Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Caldura baga la fel ca inainte , nu se simte nicio diferenta. Acul ramane acolo, mai mult nu creste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei, putem incerca o scanare sa vedem daca e de la senzorul de temperatura, dar te pot ajuta doar la noapte in zona autogarii, pe la 23.45-12.30, in functie de cum ajunge Normandia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit!

 

-Am verificat flansa aceea, defapt mecanicul o verificase inainte sa-i zic eu si a zis ca este in regula, oricum am cumparat-o si dupa sarbatori o sa o schimb;

-Am verificat manual conductele, dupa cativa kilometrii, conducta de dupa termostat este diferita la temperatura fata de cea de pana;

-Senzorul de temperatura este schimbat in octombrie 2013 si a fost montat senzor original VW

 

Acum, ce ma sfatuiti sa fac in momentul in care o sa schimb si flansa si va face la fel, temperatura nu va creste la 90 de grade. 

Trebuie sa mentionez ca am schimbat si radiatorul mare tot in octombrie, cu unul nou, pentru ca era fisurat.

Mi-a fost sugerat sa pun un carton in fata, dar nu prea cred in solutia asta.

Sa ii mai fac o scanare la VAG, poate m-a lasat senzorul de temeperatura?

 

Multumesc pentru ajutor!

 

Zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-i o scanare

e posibil sa fie ok termostatul, masina sa mearga temp care trebuie, insa sa indice prost.

mi-e mi-a facut asa in mod curent, si nu si-a revenit decat dupa ce i-am curatat mufa si pinii senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de cand a venit frigul am bagat si eu de seama ca nu sta acul la 90. In relanti urca la 70 apoi in mers pica. Deoarece in aprilie am schimbat senzorul de temperatura si la mjloc a fost vara, nu am observat problema. In fine, maine schimb termostatul si garnitura, fara flansa. Sper sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

 

am un golf 4 1.9 TDI AGR si de vreo 2 luni acul de la temperatura nu se mai ridica deloc. am schimbat senzor temperatura si degeaba...ce poate fi? ajutati-ma si pe mine va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi citeste topicul ca scrie ce sa mai verifici, poate ceasurile sunt de vina, ai pus vag-ul pe masina sa vezi daca ai erori stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 ore in service, 4 litri antigel si 1000 de draci! Macar acum am rezolvat problema. Era termostatul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat ieri senzorul de temperatura si acum se ridica maxim pana la 40 de grade maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica pana la 40 de grade ? :sly:

La mine la 40 de grade temperatura apei nu se ridica deloc indicatorul. De la 50 de grade in sus. :dry:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am revenit cu informatii noi, am facut un drum mai lung (350 km) si am observat ca pe serpentine apa se ridica la 90 de grade, nu trecea, dar in momentul in care motorul nu mai era solicitat aceasta scadea imediat la linia precedenta temperaturii de 90 de grade. In acelasi timp se simtea si caldura pe care o baga masina era diferita. 

 

Acum, ce solutii ati vedea pentru asta? Termostatul este schimbat de 2 saptamani ( dar nu este original), flansa este verficata si senzorul de temperatura a fost schimbat si el cu unul original (sau asa mi-a fost spus). 

 

Acum intrebarea mea este, daca ar putea sa fie din nou senzorul, ce marca imi recomandati sa cumpar si ce inseamna senzor OEM? 

 

Multumesc si urez tuturor un an nou fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!Eu recomand marca din dezmembrari.Eu am patit cu unul nou asa zis original ,caci asa am cerut sa mi se aduca la 120RON caci unul mai ieftin as fi gasit la 40RON.Dar nu ,eu am vrut original.Si asa ca tot se oscila temperatura in timpul mersului ,la solicitare motor urca la 90 grade la coborare panta scadea la 70grade.

Toti mi-au spus ca e termostat,dar am mers la dezmembrari si am luat un senzor de pe o masina la fel cu a mea.Si acul sta acum pe 90grade.

Acesti senzori se pot masura cu un aparat de masura (ohmmetru)Si am facut o comparatie cu cel "nou"

si cel second si cel original stricat.Cel second si cel original stricat aveau aceasi valori dar cel nou avea alte valori.Doar ca memntionez ca cel original stricat dadea erori in calculator(intermitent or short to plus)

Iar cel second dupa resetare erori nu mai dadea erori.

Interesant ca nici cel nou doar ca nu indica corect.

Modificat de attilaaa0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era nou, trebuia sa-l dai retur.....

 

mai rar sa fie originale si cu defecte, de noi... sau sa se strice repede - dar nu imposibil - am gasit si eu asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De cand am schimbat anul trecut termostatul, nu credeam ca voi scrie aici asa curand. Am impresia ca mi se incalzeste greu motorul. Am facut vreo 20 km in oras si nu am 90 grade.

Furtunul din stanga e rece (cel care iese din motor) dar cel din dreapta e cald. E normal?

post-66542-13911855404828_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte de 87 de grade pe VAG COM furtunul din dreapta (sus intrare in radiator) se incalzeste pana foarte aproape de radiator/inceput de radiator  atunci termostatul deschide inainte de 87 grade. Adica apa calda se misca spre radiator.

Alt test ar fi un log in mers , cam in 6-8 km de mers pe la 2000-2500 de ture trebuie sa fie la 90 de grade de pe la 6 grade afara cu o progresie uniforma.

Furtunul din stanga e rece ca e apa racita de radiator, ala se va incalzi greu ...

Am acelasi motor ca tine si am sa postez zilele astea logul care l-am facut cu cele 3 temperaturi - apa , motorina si aer ca referinta.

In paralel ar trebui sa te asiguri ca senzorul de temperatura arata OK ( valori apropiate pe VAG si pe bord ar fi prima verificare rapida)

 

BTW imi place ce curat e motorul tau :icon_thumleft:

 

Stima, Florin

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai multi prieteni care au luat teapa cu piese "originale" de la piese auto.exemplu, la piese auto a cerut senzor temperatura original si i sa adus beru.originale luati de la reprezentanta vw.piesele originale trebuie sa aiba stanta vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza nu e motorul meu, dar si al meu e destul de curat (are poze in topicul masinii).

Sa clarificam, dreapta in poza, nu dreapta masinii.

In stanga este furtunul ce duce apa la radiator, ce pleaca de la termostat?

Cat de curand o sa testez si valorile din bord sa vad daca am senzor defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

_______________________________

 

Sa clarificam, dreapta in poza, nu dreapta masinii. - > Corect

 

In stanga este furtunul ce duce apa la radiator, ce pleaca de la termostat? -> Furtunul face conexiunea radiator jos cu termostatul dar aduce apa rece din radiator catre motor nu invers. Circuitul apei calde este de sus conducta care iti este calda in jos prin radiator catre conducta rece apa care intra in motor.

 

Stima

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci termostatul cand deschide lasa apa rece in motor, nu lasa apa calda in radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limpede. Multumesc.

Deci e normal ca furtunul 8 sa fie cald si 9 rece cand acul nu a ajuns la 90grade, apoi 9 sa se incalzeasca.

Cum se explica faptul ca dupa 20 km /45 min acul nu a ajuns la 90?

Gerul de afara si faptul ca am avut incalzirea la maxim nu a permis antigelului sa se incalzeasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Si eu am ceva probleme cu termostatul..cred.sunt temperaturi scazute..dar pana la servici sunt 20 km.daca dau drumu la caldura se simte ceva inauntru dar nu asa tare..si totusi sunt 20 km.acul abia ajunge la 90 grade si daca am caldura data la mai mult de jum scade.pe vag cand acul sta la aproape 90 grade pe calculator imi indica 74 grade.am stat cu masina pe loc o jum de ora si mai mult de 76 grade nu a vrut sa creasca.ma enerveaza ca nu e caldura sa te dea afara cum ar trebui sa fie.sa fie fin termostat sau ii trebuie mai mult ca sa se incalzeasca?ps azi la -12 grade am pornito si am dar caldura la maxim.a stat o jum ora si acul de la temperatura era neclintit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul sta inchis pana apa ajunge la 90° iar dupa aceia se deschide un pic pentru a se duce spre radiator.Poti controla furtumul de cauciuc care duce spre radiator cand apa e pe la 50° el trebuie sa fie rece de e cald atunci termostatul e blocat pe deschis.Cand ajunge apa pe la 90° furtumul care duce la radiator trebuie sa se incalzeasca de nu se incalzeste e blocat pe inchis.Chiar daca cumperi un termostat nou verifica ce ti-am spus eu am schimbat 2 termostate primul era defect iar dupa o luna nu mai inchidea.Avand garantie 2 ani pentru piese l-am dus si mi-a dat altul.


Daca toate sunt in regula si tot nu incazeste controleaza pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din schema de mai sus, termostatul deschide si permite apa din radiator in motor.

pana la urma cum e, el lasa apa IN motor sau DIN motor ? stiu ca tot aia e, indiferent de caz dar conteaza pe ce furtun punem mana pt a verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!