Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

Salut, daca nu mai cauti V6 tdi si nu esti grabit sa cumperi, uitate la a mea (nu-i break!). Mai multe pe privat, daca esti interesant, dar numai peste cel putin o luna poate ar fi disponibila.

 

Uitate si in nordu-l tari sunt mult mai ieftine ca si in sud. Nu am intales bine ce buget ai, dar daca poti face un efort orienteazate spre skoda, sunt mai confortabile si mai mari putin. Si la bani unui b5.5 in stare impecabila poti sa te orientezi si la o octavia de generatie mai noua. Parerea mea. Sau la un golf combi daca ptr ii un "must be".

 

Eu am ascultat sfaturile "batranilor" de aici si am nimerit-o super bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cel de 1968 cmc, cel cu DPF cum am eu, e cam 1000 de euro taxa, plus ca le gasesti doar intre 2003 si 2005. Masina trebuie s-o cauti cam 2-3 luni, sa stai cu ochii pe net zi de zi, sa prinzi una buna, nu pocnitoare de la samsari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca nu mai cauti V6 tdi si nu esti grabit sa cumperi, uitate la a mea (nu-i break!). Mai multe pe privat, daca esti interesant, dar numai peste cel putin o luna poate ar fi disponibila.

 

Uitate si in nordu-l tari sunt mult mai ieftine ca si in sud. Nu am intales bine ce buget ai, dar daca poti face un efort orienteazate spre skoda, sunt mai confortabile si mai mari putin. Si la bani unui b5.5 in stare impecabila poti sa te orientezi si la o octavia de generatie mai noua. Parerea mea. Sau la un golf combi daca ptr ii un "must be".

 

Eu am ascultat sfaturile "batranilor" de aici si am nimerit-o super bine.

multam de oferta dar sunt interesat numai de o masina break.
Bugetul e la 4000 dar cred ca se va mai restrange. Posibil sa ajung sa imi iau un b5. nu stiu inca. mai cautam vedem.
 
Ms de sfaturi

Da,

poti porni insa proces de recuperare timbru.

Eu sunt in cursul derularii actiunii. :D

Poti detalia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si dupa recuperare taxa (daca se mai poate, in conditiile actuale).... la revanzare oricum pierzi la ea...

 

apropo de micsorarea de buget - decat un B5.5 terfelit, mai bine un B5 in stare buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Da,

poti porni insa proces de recuperare timbru.

Eu sunt in cursul derularii actiunii. :D

Poti detalia?

 

Nu aici!

 

In ce priveste masina... De ce nu chiar un B6 cu 4000?

Ideea e sa-ti iei masina cat mai valoroasa pe bani cat mai putini. Doar asa se umplu paginile cu "Passat-uri proaste".  ;)

Florin stie ce spune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate te ajuta cu ceva colegu..

acum 2 luni un prieten a intrat in vb cu cineva ce lucra la el la casa, si aducea masini din germania...s'au uitat pe net aman2 si s'au oprit la un audi a4 brek din 2005 1.9 tdi 115/116 EURO 4 (220k km)..masina a costat acolo in jur de 2900E -700E transportul -150/200E alte taxe pana in fata casei....685E taxa de timbru...mentionez ca masina a venit cu o janta sparta, aripa stanga lovita, un tampon cutie rupt, planetara dreapta cu pb....

 

masina e full fara navi si piele..zic eu ca ai putea sa te interesezi si pe un site extern-poate totusi gasesti ceva cat de cat ok...in conditiile in care poti sa reusesti sa o inmatriculezi mai tarziu..

 

ps. vb cuiva din posturile de mai sus....mai bn un b5 bine tinut decat un b5.5 de tinut in service...

 

sa ne tii la curent cu deciziile tale..!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  :offtopic:Audi a4 din 2005 la banii aia este un cazan pe roti, credema, pretul minim este @ 4500 euro si la astia ai de lucru.

On topic , cum au zis si colegii, un B5 bun decat un b5.5 invins.

Bafta la cautare!!

Modificat de Bako Levi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal.... bine, avariat are alte preturi... nu stii ce gasesti cand te apuci sa o desfaci....

 

eu mereu am preferat o masina buna, in detrimentul anului.... sau modelului.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect....dar din pacate multi cumpara masini ieftine si dupa aia se plang ca sunt nefiabile, consuma, ruginesc etc.

Modificat de Bako Levi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi amintesc cand voiam sa-mi vand Passatul... am avut o oferta chiar de pe forum si chiar de aici din oras.

Se stia masina, se stia tot ce i-am facut, tot ce stie si poate. Nu ai ce sa-i mai faci dupa nici o pretentie. Motor de Audi 2004, turbina marita noua, brate Lemfoerder noi, planetare GKN noi, rulmenti noi, suspensie noua, linie audio Pioneer+Hertz, imbunatatiri si modificari... cu carul. 

Si cand am spus pretul... mi s-a raspuns: "aaa, pai la 4500 gasesc garla in piata". :)

Raspunsul meu: ia din piata.

 

Si asa a si facut respectivul.

De atunci a schimbat cred ca vreo 3-4 masini. Niciuna nu e in mintile ei. Uneia i-a batut motorul, alta a fost revopsita integral, alteia i-a cedat turbo... plus muuulte probleme electrice. Il vedeam si aici si pe alt forum vesnic cu probleme la masini.

 

Deci... luati masini ieftine la pretul pietei. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unul dintre lucrurile care conteaza mult pentru mine, si sunt asa chitit pe modele b5.5 este clima/ACul, care pe b5 stiu ca nu este la fel(poate gresesc, va rog sa ma corectati), plus ca imi place si modelul ca design.

 

daca o gasesc din punct de vedere mecanic ok, asptectele optice nu ma deranjeaza atat de mult, bine sa nu fie coapta, lovita sau revopsita.

 

fiti siguri ca in momentul in care o voi achizitiona o sa o prezint si pe forum. va fii o achizitie de care o sa fiu mandru, spre deosebire de actuala :)

 

daca tot imi spuenti B5 cum vi se pare: http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C33228293.html

 

b5.5 http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C18277745.html - are mai multe la vanzare acelasi model aceleasi dotari, mici diferente la km.

 

b5.5 http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C18277672.html

 

ultimele 2 linkuri am aflat ca au taxa recuperata, deci trebuie sa o achit

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B5-ul pare curatel.... cel putin in poze.

 

B5.5-urile alea.... hartanite.... vezi ca sunt o tarla, in pozele alea... nu as cumpara.

 

Clima - identica si la fel..... in rest, poti pune la B5, ceasurile de B5.5, lampile spate..... bine si fata, dar e mai mult de modificat.

 

daca ramane la B5 - cauta 1999-2000, nu sub 1999 - deoarece cele din 1998 au ceasuri fara can, etc.... adica nu suporta anumite modificari, etc..... care in timp s-ar putea sa te intereseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea-s niste informatii foarte utile. o sa ma uit in continuare dupa B5 1.9 tdi

 

ce motorizare e cea mai economica, si care ar fi codul de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am B5 din 2000, motor 1.9 TDI 85kw(116 cp)Cod motor AJM. Cel putin eu sunt multumit de motor: putere și consum. Ca și consum am în oraș cam 8-9 și în exterior cam 5.5. Motorul din punctul meu de vedere este unul fiabil, a meu are 310k și încă vad ca mere destul de bine. Am schimbat la mașină ceva brate care pe România este ceva inevitabil, în rest la motor am schimbat pompa tandem. Ai șanse mai mari sa găsești una în DE mai buna decât pe România. Aici majoritatea au km cu carul și cam toate îs aranjate de vânzare chiar si cele aduse.

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma duc in DE sa imi iau masina e exclus. mai ales la bugetul care il am. daca era vorba de o masina de 7000-8000, taiam 1000 din buget si ma duceam sa caut. dar asa... prea complicat.

 

stau si ma gandesc sa iau una rulata in ro si de care se vede ca s-a avut grija sau una neinmatriculata, adusa recent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok asa cum zici....insa incepe cu varianta abia adusa din afara si apoi ceva ce a fost rulat aici in ro...

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La neinmatriculate passatul negru arata mai bine, dar 170km nu prea cred, iar primul cu "stopuri r-line" :tuktuk: nu stiu ceva numi place la ea, poate e din poze

La inmatriculate la primul , interiorul este slab, pe fata fetele de usa sunt schimbate....etc, masina 2 este ok probabil are km originali, cu masina 3 nici nu masi obosi e neglijata, uitate la interior ...scaune din piele, cotiera plush, si baza bordului bej...deci..iar masina 4 este ok, dar aripa pe stanga a fost vopsita, este mai inchisa fata de usa, capota, bara. Parerea mea , cel mai important e tie sa-ti placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masinile neinmatriculate, in baza a ce platesti acel timbru de mediu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege din cele mai dotate ; km reali clar nu are niciunul, in germania break-urile merg minim 30-40.000 km/ an deci sub 4-500.000 km nu cred ca vei gasi vreuna ; cel putin nu la banii astia; poti studia piata si pe mobile.de sa iti faci o idee ; important este ca masina sa mearga bine, sa nu necesite investitii majore la inceput de drum ; motorul + cutia + trenul de rulare sa fie ok ; sa nu aiba pierderi de ulei sau sa consume ; detalii de genul fetele de usi sunt schimbate sau are o zgarietura..nu-mi plac jantele...un far matuit..astea sunt niste prostii pt masini vechi de 13-15 ani.....uitete la ceea ce este cu adevarat important ; de aceea tepele sunt in floare, pt ca romanii cauta masini SH de 14 ani si au pretentia sa fie noi  ; accidente minore clar au toate masinile...nu prea vei gasi una fara accident si cu km reali si dotata si la pret bun ; imposibil...pomana nu exista ! important este sa nu fii fost trosnita rau si sa fie afectate lonjeroanele, sasiul, directia, airbag-urile ; timbrul de mediu il platesti in functie CO2, de vechimea masinii si de norma euro ; in cazul de fata majoritatea sunt euro 2 sau 3 ( preponderent 3 ) ; ai grija sa nu te arzi, intereseaza-te de codul motor si verifica exact ce euro este si ce CO2 are ca sa iti faci un calcul pt taxa in caz ca iei una neinmatriculata ; la cele inmatriculate obligatoriu sa iti scoata adeverinta de la ANAF, nu sa iti spuna ca s-a platit sigur, ca altfle nu avea cum sa inmatriculeze masina, ca ti-o scoate maine si alte vrajeli dastea....spor la cautat

 

p.s ; primele 2, cele neinmatriculate deja au km nesimtit dati inapoi...la preturile alea..in germania nu gasesti decat peste 400.000 km...si samsarul trebuie si el sa castige ceva nu  ? daca te hotaresti la o masina neinmatriculata mai bine mergi si cumpara-ti una singur de afara ; altfel, alege una inscrisa cu taxa platita si scapi de bataia de cap si de eventualele probleme cum ca nu ar iesi noxele, ca taxa e scumpa, etc 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun ceva cu neinmatriculate si cu km, in cazul b5-ului ai sanse sa gasesti una intrega pentru ca cererea a scazut drastic pe acest model, pentru ca diferenta de pret nu este foarete mare cu un b5.5,cele ieftine sunt de obicei cazane pret @ 2800-3000 euro, pret egal cu un b5 bun. Asta s-a petrecut din 2012 incoace, pentru ca toata lumea cauta model cu "farul nou" cum ziceau, astfel Passat b5 poti sa gasesti in stare relativ buna, cu km putini.

Cele neinmatriculate, care au venit pe roti, cu nr zoll de 30 de zile mecanic sunt ok, si nu au o groaza de km, pentru ca nimeni nu ia nr zoll pt o masina care nu este ok mecanic, si nu este capabil sa parcurga 2000-3000 de km (nr zoll @200 euro+motorina+vignete+drum pana germania+...etc se aduna fata de @ 400 trailer ) .

In legatura cu km, am vazut Passat b5 tdi cu 160.000 real , audi a4 tdi 170.000( de 2 luni), deci sunt......cel mai important e ca masina sa aiba istoric complet, carte service(stiu ca pot fii falsificate, dar poti sa-ti dai seama , se vede diferenta) , hartiile de la tuv(verificare), pe astia este trecut km si data, nu se poate falsifica, si facturi, si pe asta este trecut tot ce trebuie sa stii si cand a fost schimbat distributia(am vazut situatii de genu, pe bord 210km si distributie schimbatala 280km), comparati nr  de sasiu cu cel din acte!!, si uitativa la data , multi nu se uta numai la km iar factura poare fii din 2002 de ex.

Masinile fara aceste hartii si sunt recent aduse au de obicei @ 300-350k km

A....si masinile care au venti pe roti obligatoriu trebuie sa aiba ultimul tuv, daca nu are hartia, km au fost modificati(in fata!! sau in spate cum ai noroc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte multe informatii utile de care o sa tin cont. iti multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei b5.5 intretinut poti sa cauti unul cu volan pe dreapta, gasesti din 2004-2005 cu 2000 euro, schimbare volan 1000 euro + taxa auto, masinile din UK sunt intretinute si nu sunt obosite, crede-ma stiu ce vorbesc, aici masina este folosita magazin-acasa, un vecin in UK are bmw 320 din 2002 cu 65.000 mile.

 

Sau la benzinar + gpl te-ai uitat? 

Modificat de florin03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la benzinare nu m-am uitat, imi place sunetul si comportamentul dieselului. + consumul mai redus, iar pe termen lunga cred ca dieselul este o investitie mai buna, mai ales ca imi doresc sa pastrez masina ani buni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!