Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

cel mai bine.... sa cumperi si 1l de antigel G12 plus apa distilata si clema de fixare a senzorului, in cazul in care nu a venit odata cu senzorul - asta in caz ca se strica, la demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba atat termostatul cat si senzorul, daca tot unbli pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul, am aerisit instalatia si acum acul sta in 90 de grade.

Si pe tester lucrurile s-au schimbat,in sensul ca G62 ajunge la 90 grade.

Senzorul a venit cu oring si clema, dar am montat o tot pe cea veche pt ca pe cea noua am scapat o in scut :icon_rendeer:

Nu am avut si alt termostat nou sa l schimb. Am sa urmaresc o vreme si daca e cazul il schimb.

Momentan am testat in ralanti, in mers si cu caldura pornita si acul sta in 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Stie cineva unde se afla g62 la masina din semnatura? Are momente cand ma uit la ac,ba e la 90, ba la 80, si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub pompa tandem, ca la celelalte motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele diesel au sau nu acea flasa (corpul unde intra termostatul) de care se vorbeste in acest topic ca e bine de schimbat o data cu termostatul?

 

Intampin si eu aceleasi probleme. 30 de km in forja maxima, acul urca aproape de 90, o las mai lejer acul scade la 80 sau chiar sub el. Temperatura exterioara 13 grade, masina stand la relanti acul incepe sa urce.

 

In blocurile de masura pe engine si pe instruments diferenta de temperatura e de maxim 1.5 grade. Cu acul la gradatia de 80 pe engine aveam 70 si pe instruments 71.5 sau invers.

 

Am citit topicul si am plecat la service. Am dat comanda de termostat BEHR si i-am zis sa-mi comande si flansa. Aici vine surpriza. Cei din service zic ca dieselurile nu au acea flasa si ca se gaseste doar la benzinare!?

 

Imi poate confirma cineva ca este si eventual o poza sau un cod??

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tot fac o treaba nu ar fi mai indicat sa o fac complet? Baietii pe aici zic ca au avut probleme si cu flansa aia.

 

Un alt aspect: antigelul are 3 ani jumate de cand e in motor. La o verificare cu un tester din ala arata ca rezista cam pe la -40. Sa il inlocuiesc complet sau doar sa completez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se inlocuieste antigelul, doar se completeaza. Din ce stiu eu, doar la benzinare flansa aia are niste urechi care se rup si nu mai tin termostatul la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare nu mi'a dat nicio eroare la g62,totusi,cand mai arunc cate un ochi la ceasuri,il vad scazand/crescand cu ochiul liber.daca e de la contact,sau defect,nu trebuia sa apara la scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat astazi termostatul cu unul Behr-Thomson. Simptomele s-au mai diminuat dar tot exista. Am parcurs 30 de kilometri, dintre care 10 la deal si putin mai turat. Apa urca la 90 acu, fata de cel vechi cu care nu prea mai ajungea, dar la mers linistit in 2000RPM acul coboara la 80 (temperatura exterioara 7 grade). Cu cel vechi cobora putin sub 80. Ce e de facut?

 

Dati-mi va rog un cod de original pentru termostat (Golf4, 2003, ASZ)!

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am o problema cu termostatul, banuiesc ca nu mai inchide cum trebuie. Se manifesta cam asa: la temperaturi scazute urca destul de greu acul, adica dupa cam 10 km de mers abia se ridica peste cele 3 linii. Daca o las in frana de motor, scade temperatura destul de repede, astfel dupa 5 km ajunge de la 90 la cea de a treia linie. Un alt aspect pe care l-am observat este ca, spre deosebire de alte masini, daca am tempratura ajunsa la 90 de grade si opresc motorul, dupa 5-10 min temperatura ajunge deja spre minim, in timp ce la cealalta ramane la 90 grade.

 

Termostatul Behr 1.186.97, vine cu tot cu garnitura sau trebuie comandata separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Behr din ala am pus eu ieri, avand aceleasi simptome ca tine. Azi am comandat original. Nu stiu daca vine cu garnitura sau nu dar sfatul meu e sa iei original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal vine la set cu garnitura si clema de blocare.cat te'a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 RON. Dupa schimbare simptomele s-au mai ameliorat dar tot pe acolo. La mers linistit in 2000RPm cu 7-8 grade afara apa sta tot pe la 80, asta dupa 30 km mai in forta, timp in care apa a ajuns la 90. Am fost azi la service si am comandat original. E 142 RON. Astept sa-l schimb maine si revin cu noutati ... daca vor fi!

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

este un topic despre senzorul G2/G62 . daca iti face figuri acul de la temperatura e posibil ca senzorul G2 sa se fi dus. solutia e sa il inlocuiesti, nu e scump si poti sa o faci si singur!

aici e un DIY cu montatul http://vwforum.ro/index.php?showto...zor+temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti,

 

in ultimele zile am observat ceva ciudat. daca nu pornesc caldura in habitaclu, totul este ok, acul imi dta la 90. insa daca pornesc caldura in habitaclu si daca e la 90 scade sub dupa, sta intre [cenzurat] dinainte de 90 si 90. este normal? sa imi fac griji?

 

am cautat sa vad daca a precizat cineva despre o problema asemanatoare insa nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o luna am patit la fel.Dadeam drumul la caldura scadea la 80 gr sau mai jos daca lasam caldura deschisa.Inchideam caldura revenea incet la 90 gr.

Simtom clar de termostat defect.Am schimbat termostatul cu unul Wahler 45 lei.

S-a rezolvat apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Am o problema la afișajul temperatura antigel.Am observat ca daca franez câteodată acul la bord începe sa cada câteva linii sa zic ca daca e la 90 cade o linie sau doi brusc.L-am mai monitorizat si am mai observat același lucru când o scot din viteza si motorul trece in ralanti.Antigelul a fost schimbat,vasul si tot sistemul spălat cu apa distilata,montat termostat nou marca Gates,desi cred ca si cel original este bun.Ce e de facut?Sa nu uit am verificat senzorulG62 curatat termocupla si verificat,toate ok.

Mulțumesc!!

O zi frumoasa!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai scanat sa nu ai erori stocate pe Instrumente, legate de g2 ?

 

curata mufa la G62, verifica cablajul - daca este ok, atunci  e posibil sa trebuiasca inlocuit senzorul g62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema asemanatoare dar cu acul de motorina - cand deschideam portbagajul, cu motorul pornit, concomitent cu avertizarea de "heckklappe offen" si mieunatul specific - imi scadea nivelul de combustibil cu 2-3 liniute. Isi revenea cand se inchidea.

Problema s-a rezolvat dupa ce am remediat clasica problema a firelor cu izolatia distrusa/rupte din burduful portbagajului.

Sa nu ai si tu vreo problema undeva pe circuitul stopurilor, daca se intampla scaderea la apasarea franei...

 

Apoi - G62-ul - de fapt partea de G2 din el - uneori mai face aiureli - adica scade apa cam o [cenzurat] sub 90 - daca ma opresc, si cu motorul pornit misc de mufa, isi revine. Chestie care a facut-o de cand am luat masina - remediata prin curatare pini, insa acum probabil ca trebuie repetata operatia.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mâine o să scot mufa si dau cu spray de contacte,ma uit la cablaj.Cand am schimbat antigelul am curat senzorul ca avea ceva depune pe el ,nu am avut probleme până acum.Revin cu informații,vag com nu am.

Multumesc!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In piata noastra plina de facaturi exista cam 10-15 marci de ternostate, ce sa aleg fratilor , cei care care au schimbat si au fost multumiti pot posta o anumita marca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 75º/90º clusterul iti va arata 90º, de aceia pe vag ai o temperatura iar pe ceas alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin - daca nu vrei original - recomand -, sunt N marci care sunt ok... Behr, etc...

 

rom - intre 75 si peste 100.... tot 90 arata - pe VCDS - se poate modifica eepromul ceasurilor sa arate temperatura reala.... dar atunci nu o sa-l mai vezi niciodata la 90....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!