Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspunsuri.

Va mai stresez cu o parere.Am gasit anuntul asta si vineri vreau sa ma duc la cluj sa vad daca o iau .Sincer tare ma tenteaza foarte tare si problema e ca nu am cu cine sa ma duc sa o vad care sa se priceapa cat de cat si la VW.

 

http://mercador.ro/oferta/volkswagen-passat-2000-IDOTSB.html

 

Vi se pare ceva in neregula la prima vedere ?

La capitolul verificari cam ce imi recomandati sa fac la fata locului ?

lLa motor am inteles ca ar trebui sa ma uit dupa pierderi de ulei pe la turbina , si sa nu scoata fum la o accelerare mai in ture dar nu foarte brusca.Daca gresesc va rog sa ma corectati. Alte idei nu mai am deci apreciez orice sfat .

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica km, sigur vor fi dati in spate

2. emisiile de co2 nu sunt 140 ci 149 aproximativ

3. taxa de inmatriculare o sa fie undeva la 700 de euro.

 

la fata locului poti verifica sa functioneze toate electronicele din interior, daca ai tester poti face o scanare daca ii faci verifica din tester avansul distributiei sa fie reglata bine si valorile pe injectoare, fi atent la cum suna motorul si cum trage motorul pentru ca e posibil sa aiba mici probleme la circuitul de vacuum si la tubulatura de turbo, verifica supapa EGR sa nu aiba scurgeri de ulei si sa inchida/deschida calumea, usile sa se inchida calumea din telecomanda daca nu se inchid/deschid posibil sa aiba probleme la switch-urile de la usi sau cu modulul de confort.

 

si apropo de passat b6, motoarele 2.0 TDI PD au avut probleme, daca gasesti in banii aia si sunt sanse mari sa gasesti unul cu motor 2.0 TDI CR din 2009-2010 alea sunt foarte bune

Modificat de Rastafari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaunul de la sofer e cam terminat. Pielea e praf.

Dupa capacul de la motor, cred ca e '99 nu 2000. Ai verificat dupa VIN?

B5 care sa merite banii cam greu gasesti. Mare grija la cum suna motorul, cum se comporta masina in mers.

Asa vizual in rest pare ok, dar samsarii sunt in stare de orice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Nu stiu cum sa verific dupa vin :( Ma gandeam sa gasesc totusi un service in cluj si sa plastesc o constatare. Cred ca ar fi o idee buna.Nici nu cunosc pe nimeni de acolo de pe forum cunoscator de vw :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era in Zalau, mergeam eu sa-l vad. Poate intra vreun Clujean.

Cere VIN-ul masinii. Daca e WVWZZZ3BZY...... intra pe 2000. Daca e cu WVWZZZ3BZX......, e '99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Ms :) Sunt cam  5-6 de vazut in cluj si inca pe atatea in zalau :D dar asta m-a incantat cel mai mult sincer din cauza incalzirii auxiliare. O sa ma hotarasc oricum dupa ce le vad pe toate din cluj intai pentru ca sunt toate interesante.

 

uite de ex : http://mercador.ro/oferta/volkswagen-passat-2000-IDQBBJ.html

 

mercador.ro/oferta/volkswagen-passat-2000-IDPNZN.html

 

http://mercador.ro/oferta/volkswagen-passat-2000-IDQjDf.html

 

http://mercador.ro/oferta/volkswagen-passat-1999-IDRnvN.html

 

http://mercador.ro/oferta/vw-passat-2000-116-cp-IDP2C7.html

 

http://mercador.ro/oferta/volkswagen-passat-2000-IDQzUT.html

 

Cred ca daca mi se pune pata pe una ma duc cu ea direct la constatare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa incalzirea auxiliara. Poti trai si fara ea. Importanta e masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala verde mi se pare cam suspect si cam neingrijita masina dupa parerea mea suta la suta are km muuulti.Vad ca antigelu e verde ceea ce inseamna ca nu prea a fost atent cu lichidele, scaunul cam varza de la sofer si e model 99 dupa schimbatorul de viteza si dupa carcasa filtrului de aer care nu o are.

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce legatura are carcasa de la filtru de aer cu anul fabricatiei? nici a mea nu are nici un plastic inafara de capacul de la motor, si pe ala l-am dat jos si e din 2000, cel mai sigur dupa seria VIN iti dai seama.

Modificat de Rastafari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca seria VIN spune tot, dar ca fapt divers din ce am observat la modelele 99 lipseste protectia de pe filtru de aer.Oricum seria VIN e sfanta.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut la B5 să aibă plasticul de peste baterie. Eu l-am pus ulterior la a mea.

Toate cele postate de tine par a fi pregatite de vanzare, cu compartimentul motorului spalat, unele polisate. Pozele de interior sunt intunecoase / neclare deoarece probabil ca s-ar vedea uzura. Garantat nici una nu are kilometri reali. Daca o sa cumperi asa ceva mai adauga cel putin o mie pentru schimb distributie, curele intinzatoare accesorii, brate, burdufe planetara, tot felul de chestii pe la frana, directie, debitmetre, ambreiaj (doamne fereste volant) etc.  

Per total sunt masini bune, dar eu nu as mai lua una. Adica sunt rezistente, nu ruginesc si merg foarte bine, mai ales la drum lung. Pe de alta parte preturile la piese sunt mari (daca iei de calitate, altfel, treptat, ruinezi masina) sunt relativ complicate, nu-i poti face CASCO, si cand face figuri e jale...

A mea e cu WWW3BZYE... și e din a 11-a 1999.

 

E doar parerea mea, nu inseamna neaparat ca am dreptate. Eu o am pe a mea din 2007, am luat-o la 190k și am 240k.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am B5.5 , al doilea si cred ca seamana cam 90% cu B5, sunt fffffffffffff multumit de el si cel mai important e sa cauti o masina cat de cat intretinuta pe partea de motor ma refer,inima masinii, plasticaraie si interioare le schimbi, cureti cu timpul,cred ca fff important dupa ce te decizi care masina o iei e sa ii faci o revizie totala, in sensul ca verifici totul pe la motor, cutie si partea de mecanica in general, ma refer la un curatat de turbo,EGR,admisie, distributie,ulei daca nu cunosti istoricul masinii,iti faci timp sa tunezi(reglezi)masina , asta vreau sa spun , in principiu schimbi ce e necesar daca nu ai bani "de bagat in ea",tre sa ai pasiune pt asa ceva:D.

Eu as lua de preferinta o masina pe care sa o pot analiza cum vreau eu,fara sa ma tot cicaleasca vanzatorul la cap,iar daca nu te pricepi la tdi sau masini in general , neaparat ia pe cineva care se pricepe cu tine.Referitor la km , multe , daca nu 99% au km dati inapoi, inclusiv cele mai noi,decisiv in cumpararea masinii zic eu ca e aspectul general adevarat al masinii si nu cel ascuns (motor spalat,polishata si alte alea alea), cum trage masina si cum se comporta la un test drive.Primul Passat l-am dat la 350k km, citez cumparatorul dupa schimbarea debitmetrului" e racheta masina". Bafta sa ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ... deja mi s-a facut frica sa mai cumpar :D ce am mai observat la unele - diferenta de culoare intre airbag volan si volan. Asta inseamna airbag sarit si schimbat nu ? Sau eventual volan schimbat datorita uzurii presupun nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din cele doua.

Nu sta prea mult pe ganduri. Cu cat vei analiza mai mult, vei descoperi de ce sunt in stare samsarii si nu-ti mai iei masina sh in veci. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hei, nu speriati baiatul..!!

 

hai sa te sfatuiesc eu :P..incep cu felul in care impactul passat a lasat amprenta asupra mea..

 

1.fugi de diesel (astept de la ceilalti useri taierea capului ;) )

2.totusi sa fii atent la:

-bratele sa nu aiba joc prea mare ca e scump setul nou..

-urmeaza scurgerile de ulei..vezi furtunase crapacioase, scurse prelinse si sterse cu carpa..acolo sunt pb, iar sa le iei noi te costa aprox 100 lei fiecare capat de furtun.

-banuiesc ca de egr, turbina si furtun vacum esti informat (eu cu astea nu am avut pb, nu cunosc simptome)

-amortizoarele, sa nu fie scurse si sa aibe burdufele de praf..foarte important.. 

-vopseaua, diferentele de nuanta; liniile masinii, deschiderile intre diferitele parti ale masinii;-clinciul din fata de la capota sa nu fie carpit ca ai ocazia sa se deschida in mers si sa dus parbrizul si cupola.

-atentie sporita la caseta directie, sa aiba burdufele ok, sa nu fie curse, coliere la locul lor,daca poti sa te uiti la timonerie, semering..

 

3.deschide usile si vezi daca se aprinde becul aferent fiecareia..cel din portiera si cel din plafon. verifica inchiderea..inchizi si deschizi de cateva ori, si verifici daca fiecare portiere inchide..e dracu sa desfaci sa schimbi yale portiere si actuator..

 

4.sa fie curata pe tapiterie, plafon si stalpi, ca sunt greu tare de curatat. sa verifici mocheta de la sofer ca dedesubt e modulul..

 

5.cand pornesti masina ai grija la turometru sa nu creasca/scada la relanti...ai grija apa sa nu fie la 90 grade..trebuie sa auzi motorul cand e rece, fiecare scartait zornait..verifici curelele din fata...clima/ac..verifici cum schimbi pe loc..iei cutia la puricat, sa intre usor in viteza...dupa ce pornesti fii atent la esapament, culoarea fumului.

-daca poti verifica si cu un voltmetru bateria cum incarca..ar trebui sa ai 14.2 V

-cel mai important, o fugaresti 180 km/h ...ii dai de dracu sa o ia...o calci tare cu pedala la fund  a 2 si a 3 a...timpul de raspuns sa fie cat mai prompt..vezi ca da diesel nu e ca la benzina...

-pui frana brusc la viteze mai mari si daca tremura sunt pb, mai multe cauze chiar...si cel mai important sa nu zornaie bordul ca e dracu sa il repari...te vede al de sus cu toti sfintii cand te apuci de desfacut pe acolo...

 

6.zici ca te duci singur, mergi totusi si la reprezentanta fa un tester o verificare ceva, iti va spune multe bubite ascunse;

 

 si sa nu care cumva sa nu negociezi macar 300 euro..nu lasa impresia ca tia placut masina si ca o vrei neaparat pe aia, cauta-i defecte reale, si incerca sa le exploatezi, fale sa conteze si in okii vanzatorului.

iar daca nu esti convins sa o iei, si nu ai sufletul impacat e nasol...mai bn nu mai cumpara.

 

sper sa te ajute cu ceva..

numa bine si bafta!astept verdictul final!

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te vad eu cum alergi o masina cu 180 si/sau cum mergi singur cu ea pana nu o platesti. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...uite nu m-am gandit...eu am luat masina de la o cunostinta daca pot sa zic asa...adica orasul e mic, toata lumea cunoaste pe toata lumea..macar din vedere..mi-a dat cheile si dai talpa..adica 120km/h aproximativ...

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC: Barcelona eu niciodata nu as fugi de un diesel(benzinaru duce cat poate iar diesel-ul duce pana la moarte), masina cand o cumperi SH tine doar de norocul fiecaruia. Asta e a 3`a masina diesel la mine si toate au fost bune cu toate ca la prima nu stiam absolut nimica despre motoarele pe motorina. Daca pe viitor voi avea ocazia sa schimb masina tot diesel as cumpara. Nu intru prea mult in discutii dar cine vrea sa isi sumpere o masina sa se consulte eventual sa mearga cu cineva care cunoaste. Bafta

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te contrazic. dupa cum am zis, e parerea mea..daca m-as justifica facem un offtopic si nu are rost...lasam omu  sa decida.

nu am avut ocazia sa merg cu un 130 cai... poate ca diferenta ar fi semnificativa fata de ce am condus eu (cel mai mult atj 116 cai)

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu finalul : Am luat un B5 din 99 . Ca bube la prima vedere amortizoarele si un cap de bara . Ca pret - 2100 am reusit sa scad de la 2450.Mecanicul a zis ca e ok.Maine ii verific si reviziile la midocar daca sunt pe bune.In carte pana in 2010 toate apar facute la reprezentanta.Ultima e la un service mai dubios.Daca e pe bune cum zice omul are 215.000km .Am vazut si eu licitatia si intr-adevar si neamtul a zis acelasi nr, de km. in anunt. De fapt a fost masina de femeie :D In rest sper sa ii fac bubele astea + o mare spalatura la interior si sa dea domnu' sa nu am probleme ca tare mult mi-am dorit masina asta  :) Va multumesc tuturor pentru sfaturi , timp si rabdare si ne vedem pe forum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bn daca e ceea ce ti-ai dorit..felicitari si sa o stapanesti cu placere fara incidente majore..

 

drumuri bune si plimbari line...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu sunt pe punctul de a cumpara un Passat B5.5 din 2003 da unu e 1.8T si celălalt e 1.9tdi amandoua mai ales dieselul e highline. Crem+alcantara, navi, încălzire in scaune fata spate... Ce sa fac cu taxa ca la 1.8 e cam 700€ iar la diesel e 1650€ ... Poate ma ajutati si ma faceti sa aleg ce e mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde ce vrei de la masina si cat mergi cu ea pe an.Daca vrei ceva economie iei diesel,la 1,8 consumul este mai mare cu 2-3l la suta.Acum depinde cati km au masinile.Dieselul are o anduranta  mai mare dacat cel pe benzina este mult mai rezistent.Un diesel la 150k mai duce 200k ,un benzinar la 200k este la apus se cunoaste uzura.La revanzare dieselul nu are probleme,mai greu cu benzinarul,pierde mult din valoare si se vinde foarte greu.Diferenta la taxa o scoti din consum,cuplul este mai mare la diesel se simte la Passat diferenta ca este destul de greu.Vezi ce te coafeaza mai bine si ce dotari au,mai auzi si alte pareri.Daca nu ai avut pana acum diesel incearca unul,sigur dupa aceea nu vei mai vrea benzinar(asta s-a intamplat la mine cand am venit dupa multe benzinare ultimul 1,6 16V foarte vioi dar insetat,nu am vazut consum mediu sub 9%)

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mersi pentru raspuns. Problema este ca am avut diesel dar cumparat din tara având deja 5 ani rulati aici si numai probleme am avut de la injector la ax cu came si turbina. Ideea e ca era tras clar de ea. Asta are 200km si e highline. Cel pe benzina are 140km si doar interior crem si cateva dotări peste standard dar sub cel highline diesel. La benzinar ma gandeam sa ii pun gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km si vechimea lor te poti astepta sa mai pice cate ceva,totusi au peste 100k si este inevitabil acest lucru.Gazul de duce in jur de 1000eur,cu acesti bani pui la punct multe la o masina de varsta lor,trebuie sa iei in calcul niste bani pentru inceput ai sa investesti nitel in revizie,uleiuri filtre,placute si ce mai apare.Poate acum ai mai mult noroc decat la cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!