Jump to content

Misfire pe toti cilindrii


gabyte00
 Share

Postare recomandată

Exact asta era problema pe care o aveam si eu. Si l-am comandat si astept sa vina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Am si eu o problema asemanatoare doar ca am misfire doar pe cilindru 2. Eroare care dupa ce este stearsa reapare. Am schimbat bujii, releu contact, releu bujii. Masina trage bine, dimineata mi s-a aprins iarasi check engine si masina a pornit destul de greu cu cheia tinuta la capat vreo 2 - 3 secunde. Ceva idei? maine o sa merg la Avia Pantelimon cu masina. Ultima oara cand am fost la service eroarea aparea imediat ce era stearsa.Iar masina uneori porneste mai greu cum am mai spus mai sus cu cheia la capat.

Modificat de costinel_dana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai bobine idependente pe fiecare cilindru sau cu fise? Daca ai idependente schimba-le intre ele si vezi daca se muta si eroarea. Daca se muta schimba bobina. Ce cauti la Avia? Du-te la un service serios. Ai pe forum aria de service-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Daca masina este cea din profil se schimba datele problemei. Din ce vad eu "costinel" are motor TDI. Ar fi bine sa postezi (acolo unde trebuie) erorile gasite pe motor. Cred ca pe langa eroarea de misfire pe cil. 2 ar mai fi si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Oare si la mine sa fie problema la distributie de intrerupe la relanti si am si missfire,masina are 64 k km si am schimbat si bujii si fise am incercat si alta bobina(am doar una)??? Asa a facut de noua dar acum vad ca trepidatiile sunt mult mai dese si mai puternice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat si cu alta bobina si face la fel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis omu' ca a incercat cu alta bobina.

Daca a facut asa de noua de ce nu te-ai dus inapoi cu ea?

Vezi pe ce cilindru ai misfire. Stiu un polo 1.4 nou nout caruia la 20k km i s-a infundat un injector si dadea misfire si tremura ca naiba. Le-a curatat cu ultrasunete si nu mai are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat-o la 30k de la cumnatul meu nu stiu de ce nu sa dus cu ea inapoi.

Problema este la cilindri 2.3.4 la 4 mai rau.

Bundy tu sti masina dar ai uitat probabil ( tu ai facut diagnoza)

Bobina am probat de la un golf IV , bine ca nu am cumparat-o , cum am cumparat si fise degeaba.Pe la ce mecanici am fost au fost cam depasiti si raspunsul a fost "" Lasa ma ca daca a mers asa pana acum o sa mearga si de acum incolo""

O sa incerc sa merg sa curat injectoarele.

Daca ar fi injectorul infundat nu ar trebui sa se simta si in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu masina , dar nu stiam ca ai probat si alta bobina. Asta ramasese de facut. Mi-e greu sa cred ca toate injectoarele au probleme. Mai poate fi senzorul de pe axa cu came , el detecteaza misfire. Daca erau injectoarele se simtea si in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam putin probabil sa fie injectoarele. Du-te sa verifici daca distributia e la punct. Daca e la punct, urmeaza un test de compresie. Nu vreau sa fac reclama, dar te poti duce cu incredere la Ciprian de la service-ul lui Volksman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

desi topicul pare amortit vin si eu cu problema mea, poate ma puteti ajuta. eu cred ca sunt detul de original, din pacate.

asadar, simtomele au aparut brust. dupa un drum de 3 km, oprire 20 min, plecare la drum in oras a inceput masina mea sa mearga foarte prost. relantiul oscilant (400-650 ture) tras in suturi in toate treptele.

am pus vag-ul si aveam missfire pe toti cilidrii. masina mea are 62 000 km. am consideram oportun si ca rezolvare sa schimb bujiile. am facut operatia, am pus buji AGK cu iridium (nu mai stiu exact ce agk-uri dar am luat ceva bun, consider eu - 57 lei bucata). dupa aceasta operatie tremuratul s-a mai temperat, dar este prezent, mai ales la relanti, iar de tras trage tot in suturi.

am facut rost de la cineva de 3 bobine sh (dar bune zicea el pentru ca le-a schimbat pe toate la 30 000 pe masina lui si astea erau ok) si am inceput sa schimb, sa sucesc, sa permut, sa inlocuiesc. le-am inlocuit, mutat, pe toate pozitiile - acelasi comportament.

in acest moment m-am declarat invins de situatia si am dus masina la ETG Pitesti - service audi.

dupa 2 zile de testari baietii de acolo mi-au confirmat faptul ca bujiile sunt bune, ca fisele sunt bune, compresia e buna, distributie pusa la punct, injectoarele nu pierd presiune (stiam si asta pentru ca nu am avut niciodata probleme la pornire), uleiul normal si la nivel. mi-au spus ca sonda lambda este buna ca nu au aparut erori pe tester si ca valorile masurate sunt in parametrii, am intrebat eu de senzorul din capul axului cu came si mi-au spus ca ar fi dat si el erori daca erau probleme.

si aici incepe partea interesanta

au mers mai departe (cei de la service) si au cerut ajutor la taticii lor de VW-Audi. in urma solicitarii lor au primit o informare, conform careia, simtomele mele se incadreaza urmatoarei situatii: uzura ax cu came, mai exact deplasare de la pozitie a unui semering (din pacate pozele nu mi le-au dat ca sa vi le arat). pentru cine a vazut un ax cu came (nu stiu daca admisie sau evacuare, ei vroiau sa le verifice pe amandoua) cred ca stie despre ce vorbesc - este o piese cilindrica, pe ax, pozitionata la centru oarecum. conform explicatiilor lor aceasta piesa este esponsabila de comportamentul motorului meu si presupune schimbarea axului cu came afectat.

aici deja eu am simtit ca ceva nu e bine. am intrebat ce presupune inspectarea acelui ax si din 3 vorbe am inteles ca trebuie sa imi desfaca 1/2 din motor, distributie data jos si toate cele.

urmatoarea miscarea a mea a fost sa imi iau masina de acolo si sa incerc sa obtin o alta parere. initial mi-au spus ca este uzata o cama (cam greu cu revizii facute la timp, ulei de calitate mobil 1 si fara batai suspecte) pentru ca mai apoi sa imi spuna de acel semering sau cum s-o chema care din ce am observat eu in pozele lor nu ar fi cama.

am luat masina si am plecat. la fel intrerupe la relanti, la fel trage in suturi. nu merge f prost, in sensul ca nu imi e greu sa accelerez si sa depasesc sau ceva, dar se simte ca nu trage liniar.

am facut rost de o diagnoza si azi de dimineata am facut si eu niste masuratori. acestea sunt

08:16:30

-11.7 % Lambda Control Bank 1

0 Misfire Counter Cylinder 1

0 Misfire Counter Cylinder 2

0 Misfire Counter Cylinder 3

0 Misfire Counter Cylinder 4

1.404 V Knock Sensor Voltage Cylinder 1

2.340 V Knock Sensor Voltage Cylinder 2

1.560 V Knock Sensor Voltage Cylinder 3

1.092 V Knock Sensor Voltage Cylinder 4

14.8 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

7.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 2 (G185)

14.5 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

se observa ca la relanti, masina stationata, nu da missfire pe niciun cilindru, insa merge foarte prost.

08:22:51

430.0 mbar Intake Manifold Pressure (G71)

3.9 % Throttle Valve Angle

0.04 V Lambda Control Bank 1 (actual)

0.53 V Lambda Control Bank 1 (specified)

2.7 % Lambda Control Bank 1 Sensor 1

310°C Catalytic Converter Bank 1 Temp.

0.70 V Lambda Voltage Bank 1 Sensor 1

14.5 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

7.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 2 (G185)

14.8 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

6.3 % Evap. Emissions Sol. Valve (Open)

0.0 % Evap. Emissions Sol. Valve (Flow)

a doua masuratoare am facut pentru ca am vrut sa surprind alti parametrii

08:24:36

370.0 mbar Intake Manifold Pressure (G71)

3.1 % Throttle Valve Angle

600 /min Engine Speed (G28)

3 Misfire Counter Cylinder 1

0 Misfire Counter Cylinder 2

17 Misfire Counter Cylinder 3

1 Misfire Counter Cylinder 4

0.04 V Lambda Control Bank 1 (actual)

0.20 V Lambda Control Bank 1 (specified)

345°C Catalytic Converter Bank 1 Temp.

si aici deja incep sa apara missfireurui - dupa secvente de turat motorul.

dupa 5 min, stationat, motorul pe la 70-80 grade, am observat in spate, de la esapament, ca asfaltul este ud. o sa pun si poza pentru a va arata. am luat pe deget si am mirosit si nu mirosea a nimic....cred ca era apa, insa nu stiu daca e normal ca un motor aproape cald, dupa 5 min sa faca urma aceea pe asfalt. ora 08:30.

post-13883-0-30229800-1333615772_thumb.j

acum eu nu stiu ce ar trebui exact sa verific, poate daca ma veti ajuta cu sfaturi si mai apoi cu concluzii ii voi da de cap.

eu insa am observat un lucru bizar(sau nu pentru altii): cand sunt in mers, masina deplasanduse cu o oarecare viteaza (20-60 km/h), daca o scot pe liber si teoretic ea sta la relanti,

am 880-920 ture, pe turometru acul nu pare sa se miste, iar masina mea nu trepideaza deloc.

asadar cand se deplaseaza si e pe liber nu trepideaza si motorul merge rotund. cand sta pe loc merge rotund 2 secunde dupa care o ia razna, se stabilizea iar pe la 700-800 ture, merge 1-2-3 secunde, iar scate turatie si apar vibratiile. daca il turez pe loc la 2500 ture, sta acolo 2 secunde dupa care are o cadere de turatie la 2300 pret de 1 secunda apoi iar creste la 2500 si tot asa. sunt aproape regulate oscilatiile cand este putin turata.

ce credeti ca poate avea masina, in afara de nevoie de un alt/e ax/e cu came pentru ca mi se pare aiurea diagnosticul celor de la service?

Modificat de mihaiI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misfire pe toti cilindrii:

cel care stabileste misfire este ecu pe baza info de la mai multi senzori, in special de la cel de la axa cu came. Si problemele pot fi asa: senzor axa cu came G40 sau axa in sine. Cel mai usor este sa schimbi doar senzorul si poate scapi de problema.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa vezi ce se intampla cu ambreiajul apasat? Merge la fel? Ca sa se duca axul presupun ca nu ti-a urcat uleiul pana acolo si ar fi trebuit sa ai erori la presiunea de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorii sunt buni, totul pare sa functioneze in regula, numai timpii sunt aiuriti.

am fost cu masina ieri la vreo 4 baietii, s-au strans pe langa ea, au dat telefoane care pe la cine mai stia si raspunsul unuia care se lauda ca s-a scolit in germania si care cunoaste foarte bine motorizarea a fost: s-a lungit lantul de la distributie. el crede ca nu e vb de o alungire mare, dar daca e 1/2 cm pe toata lungimea lui atunci cica apar decalaje intre axe si de aici missfireurile. precizez ca variatorul meu m-a atentionat de 3 ori in ultimele 12 luni ca e prezent pentru ca am avut 3 porniri cu bataie de tacheti de 2-3 secunde. stiu ca nu e mult si ca la altii se aud la fiecare pornire, dar fiecare cu norocul lui.

masina va ajunge din nou in service-ul audi si dupa ce vor desface motorul probabil va veni verdictul. voi fi prezent la verificarile componentelor defecte si va voi spune ce era.

defectul la axele cu came se refera nu la came ci la un "semering" (ca nu stiu cum sa ii spun, desi nu are functie de etansare, fiind pozitionat la mijlocul axei) care daca a plecat de pe pozitia lui da informatii false.

e plauzibila partea cu distributia pentru ca am citit in multe locuri ca asta ar fi una din probleme mari pe care le au motoarele. unii spun ca numai cele de 140 cai, produse in 2007....al meu are 122 si cred ca e produs in 2007 pentru ca prima inmatriculare este la inceputul lui 2008.

revin cu concluzii si sper eu nu foarte sarac....de saracit oricum voi saracii.

Modificat de mihaiI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am revenit cu rezolvarea. desi posturile sunt unul dupa celalalt, ele sunt scrise la un interval de o luna. din pacate atat a stat masina mea prin service dupa ce mai statuse la VW 2 saptamani.

si pentru ca tot sunt adeptul povestioarelor, o continui in aceeasi nota.

dupa ce am plecat cu masina de la vw-audi (a fost si colo si colo) cu informarea ca s-ar putea sa fie axul cu came stricat, ajung la un "service" (garaj cu rampa), la un baiat cu super recomandari. cred in continuare ca este bun, dar la masina mea a balbait-o rau.

dupa ce imi desface masina imi spune ca lantul este intins cu 3 mm. imi sugereaza ca ar fi bine sa il schimb pentru ca el poate fi vinovat. accept, cumpar lant, intinzator, patine si rola accesorii (550 lei) originale si le pune pe masina...o asambleaza. surpriza, masina mea merge la fel.

o desface iar, de data asta da si chiulasa jos si imi zice ca e multa mizelie (calamina) si ca sunt imbacsite supapele. imi sugereaza sa curat supape scaune si evident sa schimb semeringuri. este convins ca din cauza asta masina merge prost, asa ca il las sa faca operatiunea. cost curatat ciuloasa, semeringuri si garnitura de chiulasa 400 lei. asambleaza motorul si,....evident ca mergea la fel de intrerupt.

o desface a treia oara, verifica tachetii. i se pare lui ca vreo 4 nu tin presiunea, imi schimba 8, pe evacuare.pune totul la loc si, deja nu mai e surpriza, merge mai prost masina - nu tragea de loc si dadea rateuri pe toba. concluzioneaza ca trebuie sa ii schimbe pe toti. in punctul asta deja eu incep sa ma indoiesc de diagnosticul lui si ii spun ca nu mai platesc nicio piesa.

o desface a patra oara, schimba si pe ceilalti 8. evident ca acum masina mergea fix ca atunci cand i-am dus-o. tot evident mi-a sarit mustarul si am inceput sa dau din gura (degeaba intr-un final dar ma rog).

o desface a cincea oara si marele mecanic isi da seama ca axul cu came pe admisie e stricat. mai exact, lagarul central nu mai e fisat de ax si nu mai stabiliza axul. in acest moment sunt furios, nu dorm, nu mananc, de-abia astept sa ajung la el. era fix diagnosticul pus de cei de la VW si pe care i-l comunicasem si lui. scandal si iar scandal, el fix nu agitat, ma pune sa iau ax. negociez eu cu el o suma, pentru ca deja ma enervasem ca am cheltuit 950 lei + 400 lei pe tacheti degeaba. ba in plus, vroia si manopera pentru toate desfacerile de motor :tuktuk: :)) .

comand axul, original, astept 8 zile sa soseasca, il duc, il pune sus si....MASINA MEA MERGE DIN NOU FARA INTRERUPERI. pret ax 1100 lei

asadar, informarea VW a fost corecta, informatia am dat-o mecanicului, insa el a schimbat jumatate din motor (degeaba zic eu - macar sunt piese originale).

am vrut sa scriu si sa povestesc mai mult ca sa nu patiti ca mine. axele de pe motoarele de 1.4 , 122 cai fabricate in 2007-2008 (asta e al meu) sunt extraordinar de prost facute. mai jos atasez o poza cu axul vechi (stanga) si cel nou (dreapta). se vede clar ca cel nou este mult mai bine facut, iar lagarul din centru este altfel fixat. de asemea pun si un link catre un film incarcat de mine cu jocul lagarului pe axul defect.

post-13883-0-86207400-1336479598_thumb.j

pentru cei care sunt interesati de costul "povestii" mele, acesta este 3650 lei, incluzand bujii AGK iridium (200 lei), ulei Mobil 1 5w40 + filtru MAN (210 lei), testari/diagnosticari si resoftare la VW (220 lei) si cele de mai sus plus manopera "negociata" cu mecanicul.

se observa ca preturile sunt bune, piesele le-am luat prin intermediul prietenilor care se ocupa de vanzari si fara adaos, iar la VW am beneficiat de cele mai mici preturi pentru manopera depusa.

eu spun ca am platit mult pentru cat ar fi trebuit sa schimb, rezonabil pentru cate am schimbat.

concluzia este ca nu trebuie sa ignorati problema axului cu came pentru ca este reala. la motoarele de 140 si 170 cai, axele sunt ca cel nou cumparat (mai bine facute). defectul detectat de tester la mine a fost misfire cu precadere pe cilindrul 3 (multe misfire-uri), dupa care apareau si pe 2, pe 4 si mai putine pe 1.

Modificat de mihaiI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Salut, imi poti spune si mie unde il pot gasi pe acest VOLKSMAN? imi poti trimite un nr de telefon? adresa? 

E posibil ca distributia sa nu fie pusa bine ! 

 

 

VW GOLF 5 motor 1,4 TSI 140 cp. 97600 KM
 
Probleme, mers intrerupt,pierdere putere, rateuri etc.
 
 
Ce s-a intamplat defapt, am schimbat distributia in urma cu 2 sapt, aveam camshaft low response, g40 ceva de genu, s-a inlocuit lant+intinzator+patine ( toate originale) dupa care s-a montat la loc,
 
Pe urma a ramas martor bec motor aprins, in bord, mecanicul a desfacut chiulasa deoarece ca sa schimbe 2 supape , dupa care  a montat iar tot dar degeaba.
Testerul spune Mysfire cylinder 3,2,1 , mai mult pe cilindru 3, masina merge in rateuri, mai rau ca inainte  !
S-a desfacut inca odata pentru a verifica axa cu came, amandoua fiind perfecte !
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara! Ieri sa aprins martorul motor in bord am pus vag- comu era o eroare la sonda lambda dupa catalizator am sters eroarea , pornesc motoru si incepe sa aiba relantiul neregulat ma uit in grupul 15 pe vag. Si apare misfire pe cilindrul 1 , 123 de misfire ceilalti aveau valoarea 0 , am schimbat bobina de inductie, fise(bremi) , buji bosch , distributie ,termostat, releul de ventilatoare acum o luna,masina a mers perfect , de la ce ar mai putea sa dea eroare de misfire ? Alte erori nu apar , dimineata porneste bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Misfire mai inseamna si lipsa detonatie in cilindru. Adica cilindrul nu lucreaza. Fa un test de compresie la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ... am schimbat , buji bosch , fișe...acum o luna,masina a mers perfect , de la ce ar mai putea sa dea eroare de misfire ?

Inspectează fișa și bujia, S-ar putea să ai surpriza să găsești acolo manșonul de cauciuc de la cheia de bujii...Eu așa am pățit din cauza unui mecanic pe care toți îl lăudau dar s-a dovedit a fi un amator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bujia cat si fisa si sunt ok adica nu am mansonul acela de la cheia de buji , ciudat k nu imi da eroare in bord sau pe vag-com , eroarea o vad doar pe grupul 15 . Daca ar fi problema cu distributia nu ar fi misfire si pe ceilalti cilindri? Stiti ce valoare trebuie sa am la bobina intre A-D si B-C ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati am pus o bujie mai veche si problema a disparut, motorul toarce ca o pisica :) Maine ma duc la magazinul de unde aam cumparat bujiile sa le dau cu ele in cap . Pe ele scrie made in Germania dar dupa parerea mea k sunt niste facaturi. Va multumesc tuturor pt. indrumari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujii bosch?...hmmm Eu folosesc doar OE sau în ultimă instanță NGK care sunt și OEM.
Bine că sa rezollvat că la 123 de misfire...cam multă benzină în catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna am si eu o problema cu un golf 4 1.6 16valve

A avut cureaua de distributie rupta + 3 supape indoite

La prima reparatie am schimbat supapele dupa care scotea fum negru , consuma 1l ulei la 100km ,arunca ulei pe bujii.

La a doua desfacere a motorului i-am schimbat segmentii si am scapat de fum dar a aparut alta problema : missfire in cilindri dimineata la rece pana se incalzeste motorul , care se auzeau si in toba

Am desfacut iar motorul si trimis chiulasa la Bistrita la rectificat .Montata inapoi cu garnitura noua imi da eroare : 17560 - long term fuel trim additive air bank 1 range 2

Tremuratul a ramas ,doar ca mai slab ca inainte dar rateurile au reaparut dupa cateva zile si din ce in ce mai intense

Are schimbat la ea : bobina ,bujii, fise , filtre , ulei .

Acum mecanicul zice ca e duc ECU , ca trebuie sa-l schimb ... sau poate pompa de benzina ...

Ce sa mai cred. Iau alt motor sau alta masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Ciurdea Ionut

Salut, vin si eu cu o problema la un G5, 1.6 FSI BLF, 2005, mai exact misfire pe cilinru 3 dupa care pe toti cilindrii si in acelasi timp o eraorea pe trunk F256.

Azi dimineata cand dau sa plec cu masina mi s-a parut ca aud ceva zgomot de la racordul flexibil eoarece tocmai il schimbasem in urma cu 150 km, cobor, ma uit la racord si vad ca joaca foarte tare motorul, merg la volan si palpaia check engine-ul, dau 2 pedale si isi revine. Dupa alti 140 km eroarea nu a mai aparut.

Am mai acut acest comportament de eroare pe cilindrul 3 si apoi pe toti cilindrii undeva acum 8 luni, la semafor a inceput sa o balbaie, check engine palapaia si si-a revenit, apoi am gasit erori pe central conv. Le-am sters si de atunci totul bine, pana astazi.

Este posibil ca eroarea de trunk sa fie generat de un scurt si apoi sa fi influentat curentul pe bobine?

Eroarea din 5 August 2018

2 Faults Found:
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
               P0300 - 001 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 135558 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:12:10

             Freeze Frame:
                    RPM: 800 /min
                    Load: 32.1 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 31.0°C

000771 - Cylinder 3 
               P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 135558 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:12:10

             Freeze Frame:
                    RPM: 800 /min
                    Load: 32.1 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 31.0°C

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
   Part No: 1K0 959 433 AK
   Component:    KSG              0401  
   Coding: 00C802087F2D8404084F01E010CC
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 79F90B6F302C89D6D3D-802C

   Subsystem 1 - Component:   Sounder n.mounted     

   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

1 Fault Found:
00896 - Trunk Lock Unit (F256) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

Eroarea din Ianuarie 2018

2 Faults Found:

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
               P0300 - 001 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 127766 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:30:50

             Freeze Frame:
                    RPM: 2040 /min
                    Load: 20.8 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 81.0°C

000771 - Cylinder 3 
               P0303 - 001 - Misfire Detected
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 127766 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:30:50

             Freeze Frame:
                    RPM: 2040 /min
                    Load: 20.8 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 81.0°C


Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 E    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H11 0110  
   Revision: 11          Serial number: 29001052240DCC
   Coding: 3D3F0340070002
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 29591B2F800CF956E3D-807C

1 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 16
                    Mileage: 127775 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 16:30:24

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!