Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Stiu ca sunt doua jos, dar au filetele interioare bulite, si nu prea am ce fatce, o las asha sa curaga pana nu mai are olei in ia, sau ii scot un tambur de pe spate , si scurg oleiul pe la planetare...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

Amandoua doapele de dedesubt au gaura de imbus bulita? Nasol. Ar trebui sa sudezi de ele cate un fier (cu maaaare grija!), sa le dai afara si sa faci alte doape, cu hexagon exterior, pt. cheie. Vezi ca cel putzin un dop are o gaurica in care e un magnetzel, ca sa retzina pilitura rezultata din uzarea angrenajelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asha am de gand sa fac.

Dar mai intai sa rezolv, cu burdufele de la planetare, si cu cu oleiu care a inceput sa imi curga pe la roata stanga spate...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stanga spate.... suna cunoscut....!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexserb2000

si se prelinge pe roata?....suna fff cunoscut....semering terminat....eu cind am patit asa ceva mergeam cu ea si am auzit un trosc la roata....dupa un timo (a doua zi) balta mare sub roata....cind desfac rulmentul varza si semeringul arata ca dupa explozia unei grenade...ai grija acolo ai 2 oringuri unul mare si unul mic si uin semering...si niste saibe de metal...o garnitura de hirtie (carton)...pina nu dai jos piesa din mijloc prinsa in 4 suruburi cu o cheie inelara cu cot de 13 nu stii exact :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adicatelea?!?!? ce suna cunoscut?

Pai am scris mai sus ca-mi curge si mie pe la burduful din stanga....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi curge pe la BURDUFE, si pe la roata stanga spate(adicatelea pe la simeringuri'ke de olei, de la tambure)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si asta - strange ca lumea piulita de la roata, cu ranga, la mine asta a rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cum ca am bagat garnitura de la fartec, care are diam int mai mare putzin, si am schimbat o pesa, de pe acolo, "distantzieru", pe care l'am facut mai gros in carne, si mi l'a facut cam lung, si trebuie sa ma duc cu el sa mai taie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fatza, racordurile' din furtun care duc de la pompa la rotzi, se potrivesc de la Datcie Papuc, alea de la repartitorul frana spate, ca sunt mai lungi , si se potrivesc, cu mitci modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai am o noua idee.........., nu stiu daca estem buna si vreau sa vad si parerea voastra.

Vreau sa imbunatatzesc racirea motorului, si m-am strofocat io ce m'am strofocat, si m'ia venit cica o idee, si anume:

Sa montez in porbagaju spate, (ca io am si dala), un mic bazinash cu apa(cca 20l), izolat termo, ..e, din bidonashu asta arunc jeturi de apa pulverizat'a (cu ajutoru a unui motorash , de la instatltzia de apa pentru stergatoare, ) pe partea de aspiratzie a turbinei de racire, si in felul asta ajung vapori de apa si aer, la cilindrii, efectuand o racire mai buna .

si tota chestia asta sa fie pusa in fonctziune, atuncea cand temp mot depaseshte 90 grade.

La un calcul destul de empiric facut de mine, 20l apa, ar trebui sa ajunga cel putzin 100-150km, si dupa aia mai bagi apa................., si uite asha zic io ca se poate cobora temp cu cel putzin 20grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este o idee foarte buna asta cu apa. pot apare puncte de racire prea rapida.

o idee mai buna pe care am vazut-o pe net este sa aduci aer de sub masina printr-un montaj din tevi de plastic de instalatii sanitare, si sa-l bagi in gura turbinei.

sub masina trebuie o priza de are de diam mai mare care sa prinda mult are si sa-l bage in gura turbinei.

e ceva de genul unui periscop, cu doua coturi de 90 grade.

astfel in turbina intra aer ceva mai rece de sub masinasi cu o vieza mai mare, imbunatatind astfel racirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa vine in vapori treptat, si nu brusck, pentru a nu provoca probleme.....presiune mai mica la duzele de evacuare, la inceput, si dupa 1 minut pres normala, nu prea cred ca pot apare"puncte de racire prea rapida", parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mmmmmnnniiieeeeee! :) Barerea mea e ca a lu' Victor. :ok: Bashca virgula ca o sa-ti rugineasca la greuceanu carapacele de tabla si pantalonashii :-( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai era doar asha o idee, nu trebuie neapart sa si fac chestia, dar vroiam sa shtiu daca estem fiabila sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai sunt suparat rau, ca am impresia ca o sa devin un "notch' in conservare", asta deoarece nu pot sa ii fac acte, asta deoarece nu dau de propretaru initzial...................., dar si asha o sa meshteresc la ia pana o pun la punct, si dupa aia, o pun in conservare...................asta pana o sa rezolv problema cu actele............daca o sa o rezolv......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

notchman sa stii ca nu eshti singurul de pe forum cu typ3 .ce este drept nu am scris decat o data ,dar am citit consecvent ce s-a mai discutat .la un moment dat te interesa cum se scot bolturile la usi,in principiu cu un dorn si un ciocan ,mai greu este cu bagatul la loc in lipsa unei prese.in legatura cu actele la masina si fostul proprietar .daca ai vreo chitanta sisau eventuali martori ca ai cumparat masina poti deschide proces in instanta. pentru amatori de typ 3 o astfel de masina ar fi de vanzare undeva la intrarea in spitalul militar dinspre stefan furtuna -nu are afis dar m a intrebat proprietarul daca ma intereseaza .

dupa lupte seculare am pornit masina si ma puteti vedea in week end prin bucuresti .droaga este verde si are nr.B03CBB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce proces beiii......., ca asta dureaza, si costa, mai mult ca mashina....., eu nu il gasesc , nu ca nu ar vrea sa le faca oficial pe numele meu, ca in principiu a vorbit, Mihaiachi , cu iel si a fost de acord, io am o hartie de vanz/cump, facut cu martori, intre mine si ex, propretaru ei, care avea tot acte dastea cu altcineva , si tot asha..............

La ushi dau cu ciocanu in boltzuri, si ies?!?!, ca io ma dat de mi'a venit rau, si nimica..... dau de sus in jos, sau de jos in sus...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu actele tale nu cunosc toate detalile dar am un prieten care a fost intr-o situatie asemanatoare cumparase o masina de la niste samsari iar fostul proprietar mai vroia niste bani in orice caz incurcatura mare dar arezolvat juridic ,daca vrei pot sa-l intreb exact cum a facut. in privinta bolturilor daca imi aduc aminte ,am schimbat usile in 1995,pe cele de sus le-am scos batind de sus in jos , iar pe cele de jos invers ,dar am sa verific cand ajung acasa ca inca se mai cunoaste si iti scriu maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti broscari,ma bucur ca v-am gasit si mah alatur lui nochman cu un fatsback si un nochback pe care le posed

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Te rog sa te inscrii in registrul VW broscuta. E p una din cele 4 pagini de topic-uri dar voi incerca sa il fac sticky pentru a fi mereu vizibil.

MikeRG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...unde gasesc registru vw ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca fac eu acum unul pentru Tip III desi Notch e la gramada cu noi toti in sectiunea "Registrul VW Broscuta" partile 1 si 2. Repet, vezi ca forumul Aircooled deja are 4 pagini de topic-uri iar Registrul il gasesti pe la pagina 3 parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v-am gasit dar din pacate tre sa plec afara ca ne dau astia afara de la lucru........daca miine va fii cineva m-as bucura..daca nu ne vedem luni...un weeken placut la everybody

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!