Jump to content
lelin

Furtune vacuum

Recommended Posts

red_viper

Am scos supapa unisens alb cu negru din circuit și actuatorul la turbo coboară instantaneu, cu supapa aia abia reușește să tragă, am scris și mai sus, cred că face 10 secunde până coboară. Ce rol are aia și ce se întâmplă dacă nu o mai pun? Pedala la frânare e bună și am vacuum pe tot circuitul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SorinStoica

Salut,

Am rascolit netul dupa un furnizor de furtune vacum  N  02035327 si N  0202821 si nu gasesc nici un furnizor.  Ma puteti ajuta cu un furnizor ? Daca vinde si online ar fi super.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acidutzul

Nici eu nu am gasit... cica vin la rulouri mai si nu e rentabil sa faci stoc la asa ceva. Eu am inlocuit furtunul Topran care mi s-a fisurat dupa 11 luni cu furtun siliconic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SorinStoica

Pentru cele din silicon ai vreo recomandare, furnizor ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acidutzul

Eu am luat furtun vacuum S-hose de la primul rezultat pe care-l gasesti pe google :). Si cele facute de Samco ar trebui sa fie la fel de ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
luck33ro
On 04.08.2017 at 2:51 PM, SorinStoica said:

Pentru cele din silicon ai vreo recomandare, furnizor ?

 

ebay - astepti putin dar le iei sub juma de pret cat cer bisnitarii nostri 

On 02.08.2017 at 0:02 PM, SorinStoica said:

Salut,

Am rascolit netul dupa un furnizor de furtune vacum  N  02035327 si N  0202821 si nu gasesc nici un furnizor.  Ma puteti ajuta cu un furnizor ? Daca vinde si online ar fi super.

Multumesc

same

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tevez10

Salut

Imi poate spune cineva ce diametru au furtunele de vacuum care merg la turbo pt golf 4 tdi? 3,6,8 mm?

Mersi

t.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi16v

Dupa schema asta pot face circuitul vacuum la un 1.9 tdi cod motor 1Z de  90 cp ?

golf-mk3-4343.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Aia pare de la AFN sau una cu geometrie variabilă.

Pentru 1Z vezi pozele ataşate de mine

59d8bec31fb48_turbo1z.JPG.d33d09cd9c2a42728ba2c67bbd26a3cf.JPG

59d8bed856b5b_EGR1z.JPG.1f6e279fbc9b4f3182e1451e939eef28.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi16v

valva n75 e cea de langa carcasa filtrului de aer sau cea de langa filtrul de motorina ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vwalh

Schema vacuum pt golf 4 alh?ma poate ajuta si pe.mine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
red_viper

Te-ai uitat pe pagina 8........?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi2106

Salut,am vazut in magazine furtunase de cauciuc invelite in material textil (gates,continental,etc) la fel ca cele ce vacuum ,doar ca ele sunt pentru motorina , n7 se pot folosi acestea ? Daca ele sunt proiectate sa reziste la motorina ,implicit temperaturi inalte ,de ce nu ar rezista si la vacuum ? 

Edited by cristi2106

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi2106

Este cineva care are de vanzare futune originale sau imi puteti spune ce ati folosit voi aftermarket ,si sunteti multumiti de ele 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zipp

Eu am schimbat cu gates invelite in textil, oricum sunt foarte rezistente, singurul incovenient e ca se muleaza mai greu ca cele originale si ca sa le faci un cot trebuie sa le tai mai lungi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irinel9

Pentru un golf 4 AHF ce diametru trebuie sa aibe acele furtunase?Sunt ok cu diametrul interior de 3 mm?Sau ce diametre trebuie sa aibe?

 

 

Screenshot_20180415-094429.png

Edited by Irinel9

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irinel9

Am schimbat si eu furtunasele si am folosit furtun siliconic cu diametrul interior de 3 mm.Este in regula faptul ca am folosit acest diametru?Am observat ca unele erau putin mai groase.Nu stiu daca au fost schimbate inainte, pana sa cumpar eu masina sau asa trebuia sa le pun si eu.

IMG_20180501_115002159.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Ai în ataşament dimensiunile. Am făcut câteva însemnări ca să-ţi dai mai bine seama care sunt. Pentru funcţionarea corectă a sistemului ar fi bine să foloseşti dimensiunile  indicate acolo

ahf-furtunase vacuum.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irinel9

Multumesc pt pdf.O intrebare am doar,legata de dimesiuni: 3,5 x 2.Mai exact ce inseamna?Diametrul interior de 3.5 mm si grosimea de 2?Sau invers?

Am schimbat astazi acea valva de pe traseul de vacuum.O imbunatatire clara fata de inainte, dar tot nu este asa cum se comporta masina in urma cu 2-3 saptamani.Urmeaza saptamana viitoare debitmetrul.Am incercat sa merg pe o distanta scurta cu mufa scoasa de la debitmetru, dar nu am observat nicio schimbare.Sper ca dupa ce il schimb sa se simta, sa nu dau bani degeaba pe el.😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Nu sunt sigur, m-am uitat acum pe mai multe site-uri care vand furtunuri şi sunt date diametrele (exterior şi interior), nu ştiu dacă se aplică regula şi aici.

Cât despre debitmetru "ca să nu dai bani degeaba pe el" trebuie nişte loguri. Ai explicaţile pe celălalte topic-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irinel9

Daca e de 3.5 mm diametrul interior, am gasit, insa e din acela cu invelis din panza pentru combustibil.Si am citit ca nu ar fi bune.nu rezista.Aveam de ales intre 2, 3 si 4 mm diametru si am folosit de 3.

O sa refac astazi log-urile atat pe loc cat si in mers sa vad daca e vreo diferenta acum, dupa schimbarea furtunelor si a acelei valve.

Edited by Irinel9

Share this post


Link to post
Share on other sites
b-66-six

daca iti da doar un diametru si grosimea, se refera la diam. int. si grosime. Treaba e valabila si la o-ringuri

Share this post


Link to post
Share on other sites
ccm_abc

Buna ziua,

La masina din semnatura, suspectez lipsa vacuum la actuatorul turbinei. Am vrut sa scot capatul furtunului (toate furtunele sunt originale) de la blocul solenoizilor (distributie vacuum) insa nu prea vrea sa se miste si mi-a fost teama sa fortez. Stie cineva daca furtunele sunt cumva lipite la capacul de la blocul solenoizilor? Sau doar sa trag mai tare?

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laurentiu_LWR

Probabil sunt lipite de la timp...incearca sa tragi prin rasuire...ca si cum ai desfileta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri