Jump to content

Misfire pe toti cilindrii


gabyte00
 Share

Postare recomandată

Ca sa ne mai distram putin de sarbatori va zic un banc, dar, din pacate asta e real:

"Se duce Bula, adica eu, la un service cu vreo 5 sigle de masini straine afisate pe poarta si intreaba:

-Faceti un test de compresie?

Raspunsul mecanicului a fost:

-Pai nu... mai bine punem tester-ul electronic si citim fiecare injector in parte..."

V-a placut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa-i spui ca esti membru vwforum si ceri sa ai tratament preferential. Daca mai merg doi cu aceeasi fraza o sa-i avem membrii curand si o sa ne dea si preturi pe masura.

Si sa mai mergi odata la el sa te invete cum vede el pe fiecare injector in parte la benzinare ca sa invatam si noi.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai i-am zis ca la benzina nu poti citi injectoarele separat si parea sincer debusolat. Nu l-am mai intrebat care e legatura intre valoarea pe care o citeste pe injector si compresia in cilindru ca nu avea nici un rost.

Daca stiti vreun service in Bucuresti un as putea face un test de compresie fara sa-mi fie frica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul mecanicului a fost:

-Pai nu... mai bine punem tester-ul electronic si citim fiecare injector in parte..."

Bun...si pana la urma, asta este tot ce stiu ei sa faca? Legat de compresie, nimic? Trebuia sa le raspunzi pe masura si sa-i rogi sa citeasca cu "tester-ul electronic" , compresia; probabil in grupul 256 :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia la rand lista de moderatori sau useri din Bucuresti poate face vreunul test de compresie. Oricum la orice service trebuie sa iti faca dar ai dat de cine nu trebuia. Ala cred ca era vreun baiat de la "marketing".

Cere sa vb cu seful.

Nelu o "compresie" nu faci?:P

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da dar, pe frigul asta cred ca iese una miiicaa mica :lol: .

Te-ai gandit la o "compresie" cu gheata? :D La service-ul unde a fost gabyte00, precis asa se scrie...cu "i" :))

Hai, gata cu off-topicareala; puneti mana si oferiti solutii :lol:

PS. gabyte00...cred ca ai un PM :P

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa fac reclama dar cine are nevoie de test de compresie poate sa apeleze la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar ciudata treaba asta. Din cate am reusit sa inteleg, dispare problema la cald. Din cate am invatat eu asa "din zbor" despre motoare si toate cele, stiu ca pe masura ce motorul se incalzeste, segmentii se dilata daca sunt uzati foarte mult...ma rog, stiti voi ce incerc sa zic!

Atunci cand ti s-a rupt distributia si ai dat chiulasa jos, nu ai pus mecanicul si sa-ti verifice uzura segmentilor? Era mai multa bataie de cap, insa cred ca daca faceai asa de la inceput nu mai scriai aici despre problema asta. Il puneai pe om sa dea blocul jos si stia el cum sa verifice uzura lor.

Masina trage liniar? Sau daca o urci in ture mai mult incepe sa se balbaie?

Stiu ca aceasta compresie se ia cu un manometru care se pune in locul bujiei. Cel putin asa a fost cand am luat eu compresia la scuter :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce nu avea nici o problema inainte da incidentul cu distributia, nu mi-a trecut prin cap ca ar trebui verificati segmentii. Daca segmentii nu ar mai etansa bine ar fi trebuit sa gasesc ulei pe bujii atunci cand le-am demontat.

In afara de problema asta la rece masina merge perfect, trage liniar, nu se balbaie deloc in sarcina, nu scoate fum, am urcat pana in 5500rpm si nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au treaba segmentii in cazul de fata. Ar insemna sa scape compresia in baie si de aici ar rezulta muuulte alte probleme.

gabyte00 - pe langa erorile de missfire, mai ai si altele?

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rateu nu sunt foarte multe cauze...ori vreo supapa, ori compresia slaba, ori problema cu aprinderea. Altceva nu vad ce-ar putea sa mai fie.

Apropo, ziceai ca ai inlocuit niste supape dupa ce ti-a murit curea de distributie. Pe cilindrul problema ai supapele vechi sau schimbate? Si ai incercat sa rotesti bobinele si apoi bujiile? N-am zis asta degeaba, poate nu lucreaza bine astea. Pentru ca bobina e noua, asta nu inseamna ca nu s-a putut strica in vreun fel de cand ai pus-o si pana acum daca e o problema electrica. Daca pui o bobina buna pe cilindrul problema si nu se schimba nimic si apoi pui bobina la locul ei si apare eroare si pe cilindrul ala, e posibil ca ceva anume sa-ti arda bobinele. Nu as putea sa stiu ce, insa macar ai descoperi cauza astfel. Dar tot nu inteleg de unde pana unde dispare la cald, e foarte ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu -Mai am uneori eroare pe sonda lambda a doua , cea de dupa catalizator, insa destul de rar. Se mai intampla uneori sa mai fac testul acela de pe canalul 036 pt. test si sa imi dea B1S2 OK, dar in marea majoritate imi da B1S2 NOT OK. Cred ca e un fir sau o mufa ceva. Nu cred insa ca problemele mele se trag de acolo pentru ca asta e o problema veche, de dinainte incidentului cu distributia.

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 35-00 - -

@Sosockx - Misfire imi da pe toti cilindrii, nu doar pe unul. S-a intamplat acum ca am pus bujiile vechi sa imi dea mai multe misfire-uri pe cilindrul 1, insa pro de atunci nu am mai bagat vag-com-ul sa vad daca a ramas asa. Cu bujii noi, misfire-urile sunt prezente pe toti cilindrii. De asta e si asa greu de diagnosticat, pentru ca daca problema era doar la un cilindru aveam ce sa mai elimin prin rotirea componentelor. E imposibil ca bobinele sau bujiile sa fie de vina pentru ca au fost schimbate, rotite, demontate si montate la loc de vreo 5 ori pana acum in difertie combinatii si nici o schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramasesem cu impresia ca dupa ce ai pus bujiile vechi ai ramas cu rateu doar pe cilindrul 1. Daca nu a umblat mecanicul tau la partea electrica deloc si daca atunci la incident nu a fost afectat nimic pe partea de electrica, cred ca cel mai sigur e sa verifici din nou toata operatiunea. Sa dai iar chiulasa jos si sa se uite la ea cineva care se pricepe bine. Nu cumva ar putea fi fisurata pe undeva? Sau garnitura de chiulasa ciupita la montaj? Sau chiulasa sa nu fie stransa cum trebuie in prezoane? Cel mai usor ti-ar fi sa refaci lucrarea, cu un alt mecanic, acum se pare ca e cam greu de diagnosticat asta, insa cred ca nu strica nimic sa suni La Service si sa le spui de problema si sa mergi sa se uite si baietii de-acolo. In cel mai rau caz ar putea sa te coste cateva zeci de lei diagnosticarea problemei, dar cred ca o sa fie gratis ca de obicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE capacul de la chiulasa e un fir de masa. E bine strans acel surub ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E timpul sa reiau investigatiile. Acum vin de la testul de compresie.

Testul a fost facut cu motorul cam pe la 70-75 grade.

Rezultat: 17-17-17-17.

Deci iese din discutie lipsa compresiei la rece.

Nu a putut sa masoare presiune in rampa a benzinei pt. ca nu avea sculele necesare, insa cred ca lipsa de presiune ar trebui sa se manifeste si la cald si la rece.

@Albundy, am verificat azi firul acela si e strans bine.

A mai ramas ceva? Senzorul de la arborele cotit (Crankshaft sensor) care identifica misfire-urile se poate strica fara sa-mi dea eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca masina trage bine, si nu are zgomote ciudate, atunci eu sincer as zice ca e vb de o problema electrica.

in sensul ca un senzor da semnal gresit.

cand ai misfire, ar trebui sa se aude rateurile, mai ales daca ai misfire pe toti cilindrii...:huh:

banuiesc ca ai verificat deja conexiunile tuturor senzorilor relevanti de pe motor: crankshaft sensor, knock sensor, etc...?

Modificat de bluewmaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam acum, ca poate senzorul crankshaft raporteaza misfire desi ele nu exista.

Nu stiu daca ar trebui sa le aud, ele fiind in admisie si nu pe esapament, adica bubuieli din alea ca la daciile vechi.

Daca stau sa-mi amintesc mai bine, tin minte ca motorul incepea sa mearga balbait "in 3 pistoane" cum se zice, abia in momentul cand imi apareau erorile,desi counterul de misfire tot numara la ele, pana atunci motorul mergea putin mai zguduit la relanti, insa am zis ca e normal cu motorul rece.

Daca sterg erorile, in timp ce motorul merge, relantiul isi revine, mai sta putin si o ia din nou in balbaiala, desigur odata cu aparitia erorilor.

O sa scot maine mufa de la crankshaft sensor, sa o curat, o dau cu WD40 si o pun la loc, desi ma asteptam la ceva erori daca pierdea comunciatia cu ECU sau ceva.

La knock sensor nu stiu daca sa umblu, detonatiile pe toti cilindrii sunt 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca missfire-urile le iea tot cu senzorii de detonatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Swatcat: uite ce am gasit pe site-ul asta:

"The Misfire Monitor is really considered a continuous monitor, as opposed to those that function one or more times during a drive cycle. In other words, it constantly monitors fluctuations in the crankshaft sensor signal that might indicate a misfire. If a cylinder increases the speed of the crankshaft on its power stroke, the PCM considers it to be working properly A cylinder that doesn't fire, on the other hand, will slow the rotation of the crankshaft at the time when it should be accelerating. This small fluctuation can then be filtered out of the signal by the PCM and identified as a misfire. If a misfire is consistent, the PCM uses the cam sensor to identify the offending cylinder."

Tot in articolul asta se vorbeste despre o adaptare a CKP sensor atunci cand se umbla la motor. Se detaliaza pe alte marci dar pe VW nu. De ex. la Chrysler ii trebuie 3 frane de motor mai puternice pana cand sa invete noile valori. Stie cineva daca exista o procedura de adaptare pt. sezorul asta la noi? Poate Albundy?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu nimic de procedura, nu am auzit pana acum ca trebuie facuta sau ca se face.

LA ce ,ma mai gandesc: sa nu ai joc intre roata dintata de pe axa cu came si axa cu came, joc aparut in urma socului de la ruperea curelei.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca se vede jocul asta doar daca dau jos capacul ala de plastic care acopera curelele, si misc de rotile alea 2, sau e mai complicat de atat?

Eu am 2 curele, una mare una mica. Din logica mea de nespecialist cred ca am 2 axe cu came legate intre ele prin cureaua mica, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu masini cu pb mul mai evidente la care au schimbat piese, jumatate din motor, si nu au reusit sa rezolve. Daca e o pb electrica cel mai usor rezolvi prin inlocuiri de piese pana izolezi problema.

Daca era ceva evident pana acum cred ca rezolvai. Ar trebui sa mergi la intalniri si sa vezi daca te poate ajuta cineva cu niste inlocuiri de piese.

Daca ai la ecu niste probleme la comanda bobinelor de inductie nu o sa descoperi prea curand.

Spun toate astea pentru ca dupa un timp, daca nu gasesti problema, incepe sa te agaseze rau si mai bine gasesti pe cineva cu o masina similara ii dai niste bani si schimbi niste piese ca sa scapi de nervii care sigur apar.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am adus aminte, azi, adica mai bine zis Turbocip si-a adus aminte, o masina diagnosticata cu misfire la 2 cilindri si la care s-au schimbat bobinele si nu s-a rezolvat nimic, s-a aschimbat senzorul de la aza cu came si s-a rezolvat problema. Ai de unde lua un senzor sa verifici si ipoteza asta ?

Crezi ca se vede jocul asta doar daca dau jos capacul ala de plastic care acopera curelele, si misc de rotile alea 2, sau e mai complicat de atat?

Eu am 2 curele, una mare una mica. Din logica mea de nespecialist cred ca am 2 axe cu came legate intre ele prin cureaua mica, corect?

Corect , ai 2 axe cu came. Nu cred ca se vede jocul cu ochiul liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa aiba rateuri "electrice", sa nu fie un missfire in adevaratul sens al cuvantului, sa fie doar niste valori trimise eronat de catre senzor?

@gabyte00: daca vrei te ajut eu cu ce piese mai ai nevoie ca sa descoperi problema, insa incepand cu 1 februarie pentru ca pana atunci vin foarte rar in Bucuresti si daca se ocupa de lucrare un mecanic care stie ce face. Vreau sa plec cu masina de-acolo exact asa cum am venit :))

Din cate stiu eu, motoarele noastre sunt la fel, nu stiu ce anume difera la ele, insa cred ca e o diferenta minora. Cauta-ma daca mai ai rabdare pana atunci si daca imi poti garanta ca nu pateste motorul meu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!