Jump to content

Probleme racire motor 1.6 TDI


vali83
 Share

Postare recomandată

si-a facut omu sarbatorile de iarna la munte din banii de la colegul LYM. Ar trebui reclamat la ANPC/OPC, daca mai are factura sau chitanta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unii schimbatori de piese care activeaza si pe acest forum fac recomandari la diversi  mecanici,nu cumva omul sa se duca in reprezentanta,ca vezi doamne nu sunt aia meseriasi,lasa ca e dorel cu service ul lui din curte meserias fara autorizare RAR si  fara factura...si culmea mai scump decat in reprezentanta!

🤣

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul @LYM şi-a exprimat opinia în topicul potrivit în aria de feedback aşa că dacă vreţi să discutaţi despre asta o puteţi face acolo

Pe acest topic vă rog să păstraţi discuţia On Topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
CristiCristiCristi

Salut. Redeschid discuția cam cu aceleași probleme. 

CAYB, Golf 6, la relanti se pare ca sistemul de răcire ar funcționa, se încalzeste radiatorul, pornesc ventilatoarele, vine apa pe retur, acul sta la 90°, în schimb în mers în special la deal și treapta 5 acul sare la 110-120° și dacă pun mana pe radiator e rece. 

Am schimbat distribuția, termostatul, pompa suplimentara funcționează. 

Repet, la relanti totul pare ca funcționează normal. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat pompa de apa ?

Da apa afara din vasul de expansiune ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba radiatorul de racire,pune unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristiCristiCristi
21 hours ago, EEXCALADE said:

Ai schimbat pompa de apa ?

Da apa afara din vasul de expansiune ?

 

Da, am schimbat distribuția, Hepu. 

Nu, nu da apa afara, doar ca atunci când e fierbinte motorul și iau capacul se ridica brusc în vas apa, dar nu apuca sa iasă. 

 

Radiatorul de apa e următorul pe lista, doar ca ma duce în eroare faptul ca totuși în relanti se încălzește. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai infundat radiatorul(plin cu calcar) sau fagurele de racire e plin de insecte,noroi,frunze.

De acolo ai probleme

în urmă cu 2 ore, CristiCristiCristi a scris:

Radiatorul de apa e următorul pe lista

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristiCristiCristi

Am sa verific, mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! 
Am un Golf 7 2014 1.6TDI 4 motion 105 cp manual cu 6 trepte. 
Am o mare problema. De cand a venit caldura, merg pe Autostrada cu AC pornit si imi urca apa in temperatura si uleiul la fel. 
Tin sa mentionez ca atunci cand e cald afara si ajung la destinatie ventilatorul merge in continuare, chiar daca apa era la 90 de grade si uleiul sub 110 grade. 
Tin sa mentionez ca are kit distributie cu pompa de apa schimbate de 5.000km. 
Am lasat o imagine atasata. Astept raspunsurile voastre. 
Multumesc! 

5FA810F0-D7F8-48EA-AD66-B34E897C35E8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata 

Modificat de alinbum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor 

Am o problema cu senzorul G83 (senzor temperatura antigel la iesirea din radiator)(masina vw Jetta 2010, motor 1.6 diesel CAYA

valoarea citita la rece cu VCDS este mai mica cu 25 grade decat cea de la senzorul G62(temperatura antigel)

Am schimbat senzorul cu unul aftermarket, eroarea persista , aceeasi diferenta inregistrata de 25 grade. 

Precizez ca am schimbat senzorul situat pe blocul motor, lângă baterie, nu pe cel pozitionat deasupra fuliilor(spre axul cu came).
Dupa ce motorul este cald, senzorul G62 are valoarea 90, bordul indica 90, senzorul G83 urca si nu trece de 65 grade.

Am mai facut un test cu un senzor original luat din dezmembrari, aceleasi valori.

Ce gresesc? 
Sa fie vorba de fir intrerupt? Dar daca e asa, de ce urca valoarea cand se incalzeste motorul? 

Sau nu am schimbat senzorul care trebuia? 
Atasez si o poza facuta in timpul incalzirii motorului, poate ajută.
Mulțumesc pentru ajutor

 

 

 

78FACB4A-595E-463C-A427-0872AA21FC4C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu ai nicio problema. daca ai sti functionarea instal;atiei de racire la masina ta ai gasi raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Al Bundy a scris:

 

O problema exista deoarece tot apare eroarea 10938 -senzor G83 P2185 00 semnal mare 

MIL aprins 

 

Valorile cu motorul rece sunt 

Senzor G62 : 21 grade

Ssnzor G83. :  -4 grade 

in conditiile in care afara sunt 21 grade

 

de aceea nelămurirea mea🤔

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta nu ai postat pana acum. Verifica firele, contactele din mufa si pune senzor oem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Al Bundy a scris:

Ok 

senzorul G83 e cel de pe blocul motor, da? Lângă baterie 

Doar ca sa fiu sigur😊

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. E cel de la baza radiatorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Al Bundy a scris:

Mulțumesc pentru promtitudine, Al Bundy. 
Nu l-am descoperit până acum, mai caut 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Catalin0 said:

Salutare tuturor 

Am o problema cu senzorul G83 (senzor temperatura antigel la iesirea din radiator)(masina vw Jetta 2010, motor 1.6 diesel CAYA


Ghici unde se afla ? Mi se pare amuzant ca l-ai gasit pe ala din lateral-spatele motorului si nu ai avut curiozitatea sa te uiti pe radiator in conditile in care scrie negru pe alb.  

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, adrian001 a scris:


Ghici unde se afla ? Mi se pare amuzant ca l-ai gasit pe ala din lateral-spatele motorului si nu ai avut curiozitatea sa te uiti pe radiator in conditile in care scrie negru pe alb.  

Mie mi se pare ciudat sa nu il gasesc 😀

Pe furtunul care iese din radiator nu este  

Oricum, prin partea de deasupra a motorului nu vad nimic. Si am si lanternă. 
Maine o sa dau scutul jos.

Sa vad ce gasesc pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe radiator in partea de mijloc-jos stanga / dreapta cum te uiti la masina din fata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G83 e cel de pe partea motorului unde sunt fuliile.

Daca dupa schimbare se mentine eroarea P2185, ai fir intrerupt pe senzor. Poate fi in zona mufelor sau in zona trecerii pe langa racitorul de ulei.

Pages from caya-cayb-cayc-1-6-tdi-cr-engine-eng.jpg

Modificat de florilar1
modificare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul lui e posibil sa fie acolo - pe o conducta rigida in fata alternatorului ... la 1.6 TDI-ul de pe Fabia II a mea, nu e. Ceea ce e amuzant pentru ca schema ta e fix pentru Fabia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.07.2023 at 7:38, florilar1 a scris:

G83 e cel de pe partea motorului unde sunt fuliile.

Daca dupa schimbare se mentine eroarea P2185, ai fir intrerupt pe senzor. Poate fi in zona mufelor sau in zona trecerii pe langa racitorul de ulei.

Pages from caya-cayb-cayc-1-6-tdi-cr-engine-eng.jpg

Adevarat, senzorul buclucas este deasupra curelei de accesorii(am desfăcut scutul degeaba😬)

Am facut o proba cu un senzor (nemontat pe masina)si eroarea persistă. Mâine mă apuc sa verific firele (ținând cont ca eroarea a aparut dupa o vizită la service pentru schimbarea răcitorului de ulei, cred ca de acolo o să incep).

Mulțumesc incă o dată tuturor pentru implicare ( cu mentiune specială pentru Al Bundy care este prezent de fiecare dată să ne ajute in rezolvarea problemelor).

Seară frumoasă tuturor .

32F8F3EE-8AF3-4A6C-92FF-1024091715AF.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut !

 

Am si eu o problema de cateva zile...Inclusiv astazi pe racoare ~16, dupa ce opresc motorul si apuc sa cobor din masina imi porneste termocupla si merge cateva secunde, pana la 1 min. Acum in bord nu sare de 90 grade, in schimb am observat ca scade temperatura daca cobor o panta mai lunga si o las doar in voia ei, o fi blocat termostat pe deschis?

Asta nu ma deranjeaza tare, ma deranjeaza ca imi porneste termocupla dupa ce opresc motorul, acum nu mai e canicula.

 

Lichidul de racire e nou si la nivel, ca am schimbat egr in zilele astea.

Nici o eroare stocata pe compartimentul motor, doar acolo am scanat

 

Golf 6, 1.6 TDI 2012

 

Ceva sugentii va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!