Jump to content

Noul Passat B7 vs Opel Insignia vs Skoda Superb


Macintosh
 Share

Postare recomandată

offtopic-baiatul care va vinde masini la reprezentanta are ordin de sus ca marja de disconut sa fie intre 1 si 5 la suta.maxim,nici un penny in plus.cel mai adesea se primesteun 3 la suta,covorase gratis,si vreun mp3,daca masina este ieftina,chel line.pt 5 la suta,trebuie sa fi cumparat 2 masini in acelasi an,sau daca esti firma si iti iei o flota de la 3 masini in sus.am cunostinte care vand masini,chiar VAG,iar info sunt cat se poate de veridice.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am spus motivele pentru care as alege Passat in dauna Superb. Nu mai stau acum sa le enumar din nou. Pentru mine articolele din reviste nu au nici o relevanta, atata timp cat eu voi conduce masina si trebuie sa fiu multumit de alegerea facuta de mine, nu de altii. Daca ar fi asa cum zic ei, nu s-ar vinde decat masinile de pe primul loc din testul lor. In schimb, vad mult mai multe Passat-uri B6 si B7 pe strada decat Superb. Probabil ca toti posesorii de VW sunt fraieri ca nu si-au cumparat Skoda, urmand rationamentul asta.

Sau generalizand, nu ar trebui sa mai cumpere nimeni Renault, Peugeot, Citroen, Kia, Hyundai sau chiar Toyota, Honda si Mazda, doar masini din grupul VW.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motivul ptr care vezi multe Passaturi pe strada nu tine neaparat de calitatea intrinseca a masinii ci de cum este ea perceputa de oameni, pe imaginea si istoricul modelului. Practic odata cu aparitia Passat B5 in 1997 pe platforma de A4, s-a creat o imagine de masina le lux... si pe buna dreptate. Dupa 2005 cand a aparut B6, deja VW a decis ca e timpul sa faca si profit, asa ca a imprumut platforma de Golf cu motor trasversal, aceleasi motoare de Golf(gata cu V6 si W8). Oamenii in schimb au ramas cu imaginea de masina premium si inca sunt dispusi sa plateasca o gramada de bani doar ptr aceasta imagine...

Multi mi-au spus ca Octavia 2 e mai fiabila ca Passat B6 spre exemplu.

Concluzia pe care vreau sa o trag este ca numarul de masini vandute nu dovedeste ca masina respectiva e cea mai buna.

Vezi Renault Megane care dupa 3-4 ani se dezmembreaza singura :frigbaitata:

E posibil ca Skoda Superb 2 sa fie mai reusita decat Passat B7 macar ptr motivul ca ei inca au nevoie sa se afirme, sa-si creeze o imagine buna. Simply clever :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NSM, ma bucur ca tu iti alegi masina dupa fiabilitate, eviti marcile care incearca sa-si creeze o imagine, care vor sa faca profit pe spinarea clientilor. Din pacate, sau de fapt din fericire pentru piata auto, clientii nu citesc revistele de specialitate cand isi aleg masina, ci merg la showroom, se urca in ea, eventual fac un test drive, analizeaza preturile, ofertele disponibile si isi aleg masina in functie de acesti factori si eventual si altii nespecificati de mine. Exact acelasi tip de discutie o am si cu prietenul cu Skoda Superb, e un fan inrait Skoda, dupa ce a avut cam toate modelele de la Octavia 1 Elegance, Superb, Roomster, Octavia 2, acum a ajuns la Superb 2. Pe mine nu ma convinge insa cu nici unul din argumentele lui, mai ales cand imi citeaza din testele facute de reviste din afara, inclusiv cu masini mult mai scumpe si eventual chiar premium, gen E-class.

Parca sustineti ca Superb e aceeasi masina cu Passat ca platforma tehnica, atunci de ce ar fi mai putin fiabil Passatul decat Superb? Eu n-am vazut atat de multe probleme la Passat B6, in afara de cele cu motorizarea vestita. De fapt,. sunt probleme pe care le imparte cu masinile cu aceeasi platforma.

Sa nu uitam ca primul Superb a fost un Passat mai lung, fara prea multe schimbari de design sau la interior. A doua generatie Superb are limitarile sale, peste care eu nu pot trece, cum ar fi designul spatelui sau cantitatea impresionanta de crom la interior. Nu inteleg de ce nu puteti accepta ca exista oameni care prefera sa cumpere Passat in loc sa aleaga Superb. Toti trebuie sa fim la fel si sa cumparam aceleasi produse doar pentru ca voi sustineti ca sunt mai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste mai bine postul meu: nu evit marcile care incearca sa-si faca o imagine ci chiar le caut.

In schimb incerc sa ma abtin sa cumpar ceva doar ptr ca are o imagine mai buna. De multe ori in spatele imaginii nu mai este ce a stat la baza.

Vezi Mercedes care a scazut dramatic la calitate si fiabilitate comparativ cu Audi care in anii 80 si prima parte a 90 era mult sub Mercedes. Acum Audi e peste dupa umila mea parere... desi Mercedesul e cu cateva procente mai scump...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mercedesul e mai ieftin decat audi la aceeasi clasa si aceleasi dotari, vezi configuratoarele.

Legat de B7 nu vad nici un motiv pentru care S2 ar fi mai fiabil. Va reamintesc, aici vorbim de B7 nu de B6 si nu putem judeca B7 prin prisma B6 pentru ca motorul nu mai e cel cu probleme, pompele de motorina sunt altele, etc, etc.

Un simplu exemplu unde vw s-ar putea sa fie peste skoda este deschiderea usilor la B7 care se face in trepte, lucru pe care la skoda nu l-am vazut. La octavia 2fl se deschide ca o usa de la camera, nu stiu exact la superb cum e dar poate stiti voi. Este un lucru important pt ca daca masina este inclinata lateral usa iti sta deschisa si iesi usor din masina.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic cu Mercedes. Clasa C e mult, mult mai scumpa decat A4, la fel si E-class in comparatia cu A6. Si eu prefer Audi in detrimentul Mercedes, insa asta e alta discutie.

NSM, Spui ca B6 nu ar fi fiabil sau mai putin fiabil decat Superb. Avand in vedere ca B6 a fost modelul cu care VW a incercat sa-si maximizeze profitul, B7 ar trebui sa fie modelul cu care sa isi refaca imaginea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum am venit de la Vw si m-am interesat de reduceri. Daca ai fi client nou la ei nu zic nimic de reducere dar daca ai mai luat masina de la ei isi schimba opinia. Deci se poate...

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

renunt la ce am postat ca nu are nici un rost.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios? Eu vad in configurator ca Mercedes C-class C200 CDI costa 35.216 EURO, iar A4 2.0 TDI costa 31.761 EURO, preturile incluzand TVA. Cat despre comparatia ta, Passatul sau A4 n-au nici o legatura cu E-class, avand in vedere ca nu sunt in aceeasi clasa. E posibil sa nu stiu ce vorbesc, insa citez cifre din configurator.

Cat despre E-class vs A6, E 220 CDI costa 44.485 EURO, iar A6 2.0 TDI 42.300 EURO, deci nici aici n-ai nimerit-o. Ar fi bine sa nu mai faci afirmatii de genul "dovedesi ca habar nu ai despre ce vorbesti" inainte de a verifica daca chiar ai dreptate.

"E class dotat exact ca passatul meu" - nu vad nici o masina in semnatura, deci nu pot sa-mi dau seama la ce model te referi.

PS: sa inteleg ca te-ai prins ca vorbesti prostii si ai schimbat atitudinea? Good for you :icon_thumright:

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am zis, vezi ca audi vine cu rozeta la reglaje scaune, fara reglaj lombar si multe alte chestii care pe merc vin gratuit.

Nu am schimbat atitudinea, imi dau seama ca nu are rost pt ca nu am cu cine si atat.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca reglajul spatarului manual si reglajul lombar sa coste cateva mii de euro, cat e diferenta de pret. Oricum ar fi, discutia din acest topic era alta.

"Nu am schimbat atitudinea, imi dau seama ca nu are rost pt ca nu am cu cine si atat." - oricata dreptate ai avea, nu mai are absolut nici o importanta atata timp cat jignesti si nu esti capabil de o discutie bazata pe argumente.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt zeci de dotari in plus pe merc asa cum si pe passat ai foarte multe dotari inplus din standard fata de audi. Daca ai rabdare sa citesti o sa observi. Eu am incheiat OT ul.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparam cumva Passat cu Audi si Mercedes aici? Daca nu ai ceva constructiv de spus in legatura cu topicul de fata, mai bine abtine-te, desi imi dau seama ca e greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai inceput sa compari, chiar nu vezi? :)

Edit:

Rog un moderator sa stearga ultimele posturi ale mele.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mercedesul e mai ieftin decat audi la aceeasi clasa si aceleasi dotari, vezi configuratoarele.

Legat de B7 nu vad nici un motiv pentru care S2 ar fi mai fiabil. Va reamintesc, aici vorbim de B7 nu de B6 si nu putem judeca B7 prin prisma B6 pentru ca motorul nu mai e cel cu probleme, pompele de motorina sunt altele, etc, etc.

Un simplu exemplu unde vw s-ar putea sa fie peste skoda este deschiderea usilor la B7 care se face in trepte, lucru pe care la skoda nu l-am vazut. La octavia 2fl se deschide ca o usa de la camera, nu stiu exact la superb cum e dar poate stiti voi. Este un lucru important pt ca daca masina este inclinata lateral usa iti sta deschisa si iesi usor din masina.

Cred ca n-ai citit bine... singura referire facuta de mine la Mercedes a fost cea cu testul comparativ intre E-class si Superb. Tu si NSM ati inceput sa vorbiti de Mercedes vs Audi.

Eu zic sa termini totusi cu atitudinea asta, deja ameninti de cateva posturi ca nu mai scrii, iti stergi singur posturile, etc. Si eu rog un moderator sa-ti stearga posturile si pe ale mele off-topic, m-am lasat condus intr-o discutie inutila si fara sens, fiind si jignit in acelasi timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un simplu exemplu unde vw s-ar putea sa fie peste skoda este deschiderea usilor la B7 care se face in trepte, lucru pe care la skoda nu l-am vazut. La octavia 2fl se deschide ca o usa de la camera, nu stiu exact la superb cum e dar poate stiti voi. Este un lucru important pt ca daca masina este inclinata lateral usa iti sta deschisa si iesi usor din masina.

daca la deschisul in trepte te referi la acele "limitatoare" care le simiti la balamaua de la usa ( mai exact la posibilitatea de a sta usa deschisa 1/3 atunci cand masina e parcata sa zicem cu partea dreapta pe bordura/plan inclinat) te inseli. am asa ceva si la fabia 1, ca sa nu mai zic de superb.

nu va abateti de la subiect. versusu mai inversunat vad ca este passat cu superb si se pare ca cei de la skoda au reusit ceea ce si-au propus si anume sa aduca un concurent adevarat, iar cu deschiderea twin-door eu zic ca au facut un pas important si de acum incearca sa lucreze la propria imagine ce au reusit sa si-o impuna.

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar intr-adevar, usile de la Superb nu se inchid chiar 100 % profi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acelasi sistem de deschidere in trepte la Ibiza, ma indoiesc ca nu e si la Superb. Oaspetele, poti detalia ce ai scris? Stiu ca tu erai foarte incantat de Superb, venind de pe Mazda 6 MPS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voua nu vi se pare ciudat faptul ca pe passat nu exista 4x4 pe benzina decat v6 ?! ciudat, deci 4x4 benina manual pauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici B6 nu cred ca exista cu tractiune integrala decat tot pe V6, dintre motorizarile pe benzina. Deja discutam de un produs de nisa, nu cred ca fac volume pe v6 benzina sau 4motion, tot modelele echipate mediu si cu motorizari de baza sau medii vor face volumele de vanzari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Veneam de fapt de pe Ford S MAX, dupa Mazda.

:)

Ma refer strict la zgomotul produs cand se incid usile si feelingul declansat de el.

Prin comparatie, la Golf 'suna' mai bine. Si am mai spus-o, muzica din Superb e sub cea din Golf 6. Probabil spatiul mult mai mare ce trebuie 'umplut' isi spune cuvantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare care poate parea copilaresca...

La Passat B6/B7 cu frana de mana la buton, cum faci sa intorci masina cu frana de mana? Se poate? Mergi, iei de volan si apesi pe buton? Am condus Renault Grand Scenic cu astfel de frana si nu mi-a iesit...

La Superb are maneta de frana clasica. Ceea ce mi se pare mai OK. Nici BMW nu a renuntat la maneta clasica probabil din motivele descrise mai sus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ar vrea cineva sa intoarca o masina de clasa asta cu frana de mana?

crezi ca tehnicienii de la BMW fix la intorsul masinii cu frana de mana s-au gandit?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna intrebare. Nu intorci cu frana de mana, simplu. Ma indoiesc ca segmentul de clienti al Passatului si-ar dori sa faca asta vreodata, exceptand cei din Romania. Spun asta pentru ca acum cativa ani a incercat cineva asa ceva si chiar a reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!