Jump to content

Probleme racire motor 1.6 TDI


vali83
 Share

Postare recomandată

Asa aeata un radiator din 2014 cu antigel neschimbat la timp. 

 

20210827_175744.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul este foarte curat , cum pot verifica daca radiatorul este opturat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numa daca dai jos furtunele. 

Ar trebui sa sufli prin el. 

Ideal ar fi sa ai un radiator nou si sa compari debitul de aer. 

... sau test cu apa de la retea prin furtun si vezi la ce debit iese. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 16.03.2017 at 21:34, gmihai24 a scris:

O sa albesc in cap de la motorul xxxxx CAYC :(

Bun, am inlocuit pompa de apa cu tot cu distributie, termostat, pompa de apa auxiliara electrica, sa spalat instalatia de vreo 10 ori pana acum numai si numai cu antigel, sa inlocuit senzorul de temperatura cel de pe distribuitorul de antigel, masina tot imi arata ca incalzeste pana pe la 115 grade maxim, osciland intre 92 si 115 atat pe bord cat si pe tester, sub 90 nu scade nici batuta.

Ce mama d... are?

Care este sensul de circulatie a lichidului de racire pt pompa auxiliara, intreb, deoarece mi se pare straniu ca pompa sa traga de unde trage ea si sa bage in instalatie apa calda prin conducta de jos chiar aproape de termostat, nu mi se pare logic. La voi cum este montata pompa auxiliare? Imi puteti face o poza sa vad cum este montat la voi cei cu motor de 1.6 tdi?

Salutare, cum ai rezolvat problema cu incalzirea motorului la golf 6  1,6. Am fost in 5 service-uri, nimeni nu stie ce are 🤔, ma confrunt cu sceasi problema de 2 luni.

Modificat de Daniel johnny
Completare date
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.12.2019 at 15:31, silubilu a scris:

Salutari!
Tatal meu a avut probleme cu incalizirea motorului la un Golf 6 1.6 TDI, 2010.

Temperatura apei crestea la 120-130 grade, fara sa fiarba in borcan, doar in viteza a 5-a. 

A schimbat radiatoarele, de clima si de racire, termostatul si pompa de apa. Problema nu s-a rezolvat.

Un mecanic a investigat problema 2 zile si a descoperit ca exista 2 modele de pompa de apa pentru aceeasi masina. A schimbat pompa si problema s-a rezolvat.
Stiu doar ca a avut pompa hepu, nu stiu insa ce caracteristici avea si nici cum arata cea noua.

Asa ca, cei care aveti aceleasi simptome si nu-i dati ce cap, verificati si pompa de apa.

Silubilu, mai sti ce pompa a pus, ma confrunt cu aceasi problema de 2 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Daniel johnny said:

Silubilu, mai sti ce pompa a pus, ma confrunt cu aceasi problema de 2 luni


Salut! Nu, nu stiu sa-ti zic.
Problema a aparut dupa ce schimbase distributia + pompa de apa.
Si a disparut dupa ce a schimbat inca o data pompa de apa, dar dupa cum am zis, nu stiu sa-ti spun ce model a fost pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
mitrofansorin1999
On 30.09.2021 at 4:55, Daniel johnny a scris:

Salutare, cum ai rezolvat problema cu incalzirea motorului la golf 6  1,6. Am fost in 5 service-uri, nimeni nu stie ce are 🤔, ma confrunt cu sceasi problema de 2 luni.

Salut, i-ati dat de cap?😣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 7/27/2019 at 8:52 PM, Ciupitu87 said:

Salut.  Sunt posesorul unui Golf 6 1.6 TDI , CAYC. Masina este din 2010. La  doua luni dupa ce am cumparat masina ( decembrie 2018) am schimbat distributia inclusiv pompa de apa cu una HEPU. Problema care ma distruge este: de cand s-a incalzit afara(peste 30 de grade)  temperatura la motor urca pana la 130 de grade fara sa mi fiarba apa. Cand merg la turatii mai mari ( peste 2300) scade repede la 90 , dupa mers subturat sau stat in coloana creste iar.Am schimbat cei 3 senzori de temperatura, tot nu s-a rezolvat. Apoi am schimbat termostatul si tot se incalzeste. Am schimbat radiatorul si tot se incalzeste. A mai intampinat cineva problema asta? Daca da, cum s a rezolvat? 

 

Salutare! Sper că mai ești activ pe forum. Am exact aceeași problemă, am schimbat tot ce ai schimbat și tu fix degeaba. Te rog să-mi spui cum ai rezolvat-o, toc bani și înnebunesc când văd că tot nu se rezolvă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am avut problema cu cresterea temperaturii la apa pana in 130...se intampla aleator, s a dovedit a fi pompa de apa blocata...avea doar 2 ani si 60000 de km de cand facusem distributia. Dupa inlocuire problema a disparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, Temperatura la ulei sta la 81 82 de grade e normal , ? Nu trece de 86 nici în oraș? Acul la apa sta la 90 în afara mai scade la 80 când merg constat sau în frână de motor.motor 1.6 tdi cayc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal, schimba termostatul ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. De ceva timp am constatat ca acul de la temp apei nu mai ajunge la 90gr nici dupa 100km de mers, chiar si cu 140-150+.

In general ajunge la 70gr, apoi creste usor pana la 80gr, cand brusc coboara la 70 si tot asa. Abia dupa ce a prins o regenerare in oras (aproape) a atins 90gr, dar tot asa, fluctua foarte mult (10-20gr). La drum intins am incercat sa merg mai tare (160+) si temp scadea si mai mult, inspre 65gr.

 

Temp uleiului sta pe la 83gr in oras, dar am vazut-o si la 88gr la drum intins.

 

Masina e golf 6 1.6 TDI CAYC (105cp), temp exterioara ~ 5-6gr. Radiatorul era cald/fierbinte.

 

S-a dus termostatul circuitului de apa, presupun?

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci. Trebuie schimbat si corpul termostat cu totul, sau doar termostatul din interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mulțumesc. Aveti cumva o recomandare de service (nu neaparat reprezentanta) in București pt a-l schimba?

La Brady au loc abia în Februarie. 

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei doar service cu renume, nu uita ca meseriasii buni, nu stau in service mari.

Ii gasesti prin recomandari, din vorba in vorba.

Nu e mare filizofie sa sch un termostat la 1.6 tdi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu caut service cu renume, daca gasesc un mecanic priceput, cu atat mai bine. Ai vreo recomandare?

La Brady am vazut ca au pus pe proforma si demontat alternator, deci banuiesc ca e ceva de munca (600+ Lei doar manopera era pt tot)

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fantastic, esti dispus sa dai banii astia ?

Ce treaba are alternatorul ?

 Clapeta admisie jos, si este acces la termostat.

Nu te grabi, gasesti mecanicul potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de asta am cerut o recomandare aici. Am apelat la un mecanic la care am mai fost in trecut, doar ca pretul era identic cu cel din reprezentanta.

A lovit inflatia la toti, ce pot sa zic. Astept poate-mi recomanda cineva in Bucuresti un mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat este un pret corect pt un termostat ORIGINAL de 1.6 TDI CAYC? 

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la Avant Garage in Chiajna. Eu am schimbat volant, distributie, revizii motor, dsg si mi s au parut decenti la preturi.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Merci, o sa tin cont pe viitor. 

 

Momentan l-am schimbat la un mecanic recomandat aici pe forum (dudu_1307) care mi-a tras-o de zile mari, cum s-ar zice - aprox 1400 Lei pt schimbat termostat si curățat clapeta accelerație (150 lei doar curățatul, cu clapeta deja demontata). 

 

A refuzat sa-mi ofere pretul piesei inainte, că cica trebuie sa demonteze intai ca sa vada codul, ca sunt multe modele, bla bla, dar nu mi-am imaginat că o să-mi ceară de 2.5 ori prețul piesei. 

 

Cu masina deja demontata mi-a cerut 800 lei pe termostat nou, in condițiile in care la Brady era 475Lei cu tva (la care mereu primeam 10-15% discount la piese), iar la Autokarma 363 Lei cu tva piesa originală. Ce mai era sa fac? am acceptat asa. 

 

Am cerut să monteze piesa originală, dar când i-am cerut să-mi facă dovada că măcar a pus piesă originală, a refuzat si asta (cică să-l demontez eu si sa ma uit la el), deci n-am idee ce a montat pe mașină, probabil ceva aftermarket la 100 Lei.

 

Asta e, cât trăim învățăm. Ghinionul meu a fost că in reprezentanță nu am găsit loc să o duc, ca altfel nu mă incurcam cu asemena caractere.

 

Aviz celor care intenționează să meargă la acest tip.

 

Partea bună e că măcar acum se încălzește motorul.

 

Sărbători liniștite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1400, pt un termostat si curatat clapeta , plus manopera ?!

 O mega teapa. 
ai grija pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!