Jump to content

Noul Passat B7 vs Opel Insignia vs Skoda Superb


Macintosh
 Share

Postare recomandată

Cum e posibil sa faci credit sa-ti faci revizia????? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sa ramai uimit sa vezi cati sunt!!!

Revizia de 40000 la jeep in general costa ceva bani ca ii schimbi si discurile, placutele. Dar totusi la o masina de 80000 cat cred ca e un Q7 sau X5 nou...aprox 2000 de euro imi pare nimic. Cate zburatoare nu ai vazut in Ploiesti cu masini scumpe doar in weekend, si cand le vezi unde trag spre seara te gandesti daca s-a mutat ghiena orasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu alegi..doar cu ochii masina, eu vorbeam de detalii tehnice. poate pe tine nu te intereseaza sasiul unei masini, dar pe altii da.

Ai dreptate, nu ma intereseaza sasiul unei masini. Ma intereseaza doar confortul si siguranta, nu siguranta data de airbag-uri sau ABS ci siguranta de a ajunge unde am nevoie. Dar cred ca pe 90% dintre cei care intra pe acest forum nu-i intereseaza sasiul. Pentru un sofer obisnuit este imposibil sa faca diferenta intre un sasiu de golf si unul de astra. Nici macar nu ai unde sa testezi masinile pt. a vedea diferenta.

Nu aleg masinile doar cu ochii nici nu sunt dispus sa platesc mai mult doar pt. sigla. Si nici nu-mi place sa fac parte din multime. Prefer ca masina sa fie o evadare din cotidian nu o monotonie. Iar Passat asta inseamna: monotonie, lipsa de personalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ai exact 30 cai in plus si xenon, dotarile in rest sunt cam egale. Si la passat ai in CL de exemplu inclusiv oglinzi heliomate int+ext, scaun electric sofer (fara memorie), etc. Mai ai un semn cu vw pe capota nu unul de skoda si eventual niste scaune mai ergonomice si spatiu interior mai bine folosit dar aici sunt pur subiectiv. Mai ai si niste optiuni pe care pe skoda nu le poti pune de exemplu scaune de copii integrate in bancheta spate care costa 277 eur cu tva inclus si sunt doua nu unul. Si mai sunt diferente pe car ele vezi doar cand folosesti masinile. De pilda usile care la passat suna intr-un anumit fel cand le inchizi. Si mai sunt cateva diferente. ;)

Edit1: Ca sa raspund cuiva de aici, si la bmw pe modelele mai noi frana este "la buton" si da, se poate trage frana de mana din mers atat la passat cat si la bmw.

Edit2: Mai ai in plus daca iei Passat o masina facuta in DE nu in CZ.

- caii in plus sa zicem ca nu conteaza, superbul are din standard pe elegance oglinzile heliomate si electrice pliabile si scaune electrice CU memorie (3 pozitii memoreaza dar sunt suficiente)

- pe elegance scaunele sunt ergonomice(mai late si mai conturate) cu suport lombar, dar totusi cum sa ceri 1500euro pe xenon la passat !!! e o optiune must have in ziua de azi si NU o ai inclusa in echiparea de varf.

- NU mai vorbi fara sa cunosti detaliile fiecare masinni si fara sa cunost mai ales optiunile

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) dar totusi cum sa ceri 1500euro pe xenon la passat !!! e o optiune must have in ziua de azi si NU o ai inclusa in echiparea de varf.

E discutabil in privinta xenonului, optiunea bi-xenon la Passat nu costa 1500 euro ci 1247euro cu TVA insa la banii astia mai primesti si tehnologia led pentru lampile spate(vin la pachet numai cu optiunea bixenon).

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu numai spate cu tehnologie led dar si fata. ;)

Una peste alta e foarte usor sa spui ca passatul e nasol si sa arunci cu preturi infernale pretinzand ca sunt adevarate.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu confunda LED-urile pe post de lumini de zi cu faruri in tehnologie LED gen Lexus LS600h sau R8 V10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez din configurator:

Faruri Bi-Xenon cu iluminare dinamic` [i lumini de drum permanente LED, instala]ie sp`lare faruri, WXF ● ● ● 1.006,- 1.247,-

l`mpi spate \n tehnologie LED.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce sari ca ars si devii ironic...

Ideea este ca "nu numai spate cu tehnologie led dar si fata." nu este adevarata. Lampile spate sunt in tehnologie LED iar cele de fata nu. Faruri tehnologie LED au modelele mentionate de mine mai sus. In categoria asta nu intra luminile de zi LED, ci farurile care au faza scurta LED (si cea lunga la full LED). Pe scurt Passatul nu are faruri LED ci faruri xenon si LED-uri pe post de DRL. Sper ca vezi acum diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi76 ti-am citit penultimul post si...ori nu am inteles eu bine ce ai vrut tu sa spui prin "Una peste alta e foarte usor sa spui ca passatul e nasol si sa arunci cu preturi infernale pretinzand ca sunt adevarate" ori inseamna ca intr-adevar cam faci parte din categoria celor care nu au dupa ce bea apa dar au masina. Cum dracu ti se pare pret infernal 1500 asa cum a spus Quino, iar ele costa in realitate 1247 cum a spus Guadalcanal (diferenta de 253 de euro mi se pare un rahat).

Nu vreau sa te consideri jignit, dar afirmatia ta mi se pare de copil de gradinita (jucaria mea e cea mai frumoasa).

Hai sa ne comportam ca oameni cu capul pe umeri si sa nu o mai dam off-topic.

Aici se prezinta avantajele acelor masini...nu copilariile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul de 1500 de eur pt un simplu xenon ar fi infernal pentru ca nici macar la marci premium nu e atat.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu confundati niste banale leduri drl cu iluminarea propriuzusa pe led,care este de ultima tehnologie,la niste masini de top.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi76,nimeni nu vrea sa polemizeze aiurea,doar ca poti fi mai intelegator si sa accepti o corectie daca nu ai inteles ceva bine de la inceput...colegul spb a explicat clar diferenta intre led drl si faza lunga scurta pe led,nu xenox.

si da,e dezastruoa de scump xenonul la passat.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e simplu, la BMW xenon costa cam 1000 eur pe orice model. Cel dinamic e aprox 1200 si fara tehnologie led. Asta ca sa dau exemple de la o marca premium pe care o cunosc. 1500 pt vw gasesc ca e "infernal" de scump si ireal de fapt. Petul e 1247 si primesti xenon activ, leduri fata si leduri spate. Acum nu mai e infernal. Multumit de explicatie?

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmatorul flame va fi sanctionat cu warning! Nu conteaza cine posteaza, contextul in care o face ... etc.!!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, nu ma intereseaza sasiul unei masini. Ma intereseaza doar confortul si siguranta, nu siguranta data de airbag-uri sau ABS ci siguranta de a ajunge unde am nevoie. Dar cred ca pe 90% dintre cei care intra pe acest forum nu-i intereseaza sasiul. Pentru un sofer obisnuit este imposibil sa faca diferenta intre un sasiu de golf si unul de astra. Nici macar nu ai unde sa testezi masinile pt. a vedea diferenta.

Nu aleg masinile doar cu ochii nici nu sunt dispus sa platesc mai mult doar pt. sigla. Si nici nu-mi place sa fac parte din multime. Prefer ca masina sa fie o evadare din cotidian nu o monotonie. Iar Passat asta inseamna: monotonie, lipsa de personalitate.

eu zic ca daca nu ai facut-o pana acum, sa mergi cu masina EXTREM de puternica, mai tare si ai sa intelegi despre ce vorbesc. incearca sa mergi cu un Astra OPC tare, mai ales pe curbe si cu un Civic Type R si ai sa vezi diferenta.

la fel si la un Insignia OPC. degeaba ai sute de cai, daca nu ii poti pune pe asfalt...sau cand ii pui d-abia ii poti controla. masina trebuie sa o controlezi TU..nu ea pe tine. nu e nevoie de teste pe circuit sa intelegi diferenta. cauta review-rui de la emisiuni specilizate si vei intelege.

asta e ultimul OT, pt ca nu mai are rost :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pretul pentru xenon e la fel cam peste tot superb, insignia , passat. (1200 - 1500 fara/cu tva)

Diferenta intre ele e ca la superb vine ca dotoare de baza in versiunea ambition.

Ca si spatiul interior superb-ul e cel mai mare pe departe.

La passat e mic.

la insignia spatiul in spate lasa de dorit dupa parerea mea.

Eu am un toyota avensis si doar superb-ul e superior.

Pe mine ma intereseaza un combi 4x4 cu o garda la sol de min 15 cm.

La 4x4 din cate am inteles cel mai bun e tehnologia de pe insignia.

Chiar daca in mare parte e tot haldex, insignia beneficiaza in plus de eLSD care ajuta cica mult la dinamica masini. In plus insigni, din cate am inteles, treapta 1 e 50/50 all the time - ceea ce e foarte bine :D.

ca si interior dupa parerea mea e ca superbul arata cel mai bine.

Arata foarte bine insignia in poze dar in realitate abundenta de plastic pe consola centrala nu da chiar asa bine. Se zgarie usor etc.

Passatul arata cel mai naspa din punctul meu de vedere.

Ca si pret tot superb-ul sta cel mai bine, si fara reduceri care exista/sau nu depinzand de skill :D

Opel-ul e pe aproape deoarece are 2 reduceri 3700 de euro si 9%. fara reduceri ar fi fost 38 mii in aceeasi configuratie ca si superb-ul.

Vw e cel mai scump .. mult prea scump :D

Ca motor si cutie viteza passat-ul si skoda stau la fel fiind echipat cu 170 cai 2.0 CR diesel (ceea ce ma intereseaza) opel-ul are 10 cai mai putini si consum mai mare conform fabricantilor.

Ca si platforma , nu am facut drivetest cu ele, dar din cate inteleg passat-ul e mai bun decat skoda iar skoda vs insignia vs passat .. din ce am citit insignia ar fi mai bun .. dar nu stiu ce sa zic (ma refer la varianta combi).

Ca si navigatie toate sunt varza. Adica ai optiune .. arata bine sunt mari dar harti din parti. Avantaj skoda si passat pentru ca gasesti un "OEM" care poti sa pui pe ele cu un pret decent si cu bune performante (ma refer la zenec 2010, restul toate sunt panarame si pentru opel si pt vw).

Trape paronamice au toate .. un must as zice eu pe toate masinile(dar panoramica adica 1.7m X 2 m).

Ca si cost intretinere tot skoda e cea mai ieftina ...

Ca si exterior .. nu ma intereseaza asa mult , dar toate arata acceptabil (nu sunt fan combi :D ) dar parca ordinea ar fi insignia, superb, passat.

Ca si portbagaj .. cifrele sunt destul de clare ... superb rules.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si spatiul interior superb-ul e cel mai mare pe departe.

La passat e mic.

Deci spatiul interior in Passat e mic? :vaidecapulmeu:

Ca motor si cutie viteza passat-ul si skoda stau la fel fiind echipat cu 170 cai 2.0 CR diesel (ceea ce ma intereseaza) opel-ul are 10 cai mai putini si consum mai mare conform fabricantilor.

Ca si cost intretinere tot skoda e cea mai ieftina ...

Iar aici are rost sa mai zic ca te contrazici singur?

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu vad contrazicerea.omul a zis ca motorul si cutia de viteze is la fel la passat cu skoda.iar mai apoi a punctat ca intretinerea la skoda e mai ieftina.nu revizii sau impozite ci de exemplu daca se sparge parbrizu la ambele,probabil ca cel de skoda e mai ieftin...sau faru...sau mai stiu eu ce.parerea mea e ca la asa ceva s-a referit cand a spus ca e mai ieftin de intretinut skoda ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere mea personala este ca noul Passat nu ar avea de ce sa intre in comparatia asta. Pentru mine (actual si fost posesor de Polo,Golf,Passat) adevarata dilema ar fi sa aleg intre Insignia si Superb. Noul Passat este o masina care pe langa faptul ca m-a dezamagit la aspectul exterior, este o masina foarte cuminte cu faruri de Bora si stopuri de Audi, care nu reuseste sa ma atraga cu nimic si care ofera mai putin decat celelalte doua.

Bafta, sper sa nu deranjeze pe nimeni o opinie personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

productia incepe in saptamana a 4-a 2011...asa scrie peste tot..inclusiv in oferta pe care mi-a facut-o dealer-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si spatiul interior superb-ul e cel mai mare pe departe.

La passat e mic.

Deci spatiul interior in Passat e mic? :vaidecapulmeu:

Ca motor si cutie viteza passat-ul si skoda stau la fel fiind echipat cu 170 cai 2.0 CR diesel (ceea ce ma intereseaza) opel-ul are 10 cai mai putini si consum mai mare conform fabricantilor.

Ca si cost intretinere tot skoda e cea mai ieftina ...

Iar aici are rost sa mai zic ca te contrazici singur?

Merci barcea_mare da exact .. ce nu intelelege paul_e88 e o enigma. Chiar daca e acelas motor si aceeasi cutie de viteze dar si in general aceleasi materiale consturile de reviziie sunt diferite.

Iar ca si spatiu .. ce pot sa zic ca este mai mult spatiu in superb decat in anvensis si in avensis e mai mult spatiul decat in passat.

Deci clar ca in passat e mic. Daca tu compari cu golf sau polo o fi mare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e "mai mic", alta e "mic". Mie passatul mi se pare urias la spatiu interior. Probabil skoda e mai incapatoare, dar totusi, nu mi-ar fi rusine nici cu interiorul unui Passat.

Iar acum sa explic enigma mea, verificati cat e revizia la o Skoda Superb 2002-2008 si la un Passat 2002-2008. Vedeti ca sunt oferte de preturi pentru revizii, iar costurile sunt identice.

Faptul ca se sparge un parbriz se rezolva pe casco, cine isi ia masina de 25k si nu ii face casco mi se pare ca e inconstient. Asa ca unde mai exact e diferenta de intretinere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu se pune problema de casco la o masina noua,e obligatoriu.da sa o luam altfel,nu daca se sparge parbrizu,ci daca sa strica o piesa sub 100 sau 150 euro cat e franciza,nu se renteaza sa apelezi la casco.acuma e bine? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vb de preturile de la reprezentante, nu de la nea gigel dintre blocuri.

Ca nu poti sa iti faci revizia singur la o masina noua in garantie. (bine poti dar nu e recomandat)

Cel putin din cate am vazut preturile la reviziile la superb sunt intre 5-6 mil.

Nu stiu cat sunt la vw ca nu m-a interesat dar clar ca ora de manopera difera.

Inca o chestie .. e clar ca casco e obligatoriu, majoritatea masinilor de genul acestora fiind luate in leasing.

Ideea e ca dintre toate casco cel mai scump e pe Insignia apoi pe Passat si cel mai ieftin pe Superb.

De ce ? pentru ca la casco se asigura masina la pretul din catalog si nu la pretul platit.

Una e sa platesti casco la 30 mii si una e sa platesti casco la 38 mii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!