Jump to content

Furtune vacuum


lelin
 Share

Postare recomandată

... multa munca la inlocuirea lor.... si nervi cand masina nu mai functioneaza in parametrii, dupa putin timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc si eu,crapa de cateva ori pe an. Daca le puneti colier de plastic,tin mai bine.

Ce pret pe metru au cele OEM? Se gasesc doar la Reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Poate sa-mi spuna si mie cineva cum se face reglarea presiunii in turbo cu vcds ca dupa ce am schimbat furtunasele imi fluiera turbo la nebunie si presupun ca am presiunea mare in ea. Am facut si log-uri in mers, daca e pot sa le postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza logurile.

 

reglarea presiunii se face mecanic, prin lungirea/scurtarea tijei actuatorului, in functie de rezultatele din log.

 

In teorie, daca nu ai umblat la turbo, nu ai de ce sa reglezi actuatorul - poate ai geometria murdara si de aia iti fluiera asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire. Ce este furtunul incercuit cu rosu din imagine si unde ar trebui sa intre? Asa a fost de cand am cumparat masina dar nu cred ca e ok.

post-94683-0-08150600-1373563622_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate sa-mi spuna si mie cineva daca e vreo problema sau nu? Am tot verificat conectori MAF furtune vacuum,tot, si masina tot nu merge cum o facea inainte. Daca puteti sa-mi dati si mie indicatiile ceva, sau unde sa mai caut. Am postat si log-urile in mers mai sus, poate cineva din cunoscatori poate sa ma indrume unde ar putea fi problema. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire. Ce este furtunul incercuit cu rosu din imagine si unde ar trebui sa intre? Asa a fost de cand am cumparat masina dar nu cred ca e ok.

Probabil aşa trebuie să fie, în Etka apare acolo un capac prins cu un colier.

 

@vadyk2001

Pare obosit debitmetrul. Dacă vrei mai multe păreri postează logul aici

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-242

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate sa-mi spuna si mie cineva daca e vreo problema sau nu? Am tot verificat conectori MAF furtune vacuum,tot, si masina tot nu merge cum o facea inainte. Daca puteti sa-mi dati si mie indicatiile ceva, sau unde sa mai caut. Am postat si log-urile in mers mai sus, poate cineva din cunoscatori poate sa ma indrume unde ar putea fi problema. Multumesc anticipat

 

Ai postat in 2 locuri aceeiasi problema  :)

Din log-uri nu cred ca ai avea ceva probleme. Sunt ceva diferente pe debitmetru, dar nu cred ca nu ar trebui sa traga din cauza lui. Ca sa fii mai sigur incerca cu un debitmetru de la un prieten ceva....

Avansul cum este. Vezi in engine/measuring blocks/group 004/casuta 4

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vacumu am si eu probleme releu ala sau ce e de langa filtru de motorina in care intra furtunasele tacane ca draq si masina nu mai trage zici ca am SDI furtunele sunt ceva mai vechi dar inca mai pot ca am mai schimbat din ele.Ce sa ii fac sa invie motoru la loc ?????? 

post-32861-0-30147700-1373667185_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o sacanare la motor.

Electrovalva de descarcare a presiuni din turbo asa trebuie sa tacane. Daca pui contactul fara sa pornesti motorul trebuie sa o auzi cum tacane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

deci fratilor tot nu s-a gasit cineva sa raspunda la intrebarile de mai sus? CARE SUNT FURTUNASELE MAI GROASE SI CARE MAI SUBTIRI?? ca sa stim ce sa comandam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N  02035327 cel subtire de 3,5x2

N  0202821 cel gros de 5x3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am scris "CARE" m-am referit ca intre ce piese??ca sa stiu sa le reperez sa vad daca is duse

Modificat de donniebrasco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele de vacuum pe original nu vin decat la role de 5 metri.

Nu exista coduri pe original pentru furtunele dintre electorvalve, programul iti da doar lungimile lor.\

 

Daca nu scriai cu litere mari nu ma prindeam :))

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

donniebrasco, vezi ca gasesti raspunsul pe topic , aici. e schema cu traseul furtunelor, intre CARE piese face legatura ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am crezut ca in schema aia sunt si furtune groase si subtiri si nu stiam unde sunt cele groase si unde cele subtiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate ajuta cineva cu o schema a furtunelor de vacum pentru un Golf 1 motor de 1,6 din 88 carburator cu dublu corp! L-am cumparat si avea furtunele coapte si rupte si nu stiu care unde se leaga!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-572-0-50992700-1376246072_thumb.jpg

 

Acestea te-ar ajuta ?

Sunt pentru cod motor EZ RF GU RH HZ si 1.6 si 1.8  sunt la fel

Daca nu se vede clar o sa incerc sa fac un PrtSc :) mai mare.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu o mare problema, am un vw tiguan din 2009 motor cbab, 2.0 tdi, 140 cp, si de cateva zile la 120 km/h nu mai trage si e aprins beculetul intermitent bujii. Am pus vag-com si a dat urmat eroare:

000665 boost pressure regulattion-intermitent-mil-on P0299-000

 

Va rog sa ma ajutati si pe mine sa imi dati o idee ce ar putea fi.

 

Multumesc,

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce presiune e? Prea mare sau prea mica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil actuatorul turbinei - boala des intalnita - fa un log in mers sau posteaza eroarea intergral, asa cum apare pe VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, era vorba de membrana vaccum prezenta o mica fisura si asta era cauza

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o schema pt furtune vacuum la un golf 4 1.9 tdi ALH ma poate ajuta si pe mine?

Cati metri tre sa cumpar si ce dimensiuni.

Va multumesc

(am vazut ceva scheme dar nu am gasit pt alh)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!