Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Dragoi Madalin

Salut. Cum se reglează start injection quantity la BLB? La mine este mult prea mare și masina porneste greu la rece, ma gândesc ca poate asta este cauza dar nu știu cum se scade. Atașez și o poza 

SmartSelect_20220317-133334_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blb are edc16, valoarea trebuie sa fie intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut, vin cu o intrebare vizavi de TV, si reglaje. GOLF 5 2.0 TDI BKD 4motion. Nu ma intereseaza consumul in mers, e un motor care oricum in oras consuma mult, e masina maica-mii deci nu am intiparite valorile in cap.

Am facut distributia GRESEALA MEA, nu am verificat inainte de a demonta valorile in VCDS, insa am insemnat multiple semne pinioanele axelor,am calat-o si montat-o pe aceleasi semne. Dupa ce am montat-o am pus VCDS si am citit TV la -4.9 grade, intervalul fiind de -6 / +6. Pe capacul curelei nu mai exista eticheta de fabrica cu anotarea unghiului. Motorul a pornit imediat, nimic diferit sau anormal. Iesit la proba, masina trage. 
Consumul la relantiu era 0.7-0.8 (mai ales caldurile astea) si cu clima pornita sare in 0.9/1L. Am adus axa de evacuare astfel incat sa arate un 0.6L pe VCDS
Am adus axa de admisie la 0 grade, insa am observat, zgomotul motorului in sarcina s-a schimbat, parca nu mai e asa fin, n-am observat aproape nici un fel de de diferenta in mers/acceleratie/putere sub 3000 sau peste 3000 (poate un log in mers ar ajuta). Singurul lucru "in bine" parca la 0 grade nu mai da asa mult fum la demaraj.

Am tot cautat pe forumuri din extern si am gasit c-ar trebui un reglaj implicit de -3.9 grade la TV? In manualul de service VW nu scrie nimic legat de asta....

Injectia este la 0.0 BTDC, valorile pe injectoare sunt relativ bune, n-am acum la indemana printscreen-urile.

Masina are 128.000 fiind cumparata de noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Log-Log.txtLog-Log.txtbuna ,am schimbat recent distributia si de atunci am numai probleme la pornire adica dimineata porneste greu iar la cald parca "incaleca" dar in final porneste si merge destul de bine.

masina e passat b6 motor bkpLog-Log.txt

15:28:58 Grup 001: CantInjecþie (pointerul pe câmpurile cu valori -> infoBalon)
  801 /min  TuraþieMotor (G28)
  5.0 mg/cursa  CantInjecþie 
  2.8*KW  DuratãInjecþie (valPrescr)
  87.0*C  Antigel- Temp. (G62)

15:28:58 Grup 004: Acþionare unitãþi-injector
  801 /min  TuraþieMotor (G28)
  3.0 *DPMS  ÎnceputInjecþie (valPrescr)
  3.1*KW  DuratãInjecþie (valPrescr)
  0.00*  UnghiTorsiune 

15:28:58 Grup 015: ConsumCarburant
  802 /min  TuraþieMotor (G28)
  32.6 Nm  Cuplu motor 
  0.57 l/h  ConsumCarburant 
  0.0 Nm  CantInjecþie (dorinþãªofer)
 

 

Modificat de alburiciulee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pentru 2.0 BMM stiu ca trebuie sa fie intre - 2,5 su - 1,5 dar cat este ideal? Eu acum am la - 2,9 si motorul simt ca nu are putere cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reglat la - 1.0 si motorul merge foarte bine trage foarte foarte bine, accelereaza usor, lag mult mai mic, porneste foarte repede si usor. Sunt multumit de reglaj, am si soft stage 1. 

IMG_20230318_090247_edit_442720759466298.thumb.jpg.0ce718387413e863dbb3b54aadd08a63.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.am montat distribuția cu cale (bmr.170cp).Intrebare:rola întinzătoare are un semn unde se strânge,ok,asa am strans.Dupa ce am invartit la mana acel semn s-a dus mai în fata.este normal asa?

20230413_101649.jpg

Modificat de Mariob6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , 

ce parere aveti de urmatoarele valori?

 

la masina am avut ceva periperi cu un mecanic care mi-a schimbat simeringul vilbrochen spre cutie fara scula si deabia din a2a tura a reusit sa porneasca masina, asta dupa ce a blocat distributia cu scule speciale.

 

masina mi se pare ca numai trage asa cum tragea si motorul este mult mai galagios in relati fata de inainte.

 

la ce valoare sa pun torsion value? se regleaza numai dintr-o axa?

passat b6 2.0 tdi , BKP 16v

 

WhatsApp Image 2023-04-19 at 16.39.45.jpeg

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa incepi prin a pune simering-ul de palier cu dispozitivul special, ca sa ai o baza de pornire pentru reglare avans, altfel valorile pe care le citesti nu inseamna ca sunt reale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori pe motor? Valoare unghi trebuie sa fie in intervalul-1.5...-2.5. Vezi daca se modifica la reglaj...sau rămâne tot 0.0....atunci ai o problema,  deoarece nu citeste valoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, F l o r i n said:

Erori pe motor? Valoare unghi trebuie sa fie in intervalul-1.5...-2.5. Vezi daca se modifica la reglaj...sau rămâne tot 0.0....atunci ai o problema,  deoarece nu citeste valoarea

Nu am erori pe motor,

voi incerca un mic reglaj sa vad daca se modifica.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa pui simering palier cum trebuie nu ajungi nicaieri.

Ai putea, asa cum este scris in SSP-uri, cu un osciloscop sa vizualizezi si sa masori trenurile de impulsuri ale G40 si G28, sa vezi daca respecta decalajul, dar cine sa-ti faca asta?

Nu stiu vreun service sa fie in stare sa analizeze acest lucru.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect adevarat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare,

 

azi am efectuat un mic reglaj al avansului,care spre surprinderea mea , se regleaza.

 

motor 2,0 tdi bkp 16v deci 2 axe cu came.

 

am umblat la axa dinspre botul masini, am marcat cu un marker surubul de 19' dupa care am rasucit in sensul acelor de ceasornic pana am nimerit -2,96, motor cald.

Nelamuriri  acum:

1. daca acelerez blana pe vag se duce avansul la -2,6 - este normal sa scada?

2. daca opresc motorul de 4 ori , aceste nu se opreste mereu in aceeasi pozitie mereu, atasez 4 poze in care motorul s-a oprit de 3 ori diferit(ma refer la semnele date pe axa cu came si carcasa de plastic a distributiei) - ESTE NORMAL?

pareri:

motorul se aude mai rotund, acceleratia raspunde mai bine dar mi se pare ca porneste putin mai greu fata de avans pe 0.

 

 

avans -2,96.jpeg

oprirea 1.jpeg

oprirea 2.jpeg

oprirea 3.jpeg

oprirea 4.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, Sor1neL said:

reglaj al avansului,

E unghi de torsiune ,asa cum spune si vcds-ul.

Cel mai bine o sa mearga cand cele 3 axe sunt perfect sincronizate.

32 minutes ago, Sor1neL said:

aceste nu se opreste mereu in aceeasi pozitie mereu

Imposibil sa se opreasca in aceeasi pozitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Masoara cineva G40 corelat cu G28 la Valcea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara

Doresc sa va intreb la 1.9 Tdi, BVK , Sharan 4 Motion cat ar trebui sa fie Torsion Value?

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Florin . Eu am EDC 15 . Daca o las la -1.5 consumul la relantiu ii 0.60, 0.80 l/h pe cand cu 0 grade imi da 0.4 l/h. de asemenea creste si cantitatea injectata . Cat trebuie sa fie o valoare buna ? Ma refer la consum la relantiu respectiv unghiul de torsion . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat b6 cr cu edc17 cat trebuie sa fie unghiul de torsiune,am schimbat recent distributia iar cu motorul la 90 imi arata -1.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci

regleaza avansul la injectie,pune pe 0.

Modificat de sylverbozvaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda cand o sa ajung la mecanic,dar daca las asa are ceva,daca pun la 0 ce se imbunatateste? Am consum 0.5-0.6 si masina merge se aude bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat distribuția la bkp 16v cu cale, și acum la cald pornește și se oprește. Când pornește merge puțin subturat și se oprește. Dacă țin la automat mai mult timp când ea încearcă sa pornească după câteva secunde rămâne pornita. 

Distribuția cu cale a ieșit torsion pe 0, am reglat la 5 apoi la -3 dar tot asa pornește.

Nu am umblat decât la distribuție și ulei cu filtre. La prima pornire din zi o ia la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!