Jump to content

Probleme racire motor 1.6 TDI


vali83

Recommended Posts

Sint posesor de 3 luni de tdi cr.

G6 1.6tdi. Intreb pe cei care au de mai multa vreme aceste motoare .. la ce temperaturi ajunge uleiul pe bord?

La mine e asa .. in regenerare 105grade maxim la drum intins.

Pe serpentine cu 3 persoane si bagaje ajunge la 110 max.

Mentionez ca am termostat nou ORIGINAL.

Apa sta pe vcds la mers constant drum intins la 93.. 94 grade. In panta ajunge si la 96.

Desi lucrez in auto .. spre rusinea mea nu am dat importanta niciodata acestui parametru. 

Scuze daca e off topic .. dar se tot discuta de temperaturi.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • powershot

    14

  • gmihai24

    8

  • adifox

    8

  • Al Bundy

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1 - Expansion tank 2 - Radiator 3 - Heat exchanger for heater 4 - Cylinder head and cylinder block 5 - Engine oil cooler 6 - Coolant circulation pump -V178- 7 - Upper coo

Asa se intampla la Diesel si uneori chiar si la benzina la temperaturi foarte scazute, acul incepe sa scada. E normal. Dar la mers turat acul ar trebui sa ajunga la 90, sau macar pe aproape.

O intrebare mai ciudata. G6 1.6tdi cayc 2012. Am pocnit-o in fata ( ), am dus-o la service si cei de acolo imi zic ca trebuie schimbate, printre altele, raditorul de clima, radiatorul apa si radiator

Posted Images

toti vorbiti de termostat , dar uleiul la diesel se raceste prin termoflot (racitor ulei) cu ajutorul antigelului. Daca ar fi termostatul blocat inchis sa zicem, ar trebui sa creasca si temperatura motorului.

Cine are probleme de temperatura ulei prea mare la termoflot ar trebui sa se uite prima oara, parerea mea...circuit antigel obturat ceva...dat jos de pe masina si curatat.

Edited by jhonutz
Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor.Azi am observat că a mea O3,1.6 TDI,105 cp,2014,pornește electroventilatorul de la radiator la 101grade C,și se oprește la 99 grade C,verificat pe loc,la relanti,măsurat cu VCDS,in bord ceasul nu se mișcă de la 90 grade,in mers măsurat cu VCDS,sta la 91-92 grade.Functioneaza normal?

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Salut.  Sunt posesorul unui Golf 6 1.6 TDI , CAYC. Masina este din 2010. La  doua luni dupa ce am cumparat masina ( decembrie 2018) am schimbat distributia inclusiv pompa de apa cu una HEPU. Problema care ma distruge este: de cand s-a incalzit afara(peste 30 de grade)  temperatura la motor urca pana la 130 de grade fara sa mi fiarba apa. Cand merg la turatii mai mari ( peste 2300) scade repede la 90 , dupa mers subturat sau stat in coloana creste iar.Am schimbat cei 3 senzori de temperatura, tot nu s-a rezolvat. Apoi am schimbat termostatul si tot se incalzeste. Am schimbat radiatorul si tot se incalzeste. A mai intampinat cineva problema asta? Daca da, cum s a rezolvat? 

 

Edited by Ciupitu87
Link to post
Share on other sites

Ai reușit sa rezolvi problema cu temperatura apei?? Și eu am aceași problema și ma dispera nu mai pot!! As fi foarte recunoscător dacă mai ajuta. 

Link to post
Share on other sites

Monitorizeaza in mers temperaturile pe ambi senz.

Termostat e orig ?

 

Link to post
Share on other sites

Termostatul este original, borcan plus capac înlocuit original, pompa apa înlocuită pe original, dpf anulat. 

Edited by lupo_bv
quote postare anterioara
Link to post
Share on other sites
în urmă cu 8 ore, powershot a scris:

Monitorizeaza in mers temperaturile pe ambi senz.

Termostat e orig ?

 

Nu sunt probleme cu antigelul nu scade din vas, nu este murdar uleiul este ok 

Link to post
Share on other sites

Probkema este din cauza radiatorului din habitaclu, este partial infundat.Am vut aceeasi problema si ma chinuit un an jumate

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Problema mea era ca fusese instalat un sistem de racire cu un ventilator, in timp ce masina avusese cu 2 ventilatoare. Dupa ce am schimbat, nu am mai avut probleme.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Salutari!
Tatal meu a avut probleme cu incalizirea motorului la un Golf 6 1.6 TDI, 2010.

Temperatura apei crestea la 120-130 grade, fara sa fiarba in borcan, doar in viteza a 5-a. 

A schimbat radiatoarele, de clima si de racire, termostatul si pompa de apa. Problema nu s-a rezolvat.

Un mecanic a investigat problema 2 zile si a descoperit ca exista 2 modele de pompa de apa pentru aceeasi masina. A schimbat pompa si problema s-a rezolvat.
Stiu doar ca a avut pompa hepu, nu stiu insa ce caracteristici avea si nici cum arata cea noua.

Asa ca, cei care aveti aceleasi simptome si nu-i dati ce cap, verificati si pompa de apa.

Link to post
Share on other sites
On 03.08.2019 at 18:31, Andrey779 a scris:

Nu sunt probleme cu antigelul nu scade din vas, nu este murdar uleiul este ok 

Ce am zis eu si ce ai inteles tu.??

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
Toma dumitru
On 16.03.2017 at 21:34, gmihai24 a scris:

O sa albesc in cap de la motorul xxxxx CAYC :(

Bun, am inlocuit pompa de apa cu tot cu distributie, termostat, pompa de apa auxiliara electrica, sa spalat instalatia de vreo 10 ori pana acum numai si numai cu antigel, sa inlocuit senzorul de temperatura cel de pe distribuitorul de antigel, masina tot imi arata ca incalzeste pana pe la 115 grade maxim, osciland intre 92 si 115 atat pe bord cat si pe tester, sub 90 nu scade nici batuta.

Ce mama d... are?

Care este sensul de circulatie a lichidului de racire pt pompa auxiliara, intreb, deoarece mi se pare straniu ca pompa sa traga de unde trage ea si sa bage in instalatie apa calda prin conducta de jos chiar aproape de termostat, nu mi se pare logic. La voi cum este montata pompa auxiliare? Imi puteti face o poza sa vad cum este montat la voi cei cu motor de 1.6 tdi?

   sal. am si eu un golf 6 cu aceeasi motorizare 1.6 , 105 hp din 2010 si in relanti dupa un drum in regim de functionare normal temperatura apei creste pana pe la 110 grade. daca turez motorul in 2500 de ture scade in 10 secunde aproximativ, dupa care creste iar. daca plec la drum se stabilizeaza iar la 90.

    ventilatoarele functioneaza, am schimbat pompa de apa, senzorul de temperatura si termostatul si se comporta la fel.

    poti sa ma ajuti cu vreun sfat , ceva, multumesc!

Link to post
Share on other sites
powershot

Nu face presiune prea mare pe instalatie ?

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...
powershot

Vine anotimpul calduros, sper, cat de repede.

ce diferente de temperatura mai aveti intre ulei si antigel ?

pe autostrada la vit mare si in urcare seroentine.

Link to post
Share on other sites
calin.g

95-100 ulei, 90 antigel, iarna sunt apropiate de 90.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Golf 7 , 1.6 TDI, 110cp

Salut,

Am si eu o problema cu un golf 7tdi, 1.6 110cp. La fiecare plecare cu motorul rece dupa aprox 4km apa ajunge la 90*c. Dupa alti 20km apa ajunge la 120*c timp de 3km dupa care isi revine la 90*c si nu mai creste. Am schimbat termostatul si senzorul de temperatura plus buson vas expansiune. Cineva a mai patit asta?

Link to post
Share on other sites

Cred ca problema e la termoatat. Ce marca ai pus? Verifica la cat deschide, de acolo cred ca e problema.

Link to post
Share on other sites
Golf 7 , 1.6 TDI, 110cp

Termostatul este original . Tocmai de aceea l-am si schimbat, facea identic inainte sa-l schimb.

Edited by lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link to post
Share on other sites
manolovw

Ai schimbat disributia si pompa de apa ?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...