Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

@Allexandre90 - bkp are injectie simenens/continental. Torsion value vine pe cam pe 0 daca se respecta procedura. Daca vrei consum mai mic scazi din axa fata pana ai injection quantity pe la 4.2-4.8 la cald, sub o sa tremure, dar si raspunsul va fi mai slab sub 2000rpm

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ili2k2 salut, am mers zilele astea cu valoarea de 0.0 si sincer am vazut ca pierde din putere de la 3000ture recunosc ca cosumul era foarte bun, masina este DSG soft stage 1 cutie si motor, astazi am pus-o pe -2.35 si quality injection la 5.5 6 si masina raspunde bine si peste 3000 ture cosumul undeva la un 5.5 6 mica diferenta fata de 0.0, inca sunt in teste, am pus-o la 4.5 si se aude cam rau motorul. Am vazut ca la 0.0 am o problema cu pornirea dimineata porneste in 3 pentru 2 sec dar porneste repede, o sa vad acum la -2.35 daca porneste lafel... 

20201210_015326.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi, astazi am testat masina, cosumul nu sa ridicat cu mult din ce am observat la -2.32. Cand plecam dupa loc avea un mic soc de plecare si motorul se subtura putin fara sa o accelerez la 0.0, acum pleaca lin fara soc si raspunde mai repede la -1.85 rece si -2.32 cald, am citit pe un forum legat de BKP si a mai zis o persoana ca la 0.0 nu merge asa bn si la -2.5 merge perfect cu un cosum ok...

 

@ili2k2 Acum am vazut cand reglam la 4.5 injection quantity aveam cosumatori multi navi, incalzirea in scaune, clina, faruri..., daca opresc toti cosumatori de la 6.5 coboara aproape de 4.3 4.8

 

sunt bune valorile?

20201210_123224.jpg

Modificat de Allexander90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am spus cum vine pe cale de fabrica.. Daca duci torsion value spre -2.5 (cam asa il aveam si eu) o sa ai o pierdere de performanta, dar motorul merge parca mai rotund si mai frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer la 0.0 am performante slabe fata de -2.2, recunosc ca la 0.0 plecarea la ture mici este foarte buna si rapida dar dupa 3000ture pierde din performanta in schimb la -2 masina are putere si peste 3000ture pana la 4500, masina este DSG si la o plecare sport sau o accelerare agresiva are nevoie de putere peste 3000ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am schimbat distributia la masina. Am decis sa fac eu operatiunea pentru ca pe aici prin service-uri nu prea intelege nimeni procedura corecta.

Curea Dayco HT teflonata, role Ina si pompa Hepu

Am schimbat-o ca la carte as putea spune, cu blocat vilbrochenul si cele 2 axe cu cale,apoi intins cureaua la semnul de pe intinzator si strans intinzatorul la cuplu. Invartit motorul de 2 ori, verificat iar cu cale, apoi invartit iar, pana au intrat toate cele 3 cale cum trebuie. . Mi-a iesit Torsion Value +3.7, consumul 0.8 l/h, cantitatea injectata sta intre 7.3-7.8 mg/str. Durata injectiei: 7.1-7.7. Suruburile de pe fulii stau aproape la mijloc, poate 1mm spre stanga (spate). Care sa fie cauza acestor valori asa mari? E motorul meu mai altel decat alte PD 2.0? Azi dimineata mi-a venit in cap ca poate nu e buna cala de blocat vilbrochenul. Asa ca am mai verificat o data cu vilbrochenul pus dupa semnul de pe fulie in linie cu semnul de pe aparatoarea de tabla. E la semn si ala. Deci, ce as putea sa ii fac? Multumesc anticipat pentru orice sfat. 

Modificat de catalist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.. inainte sa dai drumul la intinzator (ca sa indinda cureaua) ai slabit suruburile de la axele cu came ? (sau AZV parca are una singura).

Cam asta vad eu problema.. Inainte sa dai drumul la intinzator slabesti suruburile la axe si apoi dupa ce fixezi intinzatorul le strangi. Sper ca ai inteles.

Fiind injectie Bosch ar trebui sa  torsion value negativ,undeva -1.5 -2.5, cantitatea 4.3-4.8.

Inainte de schimbarea distributiei ce valori aveai ?

 

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ţi-am ataşat procedurile pentru că sunt două în funcţie de tipul suportului motorului. Şi trebuie să vezi de care pinion ai la arborele cotit (rotund sau oval) pentru că în funcţie de asta difertă cala de blocare a acestuia

AZV-vehicles with engine support with less clearance to engine.pdf

AZV-vehicles with engine support with greater clearance to engine.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AZV este 99% BKD doar ca nu are 103kW, ci are 100kW. Si are 2 axe cu came. Cand am strans cureaua, suruburile erau desfacute ca asa e procedura. Suruburile le-am strans la final, dupa ce am tensionat cureaua. Stiu care sunt valorile care ar trebui dar la motorul asta nu are cum sa fie la fel. Inainte am reglat eu torsion pe 0 si cantitatea injectata a iesit la 5-5.5. Ca distributia a fost montata prost si am recalat eu si atunci mi-a dat torsion la 2.5 si cantitate injectata pe la 7. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai intampinat probleme la axe cu came aftermarket. Si atunci am reglat pana am obtinut valori bune la consum, mers rotund, pornire rapida cald/rece si raspuns pedala.. La un 1.9 bkc am ajuns la -5.9! ca sa mearga rotund si fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. Se poate sa fie arborii cu came aftermarket. Eu am cumparat masina in 2016 din Germania desi nu cred sa fi fost schimbate. Lupo_bv, eu am pinionul de la arborele cotit varianta A din manual. E simplu sa identifici pentru ca acesta are semnul o linie pe dinte iar cealalta varianta B are o sageata pe contra-dinte ca sa ii spun asa (la baza dintelui de fapt) . Acuma nu stiu daca e ovala sau nu ca nu am masurat-o cu sublerul. Oricum, ca sa fiu sigur am verificat si aliniamentul dintre semnul de pe fulie si semnul de la aparatoarea de tabla a distributiei. Si sunt aliniate. Deci cala de blocare e care trebuie. Noaptea mintii cu motorul meu, pe bune😒

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou. 

Astazi am recalat distributia. Nu am mai reglat nimic pentru ca dupa ce am blocat cu cale cele 2 axe, cala de blocare vilbrochen a intrat la fix, semn ca sunt perfect aliniate. Intinzatorul curelei este putin peste semn. In manualul vw zice ca trebuie sa fie la semn sau max 5mm spre dreapta. Cam asa e la mine. IQ: 7-7.5, Torsion: 3.4 durata injectiei: 7.1-7.7. Consum: 0.8l/h. Valori injectoare:  -1.2 0.5 0.3 0.4. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua ,

 

Se da un 2.0 TDI BMM (

 

Cand este rece motorul porneste perfect .. In general masina trage nu vibreaza , motorul merge rotund. De  1 an masina porneste mai greu la cald (invarte mai mult electromotorul cu 2-3 sec pana porneste) ... In martie a facut 2-3 faze in care masina nu a vrut sa porneasca la cald ( a trebuit lasata sa se raceasca 1-2 ore). ( baterie noua 75 AH)

 

Distributia este schimbata acum 2 ani ( 15000 km) si nu stiu cum  s-a facut ca nu am fost de fata.  Dar am  scanat masina si am gasit  erroarea :000833 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 - 000 - Implausible Signal - am zis sa incerc intai cu un senzor nou (am pus Valeo ... dar aceeasi problema .. ba chiar parca pornea putin mai greu si la rece).. am pus senzorul original la loc.

 

Citind mai mult am vazut ca sunt  reglaje de avans la axul cu came , acum la rece am gasit urmatoarele valori din foto

 

Ce ar trebui sa mai incerc inainte de a ma duce la un service ? 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , deci service ,

 

Sa inteleg ca nu se  va schimba ceva daca ma joc cu unghiul de torsiune sa il aduc pe la -2 / -1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a rezolvat cu senzor OE ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la asta pana am vazut video acesta . In care avansul este corect la inceput ... modifica el in gresit ca si model si ii apare eroarea de senzor ax cu came.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Valorile astea sunt bune la un Seat Leon 2 Motor 1.9 ? Cand este cald motorul am niste trepidatii cand si cand in toata masina ... aveti idee de la ce ar putea fi ? Nu fluctueaza turatia sau ceva dar da niste trepidatii doar cand este cald motorul.

 

Screenshot_7.thumb.jpg.49bf777e416d9d9e382e531b3f383dc5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umblat la injectoare / axa came ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ... asa am luat masina. Precizez ca am doua Seat uri si ambele fac la fel doar ca la asta se simt mai tare trepidatiile la relanti ... repet face cand si cand nu continuu. Unul are 140 de mii si celalalt 180 de mii. Urmeaza sa sara axa cu came prin capac cum zic unii ca se intampla la BXE ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sare nici o axa la tdi-uri vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca nu sar. Dar de la ce ar putea fi acele trepidatii doar la cald ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ce am mentionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze dar nu vad ce ai spus sa verific. Vad post ul unde m ai intrebat daca am umblat la injectoare si axa si nu am umblat.

 

Sau intrebarea era in sensul ca daca nu am umblat la ele trebuie sa umblu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut, este vorba despre un BLB, distributia verificată pe cale, dacă scad sub 7 mg IQ, incepe sa se audă un țăcănit ca de tachet, consumul la ralanti este de 0.8l ,aveți idee de la ce poate fii acel țăcănit, sa mai lovit cineva de aceasta problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!