Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Nu-i nimic, o sa iau un set la urmatoarea comande la Hoffmann, ca daca ii zic acum lu' Martin ca vreau si segmentzi, ma scopeshte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

Da la ce pretz sunt nishte cuz petru axa mea...?, se potrivesc cu aia de pe broashte, ca daca axa se potriveshte???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdane........imi pare rau dar chiar ca am uitat :33: dar in principiu ce te intereseaza.........preturl sau dimensiunea lor...de dimensiune nu poci sa-ti spun ptr ca nu scrie in catalog ce marime au .......scrie ca sunt ptr type 3.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nocimane, n-ai p'acolo ceva segmentzi de 1600 cota 0 (85,5 mm.)? Ca la mot. ala ars, segm. sunt super-ancrasatzi in canale si se mai...hm hm...rup :-( .Am scos de la 2 pist. si am rupt un segm. de ungere, dar ce-i mai rau de-abia acum incepe...

Sursa de segmenti: Langa podul Floreasca, in dreapta, la piciorul podului e un service. Intrebi de mos Nicolete care face, doar de vreo 30 de ani :salut:, NUMAI si NUMAI SEGMENTI!!! Acolo am facut atat pentru a mea cat si pentru dacia lu tata!!! Sunt MARFA!!! :ok: Ti-i face pe uzura pistoanelor (adica te duci cu ele in plasa) si sunt din teava de sonda si tratati termic (are niste cuptorase faine mosu...)!!! Traiasca mesterii adevarati care inca mai sunt printre noi!!!

Pret: acu doi ani cerea 300.000 lei, acu or fi ei 500.000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzam'. Stiu locul, am mai facut, din pacate cil. si pist. erau fff. uzatzi si a ieshit shit, cred ca o sa ma duc acolo acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident ca ma intereseaya pretul ca dimensiunile le stiu,yicea cineva ceva de segmenti se gasesc in bucuresti noi pe la un milion juma`.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti bag preturile mai tirziu numa zi si tu un mail unde sa ti le trimit .........sa nu te astepti la ceva ieftin..........io amu 3 luni mi-am cumparat toate chederele ptr typu meu ....fata, spate,si lateralele este la vreo 180-190euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei si segmenti sa spui ptr ce motor si iti spun pret si ptr aia.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ash vre sa'i pun la notch, 2 karburi de dacia, in loc de 1, ca in felu asta gandesc io , se alimenteaza mai bine,.nu mai trece benz prin 2 metri de tzeva cu tot felu de coturi....etx

Ce parere avetzi? este bine ? nu este bine,....dece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rr: care e treaba cu "sirocolul" pt. caldura iarna???? ce este? aerotema???? ca asta iarna am mers cu paturi pe genunchi si caciula in broasca mea :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rr: si aici la pod la Floreasca tipu repara si broscute sau sace doar segmenti????- sudeaza in argon sau face si alte piese in afara de segmenti??? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da bre "sirocolul" este o aeroterma care papa benzina, si da kaldura, atata cat sa rumeneshti destul de bine o vaca cu tot cu clopot........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sirocolul este un fel de termoteka ptr masina .........merge pe benz si consuma vreo 300de grame la ora........caldura o face de te topesti ........daca se da la maxim face +80 celsius decit temp de afara .........daca afar sunt -30 inauntru face +70 dat la maxim..........iarna pe frigurile de -25 sirocolu merea putin peste minim........potueam sa stau linisti la tricou in masina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de unde ati luat voi sirocolul asta ca la iarna nu vreau sa ies cub de ghiata din masina... iarasi :scratch: vreau si eu......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

don tacone.........sirocolu l-am luat de peste hotare si la-am luat la second hand la 300Euro.........unul nou nu stiu daca se mai gaseste ptr ca mie mi l-a facut rost un prieten din ungaria........ :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in dotare optionala la Barkas, Wartburg si Trabant. Au diverse marimi. Se gasesc la mag. de B., W., Tr. - de ex., pe Fainari. Eu am unul de Barkas, e cam maricel, cine vrea i-l arat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rr: bah la banii astia mai iau o broasca si ceva sube si un godin lemne gasesc pe drum..... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta eh.....daca vrei lux platesti ptr el..........sa stii ca acolo peste hotare broastele au pret precum si piesele de schimb dar sunt de calitate........cel putin mie nu imi pare rau ca mi-am pus sirocol ca iarna mis patron.......nici macar masinile astea noi nu au asa caldura cum am io..........si asta in timp record de cind ii dau drumu si pina se face cald in masina nu trec mai mult de 2 minute.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea de trabant, Warburg cam cat estem? :-o

da' io ma mir ca nu incalzeste instalatia masinii :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rr: instalatia ar icalzi saraca dar cateva gauri pe acolo pe la toba si asa rememoram gazarea lui Hitler .........si in iarna asta lunga si grea cine naiba se mai baga pe sub masina cand na-i garaj; am sunat acum la un magazin de piese auto pt. raba si aro- au piese noi si sirocol nou de aro dar pe motorina si la 15 milioane + adaptari pt. broscuta..... :scratch: si boier boier da totusi prea mult, am sa caut pe la dastia cu casare auto pe la intreprinderi de stat care-s foame de bani si toate gasesc la un pret mic mai ales daca-i flutur niste hartii pe la ochi :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea de camion e cam maricele- 50 cm. lungime, diam cam 20 cm.- cam atata-i si ala de Barkas. Intamplator, chiar acum ma docomentez sa pun o de-asta pe un camion, am broshurele, cine vrea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coane dar aste ce ai tu nu-s pe motorina..... si cand ma duc la peco si vad aia ca bag si benzina si motorina nu se sperie.... ca doar trebuie facuta o adaptare ceva un rez. suplimentar...... si preturi....si ziceai ceva mai demult la pardon de niste acte de broasca.... mai ai....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea romanesti de camion sunt pe motorina (avantaj la bani), iar alea de Barkas, Trabant sunt pe benzina. Toate, din constructie, au rez. lor de cb.

Actele le mai am, sunt pe numele meu, am si shasiul si blocul cu seriile aferente. Nu ma mai pasioneaza in mod deosebit sa le vand (am inceput sa stau bine la capitolul motoare si ma bate gandul sa ridic din mortzi epava de la tzara- eventual sa fac un trike gen Rewaco, e damblaua mea) dar sunt deschis discutziilor si ofertelor tentante. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch: oferte tentente depind de culoare, an de fabric., model, carte de identitate cu folie securizata si ITP!!!!!! dar se gasesc... astept detalii si despre sirocolul de barkas si trabant daca sti preturi si alte detalii ex. unde se mai gasesc.iar visul cu Rewaco OK dar ce faci cu omologarea din cate stiu eu este cam 1500 de euro si nu-ti mai trebuie actele astea si nici sasiul -este cu totul alta jucarie -in afara de motor- eu vreau sa-mi fac buggy si cam am nevoie de acte si sasiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare?

Care este cea mai simpla metoda prin care se poate skimba cablu de ambreiaj, la type3?

In mod sigur se "baga" din fatza spre spate", iar pentru a pudea prinde mai ushor clema din varfu cablului de "pedala" am facut o mica fereastra de vizitare deasupra pedaalierului, pe tunel.

Dar cum se poate introduce mai ushor?

Io am zis ca bag o sarma otzeloasa, pe canal pana iese prin tubul de ambr., din tunel , la ambele capete, dupa aia prind kablui , de sarma, si trag sarma spre motor!

Voi ce zicetzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!