Jump to content
lelin

Furtune vacuum

Recommended Posts

lelin

are cineva o schema cu furtunasele acelea de la vacuum?

vreau sa le schimb si m`ar ajuta o schema sa stiu cum sa fac din nou legaturile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Eu le-am schimbat pe toate la mine (o caruta de bani, pe original). Iti recomand sa le schimbi pe rand. Scoti unul, il tai pe cel nou, il inlocuiesti si treci la urmatorul. Astfel excluzi orice sansa de a le incurca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
darin

trebuie obligatoriu originale?,pana la urma sunt niste bucati de cauciuc,daca gasim ceva similar nu ar fi ok ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lelin

sunt cu 10lei metrul liniar pe la orice magazin de piese.nu cred ca are ceva daca nu sunt originale de la rep.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Ba chiar ca are!

La fel am gandit si eu. Florin stie. De-asta si-a cumparat originale.

Inlocuind cu cele din magazine, te trezesti in cateva luni ca ai pierderi masive de vacuum si un stii ce sa inlocuiesti prima data.

Aveti si circuitul de vacuum:

post-8441-0-83268000-1291361491_thumb.jp

Edited by C o s m i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
lelin

multumesc pentru schema, o sa incerc sa le schimb si daca cedeaza o sa iau si eu originale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
noobsound

Cosmin are dreptate intr-un anume fel... la magazine de piese auto daca ceri furtun de acea dimensiune ti se v-a oferii furtun de injector cu invelis textil( arata identic cu cel original). Eu am observat ca furtunul ala e bun la presiune dar nu e foarte rezistent la caldura.. cel putin la mine unde intra in actuator s-a intarit si pierdea vacum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Da, in maxim 1 an vor ceda. Eu am ales sa cumpar originale - cel putin pe cele panzate, le-am schimbat pe toate. Am cumparat cate un set de 5 metri din cel subtire si cel mai gros (in varianta noua, panza la cel gros e intre straturile de cauciuc si nu pe exterior) - pret aprox. 600 lei - dar cantitatea de 5 m, ajunge pt 3 masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lungoci1

sunt cu 10lei metrul liniar pe la orice magazin de piese.nu cred ca are ceva daca nu sunt originale de la rep.

am pus si eu unul la usa din stanga si in aprox. doua luni sufla ca marfaru"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marius Nistor

salut

foarte buna schema respectiva

exista una si pentru passat B5.5 1.9 TDI AWX ?

cu respect

Marius Nistor

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Schema e aceeasi. Oricum, daca vrei sa te apuci de schimbat, o faci pas cu pas. Scoti un furtunas, il tai pe cel nou la lungimea care trebuie si il montezi pe masina. Astfel nu risti sa le incurci....ca sunt zone unde schema e mai incalcita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laurentiu Utiu

Le-am schimbat si eu acum vreo 3 luni cu furtune originale. A trebuit sa reglez din nou presiunea din turbo, caci era prea mare cu furtunele noi, deci recomand inlocuirea lor cu unele originale pt eventualele pierderi de vacuum care le pot avea furtunurile vechi si roase de cativa ani de zile

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo-Detailing

am batut tot netul pentru schema asta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
fanekdi

schema furtunelor care este data mai sus este valabila si la golf 3 90cp an 1997

rog sa-mi spuna si mie cineva ce rol are butelia neagra din schema. multumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Rezervor de vacuum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
somoso

as vrea sa le schimb si eu..deci sa ma duc la reprezentata sa cer?exista si alt timp in afara de cele de cauciuc?mc

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

panzate si cauciuc. Vezi ca se vinde la metru. Cam 1,5 m din fiecare tip, iti va ajunge la tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreidumy

Laurentiu spuneai ca dupa schimbarea furtunelor a trebuit sa reglezi presiunea din turbo ca era prea mare.Cum se manifesta si cum ai reglat-o?

Share this post


Link to post
Share on other sites
liviuplaton

Daca e prea mare presiunea in turbo iei LIMP MOD , de reglat se regleaza din tija actuarotului sau surubul de reglaj de pe turbo care limiteaza cursa actuatorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreidumy

Multumesc Liviu pentru informatie.Si pot sa fac eu operatiunea asta sau trebuie sa ma duc la service?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

DAca ai VCDS si ceva indemanare poti sa o faci singur,

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreidumy

Multumesc, cred ca totusi o sa aleg varianta service-ului neavand cele necesare.

Hristos a Inviat !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laurentiu Utiu

@andreydumy Scuze de intarziere,acum am vazut ca m-ai intrebat ceva. Deci inainte de inlocuirea furtunaselor masina mergea bine,tragea,etc,nu erau probleme. Imediat dupa schimbarea lor turbina a inceput sa fluiere. In timp ce cineva mi-a pornit masina am urmarit cursa actuatorului de la turbina si am observat ca ramane ridicat tot timpul, desi normal era ca la pornire sa urce 2-3 cm apoi sa coboare jos la locul lui. Deci tija actuatorului ramanand sus presiunea in turbina era mare,daramite la accelerare. Solutia a fost reglarea tijei actuatorului de pe turbina cu ajutorul programului de diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreidumy

Laurentiu multumesc pentru ajutor.Zilele astea o sa ma duc la un service sa vad daca si in cazul meu este aceeasi problema.Weekend placut!

Share this post


Link to post
Share on other sites
joky

Salut domnilor

furtunele mele de vacuum am constatat ca sunt praf si necesita inlocuire

dar pana atunci am depistat o problema, in sensul ca motorul nu se opreste lin, ci da in nas ca berbecu

pe vag com am eroarea

Versiune: VCDS-ROJ ROJ 908.2

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\038-906-012-ASV.lbl

Numar VAG: 038 906 012 AP

Componenta oi/sau versiune: 1,9l R4 EDC G040SG 2807

Codare soft: 00002

Numar atelier: WSC 01317

Codurile de defecte au fost oterse

2 coduri de defecte

2 - Cititi memoria de defecte la: modul bord

P1654 - 35-00 - -

1 - Ventil pentru clapeta galerie admisie-N239- întrerupt /scurt la masa

P3105 - 35-10 - - - intermitent

Starea -Gata de func?ie-: N/A

am mai avut aceasta problema dar am rezolvat prin refacerea firelor care alimenteaza supapa magnetica de comutare(asa zice etka in romana) cod 1J0906283C

acum cand m-am uitat am constatat ca aceasta supapa era cazuta pe galerie si topita un pic mufa. Am refacut din nou partea electrica, dar tot da in nas la oprire.

atasez o poza cu aceasta supapa fiindca de pe ea lipseste un capacel metalic, dupa cum am vazut la alta masina, si vreau sa-i intreb pe cunoscatori daca ceea ce lipseste e vital pentru functionarea acestei piese

toate cele bune.

post-9400-0-95787900-1316453225_thumb.jp

post-9400-0-78692800-1316453262_thumb.jp

post-9400-0-05699200-1316453278_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri