Jump to content
vali83

Probleme racire motor 1.6 TDI

Recommended Posts

Al Bundy

ce temperaturi indica pe VCDS cand face figuri ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
arsene21

astazi am pus iar testerul, in vas aveam 99 de grade, iar senzorul de la radiator indica 55-56 grade, asta dupa ce am mers 30-40 de minute cu masina

Edited by arsene21

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

in care vas?

Si la radiator chiar aveai 55 grade? ai pus mana? Ambele furtune erau la fel de calde ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
arsene21

Sincer nu ma pricep...asa i a aratat pe tester, nu a pus nimeni mana pe furtune

In vasul de expansiune, cel cu antigel

Edited by Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior

Share this post


Link to post
Share on other sites
hepea

O intrebare mai ciudata. G6 1.6tdi cayc 2012. Am pocnit-o in fata ( :( ), am dus-o la service si cei de acolo imi zic ca trebuie schimbate, printre altele, raditorul de clima, radiatorul apa si radiatorul intercooler. Nu e unul si acelasi radiator? 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Sunt trei piese diferite

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ilie2000
On 27.06.2016 at 15:50, polmol a scris:

Salut. Am o problema cu modelul acesta de Golf (1.6, 105 cp, manual). Mi se incalzeste apa foarte tare la urcare, peste 100 de grade. Am mers 1.000 de km din Botosani pana in Macedonia. Am traversat Bulgaria si Romania fara probleme, dar la urcarea spre granita cu Macedonia, a trebuit sa trag pe dreapta pentru ca fierbea apa. Dupa aceasta, mi s-a mai intamplat de vreo 3 ori pana la destinatie. A mai intampinat careva problema aceasta?

Mersi.

Buna ziua,

Pana la urma cum ai rezolvat problema?...la fel se întâmpla și la mine....in urcare creste apa pana la 105grade chiar și in regim de panta pe autostrada....pe drum drept poți sa mergi turat cu viteza și nu sare acul de 90grade

Ventilatorul,termostatul,pompa de apa funcționează perfect și la tester nu da erori.

Rog puțin ajutor

PS:Golf7 2015 1.6TDI 105CP

Share this post


Link to post
Share on other sites
zipp

De unde esti sigur ca iti functioneaza corect termostatul? Verifica sa iti functioneze ventilatorul principal nu cel de la clima. Poti sa mai scoti si termostatul de tot si sa vezi cum se comporta cateva zile. Daca tot se incalzeste prea mult e posibil sa fie pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi cris
On 03.02.2017 at 12:26, EEXCALADE a scris:

Cu wahler am avut aceeasi situatie la G6 si  TT ,am pus OE si problema sa rezolvat

Cat a costat un terminat oe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Cere ofera de pret dupa seria caroseriei 

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Acest motor.. 1.6  are 2 senz de temperatura pt motor ?

Daca e ca la bkc se poate monitoriza f bine ce face termostatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Raspund eu. Vad ca e greu. 

Are 2 senzori. Unul la iesirea apei din chiulasa G62 si altul pe conducra spre racitor egr .. G83.

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

A schimbat cineva termostat la 1.6 tdi?

Trebuie demontsta galeria de admisie si carcasa filtru de ulei cu racitor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Eu am sch recent termostatul.

Acum ajunge apa la 98 grade.. pe vcds .. dupa o urcare pe serpentine de 4..5 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Noapte pe aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

pai si cam ce ar trebui sa mai scriem ? ai spus ca ai schimbat temrostatul.... si ca e ok.  vrei aplauze? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

98 grade .. ti se pare ok ?

Ventilatorul functioneaza la aceasta temperatura si radiatorul e rece.

Eu zic ca deschide f f putin si tarziu.

Temp de inceput desch e 92 grade. Nu ar trebui sa ajunga la 98 mai ales acum pe temperaturi negative. 

Colegu ... te plictisesti ?

Daca nu ai ce scrie .. mai bine vezi.ti de treaba decat sa dai raspunsuri de genul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zipp

Sunt si termostate noi defecte. Daca nu este buget de un behr sau original se poate cumpara whaler, marca englezeasca destul de buna. Vezi sa nu dea eroare si sonda de temperatura. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Rezolvat cu termostat original.

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin r.

Eu am pus de aproape doi ani termostat mahle si nu am nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

L.ai monitorizat pe vcds sa vezi cum lucreaza ?

Multe deschid aiurea .. de noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jetta23

Îmi spune cineva unde este mai exact localizat senzorul G83 la motorul de 1.6 TDI CAYC și cum și cum se schimba ?Multumesc!

Edited by jetta23

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

pe o conducta aflata in zona fuliei de pe arborele cotit

Share this post


Link to post
Share on other sites
jetta23

Ok,dar am rugămintea sa-mi spună un coleg care a schimbat acest senzor (G83) unde se afla și pe unde am acces la el

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE

Edited by lupo_bv
quote postare anterioara

Share this post


Link to post
Share on other sites
capdeguma

Salut,

am un VW Caddt 1.6tdi /motor CAYD.

 

Am avut ieri un drum in afara orasului de 4h 30min in care temperatura apei nu a ajuns la 90grade, iar ce a uleiului a fost maxim 85.

Practic dupa 2 ore de condus erau ~50apa/65ulei grade, cu 2 urcari de macar 700m diferenta nivel.

Dupa cele 2 ore am oprit la un peco si am pus un carton intre radiator si motor, temperatura a crescut spre 80/85 cand tineam motorul in 2300-2500 rpm.

 

Este normal ? E prima iarna cu diesel si mi se pare putin ciudat sa nu ajung temperatura in 90 de grade.

Intradevar ca din cauza drumului inzapezit am mers destul de incet, in primele 2ore nu cred ca am ajuns sa baga viteaza a4a(maxim 2200rpm), masina era goala si afara cam  -9 grade.

Abia spre finalul drumului cand am mers constant cu 90kmph si 2500rpm a ajuns pe la 80/85grade.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri