Jump to content

Probleme motor Polo 9N 1.9 SDI


Starkiller
 Share

Postare recomandată

Pentru problema cu turometrul - verifica/curata cu spray de contacte (nu cu WD-40) in special mufa cu 32 pini. Daca dupa curatare cu spray de contacte problema cu turometrul nu dispare atunci dai bordul jos si verifici cu o lupa lipiturile de la mufe si eventual le refaci.

Problema cu presiunea de la ulei - daca nu s-a rezolvat dupa curatare/lipire contacte la bord, verifica senzorul de presiune si cel mai indicat fa un test de presiune de ulei cu un manometru (dai jos senzorul si montezi in locul lui un manometru de presiune si verifici presiunea uleiului la diferite turatii: ralanti, 2000 rpm > 2 bar, aproape de turatia max- sa nu depaseasca 7 bar. Verificarile se fac cu uleiul la temp. de 80 gr.C).

Problema cu motorul la pornire - verifica pentru inceput senzorul de temperatura lichid racire (G-62) - vezi sa nu aiba intreruperi intr-o anumita plaja de temperaturi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P.Alin

    26

  • dan 48

    20

  • ionel.d.2007

    18

  • SergiuD

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai postat gresit in sectiunea polo 9n, tu ai 6n

 

incepe cu o diagnoza sa ai o baza buna de pornire si apoi incearca sa gasesti solutii pe aria dedicata modelului tau, poate vei gasii mai repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

incearca la cineva care are un vag com cu interfata originala ....foare multi au probleme de genu asta 


salut ...am un vw polo din 2002 9n 1.2 benzina :problema principala nu mai porneste ,ce ar putea sa fie (nu am scanteie la bujii)?...a mai avut cineva problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut

Detin un polo 9n -1.4- 16v motor bby cu urmatoarea problema...(nu porneste decat dupa 3 incercari la automat dupa aia nu mai am problem decat dupa cateva ore cand apare aceeasi problema) uneori imi apare martorul de la imobilizator in bord dar chiar si cand nu imi apare tot greu porneste

Am facut urmatoarele:

Scanare VAG...errori-sensor clapeta acceleratie...remediata prin curatarea clapetei...nimic, aceeasi problema

Scanare cu soft licentiate VW...0 errori

Inlocuire bujii cu 4 pini...nimic...nu porneste

Inlocuire bobinelor...nimic

Verificare sensor volant...nimic

Dupa pornire am scos bujiile cele noi care sunt foarte afumate

Noxe mari

Pareri mecanici...probleme grave la motor...supape admisie, semeringuri, segmenti ,pistoane

Deci am cheltuit 700 lei cu bobine, bujii, scanari si nimic masina tot greu porneste

Pompa benzin se aude atat la deschiderea portierei din stanga cat si la punerea contactului

Unde am mers cu ea nimeni nu stie ce are doar isi dau cu parerea ca motorul e varza insa eu ma mir ca dupa pornire motorul merge rotund si trage bine in limita celor 75 cp

Astep pareri de la cei mai experimentat...am teama sa nu fie motorul varza ca nu ti-l mai face nimeni cum era chiar cu piese noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina,senzor temperatura. Asta e ordinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut 

 

am si eu acelasi model de motor ca si tine 

as avea cateva intrebari:

cam cat ulei iti consuma inainte de segmentare 

si cat a costat segmentarea ??

multumesc 

 


 

salut posesori de polo. am postat mai demult o problema legata de consum exagerat de ulei. 600ml/1000 km.la motor 1,4 TDI 2003 motor BAY. Problema a fost la segmenti. la pistoanele 1 si 3 erau rupti segmentii de sus. asa se explica consumul exagerat de ulei. de cand am segmentat  motorul nu mai consuma ulei deloc, iar culoarea acestuia este la fel ca atunci cand a fost turnat in motor. inainte se inegrea imediat dupa schimb.
va doresc numai drumuri bune si rezervorul plin tot timpul!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, am si eu o problemă la mașinuța mea, un polo 1.2 benzina BZG. Mi s-a oprit motorul brusc in timp ce mergeam pe autostrada si nu mai porneste numai atunci cand e rece, dupa un timp începe sa trepideze si sa se oprească iar. A mai părut cineva? Ma puteri ajuta cu un sfat ceva? Masina e din 2009 9n3 si am 126k km la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca excludem alimentarea cu combustibil, cea mai probabila cauza a opririi bruste a motorului, dupa parerea mea, este o defectare a senzorului de turatie al motorului (G28) sau a cablajului acestuia pana la ECU. Cel mai sigur o scanare cu un VCDS sa vedem ce erori sunt stocate in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

am si eu o problema la un polo 9n si daca cineva a mai avut aceasta problema sa imi spuna si mie il rog cum a rezolvat o

imi da eroare rateu culindru 3 am fost la mecanic si a zis ca multi s au plans caci dupa scimbarea distributiei acelasi lucru 

aceasta eroare apare si dispare motorul merge in 3 pistoane daca il opresc si repornesc merge bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce an e masina, ce cod motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw polo tip 9n 1.4 benzina 55kw

cand am fost la mecanic a testat bujiile si sunt ok dau scanteie si bobinele la fel le a inversat 3 cu 4 si tot la pistonul 3 dadea rateu injectoarele functioneaza 

mecanicu a zis sa nu fie o problema de soft caci este exact ca si cand intrrupe alimentarea pe injectorul 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema de soft, el e facut sa opreasca alimentarea unui cilindru daca acela da rateu, masoara compresia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Problema ta care si-a gasit rezolvarea, s-a mutat aici http://vwforum.ro/topic/19095-sistem-de-franare-polo-9n/page-12

Modificat de Circoloco
Pe viitor citeste cu atentie titlul topicului unde postezi a.i. sa existe o legatura intre ce vrei sa aflii si topicul respectiv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o problema.Am un polo 9 n 1.4 tdi si azi am constat un sunet ciudat dupa ce o pornesc. Nu stiu cum sa descriu sunetul este ceva gen cum se aude la masinile de curse wow ala.... Pisica lui Schumacher... Ceva asa dar mai subtire,imediat cum o pornesc se aude asta.Stie cineva ce ar putea fi? Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"wow ala"..."Pisica lui Schumacher..." :blink:  :blink:  :blink: Daca spui despre defect ca seamana cu mieunatul pisicii lui Schumacher(jumatate de forum pun pariu ca nu stia ca acesta are o pisica),recomandarea noastra este sa dai jos cureaua de accesorii sa vezi ce se intimpla.Sa nu fie o rola,ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da i-mi cer scuze... Aveam pe un gps o alarma care te anunta cand depasesti viteza si se chema "pisica lu Schumacher" si cand o accesam se auzea sunetul acela. Am pornit masina astazi in prezenta cuiva care spune ca se pricepe cat de cat.Spune ca ar putea fi bendix-ul... Ceva un arc acolo de la frig.Am pornit-o si s-a auzit sunetul,am oprit-o si am repornit-o si nu a mai facut. Spune ca daca era rola facea si la repornire pana se incalzea rulmetul.Eu spun exact ce a spus omul ca nu ma pricep.. ce a auzit si el cu capota inchisa.Maine pe lumina o sa ne uitam impreuna din nou si daca nu ma voi duce la un mecanic.Multumesc frumos pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii! Stie cineva de unde pot fi petele din imagine? (nu imi dau seama daca e ulei sau altceva). P.S lichid de parbriz nu bag iarna deci nu e de acolo.

 

post-109743-0-86237600-1421414428_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin zona aia poate fi antigel....în cazul în care bagi :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca odata la o luna ajunge antigelul la minim si apare in bord deci sigur scapa pe undeva...

 

Dar bun, e de la antigel spui tu, dar pe unde mai exact ca vasul e in stanga unde apare pata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatorul meu in partea soferului are un robinet...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna in legatura cu problema mea la motor,am observat ca apare doar cand masina sta in relanti mai mult de 10 min si turatia motorului in relanti scade catre 500 rpm,adica sub linia dintre 500 si 1000 ,se poate ridica relantiul la 800 900 rpm multumesc

Modificat de mirciulica 2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti modifica turatia de relanti, verifica masina de erori si vezi valorile lambda, sa ai o baza de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin zona aia poate fi antigel....în cazul în care bagi :D .

Am desfacut sa curat EGR, teava EGR si clapeta de acceleratie si intr-adevar pierde antigel pe undeva...Dar pierde putin asa ca inca nu ma agit sa vad de unde!

 

Dar ca idee, poate sa fie de la calitatea antigelului? Inainte puneam un antigel din Germania (mi l-a dat un mecanic) acum am luat o chestie din comert la 8 lei/litru.

 

Poate sa fie diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!