Jump to content

Furtune vacuum


lelin
 Share

Postare recomandată

Bună ziua, 

Am deschis astăzi capota la Golf 4, 1.9 TDI ALH, și am observat un furtunaș crăpat vine de undeva de jos cu încă unul langa si duce cred că la supapa egr , am incercat să il tai unde era crăpat și sa il bag din nou la loc dar am observat ca are o bilă din aluminiu și m-a împiedicat să il mai bag la loc. O părere ? Multumesc! 

post-152867-0-24831100-1431199603_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

are bila deoarece cineva l-a suspendat... nu trebuia sa fie asa, de fabrica.

 

sa iti cumperi furtunase de calitate si sa le inlocuiesti pe toate- OEM sau ceva bun din silicon. Cele ieftine se vor crapa imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
adytzumanmax

Salutare tuturor. Am si eu aceeasi problema cu furtunele... Ce nu pot sa gasesc, e, de unde sa cumpar pe cele OEM. Daca se poate un ajutor sunt f recunoscator. Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentanta !!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu va incurcati cu furtune gen Flennor sau alte babauri ( Flennor dupa 2 luni deja erau fisurate)

 

Originale sau ca alternativa Gates

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut.imi cer scuze ca poate repet o intrebare care a mai fost pusa....este de ajuns daca, cumpar 1.5 ml din fircare furtun pt vacuum. pt ca oferta celor de la avia motors este.N  02035327  -  57.93 lei/ml  - in stoc.

N  0202821  - 98.74 lei/ml - la comanda 2 zile

si parca nu as vrea sa iau in plus f mult. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta Gates sau siliconic, e scump cel pe original.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult. am gasit siliconic unul albastru samco parca la 20 ron ml...dar are numai din acela de subtire.

de fapt ma interesa mai mult dimensiunile furtunelor sa atiu cat sa iau sa nu raman fara dar nici cu f mult in plus. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,   doresc sa scriu celor ce au facut deja, sau sper ca citind aceste randuri, ceilalti, sa nu faca greseala pe care eu am comis-o.

Inrand in magazinul de piese auto unde merg de obicei, printre altele am vazut furtun la aproximativ 20 Ron metrul.

Am intrebat vanzatorul si mi-a spus ca este furtun de combustibil, insa ca, mai nou, lumea il cumpara pentru vacuum.

Masina mea nu tragea foarte bine acea perioada din cauza turbinei, am cumparat insa furtun si l-am schimbat, iar dupa ce am schimbat si turbina

tot nu depasea 90 km/h. Am inceput sa schimb pe rand electrovalvele, debitmetrul, senzor de presiune, furtune verificate, nimic incurajator si nu mai stiam ce sa inlocuiesc.

Stand sa ma gandesc ce sa mai fac mi-am amintit de furtune. Am luat cel de la N75 care duce la actuator si l-am schimbat cu cel vechi dupa care am pornit masina, care nu va mai relatez cum

alerga, totul de la un furtun nelalocul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact din cauza asta, va recomand sa folositi furtunasele OEM... sau ceva din silicon, dar sa fie de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati si la magazinele de piese auto.eu cand mi am cumparat furtunase OEM mi le a adus cu 40 lei/m (total 5 m) si cel subtire si cel gros.de obicei ei aduceau inainte la rola mare insa acum aduc si la metru si la un pret mai bun decat in reprezentanta.si nu sunt fake uri deoarece au venit cu codul oem pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

cand merg cumasina (golf IV 1.6 benzina) mi se opreste in mers (turatia pica in 0) si apoi dupa un sfert de secunda imi porneste masina.

Mi-a facut din ce in ce mai des.

De la ce poate fi?

Cineva mi-a spus ca poate fi de la aceste furtune de vacuum.

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare a fi mai degraba o problema electrica. Dim vacuum.uri nu se opreste, mai ales ca doar pompa de servofrana e pe vacuum si limitatorul de presiuje din rampa. Si astea fac alte simptome.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pompele de vacum se uzeaza in timp ? Sau pur si simplu se strica.

Stie cineva ce depresiune trebuie sa creeze pompa de vacum la un TDI ?

Cum se poate face o verificare ?

Modificat de nedelea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se si uzeaza, se si strica.

o pompa buna la iesire are cam 750 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La victima din semnatura suspectez ca furtunele de vacuum au luat-o razna, as dorii sa le schimb numai ca nu stiu ce diametre/lungimi sunt necesare. Ma poate ajuta cineva cu aceste informatii?

 

Va multumesc,

Modificat de iondarie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite codurile si dimensiunea lor,citeste topicul ca scrie cum si cat sa cumperi , ca nu e lung deloc si tot de aici le-am luat si eu N  02035327 cel subtire de 3,5x2

N  0202821 cel gros de 5x3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut,rezervorul de vaccum ,bila de plastic neagra cat o portocala cum ar trebui sa functioneze?ca un actuator?eu cand suflu pe furtunul bilei suflu in gol,adica aerul iese afara,,,merci mult

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.05.2011 at 12:52, Laurentiu Utiu a scris:

@andreydumy Scuze de intarziere,acum am vazut ca m-ai intrebat ceva. Deci inainte de inlocuirea furtunaselor masina mergea bine,tragea,etc,nu erau probleme. Imediat dupa schimbarea lor turbina a inceput sa fluiere. In timp ce cineva mi-a pornit masina am urmarit cursa actuatorului de la turbina si am observat ca ramane ridicat tot timpul, desi normal era ca la pornire sa urce 2-3 cm apoi sa coboare jos la locul lui. Deci tija actuatorului ramanand sus presiunea in turbina era mare,daramite la accelerare. Solutia a fost reglarea tijei actuatorului de pe turbina cu ajutorul programului de diagnoza.

La un B5 AVB 101CP tot la fel trebuie sa fie cursa actuatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ionut10a said:

salut,rezervorul de vaccum ,bila de plastic neagra cat o portocala cum ar trebui sa functioneze?ca un actuator?eu cand suflu pe furtunul bilei suflu in gol,adica aerul iese afara,,,merci mult

 

E un rezervor...adica trebuie sa tina vacuum...

Daca zici ca sufli in el si iese aerul inseamna ca este spart si trebuie inlocuit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos,banuiam eu ca ceva nu e in regula,are cineva un cod de piesa?

 

multumesc frumos,banuiam eu ca ceva nu e in regula,are cineva un cod de piesa?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Vad ca nu sa mai postat de mult timp ...dar totusi . Vw passat 2003 pd . furtunul care iesa din pompa de servo si duce spre pompa tandem are o supapa de sens. Intrebarea este in care parte trebuie sa blocheze sensul. Pompa tandem-servo sau servo -pompa tandem . Dupa logica mea ar trebuii sa fie blocat din servo spre pompa tantem . Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinspre pompa tandem spre servo trebuie sa inchida.Aici este vorba de vacuum nu de presiune,deci pompa tandem trage aer dinspre servo(circuit deschis) nu baga presiune spre servo(circuit inchis).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!