Jump to content

Misfire pe toti cilindrii


gabyte00
 Share

Postare recomandată

@Al bundy: O sa incerc sa vad daca pot proba asa.

@SosoCKX: Mersi pt. oferta, am si eu o cunostinta cu BCB dar trebuie intai sa ma asigur ca sunt aceleasi coduri pentru senzorii ce trebuie probati. Daca nu rezolv pana la 1 februarie iti dau de veste. Mersi inca o data.

Mi-a facut duminica o figura care nu stiu daca are sau nu legatura cu problema mea, insa eu o spun, poate e un indiciu.

Am mers cu masina vineri, sambata am stat toata ziua acasa deci nu a fost pornita deloc (e prima oara de cand am problemele astea cand masina sta nepornita o zi intreaga), iar duminica, cand dau sa plec nu porneste la prima cheie. La a doua cheie am tinut-o la automat vreo 4-5 secunde pana a pornit dar si atunci a inceput de la o turatie foarte mica unde a stat vreo 3 secunde dupa care a sarit la turatia normala pe la vreo 1100rpm. Azi dimineata a pornit la sfert, cum face de obicei.

Am citit topicul de pornire grea, stiu ca multe fac asa, insa nu stiu daca sa o leg de problema cealalta sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: azi a fost mai cald si m-am gasndit sa vad daca e vreo schimbare in comportamentul masinii. Asa ca am dat la cheie si am lasat-o la relanti. Erau 3 grade cu plus afara. Surpriza: nu mi-a mai dat cod de eroare. A avut niste ezitari pe la vreo 60-65grade cu cateva misfire-uri, in jur de 9-15 pe fiecare cilindru, dar care nu au fost indeajuns incat sa seteze cod de eroare si sa declanseze mersul "in 3".

O sa mai incerc si zilele urmatoare petnru ca am reusit sa dau de un AZD ca al meu cu care sa fac schimb de senzori, insa cum sa verific ceva daca nu mai face? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am adus aminte, azi, adica mai bine zis Turbocip si-a adus aminte, o masina diagnosticata cu misfire la 2 cilindri si la care s-au schimbat bobinele si nu s-a rezolvat nimic, s-a aschimbat senzorul de la aza cu came si s-a rezolvat problema.

Bine ca v-ati amintit si voi ce am spus si eu in post #5 :biggrin: . Scuze dar, nu m-am putut abtine :wub: .

gabyte00 - cel mai important "amanunt" dupa care trebuie sa te ghidezi cand citesti articolul postat de tine, este (parerea mea :P ) chiar la inceput: " But how each manufacturer goes about it can be maddening to the service technician."

In concluzie si eu sunt de aceeasi parere cu Swatcat si anume, la motoarele dotate cu knock-sensor, acesta este responsabil cu raportarea missfire. Faptul ca, aceste missfire-uri pot fi generate si de erorile/problemele senzorilor de pe axa si arbore (vad ca deja mai multi se uita in aceasta directie :) ) asta este o alta poveste. Dupa cum spune si AlBundy, la motoarele VAG (nu stiu daca exista exceptii) nu ai ce sa adaptezi la senzorul de pe arbore...si nici la cel de pe axa.:icon_thumright:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...La knock sensor nu stiu daca sa umblu...

Verifica daca senzorul Knock a fost strans la cuplu. Daca nu este strans la cuplu prevazut este posibil ca de la el sa ai aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu misfire pe toti cilindrii am avut-o si eu, ba pe toti cilindri, ba pe cilindrii 1,2 si 4 sau alta varianta 2,3 si 4 De cele mai multe ori era cand era frig afara si lasam sa se incalzeasca un pic motorul incepea sa se balbaie....si pac se aprindea checkul....schimba filtre, schimba bujii, schimba fise, schimba senzori de pe motor ( pana la urma i-am luat si schimbat pe toti prin eliminare ) schimba bobina principala, nu i-am dat de cap...ma invatasem asa cu ea....pornea indiferent de frig sau cald, motorul avea putere, crestea usor in turatie ( v.max.= 210 km/h) dar de misfire nu scapam. In turatie nu avea nicio problema doar la ralanti motorul se balbaia. Nu de mult timp s-a uzat pompa de apa ( mentionez ca i-am schimbat distributia, pompa de apa, intinzatoarele+ curea de accesorii, cand s-a defectat pompa de apa avea 30 de mii km ) Am inlocuit-o....SURPRIZA......unul din axele cu came nu era la punct la distributie....pusa din nou distributia la punct....surpriza...masina merge de nu iti vine a crede...nu imi mai recunosc masina. ( am seat toledo 1,6 16v motor AUS).....asa ca incearca sa schimbi mecanicul.....sunt profesionisti si mecanici.....bafta

Modificat de viorelus777
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm... exact simptomele mele le-ai avut. E de verificat asta, ar fi chiar tare sa fie acelasi lucru ca si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar fi tare sa fie ce ti-am zis inca din primele pagini: distributia nepusa la punct :)) Apropo, motorul AUS stiu ca l-am vazut pe un G4 si din cate stiu, acela are o singura bobina de inductie pentru toate bujiile, nu are ca la noi separat pentru fiecare bujie. Ar trebui totusi sa iti dea eroare daca nu sunt sincronizate axele cu came...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata! Intr-adevar distributia era nepusa la punct. Era decalata cu un dinte. Am fost azi la service-ul lui volksman unde am facut verificarea, apoi la mecanicul care mi-a facut lucrarea initial pentru a remedia problema.

Nu mai da misfire, relanti-ul nu mai tremura. Am verificat si cu vag-com pe canalele 015 si 016, counterele de misfire sunt pe 0 toate.

@SosoCKX - s-au spus multe variante, dar din pacate nu am un mecanic pe care sa-l stresez in fiecare zi cu problemele mele, asa ca am incercat sa verific mai intai variantele la care m-as pricepe si singur. Multumesc pentru inspiratie.

Faptul ca Viorelus777 a avut exact aceleasi simptome ca ale mele m-a facut sa verific distributia, altfel... demontam la senzori pana imi venea rau.

Multumesc tuturor care au dat atentie problemei mele, in special lui Viorelus777 care a gasit topicul asta, in sfarsit. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la un mecanic "bun" ajungi sa-ti deschizi service cu asemenea probleme. In general se pleaca de la informatiile care le dai pe forum si se iau de bune si anume "am schimbat distributia". Sa-i dai o bere la mecanicul asta si sa-i spui ca e din partea vwforum.

M-am uitat pe topic si xxnelu a spus asta de la inceput cu distributia. E moderator si nu am cum sa-i dau +.

:)

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am referit in special la mine, stiu ca a mai zis cel putin o persoana asta. De fapt nu sunt sigur nici daca am zis asta sau nu, insa sigur m-am gandit la ea. Asta e, daca nemtii au considerat ca e mai sport cu 2 axe cu came...Macar daca faceau in asa fel incat pana la o anumita turatie sa mearga 8v si apoi 16v, cred ca ar fi fost super sa simti asa ceva pe un motor aspirat.

Bine ca s-a rezolvat. Daca Doamne fereste mai ai vreo problema cu masina, sa nu mai mergi la mecanicosul ala. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe topic si xxnelu a spus asta de la inceput cu distributia. E moderator si nu am cum sa-i dau +.

:)

Ma faci sa :icon_redface: . Oricum, ( spun asta mai ales pentru cei tineri si fara experienta)ideea ramane aceeasi pe care am mai spus-o; cand apar probleme (la scurt timp) in urma unei interventii, te intorci la "locul" interventiei si ai cele mai mari sanse sa descoperi cauza problemei. Binenteles, problema sa aibe legatura cu interventia la care ne referim. .

@gabyte00 - cum spune si devinewind dar, in alti termeni, te duci la nenea mecanicu` si :slap: :)

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am cautat mult acest topic fiindca am aproximativ aceeasi problema ca cea a lui gabyte00 de aproape doua luni de zile si nu ii gasesc rezolvare. Am schimbat si eu bobinele de inductie si degeaba .... la fel si cu bujiile. Sincer sunt foarte suparat fiindca au costat destul de mult.

La mine defectul se manifesta in felul urmator: dimineata la prima cheie cand intra socul incepe sa tremure toata masina fara insa a avea variatii de turatie. Daca il las imediat incepe sa palpaie martorul engine check iar apoi pe tester imi apare eroare cum e cea din atasament. In schimb daca in momentul inn care sesiez ca incepe sa tremure o accelerez putin nu mai tremura si nici eroarea nu mai apare.

Mentionez faptul ca si eu am schimbat acum ceva timp distributia insa aveam eroarea si inainte dar parca nu facea chiar asa.

Mecanicii mi-au spus ca nu au de ce sa se uite la distributie deoarece daca ar fi decalaj nu ar mai merge cum trebuie indiferent de situatie ...... Sa caut totusi pe cineva sa se uite la distributie?

De asemenea la Group 15 si 16 nu inregistrez deloc missfire.....

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce coincidenta, asa mi-a zis si mecanicul meu cand l-am intrebat de distributie. Si ce sa vezi, pana la urma distributia a fost de vina. Sa sti ca nu e imposibil sa ai distributia pusa gresit de 2 ori. Du-te la un service si vezi daca e la semn. Nu dureaza decat 5 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

De curand s-a aprins si la mine martorul "check engine" si la o scanare rapida am gasit eroarea:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 -

Am sters-o dar dupa 400km a aparut iar.

Am inceput sa citesc despre eroare si posibile cauze dar sunt destul de multi factori.

Am observat ca la relanti masina merge 90%rotund, are mici ezitari sa zic asa cand tremura putin.

M-am uitat pe canalul 015 - 016 si am vazut ca doar la relanti apare misfire pe toti cilindrii (random).

Trebuie sa plec in concediu cu masina si nu stiu ce sa fac.

Masina merge bine, are putere.

Am testat MAF-ul conf. ross tech wiki - ok

Filtru benzina/aer - schimbate de curand

Bujii NGK Platinum - schimbate acum 8 luni

Clapeta acceleratie - curatata acum 4 luni

As aprecia orice sfat.

btw: cum vad daca distributia este la semn ?

Multumesc

Modificat de batr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi alimentarea cu benzina, sau aer fals pe admisie sau furtune vacum...

Furtun spart etc...

17544/P1136/004406 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

Possible Solutions

Check Mass Air Flow (MAF) Sensor

Check Fuel Pressure Regulator

Check Fuel Pump

Check Intake/Exhaust System for Leaks

Check Secondary Air Injection for Leaks

Check Vacuum Lines for Leaks

Special Notes

Fuel Trim Info

When this fault is stored and external vacuum leaks are not found, less obvious problems may be present:

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

Check Brake Booster and Hoses

Check Electric Vacuum Pump ( If Applicable )

Check Crankcase Ventilation System for faulty components

De la un amestec sarac poti avea si missfire...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea nu le-am verificat dar nu e ciudat sa cada toate bobinele dintr-o data ?

Asa mi-a zis si un mecanic, sa schimb toate bobinele dar nu as investi banii dupa urechea lui.Macar daca punea si el un aparat de masura ceva sa vada concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica partea de alimentare benzina/aer...furtune admisie/vacum etc...canistra de carbon si tot ce vezi furtune prin masina...cu atentie...pot fi crapaturi destul de fine in furtune si nu le vezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De curand s-a aprins si la mine martorul "check engine" si la o scanare rapida am gasit eroarea:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 -

Ai un furtun de aer/vacuum spart pe undeva, verifica toate furtunele cu atentie, mai ales cele din spatele motorului si cele dintre el si servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, am sa verific furtunele.

Ceva sfaturi cum s-a le verific mai rapid, mai eficient ? daca nu le i-au la ochi si la pipait :)

Trebuie sa ma ingrijorez foarte tare pentru aceste misfire care apar random la cilindrii la relanti?

Nu apar foarte multe si se reseteaza destul de des iar in mers nu apar deloc.

Eroare de misfire nu da, decat le vad in grupul 015-016.

Masina merge bine, sta 90%rotund la relanti(aproape ca nu se simte nimic), are putere - trage bine.

Cum pot verifica ("in 5 min.") daca distributia este montata la semn?

Multumesc,

TCB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer fals admisie poti verifica cu un spray de curatat carburatorul...si ureche muzicala :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare prieteni,

Cred si sper ca am rezolvat problema, multumesc Al Bundy si Moog si celorlalti care posteaza informatii pe acest forum.

Azi dimineata m-am apucat sa "bibilesc" pe la motor:am desfacut/curatat toate bobinele, am verificat bujiile, am verificat masa+conexiunile la baterie, am sters toate furtunele, am verificat colierele, am adaptat clapeta de acceleratie si tot degeaba...la relanti inca mai apareau cate 2-3 misfire pe diferiti cilindri.

Eroarea 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean era prezenta de ieri cand am avut drum prin buc.

Aproape ca m-am lasat pagubas dar ca o ultima verificare am pornit motorul si am stat putin si l-am ascultat pe la toate furtunasele si surpriza!! se auzea un fasait undeva pe sub galerie(cred ca e galerie cea unde vine clapeta de acceleratie..), este un furtunas care pleaca de dupa MAF si trece pe sub galierie si intra in galetie chair in spatele jojei de ulei. In poza este indicat cu degetul.

20082011.jpg

merge pe sub galerie, deci nu se vede decat intrarea in spatele jojei.

20082011001.jpg

Are o crapatura chiar sub galerie cam de vreo 2cm.

Eu sper ca asta sa fie problema.

Acum rugamintea mea este daca ma ajuta cineva cu vreun cod sau ceva ca nu l-am gasit in Etka.

Motorul este AUM, am sa ma duc sa vad daca il gasesc la dezmembrari.

TCB

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du te la dezmembrari cu furtunu in mina si ia unul asemanator... vezi sa se aseze lejer sa nu fie torsionat...si tensionat...

Cu un cod nu te pot ajuta scriu de pe mobil de socri din gradina...

Vezibpoate scrie pe furtun...

Oricum cei de pe la mgsgazine te pot ajuta...multi au etka ei culmea unii au si cauta VIN...dupa...

Sau daca nu ai de unde lua vezi ca este volsman sau ceva de genul pe forum care are magazin de piese....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca l-am gasit totusi in etka

e 06A 133 783 G

am sa va tin la curent, sper s-o rezolv pana miercuri.

:salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare forumisti, revin cu informatii referitoare la problema mea mentionata in posturile precedente.

De aprox 2 luni nu a mai aparut nici o eroare/problema.

Mentionez ca nu aveam probleme in mers, pierderi de putere sau rateuri decat aparea in VAG-COM "missfire" pe cilindri la relanti si se aprindea martorul de motor cu eroarea "17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean"

Problema a fost un furtun, cod 06A 103 221 AF (pentru masina mea: Golf IV motor AUM 1.8T - 150CP)care cand l-am cumparat codul s-a schimbat in 06A 103 221 BK. Acest furtun de care vorbesc s-a crapat pe lungime cca 2cm. iar de aici rezulta eroarea mentionata.

Acesta este furtunul (cel nou):

th_IMG_0856.jpg

Vreau sa multumesc inca o data lui Al Bundy si Moog si tuturor celor care contribuie cu informatii pe acest forum.

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere domnu'...imi pare bine ca ti-ai rezolvat problema...stiu ce inseamna ca din cauza unui nenorocit de furtun sa plingi linga masina...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!