Jump to content
lelin

Furtune vacuum

Recommended Posts

tarox

pentru masina din semnatura , furtunasele de vacuum , stiti ce diametru interior trebuie sa aiba? am inteles din discutiile pe forum ca sant 2 masuri ? si trebuie cam 2 metri din fiecare ,  ma gandesc sa pun pe original , dar este cam greu , aici in italia sant tare hoti baietii ,   numai rola la 20 metri ,  ce spuneti de cele siliconice samco ?  va multumesc tare mult 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tarox

am reusit sa gasesc  furtune vacuum , aici in italia la reprezentanta , surpriza preturile mai mici decat in romania , cel subtire  rola 5 metri pret 13 euro  si cel gros rola 5 metri pret 27 euro , total 40euro , furtunase de vacuum oem 

Share this post


Link to post
Share on other sites
golfalh

Salut ce furtune vacuum recomandati pt un golf 4 alh (cele din silicon sau normale)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
marius750

va salut ! am schimbat toate furtunasele de vacum numai ca am rup stutul  de la clapeta shut off . un sfat se poate ? imi trebuie alta clapeta sau se poate lipi cumva ? multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabi_74

Alta clapeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
corneliu p

Buna seara,as avea o intrebare si eu.Din cauza unui furtun de vacum spart am luat furtune noi (de la reprezentanta) sa le schimb,am lasat masina la service pentru schimbare furtune si alte operatiunii,cand  ma duc dupa masina furtunul de 5 mm neatins pe motiv ca nu se poate schimba ca este capsat.

Intrebare mea este chiar este asa de greu de schimbat sau nu a avut omul chef de lucru?

Motorul este 1,4 Tdi AMF

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu, nu este capsat....

Share this post


Link to post
Share on other sites
joky

Salut

Poate indica cineva un site online de unde se poate comanda furtunasele de vacuum?

Calitativ sa fie bune, la reprezentanta tocmai am vorbit si doar la rola de 5 se poate comanda, scorurile sunt de 50 si ceva cel subtire si 70 si ceva cel gros.

Toate cele bune

Share this post


Link to post
Share on other sites
MyKe

Autokarma?

Share this post


Link to post
Share on other sites
joky

Nu gasesc nimic pe Autokarma

Oare acestea sunt bune de ceva?

Toate cele bune

Share this post


Link to post
Share on other sites
Udvarhelyi Lorand

buna baieti.. ma poate ajuta si pe mine cineva cu o schema de la furtunasele de vacum la un motor mk4 1,9 tdi AGR.. vreau sa verific daca sunt bine montate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
hadrian27

Întrucât dimensiunile necesare de furtune vacuum sunt diferite in funcție de motor va prezint cat am avut eu nevoie pt motor ALH, 90 cp, 2002, schimbându-le unul câte unul:

- furtun gros - pana in 1,20 ml, am folosit N0202821 de 5x3 mm OEM;

- furtun subțire pana in 2,60 ml, eu am folosit N0202913 de 3,5x3 mm OEM (asta e mai gros in carne caci are 3 mm si e la fel de scump ca cel de 5x3) dar se poate folosi binenteles cel care e standard de N02035327 care este de 3,5x2 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dexterino

Salutare!

Am o Octavia 1, ALH. Am schimbat,acum doi ani,actuatorul de la turbina si furtunul de vacuum aferent. Dupa un an, furtunul a crapat, era din cel pentru combustibil, cu 3mm la interior, si statea fortat pe stuturile mai mari. L-am inlocuit cu furtun cu insertie, tot pentru combustibil, probabil Flennor, la fel si pe cel de la rezervorul de vacuum. rezista foarte bine in continuare, sunt ca noi. Nu cred sa crape in urmatorii ani.Ieri, am cumparat furtun siliconic de la o firma de tuning, si am inlocuit restul furtunurilor de vacuum. Arata ciudat,furtunul, fiind albastru-mov, si plin de urme albe, de talc, presupun. As fi preferat negru, dar nu au.Am luat de 4mm la interior si intra cam usor pe stuturi, poate cel de 3 mm era numai bun... Se intinde bine, si am pus si la EGR, unde trebuie de 5mm la interior.  Am platit 49 de lei pe 3 m. Mi se pare ok, daca rezista cativa ani, dar ramane de vazut. Futrunurile inlocuite, originale, aratau bine, dar erau coapte, si unele crapate... sau au crapat la demontare, caci nu aveam probleme specifice lipsei de vacuum.

Surpriza a venit seara, cand am plecat cu masina... la comportamentul franei, usor imbunatatit. Eu tot cautam informatii despre up-gradeul franelor, lichid de frana, furtunuri metalice... :). Nu spun ca frana e asa cum stiu de la alte Octavii sau Golf4, dar, incepe sa semene! Vineri,ca test, am scos furtunul de vacuum subtire, de pe stutul supapei de langa pompa de vacuum. S-a simtit imediat, calcam frana si efect...mai putin. Deci si o mica pierdere de vacuum se simte la frana.

Multumesc hadrian27 pentru codurile si lungimile furtunurilor!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
rzv2010

Salutare ! 

Am un golf 1.9 axr 101 cp , am pus-o la un  prieten pe tester și îmi da o eroare :

 17964- charge pressure control 

P1556 - 35-00 negative deviation 

Ce înseamnă asta? 

După 130 nu se mai accelerează nici în treapta 4a nici în a 5a ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

CA nu ai presiune suficienta in turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rzv2010

Și cum rezolv asta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Din moment ce ai postat pe acest topic... normal o că o să ţi se recomande schimbare furtunelor de vacuum, dacă vrei mai multe detalii despre problema ta (probabil lipsă putere sau limp mode), postează pe un topic dedicat problemei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
luck33ro

Am luat furtun de silicon special cu diametru 4mm - vreau sa fac inlocuirea liniilor vacuum la un motor AHU 90CP. Recomandati pe cineva in Bucuresti care a mai facut operatiunea ?

Edited by luck33ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

De ce nu faci singur, scoti cate un furtun, tai din cel siliconic escat cat este cel scos de pe masina si il pui pe cel siliconic la loc, dupa care treci la urmatorul.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
luck33ro

Trebuie si umblat pe sub masina... Nu am rampa si nu ma mai tin salele -_- Si in plus nu vreau sa rup vreun stutz, mufa samd...

Am avut limp mode de m-am plictisit. Se crapau pe rand furtunasele alea... Mai aveam un pic si imi desfaceau "meseriasii" si turbina care nu avea nimic (Garett nemuritoare) :P... Desi eu le spuneam ca am problema la furtune ei batman batman - ca geometria variabila, ca axu, ca egr, ca valva Nxyz.

Ultima oara mi-a picat si servoul tot pe faza asta cu vacuumul (apasam ca la frana de tractor ITM). Acu toate furtunele alea sunt carpeli. Am luat 5 metri de siliconic 4mm sper ajunga ...

Expertii lu peste nici nu stiau ca AHU nu are geometrie variabila... 

Edited by luck33ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

De ce sa te bagi sub masina? Furtunasul de la turbo se poate schimba si pe sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
luck33ro

Nu e doar un furtunas, sunt mai multe - ultimul crapat l-am descoperit la Cipos ridicand masina pe rampa... intra intr-un senzor fixat undeva sub motor in spate...  

cred ca e pressure unit din schema a 2a http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk3/power_unit/4-cyl._diesel_engine_mechanics/exhaust_system/exhaust_gas_recirculation_system_engine_codes_afn_avg_ahu_ale_1z/vacuum_hose_connection_diagram/

Edited by luck33ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Euforyc

ma poate ajuta cineva cu traseul furtunaselor de vaccum pentru un g4 1.9 alh?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemtzalau

ai verificat pe pagina 5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri