Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Va salut!

La motorul meu, 1.9 TDI, BXE, remapat la 130-135 cp , cat ar tb sa fie valoarea avansului?

Mentionez ca inainte de a schimba distributia la 7 ani/80.000 km, avansul avea valorea - (minus) 2.7

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. De cca. 2 sapt am schimbat si eu distributia. Este a 3-a distributie motorul avand 230.000km.

Este vorba despre un EOS 2007 cu 2.0TDI 8 supape BMM 140 cai.

La prima parere motorul se comporta identic ... pornire ... relanti ... etc. Singura diferenta vizibila este la consum. Am impresia ca consum cel putin 1 litru in plus.

P.S. si gazele la relanti parca miros mai accentuat ca inainte.

Atasez printscreenuri cu valorile din VCDS.

ENGINE1.JPG

ENGINE2.JPG

Modificat de naighbaxxx
am uitat sa precizez de mirosul gazelor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

O intrebare am si eu baieti, la masina din semnatura O2, FL 2009, PD 2.0 BKD, 140 de cai, 302000 km, torsion value -2.5 , fuel consumption pe bord la relanti cu ac pornit 0.6, distributia este inlocuita recent, mentionez ca acelasi consum l-am avut si inainte de refacerea distributiei. Intrebarea mea era, daca aveti idee cat ar trebui sa fie acest consum instant pentru masina mea. Rareori, cand este motorul rece mai am 0.7-0.8, dupa ce sa incalzeste scade la 0.6. Injection duration e 6.6 KW. E ok ?

 

Multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cristi81 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08/22/2017 at 3:56 PM, EEXCALADE said:

Pune torsion value la -2.5

Am pus la -2.5 si masina scutura incredibil ... parca nu mai intra turbina. Imposivil de circulat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia posibil sa fie pusa gresit ,trebuie repozitionata cu cale 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minutes ago, EEXCALADE said:

Distributia posibil sa fie pusa gresit ,trebuie repozitionata cu cale 

E pusa cu cale de mine la milimetru. Cand era pe 0 mergea perfect. Suruburile de 13 erau fix pe mijloc. Acu sunt putin ccw ( spre bord)

Modificat de naighbaxxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad :biggrin:. Sarise clama furtunului care vine de la intercooler si tragea aer fals. Dupa remontare totul functioneaza in parametri. Nu pot zice nimic de consum decat dupa un drum mai lung dar motorul pare acum mai liniar cand urca in ture. Inaninte era mai "exploziv" cand intra turbina. Merci inca odata si revin cu feedback

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai lăsat-o la -2.5 cum se simte ??? Diferente?? Eu o am la -1.5  și parca as dorii sa o mai cobor la -2.5..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici o diferenta intre -1,5 si -2,5.....eu am seatul la -3,9 si trage cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo au căzut șuruburile pe mijloc???cam pe acolo cad în jur de -3 ..Da dar totuși ar trebui să se simtă undeva..o să mut și eu la -2.5 să vedem cum este

După care o să mă joc și la axa din spate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Recent am facut si eu o diagnoza la axr-ul meu, 101 cp, pentru niste licurici in bord(abs+esp); cu ocazia asta, meseriasul cu vcds-ul mi-a comunicat ca am undeva la +6 avansul la injectie( masina trepideaza putin la relanti, dar asa face mai demult). Am schimbat recent distributia(eu cu un prieten, cu cale) si am observat ca pinionul de la axul cu came are cele trei suruburi M8 aproape de limita rotirii inspre bord+pozitia gaurii in fereastra zimtata tot spre margine( nu am umblat deloc la cele trei suruburi, asa au fost, asa le-am lasat). Cat ar trebui sa fie torsion value si daca se poate regla doar din miscarea pinionului de la axul cu came, fara a mai desface totul in jurul distributiei? E neaparat nevoie sa am langa mine pe cineva cu vcds cand ma apuc sa modific pozitia pinionului sau pot face o scanare, si dupa, sa vad cum arata valorile, si in functie de ele sa mai incerc ajustari? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că la tine trebuie să fie 0 daca greșesc să mă corecteze cineva....am și un avb  de 101cp și la ăla e 0  cred că la tine tot 0 ...+6 e foarte mult

A pus Cristi 81 o imagine mai in urma cu șuruburile la axa așa trebuie să fie pe mijloc...punele tu pe mijloc și vezi ce valori ai  este ușor dar după ce le-ai pus învârte motorul la mana pt verificare  sa nu cumva sa agate supapele asta daca nu cumva e pusa greșit distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus distributia cu cala de jos si cu stiftul de sus. A "picat" fix pe 0 la torsion value. Dupa vreo 2000 de km facuti cu ea am observat ca imi consuma ceva mai mult ca inainte ... cu cca 1 litru. Diferente notabile nu am observat. Ar fi un singura ... parca la accelerare cand ajungea la 2000 de ture, avansul in ture era destul de brutal si "exploziv". Acum cand am pus-o la -2.0 (dupa 1 ora de tot frecat suruburile alea nu am reusit sa ajung la -2.5) avansul in ture este mult mai liniar. In rest masina trage bine, porneste bine si nu tremura. O sa vad diferenta de consum sapt viitoare ca am un drum mai lung de facut.

@niculin Poti regla torsion value de sus. Nu e nevoie sa desfaci decat capacul de sus al distributiei si furtunul de la intercooler si clapeta. Desfaci cele 3 suruburi (cheie 13) apoi misti de cel de mijloc cu o cheie de 17 (FOARTE FOARTE fin). Spre bord e CCW adica cu - spre radiator CW cu +.

Ordinea e urmatoarea desfaci capacul scoti furtunul desfaci cele 3 suruburi reglezi de la cel mare din mijloc apoi STRANGI cele 3 suruburi pui conducta de la intercooler pornesti motorul  si verifici cu VCDS-ul apoi reiei toata procedura pana iti iese ce vrei :D

Ai grija la sfarsit sa strangi la cuplu suruburile cu cap de 13 (10NM +90grade / un sfert de tura )

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie ca la unele motoare torsion value e 0 dupa plaja de +/- data de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce spunea @EEXCALADE ieri un audi A4/BLB, avans sarit din plaja"intepenit"pe -0,5, masina pornea greu si la rece si la cald, rezolvarea a fost repozitionarea totala a distributiei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi! In ce plaja  ar trebui sa incerc sa ma incadrez la axr-ul meu? Sau sa fie cat mai aproape de 0 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a fost pusa distributia gresit. Am repozitionat-o atent cu cale, apoi am reglat torsion value la -2.5, cantitatea injectata sta undeva la 5-5.5 mg/str. Momentan reglajele sunt aproximativ pe mijloc, poate 1mm diferenta sa zic. Problema e ca la cald masina porneste perfect in schimb cand motorul e rece, porneste ca si cum ar fi subturata la 400 rotatii si se balbaie, apoi isi revine si ajunge la 820 rotatii cat e setat. Care sa fie cauza. Am marit avansul spre 0 si porneste bine. Motor 2.0 TDI AZV. Care sa fie cauza. Trebuie sa fie 0 sau -2.5 avansul la motorul asta? Daca pun cursorul in VCDS pe casuta cu avansul e specificat -6...+6. Din ce am citit aici e EDC 16 si torsion value ar trebui setat pe -2.5. Mentionez ca nu am desfacut furtunul de la intercooler cand am miscat de axa din fata asa cum spunea colegul naighbaxxx Daca aveti vreo parere, va rog sa ma luminati putin. Multumesc

Modificat de catalist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-pune o supapa de unic sens pe tur intre tandem si filtru motorina.

-vezi daca merge pompa din rezervor si daca aduce motorina in filtru

 -inlocuieste carcasa filtru motorina (cu un model mai nou)

-inlocuieste tandem

-inlocuieste oringuri (verifica uzura chiulasa)

-inlocuieste chiulasa cu una 2007/2008

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADEMultumesc pentru sfaturi. O sa le iau pe rand, cum mi-ai spus. Ciudat este ca daca motorul e cald, porneste bine, chiar daca nu am pornit masina de 2 zile dar e cald ca bate soarele pe masina si e cald afara. Porneste greu doar dimineata cand e mai racoare, dar daca merge un minut, apoi porneste la sfert... Cum am mai citit pe aici de la cei cu simptome pompa tandem, am parcat masina cu botul in jos dar dimineata tot nu a pornit cum trebuie. Aceleasi simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mai coborât avansul am ajuns -1.84 până la -2.5 mai am??? dar mai testam ...totuși știe cineva de ce îmi fluctuează cantitatea injectata între 4.1 și 4.9 mg am văzut că îmi fluctuează și consumul instant pe bord între 0.5 și 0.6 se poate sa fie din injectoare??? Sa umblat de curând la injectoare și cred că sau reglat prost..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!