Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Multumesc de raspuns :icon_thumright: . Mi s-a mai spus ca nu e neaparat "anormal" acest comportament si ca nu ar trebui sa imi fac griji. Am sa incerc si eu Mol Evo si voi reveni cu impresii. Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut update-ul, nu mi-a fost trecut in cartea de service !

Am pornit azi dimineata si a mers bine ! fara rateuri pe teava de esapament, fara trepidatii.

Se pare ca a fost rezolvata problema. Ramane de vazut acum !

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-motorul se incalzete foarte greu, mult mai greu decat la dacia logan 1.4 benzina, logan 1.5 dci 85 CP( care ce-i drept avea rezistenta suplimentara si care era extrem de utila) si infinit mai greu decat ford fiesta 1.4 benzina, care se incalzeste aproape instantaneu si am caldura pentru dezaburire geamuri.Cu skoda pornesc motorul, o las 1-3 minute acum iarna, merg 2,5 km pana la serviciu, si caldura cam ioc. Cu celelate masini, in aceleasi conditii la jumatatea drumului aveam ceva caldura.

-consumul destul de mare fata de cifrele date de producator. Da , veti spune multe si nevrute.Da de exemplu la un renault care spune 9.2 in oras si consuma 10-11 stii la ce sa te astepti, fata de sKoda 1.2 tsi care spune consum in oras de 7.1 si consuma 10,5-11. Consumurile sunt date exact in aceleasi coditii de iarna, cu masinile care parcurg identic acelasi drum.Diferenta prea mare. Iar consumul extern de 4.9 se obtine doar chinuindu-te si uitand de talpa si accelerari bruste, si respectand viteza-si ochii pe cb. Consumul extern de 5.5 la logan motor de 1.4 benzina il obtineam fara probleme, fara sa stau cu ochii pe CB. CAM MINT CEHII, si nu imi place acest lucru.

Salut

Eu am 1.6 MPI, si am consumul similar cu al tau in oras, adica 10-11, dar la a mea consumul in oras la carte este in jur de 9... Desi motorul mi se pare mic pentru caroseria octaviei, ma asteptam totusi la un consum mai mic in oras. Consumul extern de 4.9 mi se pare greu de atins chiar daca motorul este de 1.2. Eu la a mea 1.6 am scos consumul din carte extern 5.7 parca, cand eram in rodaj si mergeam foarte "finutz" cu ea, adica nu mai mult de 110Km/ora si fara accelerari si franari bruste...

Sa auzim de bine!

Ovidiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am fost la Uniservice graitaru Piatra Neamt pentru rezolvarea urmatoarelor probleme:

-inchiderea centralizata-cu simptome descrise mai sus.

-CB2 se autoreseteaza la valori mici: 500 km....1003 km-valoare maxima atinsa.

-trepidatii si chiar oprirea motorului la pornirea la rece, intre temperaturi de -2grade pana la + 5 grade.

Am lasat masina peste noapte pentru verificarea pornirii.Bineinteles ca nu a mai facut, temperatura fiind de -5 grade.dar la insistentele mele ca update exista, au cautat cu laptopul conectat la masina in baza de date Skoda si au gasit cel mai recent update, nr 8620(dupa cum mi-a arata baiatul din service) pe care l-au facut.

Cu resetarea CB2 nu au reusit inca nimic, din verificari nimic nu pare in neregula. Vor mai studia problema si tinem legatura. Daca sunteti mai multi cu acesta problema duceti-va la reprezentante si cereti incercarea rezolvarii, poate este intr-adevar o problema.Oricum, ei vor mai cauta solutii, daca nu vor cere asistenta tehnica.

Cu inchiderea centralizata nu am rezolvat nimic, se pare ca acesta setare este specifica O2 FL, inca doua masini din showroom avand aceeasi manifestare: cu cheia se deschide doar usa soferului.Mi-au spus ceva de safe-mod dar nu sunt nici ei prea siguri.

Concluzii dupa update:

-pornire la rece nu am facut, deci urmeaza........

-pedala de acceleratia parca e mai moale si masina se accelereaza mai usor, parca are mai multa forta-sper ca nu este placebo.

-parca se incalzeste mai usor.

Deci update exista, si chiar foarte nou. Mergeti cei care au probleme cu resetarea CB2 in reprezentante. Eu voi incerca rezolvarea intucat e chiar enervant sa pierzi anumite date din calculatorul masinii inainte de termenul scris in cartea tehnica.

Nu mia-u trecut update-ul in cartea de garantie

Oricum revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie-mi lasa impresia ca de la update mere mult mai prost, parca nu mai are aceeasi putere ! Dar poate-i doar o senzatie !

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la 10 zile dupa update cu nr 8620:

-pornirea la rece mi se pare ca se face putin mai greoi(adica invarte putin mai mult pana la pornire.

-mai apar cateodata foarte mici tremuraturi, dar aproape insesizabil.

-motorul porneste la cca 1500 rot/min si in functie de temperatura de afara se mentine mai turat ceva timp, in jurul a cca 1000-1100 rot/min, pana scade la cca 800 rot/min.

-scaderea rapida a turatiei la cca 800 rot/min se realizeaza doar la temperaturi exterioare mai mari de 5-6 grade celsius.

-nu am mai sesizat niciodata tremuraturi puternice, incercarea motorului de a se ineca, opri sau chiar oprirea lui.

-pornirea de pe loc se face mult mai usor, fara a se tura motorul prea mult, permitandu-se o accelerarea liniara. Inainte cand plecam de pe loc cu motorul rece erau cazuri in care simteam ca motorul se gatuie, sau acceleram in gol fara raspuns din partea acceleratiei.

-nu am schimbat benzina- in continuare Rompetrol efix de CO 95.

In general sunt multumit de acest soft. Urmaresc in continuare masina si va mai spun ce si cum.

PS: CB 2 se reseteaza in continuare, ieri s-a resetat la cca 550 Km.Trebuie sa merg la service sa vedem ce se mai poate face.Nemultumirea ramane. E totusi masina.(asa mi-au spus prietenii cand am luat-o- in comparatie cu logan sau ford- eu incep sa am unele dubii)

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt CB studiaza mai atent manualul de utilizare. Timpul si parcursul pina la resetare a fost dramatic reduse prin modificari software in calculator instrumente bord. Este posibil ca in manual sa nu apara acest lucru pt ca mai intii au implementat "fuctia" si ulterior au facut si modificarile de rigoare in manual. La masinile livrate recent acest lucru trebuie sa se afle descris in manual.

Cit priveste lucratorii din service...daca cei mai multi clienti nu citesc manualul de utilizare de ce ar face ei acest lucru ???

Numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postezi doar pentru nr de posturi. Am spus ca se reseteaza la cca 550Km, si foarte rar am ajuns la 1003 KM(la drumuriu mai lungi). Care e rolul lui atunci?????? Nici o masina cu CB nu are o memorie atat de scurta( 500 km, cca 20 ore de condus, etc)

Masina e din Iunie 2010. Si vezi de ce la altele din aceeasi perioada nu se reseteaza????!!!!!!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt 2 motive pt care se poate reseta, un cluster prost, sau un undervoltage...Eu inca cred ca masinile astea cu motoarele noi de 1,2 si 1,6 au prea mlte probleme.

Daca aveam cate probleme aveati voi pana acuma o dadeam inapoi.Eu nu inteleg cum plecati cu ea din service daca va duceti si nu se rezolva decat partial.

@Elena33 de unde povesti de genul asta? Timpul si parcursul pina la resetare a fost dramatic reduse prin modificari software in calculator instrumente bord.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt CB studiaza mai atent manualul de utilizare.

Este posibil ca in manual sa nu apara acest lucru pt ca mai intii au implementat "fuctia" si ulterior au facut si modificarile de rigoare in manual.

Cu alte cuvinte hai sa postam doar ca sa ne batem joc. Nu tu cunostinta de cauza, nu tu nimic. Intai ii spui ca n-a citit manualul apoi ii spui ca nu e in manual.

Mi-am propus ca de astazi sa sanctionez astfel de postari pentru ca nu ajuta la nimic. Vorbe din auzite si scrise complet aiurea.

Timpul si parcursul pina la resetare a fost dramatic reduse prin modificari software in calculator instrumente bord. La masinile livrate recent acest lucru trebuie sa se afle descris in manual.

Hai sa raspund si eu in stilul tau arogant:

SERIOOOOOS?

Ia citeste intr-un manual nou de Octavia 2. Scrie foarte clar: valoarea maxima afisata pentru ambele memorii de distanta este de 1999km si 9999km la cele dotate cu afisaj de informatii (banuiesc ca e vorba de display multifunctional). Dupa parcurgerea acestei distante valorile se vor reseta la 0.

Scrie in pag. 19-20 in NOUL manual ;)

Am sa va rog inca odata sa postati informatii in cunostinta de cauza si verificate. Nu postati din auzite pentru ca rolul acestui forum se va duce incet incet pe apa sambatei. Suntem aici sa ajutam cu informatii utile, altfel cei care au probleme nu vor fi decat indusi in eroare; nu trebuie sa uitam ca NU toti care intreaba trebuie sa fie musai cunoscatori in ale auto.

Modificat de BLiTZ
am completat citatul din manualul de utilizare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand acest manual????????? In manualul meu(masina din 24.06.2010) se spune ca se reseteaza la 9999km sau 99 ore de condus.

Acum au redus intervalul la 1999 Km. Jalnica memorie, cred ca nici un CB la nici o firma de masini nu are o memorie atat de scurta.Oricum la mine nu s-a depasit niciodata 1003 km, resetarile frecvente sunt la 550-680 km.

Acum intrebare: daca in manualul de utilizare a masinii scrie 9999 km sau 99 de ore trebuie sa-mi faca masina sa respecte acesti parametri, si nu cei la care au revenit ulterior?????

La celelalte doua masini ce le-am avut( 2 logane) CB nu se reseta asa rapid. Am facut un drum pana in Italia si inapoi 4300 km si nu s-a resetat.In fond CB este pentru urmarirea unor date: consum mediu , km parcursi, etc. daca din start il fac sa se reseteze la 1999 km e clara treaba.

O ultima concluzie: credeam ca modul de rezolvare a problemelor este occidental dar se pare ca firma Skoda ne trateaza romaneste( nu pot mentine in memorie 9999 km atunci il fac de 1999 km si nici acesta nu se respecta).

Si apropo Elena, masina dealerului avea pe CB2 2600 km, fiind cam din aceeasi perioada cu a mea. Oare de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am corectat si eu Bogdane. scrie 1999km si 9999km *pentru cele dotate cu display multifunctional. Dar in niciun caz nu scrie de 500km.

Nu stiu de ce am concluzionat eu ca NU ai display multifunctional.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce numesti tu display multifunctional, banuiesc ca nu este vorba de maxidot. Nu am maxidot, dar am CB1 si CB2 si celelalte informatii : km parcursi, temperatura, viteza, consum mediu, etc.La mine in carte la aceste informatii nu face referire la maxidot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al tau are un defect sau masina ta are defect pt ca eu nu am vazut asa ceva, oricum nu le face skoda... sunt doar montate de ei, ei nu modifica cu nici un soft de la ei (original skoda) cum sa iti afiseze tie, asa vin ceasurile cu bug-uri ori masina are undeva o problema, in momentul resetarii km-lor de care vorbesti, consumul 2 si orele de functionare se reseteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ic-urile (Instrument Cluster) sunt facute la Timisoara, cat despre problema,din cate am citit, se reseteaza la valori aleatorii, deci nu cred ca e o problema de soft ci de hard si primul lucru la care ma gansesc e switch-ul de reset sa fie cu probleme si la anunite denivelari sa se "apese" sau pe circuitul imprimat, petraseul electric al switch-ul sa fie o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postezi doar pentru nr de posturi. Am spus ca se reseteaza la cca 550Km, si foarte rar am ajuns la 1003 KM(la drumuriu mai lungi). Care e rolul lui atunci?????? Nici o masina cu CB nu are o memorie atat de scurta( 500 km, cca 20 ore de condus, etc)

Masina e din Iunie 2010. Si vezi de ce la altele din aceeasi perioada nu se reseteaza????!!!!!!

Eu-ul msculin , ofensat, si impresia ca le stiti pe toate... Nu numai distanta a fost redusa ci si TIMPUL. CB-ul se reseteaza la atingerea uneia dintre valorile maxime (nu conteaza care este prima). Ca nu au scris asta si in manual, concomitent cu modificarea software, asta este altceva (manuale deja tiparite care, probabil, trebuiau epuizate). Cind am scris despre masini mai noi m-am referit la cele produse (data fabricatiei si nu data vinzarii, date intre care pot fi diferente destul de mari) in noiembrie sau decembrie 2010.

Cu alte cuvinte masina ta nu are nicio defectiune. Daca vrei sa pierzi timp pe la service nu ai decit...este timpul tau. Daca optai pt Maxi-dot acum stateai linistit...Ce sa faci? Inca un amanunt minor pt care trebuie sa platesti ca sa te bucuri de el...Asa este la VW.

Cit priveste numarul de posturi nu ma incalzeste cu nimic...N-am auzit ca Voinea sa recompenseze in vreun fel aceasta "performanta".

Pt ceilalti cunoscatori care au postat! Invatati ca si alte pareri trebuie luate in considerare.....

Spor la dezbatut probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e asa inseamna ca astia de Skoda/VW s-au prostit de tot. Te obliga sa iei maxidot pentru ca cel normal se reseteaza din 5 in 5 min :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca incepem sa exageram. Bogdane, eu zic ca cel mai bine este sa inveti de la Elena33 sau sa te duci frumos la dealerul din preajma si sa reclami inca odata problema. Daca banuiesti ca cam asta este intervalul la care se reseteaza, 500-600km, ar fi bine sa te duci in preajma acelui interval. Poate, luandu-i la o tura pana la Bicaz si inapoi ai norocul sa se reseteze.

@ketex: ceasurile de pe Skoda sunt facute de Siemens (continental) in Cehia.

No, haideti sa punem putina ordine aici. Bogdane, trebuie sa mergi si sa gasesti putina intelegere la dealer. Nu uita ca ai si la Bacau un dealer, poate este interesat de problema ta. Pana nu rezolvi problema cu dealerul consider ca degeaba ne mai dam cu parerea aici. Este o problema de instrumente de bord; nu are legatura cu motorizarea din titlul topicului, doar o intamplare nefericita face ca s-au defectat niste ceasuri pe un 1.2 tsi.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pentru doamna(sau domnisoara Elena) care s-a simtit jignita-scuze, dar am repetat de mai multe ori chiar, ca masini din aceeasi perioada, inclusiv a dealerului nu au acesta problema.Inclusiv pe forum sunt destui posesori de octavia care nu au acesta problema.De ce sa-mi iau maxidot(100 E fara TVA)cand in fisa masinii imi prezinta ca este inzestrata cu 2 CB, iar in cartea masinii imi spune de resetare la 9999 km sau 99 ore??. Iar daca o firma ca Skoda face din fabrica un CB care sa se reseteze la cca 55o KM atunci RUSINE, RUSINE, RUSINE. Si da ma voi bate pana la remediere, chiar de-ar fi sa dorm in service( eventual cu consiliera de vanzari-care mi explicat cu totul altceva in legatura cu CB2) :blah:

2.Ptr gabriel-nu doar a mea este defecta, au aparut si alti colegi care reclama resetarea CB2. Invitatia mea este sa mearga in service sa reclame defectiunea(caci ea exista NU INDRAZNESC SA CRED CA ESTE DOAR ATATA MEMORIE-vorba aia-poale lungi-a se citi pret mare al masinii- memorie scurta).

3.Prin anul 2006 firma Dacia a scos din soft-ul computerului de bord la Dacia Logan "consumul instantaneu" fara sa modifice acest lucru si in cartea tehnica a masinii. Urmarea: baietii s-au adresat catre firma Dacia pentru compensatii datorita informatiilor nereale, apoi catre OPC si in final toti acei care au cerut acest lucru au primit accesorii la alegere de cca 300 Euro- in final bravo Dacia pentru modul de rezolvare.

4.Pentru ceea ce scrie in cartea tehnica a masinii, daca nu se rezolva ma voi adresa Protectiei Consumatorului-informatii neconforme cu realitatea si chiar un mic articol de presa, de ce nu???. Totusi cred ca vreau sa spun in final : Bravo Skoda.

5. Daca cele spuse de Elena sunt adevarate( cred si sper ca totusi face o confuzie) atunci daca plec in Italia sa zicem, trebuie sa imi calculez consumul mediu cu creionul, bonuri de benzina, foita de hartie si calculatorul de la telefonul mobil. In secolul 21 ??? Bravo Skoda, am venit in familia voastra( am citat consilierul de vanzari :somnmare: ) m-ati primit cu bratele deschise( a se citi conturi bancare si OP-uri generoase :frigbaitata: )si m-ati dezamagit. Am 11000 km cu skoda si deja am motive ca cealalta masina sa fie altceva(eventual tot logan tot n-am intrat cu ea in service 4 ani si 60000 km decat pentru revizii).

6. Si pentru alti posesori: dimineata inainte de a porni motorul daca aeroterma este pornita pe viteza 1 sau 2 nu se aude un mic scartait al acesteia??? Si chiar si cateva minute dupa pornire parca se aude un uruit usor care apoi dispare. Tot din gama Simply Cleaver.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la continental automovit in Timisoara si am vazut Ic-urile de la octavia facelift, posibil sa se faca si in Cehia, eu spun doar ce am vazut... fac pentru mai multe marci, inclusiv display-urile. scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz nu prea exagerez. Am luat o masina de 15600 E pe care nu vreau sa o faccunoscuta in service. Am fost de 3 ori in service pentru acesta problema( SI PENTRU ACESTA PROBLEMA MAI BINE ZIS)masina s-a pus pe tester, se scot la imprimanta 5-6 foi de parametri OK, si se da din umeri.

I-as lua o tura pana la Bicaz dar resetarea este aleatoare(550, 685, 1003-ultima valoare atinsa).Ce fac daca atunci se va reseta la 800 Km. Mi s-a facut "propunerea sa filmez CB 2 cand se reseteaza, dar cine mai conduce :Driver: ???

oricum maine sun din nou dealerul, care mi-a promis ca se va mai interesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan,(scuze de offtopic) remarc ca ai ales culoarea albastru aqua, ai putea sa pui o poza sa vedem cum da aceasta culoare pe O2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ca timp nu te-ai utiat sa vezi daca se reseteaza de fiecare data la acelasi numar de ore, pentru ca e posibil ca doamna/domnisoara Elena sa aibe dreptate ... De memorie nici nu se pune problema, pe 16 biti poti memora numere naturale de la 0 la 65535 si cand te gandesti ca pana si un card cat unghia are cativa Gigabytes de memorie, adica mai mult 8.000.000.000 biti, si nu costa o avere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetarea CB nu se face la acelasi nr de ore, deci numarul de ore de condus nu este o constanta.

Poze cu masina nu am facut inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz nu prea exagerez. Am luat o masina de 15600 E pe care nu vreau sa o faccunoscuta in service.

Am zis eu ca exagerezi? Nici vorba de asa ceva. Mi s-a parut ca datul cu parerea aici in acest topic nu mai are niciun rost pentru ca ce scrie manualul am lamurit iar ce se intampla in ceasurile de bord la tine, conf. manual, nu e in regula. Mai departe nu cred ca putem noi aici pe forum rezolva nimic, esti de acord?

L.E. maine dimineata o sa verific niste treburi la mine la masina si o sa te rog sa mi le confirmi la tine. Nu am chef de coborat acum la masina ca is ------ afara :frigbaitata:

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!