenit.

inca stau in balanta intre 2 masini, maine ma mai duc sa le vad odata si poate ma hotarasc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare, am sanse sa gasesc un passat b5 model 99/2000 116cp la 2500-3000 in stare cat de cat buna ?

ma gandesc ca ar trebui sa fie clar mai scumpe decat golf sau bora, dar nu e prea e asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost sa vezi?.

Cat de cat bune vei gasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!