Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Cum adica iti urca acul la 90 in 2 minute?nu e prea repede?in mod normal cind e in sarcina dupa cit timp trebuie sa ajunga la 90?dupa citi km de mers normal ma refer in afara orasului 5 km ?sau mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am exagerat 2 min. Daca e cald imi urca sigur in 5 min. Am completat doar cu antigel g52 parca (scrie pe vasul de la radiator). Problema nu e cat de repede urca, ci daca iti depaseste de 90 de grade. Termostat BEHR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul n-are nicio legatura cu viteza de incalzire a lichidului de racire. El pur si simplu deschide circuitul mare atunci cand vine vremea. Si daca va scade temperatura in mers, inseamna ca e blocat pe deschis. Daca trece de 90 de grade, inseamna ca e blocat pe inchis. E atat de simplu.

Asta presupunand ca nu exista alte probleme de ordin tehnic la sistemul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi revin din nou cu vechea problema.....ori mi se pare mie ori am o problema la circuitrul de racire,in sensul ca dupa 4 sau 5 km de mers cu 80la ora acul ajunge la 90 nu depaseste de 90 dar mi se pare ca ajunge cam repede,si azi dupa un drum de 10 km frigeau furtunile si motorul am deschis usor capacul la vas a inceput sa se ridice lichid am inchis la loc si totusi am reusit sa pierd cam 200g de antigel dar nu pe la capacul vasului ci pe la fundul lui,pe undeva nu am reusit sa depistez anume pe unde .De asemeni furtunul din josu de la radiator cel de retur cit si radiatorul ramin reci .....o singura data au fost calde de cind am schimbat termostatu stiu ca deschide la 109 grade dar mi se pare ca\ prea\repede ajunge acul la\ 90 si se incalzesc prea repede furtunele care duc lichidul de racire.Am vazut temperatura cu vag com dupa un drum de 170km si imi arata 104grade ...dar ramin totusi la parerea ca ceva se intimpla pe circuit de nu se incalzeste radiatorul si furtunul de retur ventilatoarele sint testate merg pe ambele trepte ...lichidul nu scade din vas...de consumat nu consuma pompa de apa lucreaza ca vad ca trage lichidul din vas mori oi fi eu nebun ori ceva se intimpla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta-ti un termostat care sa deschida la o temperatura mai joasa. 70-80 de grade. Eu pana n-am vazut p-aici pe forum nici n-am stiut de asa ceva. Stiam ca toate lucreaza la 75 de grade. Daca chiar deschide termostatul la 109 grade, atunci nu e bine. Ca temperatura de lucru a motorului e la 89-90 de grade. Si daca nu-ti da drumul la lichidul de racire in radiator, degeaba porneste si electroventilatorul ca nu are ce raci. In radiator ai "bere rece ca gheata" si in motor ai "ceai fierbinte pentru raceala".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca la fsi asa se gasesc termostate care deschid la 109 grade pe unde am fost si am intrebat asa miau spus toti ca asa trebuie sa deschida sa fie asta modul in care lucreaza\ motoarele fsi?la o temperatura asa mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sinteti plecati cu sorcova?

Motoarele astea sint facute sa merga la temp mai mare. 104 105 gr este temp de regim.

Si la mine e la fel. Lasati dreacu masina in pace ca o stricati :)

Am pus doc de la motor nu ati tras un ochi pe acolo?

Pe caldura asta e normal sa se incalzeasca rpd. Presiune e normal sa ai cind scoti dopul cind e motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am si eu o problema la masina din semnatura... initial cand plec undeva , temperatura ajunge destul de repede la 90 de grade, dar la un moment dat acul cade la 50 de grade si acolo ramane ... am facut cu ea 140km , si acul nu s-a mai miscat de la 50.

tin sa precizez ca recent a fost inlocuita distributia si pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza la masina.Este posibil sa iti fie dus termostatul sau senzorul G2/G62.Fara o diagnoza nu ai de unde sa stii exact.Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la temperaturile de acum si la cum ii face - e de la senzorul G62.

Incearca sa-i cureti mufa. Daca tot asa face, cumpara altul - recomand OEM,deoarece este important pentru buna functionare a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am umblat putin cu masina, si la fel ... la pornire nu am prbleme , ajunge imediat la 90 de grade, dupa un timp incepe sa scada (direct la 50)... cum mai prindeam cate o denivelare, cum urca din nou la 90 de grade. Cand am incalzit motorul pe liber, atunci temperatura cobora constant , cum o mai acceleram cum crestea, altfel cobora usor ( cred eu ca se comporta normal atunci ,ps: nu ma pricep la masini) . am sa incerc sa vad ce pot face cu senzorul , daca nu am sa il inlocuiesc.

multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si mie mi s-a aprins astazi martorul de temperatura prea mare a apei; aveam 130 de grade adica maxim

am tras repede masina pe dreapta si am deschis capota ca ieseau aburi din borcanul de antigel

am pierdut cam 200-300 ml de antigel

din ce am observat eu nu se mai invarteau ventilatoarele

am verificat sigurantele 5, 16 si 25 pe care le banuiam eu ca au vreo legatura cu ventilatoarele si nu am gasit nimic

daca apas butonul de aer conditionat ventilatoarele incep sa se invarta, dar nu intra aer rece .. si ... in situatia asta .. am preferat sa comut pe caldura si sa scot caldura din radiator si astfel am mentinut temperatura apei pe la 100-110 grade pana am ajuns acasa .. ca mai aveam vreo 3 km

aveti ceva idei de unde este problema si cum se poate repara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la termocupla si fa strap in ea - sa vezi daca sunt comandate sau nu, electroventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc asta diseara cand ajung la masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca termocupla iti face figuri.

Incearca sa eviti sa mai mergi cu ea, pana fierbe apa.... poti strica multe - garnitura chiulasa, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-am dat seama unde este termocupla aia, era si intuneric aseara ,,, eram si obosit

in schimb am observat ca daca merg cu AC-ul pornit si ventilatia pe cald, ventilatoarele merg foarte bine si temperatura apei nu trece de 90 :)

o fi termocupla asta de vina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil, pana nu o verifici nu ai de unde sti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termocupla asta este o piesa ca un surub mai mare ,,, pozitionata undeva jos in dreapta radiatorului ?

pot sa verific eu sau trebuie sa ma duc la un mecanic sa ridice masina pe rampa ?

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact aia e termocupla. Ceea ce ti-a zis Al Bundy sa faci este exact asa: scoti mufa din termocupla aia de pe teava din partea dreapta a radiatorului, cum te uiti la motor; mufa are 2 pini. Astfel, cu un cablu scurt faci scurt-circuit la contactele din mufa, adica legi un capat al firului la un contact si celalalt capat la alt contact si in felul asta e ca si cum termocupla a citit ca apa din radiator e la temperatura la care trebuie sa porneasca ventilatoarele.

Daca nu-ti merge facand scurt la contactele mufei de la termocupla, cel mai probabil ai releul de la electroventilatoare busit, dar parca tin minte ca tu l-ai mai schimbat sau ai mai umblat la el, nu-i asa Stefanutze?

Sper sa nu se considere reclama, insa: daca e nevoie sa schimb releul de la electroventilatoare te pot pune eu in legatura cu un baiat care are piese de pe un Toledo 1M la dezmembrat si cand am fost la el sa caut ce-mi trebuia mie am vazut si releul asta pe-acolo. Iti zic de el pentru ca el le vinde foarte ieftin. Eu am luat geamul de la sofer si butucul din usa si cheia cu tot cu telecomanda pentru inchiderea centralizata si cheia de rezerva cu 150 de lei. Era mai ieftin, dar am vrut eu sa ma revansez pentru ca l-am pus pe drumuri duminica seara dupa ora 20:00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa are 3 pini.

Pentru testare:

Locatia termocontactului radiator (termocupla):

post-25544-0-14543400-1349638571_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la aceasta problema, am mers drum intins pe autostrada cam 100 km si acul indicatorului era undeva intre 70 -80 de grade, sigur ar fi trebuit sa indice 90 grade, Senzorii G2/G62 ar trebui schimbat? NU m ie foarte clar cand poate fi sonda..cand poate fi termostatul dar la o adica le schimb pe amandoua.

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai VCDS, poti verifica temperaturile pe Engine si Instrument clusterul.

altfel, daca in oras ajunge la 90 de grade, dar in afara scade.... e termostatul 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum duminica la Stonehenge ..100 mile dus..100 intors apa era tot la 70-80 si am mers cu 110 km/h plus minus ..deci in mod clar trebuia sa ajunga la 90 de grade. In oras fac distributie, cred ca 1h juma stau la relanti oprit cu masina si tot nu ajunge la 90 de grade, plus ca mi se pare ..ca consumul e mai mare ..cel putin pe autostrada a papat bine (6% si ar fi trebuit sa fie un 5%) sau pe acol si am mers cu viteza optima ..treapta a 5 a la 2500 rpm ... m am hotarat sa schimb senzorul odata, o sa ma uit unde e si daca e negru sau verde cu 2 sau 4 picioruse..ar trebui sa fie 4 .. , daca nu l gasesc pun o poza si va intreb ..merci !.

Bun tutorialul la consateanu meu : http://vwforum.promo...zor temperatura

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!