Jump to content
lelin

Furtune vacuum

Recommended Posts

Dani021

Bună ziua, 

Am deschis astăzi capota la Golf 4, 1.9 TDI ALH, și am observat un furtunaș crăpat vine de undeva de jos cu încă unul langa si duce cred că la supapa egr , am incercat să il tai unde era crăpat și sa il bag din nou la loc dar am observat ca are o bilă din aluminiu și m-a împiedicat să il mai bag la loc. O părere ? Multumesc! 

post-152867-0-24831100-1431199603_thumb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

are bila deoarece cineva l-a suspendat... nu trebuia sa fie asa, de fabrica.

 

sa iti cumperi furtunase de calitate si sa le inlocuiesti pe toate- OEM sau ceva bun din silicon. Cele ieftine se vor crapa imediat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adytzumanmax

Salutare tuturor. Am si eu aceeasi problema cu furtunele... Ce nu pot sa gasesc, e, de unde sa cumpar pe cele OEM. Daca se poate un ajutor sunt f recunoscator. Sanatate!

Share this post


Link to post
Share on other sites
romytaxy

Reprezentanta !!!

Edited by romytaxy

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

sa nu va incurcati cu furtune gen Flennor sau alte babauri ( Flennor dupa 2 luni deja erau fisurate)

 

Originale sau ca alternativa Gates

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorin79

salut.imi cer scuze ca poate repet o intrebare care a mai fost pusa....este de ajuns daca, cumpar 1.5 ml din fircare furtun pt vacuum. pt ca oferta celor de la avia motors este.N  02035327  -  57.93 lei/ml  - in stoc.

N  0202821  - 98.74 lei/ml - la comanda 2 zile

si parca nu as vrea sa iau in plus f mult. multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

cauta Gates sau siliconic, e scump cel pe original.

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorin79

multumesc mult. am gasit siliconic unul albastru samco parca la 20 ron ml...dar are numai din acela de subtire.

de fapt ma interesa mai mult dimensiunile furtunelor sa atiu cat sa iau sa nu raman fara dar nici cu f mult in plus. multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
mmirel

Salut,   doresc sa scriu celor ce au facut deja, sau sper ca citind aceste randuri, ceilalti, sa nu faca greseala pe care eu am comis-o.

Inrand in magazinul de piese auto unde merg de obicei, printre altele am vazut furtun la aproximativ 20 Ron metrul.

Am intrebat vanzatorul si mi-a spus ca este furtun de combustibil, insa ca, mai nou, lumea il cumpara pentru vacuum.

Masina mea nu tragea foarte bine acea perioada din cauza turbinei, am cumparat insa furtun si l-am schimbat, iar dupa ce am schimbat si turbina

tot nu depasea 90 km/h. Am inceput sa schimb pe rand electrovalvele, debitmetrul, senzor de presiune, furtune verificate, nimic incurajator si nu mai stiam ce sa inlocuiesc.

Stand sa ma gandesc ce sa mai fac mi-am amintit de furtune. Am luat cel de la N75 care duce la actuator si l-am schimbat cu cel vechi dupa care am pornit masina, care nu va mai relatez cum

alerga, totul de la un furtun nelalocul lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

exact din cauza asta, va recomand sa folositi furtunasele OEM... sau ceva din silicon, dar sa fie de calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iuliu1984

incercati si la magazinele de piese auto.eu cand mi am cumparat furtunase OEM mi le a adus cu 40 lei/m (total 5 m) si cel subtire si cel gros.de obicei ei aduceau inainte la rola mare insa acum aduc si la metru si la un pret mai bun decat in reprezentanta.si nu sunt fake uri deoarece au venit cu codul oem pe ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ioask4it

Buna,

cand merg cumasina (golf IV 1.6 benzina) mi se opreste in mers (turatia pica in 0) si apoi dupa un sfert de secunda imi porneste masina.

Mi-a facut din ce in ce mai des.

De la ce poate fi?

Cineva mi-a spus ca poate fi de la aceste furtune de vacuum.

Multumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate pe motor

Share this post


Link to post
Share on other sites
ioask4it

Am făcut. Nu are...

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

pare a fi mai degraba o problema electrica. Dim vacuum.uri nu se opreste, mai ales ca doar pompa de servofrana e pe vacuum si limitatorul de presiuje din rampa. Si astea fac alte simptome.

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
nedelea

Pompele de vacum se uzeaza in timp ? Sau pur si simplu se strica.

Stie cineva ce depresiune trebuie sa creeze pompa de vacum la un TDI ?

Cum se poate face o verificare ?

Edited by nedelea

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

da, se si uzeaza, se si strica.

o pompa buna la iesire are cam 750 mbar

Share this post


Link to post
Share on other sites
iondarie

La victima din semnatura suspectez ca furtunele de vacuum au luat-o razna, as dorii sa le schimb numai ca nu stiu ce diametre/lungimi sunt necesare. Ma poate ajuta cineva cu aceste informatii?

 

Va multumesc,

Edited by iondarie

Share this post


Link to post
Share on other sites
terminatoru

Uite codurile si dimensiunea lor,citeste topicul ca scrie cum si cat sa cumperi , ca nu e lung deloc si tot de aici le-am luat si eu N  02035327 cel subtire de 3,5x2

N  0202821 cel gros de 5x3

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut10a

salut,rezervorul de vaccum ,bila de plastic neagra cat o portocala cum ar trebui sa functioneze?ca un actuator?eu cand suflu pe furtunul bilei suflu in gol,adica aerul iese afara,,,merci mult

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
evolkswagen
On 06.05.2011 at 12:52, Laurentiu Utiu a scris:

@andreydumy Scuze de intarziere,acum am vazut ca m-ai intrebat ceva. Deci inainte de inlocuirea furtunaselor masina mergea bine,tragea,etc,nu erau probleme. Imediat dupa schimbarea lor turbina a inceput sa fluiere. In timp ce cineva mi-a pornit masina am urmarit cursa actuatorului de la turbina si am observat ca ramane ridicat tot timpul, desi normal era ca la pornire sa urce 2-3 cm apoi sa coboare jos la locul lui. Deci tija actuatorului ramanand sus presiunea in turbina era mare,daramite la accelerare. Solutia a fost reglarea tijei actuatorului de pe turbina cu ajutorul programului de diagnoza.

La un B5 AVB 101CP tot la fel trebuie sa fie cursa actuatorului?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laurentiu_LWR
1 hour ago, ionut10a said:

salut,rezervorul de vaccum ,bila de plastic neagra cat o portocala cum ar trebui sa functioneze?ca un actuator?eu cand suflu pe furtunul bilei suflu in gol,adica aerul iese afara,,,merci mult

 

E un rezervor...adica trebuie sa tina vacuum...

Daca zici ca sufli in el si iese aerul inseamna ca este spart si trebuie inlocuit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut10a

multumesc frumos,banuiam eu ca ceva nu e in regula,are cineva un cod de piesa?

 

multumesc frumos,banuiam eu ca ceva nu e in regula,are cineva un cod de piesa?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
delete.

Salutare. Vad ca nu sa mai postat de mult timp ...dar totusi . Vw passat 2003 pd . furtunul care iesa din pompa de servo si duce spre pompa tandem are o supapa de sens. Intrebarea este in care parte trebuie sa blocheze sensul. Pompa tandem-servo sau servo -pompa tandem . Dupa logica mea ar trebuii sa fie blocat din servo spre pompa tantem . Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
evolkswagen

Dinspre pompa tandem spre servo trebuie sa inchida.Aici este vorba de vacuum nu de presiune,deci pompa tandem trage aer dinspre servo(circuit deschis) nu baga presiune spre servo(circuit inchis).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri