Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Pai ce vrei sa spui prin "oscila"? Trecea stanga-dreapta fata de pozitia de 90 de grade, oscila intre 90 si 40 de grade sau la cat e prima liniuța?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a facut asa figuri de 2-3 ori de cand am masina, adica 8 ani, il mai apuca. daca face des, ori cablaj, ori mufa bord ori senzor pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca oscileaza rapid - o secunda, etc...., poate sa fie de la G62, cablaj, etc.

 

daca oscileaza in functie de regimul de mers, etc - poate sa fie termostat.

 

deci verifica inainte, eventual vezi daca ai vreo eroare stocata pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salutare.am vrut sa verific si eu temperatura motorului verificand pe climatronic.la campul 45 (care am inteles ca ar fi cu temperatura motorului) mie imi apare permanent -99 grade.pe vag nu imi da nicio eroare legat de senzorul de temperatura.aveti idei de la ce ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare baieti, de ceva timp ma framanta si pe mine problema cu acul de temperatura, astfel ca voi incerca sa expun nitel problema.

  La mers in afara orasului (drum de ~3 ore) la sfarsitul lunii noiembrie 2013 acul temperaturii statea undeva intre 0 si 90 de grade Celsius, in oras (Timisoara), ajungea si la 90 de grade, dar mai greu, daca urcam un deal de 3-4 Km cu un regim decent de condus, acul ajungea la 90 de grade, dar la coborare cu frana de motor ajungea aproape la punctul mort inferior.

Am dat jos termostatul si nu era blocat pe deschis asa cum m-am asteptat, asa ca l-am "fiert" si am constatat ca functioneaza......dar i-am pandit momentul cand va incepe sa se deschida si asa am observat ca el a inceput sa se deschida undeva pe la 50 de grade(avand stantata temperatura de 87 de grade), e drept ca se deschidea foarte putin, dar suficient cat sa treaca apa lejer prin el si sa se "plimbe" nestingherita prin radiator si motor.

Am fost la un depozit de piese auto si am cerut un termostat mediu ca si cost( aveau de la 21 lei pana la >200 lei). Am cerut unul la 93 lei (era Wahler) si cand l-am scos din cutie am obseravt ca nici nou nu era inchis bine, am pus gura pe el si am suflat confirmandu-mi ca nu e ceea ce cautam.

I-am cerut altul mai scump dar nu avea pe stoc, asa ca mi-a adus ce avea (unul de 25 lei, Gates) , acesta era inchis perfect dar avea un orificiu micut in marginea tablitei care inchide circuitul, dar am observat ca a fost facut cu intentie acel orificiu, asa ca am luat acest termostat.

L-am montat astazi si va spun ca dupa 3 km de circulat in Timisoara cu trafic lejer(treci de fiecare semafor la primul ciclu) acul ajunge la 90 de grade (pornind cu motorul rece la 0 grade temperatura exterioara)

Costuri pentru aceasta problema:- 25 lei termostatul;

                                                     - 30 lei antigelul G12 (2 l)

                                                     - 3 lei apa distilata (1 l)

De retinut, cel vechi deschidea la 87 de grade C, cel nou fiind fabricatie USA, deschide la 192 grade F (88 de grade C)

post-79027-0-17212200-1386101103_thumb.j

post-79027-0-14268000-1386101157_thumb.j

Modificat de veroliub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , tot asa o problema am si eu de cand a venit temperaturi de minus .... in timp ce merg la drum lung ajunge chiar sub 90 dar dupa ce o las mai moale  scade intre 70 si 90 , dar caldura baga in habitaclu ? ce poate fi ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le pot schimba eu sau trebuie neaparat la service ? daca da unde le localizez

 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

se pare ca mie inca nu mi-a dat nimeni niciun raspuns :))

dar intre timp am rezolvat...am luat-o pe rand...am schimbat prima data un termostat(cel mic,) nu s-a rezolvat problema,...apoi am schimbat termostatul cel mare cu tot cu flanse...si astfel s-a rezolvat...desii baietii de la reprezentanta au spus ca au intalnit destul de rar sa pice termostatele...

In fine am rezolvat-o !! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca nu ti s-a raspuns... uita-te pe pagina anterioara:

 

Nu stiu la Golf 5 cum e, dar la Golf 4 mai sunt problematice flansa termostatului si senzorul de temperatura. 

 

 

Parerea mea este ca trebuie schimbate toate impreuna, flansa, senzor si termostat, costurile nefiind exagerate

merita pentru o functionare corecta. Daca indica sub 90 Celsius sigur se modifica regimul si calculatorul va

trebui sa dea mai mult combustibil.

 

Numai bine!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect Robotelu :) ...dar speram sa nu trebuiasca sa le schimb p toate...si sa fi schimbat doar termostatul mare din start...ma gandeam ca poate stie cineva cum sa ma duc direct la "sursa" :) la asta ma refeream ...nu ca nu a incercat nimeni sa nu ma ajute, de departe acest gand :) sorry daca am fost inteles gresit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao,

Cum dau jos balonul de rezerva vid ca ma incurca destul de rau la schimbarea termostatului si am sucit de el dar nu i-am prins smecheria..

merci,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca are un surub torx in el intr-o parte, iar in cealalta trebuie sa strangi de cleme si va iesi cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

O problema asemanatoare am si eu in legatura cu indicatorul de temperatura. Acesta urca foarte greu aproape de 90 de grade (dupa un drum de 20 de km) si in special daca masina merge cu viteza mica si turatie redusa, dupa care temperatura scade spre 70 de grade in momentul in care merg cu viteza mai mare. Mentionez ca am schimbat atat termostatul cat si senzorul de temperatura si problema persista. 

 

Astept ceva idei pentru ca pe mine sincer ma depaseste!

 

Multumesc!

 

P.S. Asta este pozitia maxima a acului de la temperatura

 

duj0.jpg

Modificat de bigtroni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica flansa, ca si eu am schimbat un termostat aiurea din cauza ca era sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat amandoua termostate, ca sa rezolv problema si flansele...dar nu stiu sa-ti spun care anume a fost problema exact (nu mi-au spus nimik cei de la reprezentanta QuarkMotors) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Eu nu stiu sa aiba 2 termostate (nu am cunostinte de specialitate). Am schimbat termostatul (din dreapta) si senzorul de temperatura. Ce ar mai fi de schimbat pe modelul asta de motor 1,4 16v, 75CP care sa rezolve problema? Eu nu cunosc sa existe alt termostat iar acele flanse nu stiu exact ce presupun. 

 

Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns mi-ar fi de mare ajutor!

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este OEM?

mufa era curata si cu pinii intregi?

termostatul - l-ai verificat "ad labam" - adica ce indica ceasul de pe bord cand incepe sa se incalzeasca furtunul ce pleaca spre radiator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar un termostat la Golf 4. Flansa arata asa si e in capatul furtunului care se prinde de bloc. De obicei se rupe bara aia verticala si termostatul ramane blocat pe deschis.

Sa schimbi si garnitura de la flansa daca tot umbli pe-acolo, ca nu e scumpa. Flansa e 20-30 de lei si garnitura vreo 10.

In masina baga caldura cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 De obicei se rupe bara aia verticala si termostatul ramane blocat pe deschis.

Mie mi s-a blocat pe inchis si m-am trezit cu apa la 130 grade. :(

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde cum ai norocul sa ti se blocheze. Am patit si eu sa mi se blocheze pe inchis si tot asa s-a ridicat apa la peste 100, dar de vina a fost tot flansa pentru ca in bara aia verticala din ea impinge un cui/pin de la termostat ca sa se deschida/inchida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema de cateva zile, nu ajunge apa la 90 de grade. Acul din bord se ridica pana la prima linie sub 90 si ramane acolo, mentionez ca de cand am aceasta problema, motorul se incalzeste mai repede :)). De la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai probabil tot ceva pe la flansa/termostat/senzor de temperatura. Acul ramane la 80 de grade indiferent de regimul de mers? In masina baga caldura destula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!